Entisajan porvareille

oli tyyliä ja eleganssi

Tuollaiset typerykset kun (järkiporvari) loukkaa syvästi oikeat porvarit.
Ilmeisesti oikeat porvarit ei haluaa keskustella tuollaisen kansa , se nyt
saa suurta tyydytystä täällä peruspalstalla, ja hokee natsi, Suomessa
saa olla natsi, jos se pitää meitä natsina se on hänen ongelma ei meidän.

12

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkiporvari

Ulkomaalainen ei minun maassani kerro mitä oikea porvarius on eikä määräile minua muutenkaan. Minä olen käynyt armeijan ja vannonut sotilasvalan että taistelen tuollaisia maahan tunkeutuvia, vieraita Vlaams Blok aatteita kylväviä ulkomaalaisia vastaan "niin kauan kuin minussa voimia on".

• sinua tuntuu kiinnostavan mitä minulla on asia
        kun noin kiireesti vastasit.

Minäkin olen käynyt armeijan ja vannonut sotilasvalan

Eli 1 1

• Wonter...
        wonterghem kirjoitti:

sinua tuntuu kiinnostavan mitä minulla on asia
        kun noin kiireesti vastasit.

Minäkin olen käynyt armeijan ja vannonut sotilasvalan

Eli 1 1

Olet ehdottomasti paras,älykkäin,ja sanavalmis...mitä näiltä sivuilta löytyy...eihän tämä järkiporvari edes tiedä mikä on porvari.

• Järkiporvari
        Wonter... kirjoitti:

Olet ehdottomasti paras,älykkäin,ja sanavalmis...mitä näiltä sivuilta löytyy...eihän tämä järkiporvari edes tiedä mikä on porvari.

Porvari on sellainen joka kannattaa työtä, yritteliäisyyttä, lakia ja järjestystä.

Perussuomalainen on sellainen joka kannattaa työtöntä vetelehtimistä, verorahojen maksamista huligaaneille, rikoksia ja hulinointia.

Perussuomalaisuudesta kertoo paljon että väkivalta- ja huumerikollinen Tony Halme valittiin eduskuntaan "lakia ja järjestystä" turvaamaan.

Perussuomalaisuudesta kertoo loput että Wonterghem joka ei osaa suomea senkään vertaa kuin kontulalainen somali saa sinulta onnitteluja "sanavalmiudesta".

• viisaana.
        Järkiporvari kirjoitti:

Porvari on sellainen joka kannattaa työtä, yritteliäisyyttä, lakia ja järjestystä.

Perussuomalainen on sellainen joka kannattaa työtöntä vetelehtimistä, verorahojen maksamista huligaaneille, rikoksia ja hulinointia.

Perussuomalaisuudesta kertoo paljon että väkivalta- ja huumerikollinen Tony Halme valittiin eduskuntaan "lakia ja järjestystä" turvaamaan.

Perussuomalaisuudesta kertoo loput että Wonterghem joka ei osaa suomea senkään vertaa kuin kontulalainen somali saa sinulta onnitteluja "sanavalmiudesta".

Seon vaan sun mielipide mukamas JÄRKIporvari...luuletko olevasi paljonkin toisten yläpuolella.

joo joo tiettään vastauksesi...ainakin järkevämpi kuin persu...ja sitten tulee pitkät litaniat...minkä takia yläpuolella persun...moraali jne...mutta jos ne on kaikki vain luuloja omasta erinomaisuudesta.

Et muuten pärjää Wonterille millään alueella...sen huomion olen tehnyt.

• natsihyysäri,,,
        viisaana. kirjoitti:

Seon vaan sun mielipide mukamas JÄRKIporvari...luuletko olevasi paljonkin toisten yläpuolella.

joo joo tiettään vastauksesi...ainakin järkevämpi kuin persu...ja sitten tulee pitkät litaniat...minkä takia yläpuolella persun...moraali jne...mutta jos ne on kaikki vain luuloja omasta erinomaisuudesta.

Et muuten pärjää Wonterille millään alueella...sen huomion olen tehnyt.

reppanoita! Uskottavuutenne on mennyt. On aivan sama mitä sanotte Järkiporvrista tai muista kunnon ihmisistä. Teidän natsihyysäreiden uskottavuus on tasan nolla. SIIS 0!

• sinäkään...
        natsihyysäri,,, kirjoitti:

reppanoita! Uskottavuutenne on mennyt. On aivan sama mitä sanotte Järkiporvrista tai muista kunnon ihmisistä. Teidän natsihyysäreiden uskottavuus on tasan nolla. SIIS 0!

Osannut mitään sanoa ai niin...natsihyysäri...olitko hyysikäs,vai mitä setarkoittaa...

• persuporvarin

• sai
        wonterghem kirjoitti:

A. Hitler oli tosi taitava mies, sen suomenkielen taito, ihan varmasti hakkaa minun ja jopa Kontulan Somalin.
        Lukemisen ymmärtämiseen on sitten eri asia, ilmeisesti Kontulan Somali ja minä ymmärretään,
        mikä ero on JHA ja AH sanomassa. “järkiporvari” ei.

Järkiporvari taas nenilleen...

• tuon typerän
        sai kirjoitti:

Järkiporvari taas nenilleen...

järkiporvarin kanssa, ymmärtäkää, että hän on näitä viherpunikkeja. Aate loistaa jokaisestä hänen lauseestaan. Vihreiden viha perussuomalaisia kohtaan on hirveä, koska he tietävät, että heille käy seuraavissa vaaleissa, kuten rkp:lle kunnallisvaaleissa.

• tuon typerän kirjoitti:

järkiporvarin kanssa, ymmärtäkää, että hän on näitä viherpunikkeja. Aate loistaa jokaisestä hänen lauseestaan. Vihreiden viha perussuomalaisia kohtaan on hirveä, koska he tietävät, että heille käy seuraavissa vaaleissa, kuten rkp:lle kunnallisvaaleissa.

Kähärä kun liittyi kokoomukseen, mitä ihmettelen, kuvittelin että pääsy siihen kerhoon
        vaatisi hyvät vanhemmat ja pari suosittelijat, olin kai väärässä, kokoomus rupea muistuttaa
        muiden puolueiden hylkäämien pyrkyreiden kaatopaikka.

Vihreälle luulisi olevan tosiaan enemmän kiinnostusta, näihin kierrätykseen joutuneiden kohtaan.

Siitä huolimatta sekä, pesu vihreät ja kokoomuksen kannatus nousee.

Ei nämä siirrot millään järkevällä selityksellä pystyy selittämään.
        Ehkäpä palstan älykäin voisi auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2263
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      1730
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe