Entisajan porvareille

oli tyyliä ja eleganssi

Tuollaiset typerykset kun (järkiporvari) loukkaa syvästi oikeat porvarit.
Ilmeisesti oikeat porvarit ei haluaa keskustella tuollaisen kansa , se nyt
saa suurta tyydytystä täällä peruspalstalla, ja hokee natsi, Suomessa
saa olla natsi, jos se pitää meitä natsina se on hänen ongelma ei meidän.

12

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkiporvari

      Ulkomaalainen ei minun maassani kerro mitä oikea porvarius on eikä määräile minua muutenkaan. Minä olen käynyt armeijan ja vannonut sotilasvalan että taistelen tuollaisia maahan tunkeutuvia, vieraita Vlaams Blok aatteita kylväviä ulkomaalaisia vastaan "niin kauan kuin minussa voimia on".

      • sinua tuntuu kiinnostavan mitä minulla on asia
        kun noin kiireesti vastasit.

        Minäkin olen käynyt armeijan ja vannonut sotilasvalan

        Eli 1 1


      • Wonter...
        wonterghem kirjoitti:

        sinua tuntuu kiinnostavan mitä minulla on asia
        kun noin kiireesti vastasit.

        Minäkin olen käynyt armeijan ja vannonut sotilasvalan

        Eli 1 1

        Olet ehdottomasti paras,älykkäin,ja sanavalmis...mitä näiltä sivuilta löytyy...eihän tämä järkiporvari edes tiedä mikä on porvari.


      • Järkiporvari
        Wonter... kirjoitti:

        Olet ehdottomasti paras,älykkäin,ja sanavalmis...mitä näiltä sivuilta löytyy...eihän tämä järkiporvari edes tiedä mikä on porvari.

        Porvari on sellainen joka kannattaa työtä, yritteliäisyyttä, lakia ja järjestystä.

        Perussuomalainen on sellainen joka kannattaa työtöntä vetelehtimistä, verorahojen maksamista huligaaneille, rikoksia ja hulinointia.

        Perussuomalaisuudesta kertoo paljon että väkivalta- ja huumerikollinen Tony Halme valittiin eduskuntaan "lakia ja järjestystä" turvaamaan.

        Perussuomalaisuudesta kertoo loput että Wonterghem joka ei osaa suomea senkään vertaa kuin kontulalainen somali saa sinulta onnitteluja "sanavalmiudesta".


      • viisaana.
        Järkiporvari kirjoitti:

        Porvari on sellainen joka kannattaa työtä, yritteliäisyyttä, lakia ja järjestystä.

        Perussuomalainen on sellainen joka kannattaa työtöntä vetelehtimistä, verorahojen maksamista huligaaneille, rikoksia ja hulinointia.

        Perussuomalaisuudesta kertoo paljon että väkivalta- ja huumerikollinen Tony Halme valittiin eduskuntaan "lakia ja järjestystä" turvaamaan.

        Perussuomalaisuudesta kertoo loput että Wonterghem joka ei osaa suomea senkään vertaa kuin kontulalainen somali saa sinulta onnitteluja "sanavalmiudesta".

        Seon vaan sun mielipide mukamas JÄRKIporvari...luuletko olevasi paljonkin toisten yläpuolella.

        joo joo tiettään vastauksesi...ainakin järkevämpi kuin persu...ja sitten tulee pitkät litaniat...minkä takia yläpuolella persun...moraali jne...mutta jos ne on kaikki vain luuloja omasta erinomaisuudesta.

        Et muuten pärjää Wonterille millään alueella...sen huomion olen tehnyt.


      • natsihyysäri,,,
        viisaana. kirjoitti:

        Seon vaan sun mielipide mukamas JÄRKIporvari...luuletko olevasi paljonkin toisten yläpuolella.

        joo joo tiettään vastauksesi...ainakin järkevämpi kuin persu...ja sitten tulee pitkät litaniat...minkä takia yläpuolella persun...moraali jne...mutta jos ne on kaikki vain luuloja omasta erinomaisuudesta.

        Et muuten pärjää Wonterille millään alueella...sen huomion olen tehnyt.

        reppanoita! Uskottavuutenne on mennyt. On aivan sama mitä sanotte Järkiporvrista tai muista kunnon ihmisistä. Teidän natsihyysäreiden uskottavuus on tasan nolla. SIIS 0!


      • sinäkään...
        natsihyysäri,,, kirjoitti:

        reppanoita! Uskottavuutenne on mennyt. On aivan sama mitä sanotte Järkiporvrista tai muista kunnon ihmisistä. Teidän natsihyysäreiden uskottavuus on tasan nolla. SIIS 0!

        Osannut mitään sanoa ai niin...natsihyysäri...olitko hyysikäs,vai mitä setarkoittaa...


      • persuporvarin


      • sai
        wonterghem kirjoitti:

        A. Hitler oli tosi taitava mies, sen suomenkielen taito, ihan varmasti hakkaa minun ja jopa Kontulan Somalin.
        Lukemisen ymmärtämiseen on sitten eri asia, ilmeisesti Kontulan Somali ja minä ymmärretään,
        mikä ero on JHA ja AH sanomassa. “järkiporvari” ei.

        Järkiporvari taas nenilleen...


      • tuon typerän
        sai kirjoitti:

        Järkiporvari taas nenilleen...

        järkiporvarin kanssa, ymmärtäkää, että hän on näitä viherpunikkeja. Aate loistaa jokaisestä hänen lauseestaan. Vihreiden viha perussuomalaisia kohtaan on hirveä, koska he tietävät, että heille käy seuraavissa vaaleissa, kuten rkp:lle kunnallisvaaleissa.


      • tuon typerän kirjoitti:

        järkiporvarin kanssa, ymmärtäkää, että hän on näitä viherpunikkeja. Aate loistaa jokaisestä hänen lauseestaan. Vihreiden viha perussuomalaisia kohtaan on hirveä, koska he tietävät, että heille käy seuraavissa vaaleissa, kuten rkp:lle kunnallisvaaleissa.

        Kähärä kun liittyi kokoomukseen, mitä ihmettelen, kuvittelin että pääsy siihen kerhoon
        vaatisi hyvät vanhemmat ja pari suosittelijat, olin kai väärässä, kokoomus rupea muistuttaa
        muiden puolueiden hylkäämien pyrkyreiden kaatopaikka.

        Vihreälle luulisi olevan tosiaan enemmän kiinnostusta, näihin kierrätykseen joutuneiden kohtaan.

        Siitä huolimatta sekä, pesu vihreät ja kokoomuksen kannatus nousee.

        Ei nämä siirrot millään järkevällä selityksellä pystyy selittämään.
        Ehkäpä palstan älykäin voisi auttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe