Eläinlääkärit

täällä päin?

Hei. Olen muutama kuukausi sitten muuttanut Hyvinkäälle ja nyt eläintenomistajana kyselisin että ketä eläinlääkäriä suosittelisitte? Onko suuria hintaeroja?

31

6447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lemmikin omistaja

      Me käytämme koiraamme Animuksessa, olen tutuillekkin suositellut ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä.
      Mukavaa henkilökuntaa ja ajan saa nopeastikkin, hintaerot eivät ole esim. kunnalliseen verrattuna paljoa.

    • koiran omistaja

      sellaisessa kuin eläinlääkäriasema Sanum.
      On siinä Martin kupeessa...
      Palo-ojantie 12, 05800 Hyvinkää
      040 351 6788‎

      • spoblo

        Käytän kahta koiraani Animuksessa, loistava palvelu ja neuvonta sekä lääkärit, suosittelen lämpimästi.


      • funtsattavaa

        ja toimenpiteitä (ehkä) varten.Palstalla mainontaa,milloin parturia ym. ensin kysytään ja heti perään mainostetaan.Säännöissä kuitenkin kiellettyä mutta mitään ei tapahdu.Päiväkotijuttu lähti heti,vaikka oli asiatekstiä.


      • ymmärrä nyt
        funtsattavaa kirjoitti:

        ja toimenpiteitä (ehkä) varten.Palstalla mainontaa,milloin parturia ym. ensin kysytään ja heti perään mainostetaan.Säännöissä kuitenkin kiellettyä mutta mitään ei tapahdu.Päiväkotijuttu lähti heti,vaikka oli asiatekstiä.

        Mainontaa se on vasta siinä vaiheessa, kun joko Animus tai Sanum itse, yrityksinä, ryhtyvät puhumaan omasta puolestaan. Esim. tyyliin "meillä Hyvinkään parhaat eläinlääkäripalvelut..."

        Tässähän, mikä näille palstoille on tyypillistä, kysyttiin suosituksia ja kokemuksia. Ei niiden kertominen ole kiellettyä.

        Hanki itsellesi ensin koira ja sen jälkeen elämä, ellei sulla ole parempaa tekemistä, kuin kytätä palstan sisältöä. Ja vaikka olisikin, perehdy edes peruskäsitteisiin. Sulla on nyt joku pahasti vinksallaan.


      • piilomainontaa
        ymmärrä nyt kirjoitti:

        Mainontaa se on vasta siinä vaiheessa, kun joko Animus tai Sanum itse, yrityksinä, ryhtyvät puhumaan omasta puolestaan. Esim. tyyliin "meillä Hyvinkään parhaat eläinlääkäripalvelut..."

        Tässähän, mikä näille palstoille on tyypillistä, kysyttiin suosituksia ja kokemuksia. Ei niiden kertominen ole kiellettyä.

        Hanki itsellesi ensin koira ja sen jälkeen elämä, ellei sulla ole parempaa tekemistä, kuin kytätä palstan sisältöä. Ja vaikka olisikin, perehdy edes peruskäsitteisiin. Sulla on nyt joku pahasti vinksallaan.

        ja elossa ollaan mutta piskiä en ota .Joku tolkku se olla pitää.


    • 2xcavalier

      Valitettavasti en voi suositella täältä Hyvinkäältä ainakaan tuota Animusta. Itse käytän koiriani Viikin pieneläinsairaalassa tarpeen vaatiessa! Vain paras on kyllin hyvää :)

      • lukija....

        Kolmen koiran omistaja voin sanoa, että Animuksen eläinlääkäri Oili Gylden on yksi parhaimmista lääkäreistä, jonka tiedän.


    • terrieri

      Sanumissa mekin käydään, voin suositella lämpimästi.

      • Manna*

        ... käymme Sanumissa ja suosittelen lämpimästi.


    • uusavutonta..

      kun joka talouteen tulee useampi puhelinluettelo ilmaisjakeluna ja niissä on keltaiset sivut.Pitäiskö näistäkin järjestää selviytymiskurssit.

      • siitä

        keitä eläinlääkäreitä suositellaan. Mun mielestä ihan hyvin voi täältä kysellä kokemuksia/ mielipiteitä, ei siinä ole mitään uusavutonta. Mä olen käsittänyt niin, että tälläisten palstojen tarkoitus on se, että voi kysellä, jakaa mielipiteitä ja keskustella. Mene sinä lukemaan niitä puhelinluetteloita ja keltaisia sivuja, etsi sieltä pipokauppa ja osta itsellesi löysempi pipo!


      • käyttää hiihtäjät
        siitä kirjoitti:

        keitä eläinlääkäreitä suositellaan. Mun mielestä ihan hyvin voi täältä kysellä kokemuksia/ mielipiteitä, ei siinä ole mitään uusavutonta. Mä olen käsittänyt niin, että tälläisten palstojen tarkoitus on se, että voi kysellä, jakaa mielipiteitä ja keskustella. Mene sinä lukemaan niitä puhelinluetteloita ja keltaisia sivuja, etsi sieltä pipokauppa ja osta itsellesi löysempi pipo!

        eikä ole vielä hiihtokelit.


    • katti ja emäntä

      ainakin on paras kissalääkäri, mitä olen tavannut, Aija Torttila. Varmaan yhtä hyvä koirienkin kanssa, meillä on vain kissoja. Muutenkin palvelu on erinomaista, monella yksityisellä lääkäriasemalla olisi oppimista miten potilaita (ja tässä tapauksessa myös emäntiä/isäntiä kohdellaan.) Suosittelen.

    • onn

      kaikkein paras vaihtoehto koiran lääkäriksi hyvinkäällä on kaupungineläinlääkäri, suosittelen vuosien kokemuksella!

    • 2 kissaa

      Jos sinulla on koiria Animus on ehkä sopiva paikka. Jos taas kissoja, niin älä ainakaan Animukseen vie! Tuntuu, että kissanomistajakin tietää kissasairauksista enemmän kuin ko. paikan eläinlääkärit. Itse suosin Sanumia, jossa saa olla rauhassa eläimen kanssa hiljaisessa tilassa. Eläinlääkäriltä voi kysyä mitä vaan ja saan myös vastaukset kysymyksiini. Myöskään joka hemmetin ostoksesta ei oteta lisämaksuja. Animuksen toiminta tuntuu välillä hieman kyseenalaiselta...aina otetaan ties mitä verikokeita, vaikka eläin ei olisi paastonnut, kun on viety sinne "hätätilassa". Tulokset eivät voi siis pitää paikkaansa, mutta laskun summa kyllä pitää!

    • *Heli

      Kokemuksia kaipailisin minäkin ja erityisesti hintatietoja. ollaan käyty animuksessa ja oltu palveluun tyytyväisiä. (rokotukset ja hammaskivenpoisto). Nyt tuli kuitenkin tieto, että koiralta pitäis poistaa nisäkasvan ja hamaskiveä. ja tämä ois tiestysti järkevintä tehdä samalla reissulla. Näiden yhteishinta on n. 370€ Animuksessa. Tokihan sitä haluaa eläimen hoitaa kuntoon, mutta on tuossa kuitenkin summaa kerrakseen maksettavaksi.

    • koirankanssa

      Me ollaan käyty aina Sanumissa (www.sanum.fi) ja tyytyväisiä on oltu. Hinnoista en osaa sanoa, mutta kannattaa kysellä sieltäkin vaikka.

    • *****

      Sanumissa mekin käymme.Akuuteissa tilanteissa Aistissa (24h).

    • Ommip

      Animus koirien kanssa pienissä vaivoissa (hiiva korvassa, jne) sekä rokotuksissa. Hampaita on hoidettu Järvenpään Laumassa. Erikoisemmissa tilanteissa MeVet tai Espoon eläinsairaala.

    • eläinlääkärin puheki

      Onko nuo paikkoja jossa koiraa puhutellan se, eikä hän muodossa ?
      Minä en käytä näitä lääkäreitä, jotka käyttävät eläimestä hän muotoa.

    • eläinrakas123

      Animus ei ole hyvä paikka. Tekivät hoitovirheitä kissani kanssa. En todellakaan ole viemässä sinne eläimiäni enää ikinä. toivottavasti ette muutkaan vie!

    • 1kukkrsjzhz

      itse suosittelen animusta ja kunnan eläinlääkäri toropaista. Sanumin aija torttila rääkkäsi jyrsijämme hengiltä.

    • elävänäkö

      Minäkään en antaisi eläintä aija torttilan käsiin! Haukkui myös minut ☺

    • Tyytyväinenkin

      Animuksessa on ryöstöhinnat, Sanumissa samat hommat hoituu edullisemmin. Torttila on tosiaan suorasanainen töksäyttäjä, mutta ammatti-ihminen. Pelasti meidän koiran hengen toimenpiteillään, siinä ei sillon puhetyyli paljon paina.

      • Anonyymi

        akupuntio koiralle Animus maksanut 130 e, pakko tehda leikkauksen jalkeen, mutta valmis maksaa kauhea hinta mutta jos lääkäri osaaminen ja taide, mutta ei osaminen ja ei ole taideva ja vain ryöstöhinnat ja jos pelkää koira, edes kun koiralla suojaus - älä jos pelkää koirat älä tiet työtä koiranhoitaja, tosi inhottava kokemus, onneksi löysimme 2 kertaa halvempi ja osaaminen ei missään nimessa ei ota akupunktio lääkärelta Gyldén Oili Animus Hyvinkäällä 100% hajaus!!


    • Anonyymi

      Hei! Älkää IKINÄ viekö kissaanne Animukseen. Siellä saa hoitoa vaan koirat ja kissoja haukutaan "kovaäänisiksi rääkyjiksi". Kissaa käsitellään kovakouraisesti ja ilman sen tarkempia tutkimuksia ollaan antamassa lopetuspiikkiä. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!!!

      • Anonyymi

        Hiirelläni oli ilmavaivoja ja Anusmuksen ihana lääkäri sai hiireni pieremään kutittelemalla sitä pumpulipuikolla, ja niinpä rakas hiireni pääsi tukalasta tilastaan. Syötän sille nykyään vain Maasdam-juustoa, Turunmaa oli liian raskasta. Smootien hiirelleni teen Olvin ohramaidosta ja venäläisestä metwurstista.


    • Anonyymi

      Hyvinkäältä suosittelen Sanumia. Kunnan Pialiisa Toropaisesta myös hyvät kokemukset.

      Itseasiassa lukuisia eläinlääkäriasemia ja eläinsairaaloita, pitkälle toistakymmentä, vuosien saatossa "testanneena" (alueilla Riihimäki, Hyvinkää, Helsinki, Vantaa, Hämeenlinna, Jyväskylä, Turku) olen vakaasti sitä mieltä, että Sanumissa kaikkein paras hoito ja loistavat lääkärit monipuolisella ja vankalla osaamispohjalla. Vaikka kuinka käy minkälaisella "spesialistilla" vaan, niin usein jäljet joutuu kuitenkin korjaamaan Sanum. Ei ole pääkaupunkiseudunkaan erikoislääkäreillä käynneistä mitään iloa, jos hommat jätetään puolitiehen ja jälkihoitoa ei ehditä tarjoamaan jahka on nelinumeroiset summat kääritty huteloiduista töistä.

      ONNEKSI on paikkoja kuten Sanum, jossa mahtavat lääkärit kuten Aija Torttila ja Jaana Harmoinen (sekä Tiina Koivunen jahka palaa töihin), sekä kaikki ihanat hoitajat ♡, hoitavat eläimiä suurella välittämisellä eikä rahankiilto silmissä. Asiat hoidetaan kunnolla alusta loppuun ja voi olla rauhallisin mielin tietäen että eläin on saanut parasta mahdollista hoitoa, ja toki itse myös vastinetta rahoilleen.
      Tässä ketjussa silmään pisti negatiivinen sävy koskien eläinlääkäri Torttilaa, kaikilla mielipiteensä, mutta toistakymmentä vuotta hänellä monia eläimiä hoidattaneena monenkaltaisissa tilanteissa, oma mielipiteeni on että tämä raudanluja ammattilainen on kiistämättä paras johon itse olen koskaan törmännyt. Puolet lemmikeistäni eivät olisi täällä tänään ilman hänen osaamistaan, näin myös lukuisilla tuttavillani.
      Toisia voi häiritä jos eläinlääkäri on "suorapuheinen", mutta itse arvostan juuri sitä ennemmin kuin että kaunistellaan asioita omistajan mieliksi. Silloin asioita tapahtuu.

      Joku voi toki ajatella esim., että maksavalle asiakkaalle ei sovi sanoa että koiransa on vaikkapa liikalihava, väärällä ravinnolla, ja asialle on tehtävä jotain koska eläimen jalat ja kroppa eivät tule tätä kestämään, asiakashan voi pahoittaa mielensä ja viedä vaikka rahansa muualle. Mutta mitä saavutetaan sillä, jos eläinlääkärit kerta toisensa jälkeen kaunistellen vain vihjailee, että omistajan mussukka on tainnut olla ruoka-aikaan kotona, ja omistaja lähtee hymyssä suin mukavan käynnin jälkeen sessunsa kanssa kotiin jääkaapille hakemaan vähän lisää LENKKIMAKKARAA, ja seuraavalle käynnille palataan vielä useamman liikakilon kanssa, ihmetellen miksi koiran jalat rakaa vaikkei ole vielä vanhakaan. Valitettavasti useimmat ihmiset eivät toimintaansa muuta kauniista vihjailuista, kun monet eivät vielä siitäkään vaikka suoraan sanoisi. Ja ne on ne eläimet jotka siitä sitten kärsii. Jos eläinlääkärit eivät saa suoraan ohjeistettua omistajia oikeaoppisesta hoidosta, niin kuka näitä eläimiä sitten auttaa? Esimerkiksi juuri Torttilan Aijassa on sopiva mixi tilanteen vaatimaa suorapuheisuutta ja ystävällisyyttä. Tämä kunniaan!

    • Anonyymi

      Animus on hyvä ja meidän seniori-ikäinen koira on tottunut siellä käymään. Myös hampaiden osalta ok.

      Suosittelen kun täällä oli paljon kirjoituksia ja mielipiteitä. Varmaan löytyy muitakin hyviä eläinlääkäreitä.

      • Anonyymi

        Hitto! 14 vuotta aiemmin aloittamassani kyselyssä en muistanut mainita, että omistamani eläimet ovat varsin pieniä, itse asiassa vain satiaisia. Pääsin niistä eroon ilman lääkäriä muutamalla kunnollisella alapesulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe