Vihan astioita - onko niitä?

Room. 2:5
Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,

Room. 9:22
Entä jos Jumala, vaikka hän tahtoo näyttää vihansa ja tehdä voimansa tiettäväksi, on suurella pitkämielisyydellä kärsinyt vihan astioita, jotka olivat valmiit häviöön,

Jokin merkillinen henki egw-kirjallsiuudessa on,
vaikka se on vain tyhjiin raukeavaa painomustetta.
Sillä kaikki enempi tai vähempi siihen oppiin
sitoutuneet ovat alistuneet vihan astioiksi kuin
nöyrät lampaat. Eivät edes tahdo vapautua.

1. Tim. 4:2
valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty

Jumalan tuomioko se on ja lopullinenko?
Vain esirukous heidän puolestaan voi muuttaa heidät!!!

Ef. 4:14
ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;

2. Tess. 2:11
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

1. Joh. 4:6
Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.

Rakkautta tulvillaan!

12

225

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Israel-mielistelijät

jotka eksyvät ja eksyttävät. Usko pois.

• IDENEB

Sakarja 14.

12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.

13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.

Villitsevistä eksytyksistä

1. TIM. 4.

1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja

2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty

3 ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.

4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;

5 sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella.

6 Kun tätä veljille opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.

7 Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta ja harjoita itseäsi jumalisuuteen.

• Benedi-IDENEB eli >Pena
        IDENEB kirjoitti:

Sakarja 14.

12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.

13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.

Villitsevistä eksytyksistä

1. TIM. 4.

1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja

2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty

3 ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.

4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;

6 Kun tätä veljille opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.

ja kenenkä oppi on " Kaikki jotka syövät sianlihaa....heistä tulee loppu?

Riivaajienko oppi!? Ketkä menevät sikoihin muut, kuin ne joissa on riivaajat?

Syömällä sikaa sinuun menee riivaajat, koska silloinhan noudatat riivaajien oppeja " Salli meidän mennä sikoihin"

Anova saa, kolkuttavalle avataan...

Jeesus ruokki tuhansia,ja aina hän kiitti Isäänsä ruuasta!
        " Kiitos, Isä että annoit nämä paistetut sianpihvit 2 kpl, ja niin hän jakoi kaikille, ja kun koottiin, niin saaatiin 12 vakallista sianpihvejä, ja syömämiehiä oli yli 5000" Näinkö tapahtui?

Näin opettavat ne joissa on riivaajien henget!

Isä" Se, minkä olen saanut sinulta minä olen antanut heille.
        Niin riivaajat menivät sikoihin, muttta adventistit inhoten kääntyivät pois, ja heitä pyydettiin poistumaan alueelta! Eikö vain?

Miksi? Koska sikoja ei voi pyhittää ruuaksiJumalan sanalla ja rukouksella!

• kristillisyydessäkin.

Kun katson näitä pölkkypäitten kirjoituksia, ei ihme, etten tällaista kristillisyyttä näe Jumalalliseksi. Minusta ei tule ei Kantolan eikä Atventistin kannattajaa edes uskon nimissä ja miksi pitäisi tulla?. En niin sairasta sotimista näe ja kuin täällä ja Kantolakin paras vihankylväjä lammaspuvussa valkeusenkelinä kaikkien keskellä.
      Jumalan lapsiako? Ei ei varmasi, vaan oppien sokeuttamia konttaavia öykkäreitä kaikki tyynni. Sama se on kaikilla sivuilla, ihminen on mätä, todella mätä ja kristillisyys ei muuta häntä mihinkään. Palttoon väri on vain erilainen, mutta lihaa täysi.
      Opetuslapsiako? Ei, ei ollenkaan vaan tyhjiä kolisevia astioita kaikki tyynni. Olisitpa Kantola kuullut sukunimikaimasi vieläpä kirkollisesi mielipiteen luonteenpiirteestäsianalyysin ja aivan ammattilaisen kommenttina. No nyt voit kääriytyä marttyyriyden kaapuun ja itkuvirteen Jumalan lapsen osasta. ja plää pplää plläää.. Oksettaa teitin kirjoitukset- paras olisi että poistaisit kaikki kirjoituksesihäpeätarhat deleten avulla. Kun katselen ja näen uskomattomien mielipiteet kristillisyydestä, niin voin näitten kirjoitusten äärellä todeta, että totta se on, ei mitään uskoa, ei mitään siitä valtakunnasta, mitä pitäisi olla.

• Nimroodin*

Aurinko kultille Lisää jäseniä Ja koettaa saada aikaan Luopumusta Jahwe Jumalan palvelemisesta. Isis Kultti on Vahvasti Juurtunut Kantolaan Onhan hänellä sieillä Semiramis Tammuksensa kanssa. Mithrakin vielä on muistutuksena Sunnuntaista. Jeesus, kun on sunnuntai kultin ulko puolinen, niinhän eihän Jeesuksella ole mitään vastaan sanomista. onhan hänetkin otettu voimakeinoin sunnuntai kultin Jäsenyyteen. Eihän Jeesus eläessään ollut vielä Pakanuuteen kallistunut. Mutta nytpä hän on sunnuntai pojaksi tehty. Kuka onkaan Pedon vertainen ja kuka voikaan sotia häntä vastaan!

• Tosi_uskova

Paavalin 1. kirje Timoteukselle, 4. luku

2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty.

Tosi on

• Daavidin Poika*
        Nimroodin* kirjoitti:

Aurinko kultille Lisää jäseniä Ja koettaa saada aikaan Luopumusta Jahwe Jumalan palvelemisesta. Isis Kultti on Vahvasti Juurtunut Kantolaan Onhan hänellä sieillä Semiramis Tammuksensa kanssa. Mithrakin vielä on muistutuksena Sunnuntaista. Jeesus, kun on sunnuntai kultin ulko puolinen, niinhän eihän Jeesuksella ole mitään vastaan sanomista. onhan hänetkin otettu voimakeinoin sunnuntai kultin Jäsenyyteen. Eihän Jeesus eläessään ollut vielä Pakanuuteen kallistunut. Mutta nytpä hän on sunnuntai pojaksi tehty. Kuka onkaan Pedon vertainen ja kuka voikaan sotia häntä vastaan!

Oikea profeetta Sakarja 14. luku "Herran päivänä"

SAKARJA 14.

11 Mikään ei enää uhkaa Jerusalemia. Siellä saadaan elää turvassa. [Mal. 3:24]

12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.

13 Sinä päivänä Herra saattaa heidät täyteen sekasortoon. He käyvät käsiksi toinen toiseensa, nostavat käden toistaan vastaan.

Älä syä sianlihaa, äläkä mene toista kertaa vihille ...

1. Timot. 4.

daavidin Poika*

• Benedi-IDENEB eli >Pena
        Tosi_uskova kirjoitti:

Paavalin 1. kirje Timoteukselle, 4. luku

2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty.

Tosi on

" sillä riivaajat aina pyytävät päästä sikoihin"
        Ja Jeesus antaa luvan, koska he eivät pyytäneet " Salli meidän tulla luoksesi, sillä Sinulla on iankaikkisen elämän sanat"

Täällä foorumilla on monta riivaaja hengien alaisiana olijaa, jotka pyytelevät Jumalan käskyjen noudattajilta:

" Sallikaa meidän mennä sikoihin"....No, mikäpäs siinä, anova saa, kolkuttavalle avataan!

Kun me tarjoamme leipää ja paistettuja kalasia, niin nämä joiden omatunto on poltinraudalla jo merkitty, pyytävät päästä sikoihin!

Ei omatuntoon ole merkitty Jeesus nimeä, vaan riivaajien ja saastaisten eläinten asuinpaikaksi se on merkitty!

Se on pestyjen sikojen rapakko ja kylpypaikka

• Benedi-Ideneb-Pena-Inedeb-B...
        Benedi-IDENEB eli >Pena kirjoitti:

" sillä riivaajat aina pyytävät päästä sikoihin"
        Ja Jeesus antaa luvan, koska he eivät pyytäneet " Salli meidän tulla luoksesi, sillä Sinulla on iankaikkisen elämän sanat"

Täällä foorumilla on monta riivaaja hengien alaisiana olijaa, jotka pyytelevät Jumalan käskyjen noudattajilta:

" Sallikaa meidän mennä sikoihin"....No, mikäpäs siinä, anova saa, kolkuttavalle avataan!

Kun me tarjoamme leipää ja paistettuja kalasia, niin nämä joiden omatunto on poltinraudalla jo merkitty, pyytävät päästä sikoihin!

Ei omatuntoon ole merkitty Jeesus nimeä, vaan riivaajien ja saastaisten eläinten asuinpaikaksi se on merkitty!

Se on pestyjen sikojen rapakko ja kylpypaikka

Mutta vaikka kuinka olisit olevinasi samaa mieltä,
        ei se uskoa ole.
        Vaan usko annetaan ylhäältä
        nöyrille
        lahjaksi
        armosta

ei joka miehelle

• astiako

22 Näin on myös Jumala tehnyt näyttääkseen vihansa ja osoittaakseen voimansa. Suuressa kärsivällisyydessään hän on tosin säästänyt noita vihan astioita, jotka on määrätty tuhottaviksi.

23 Loppumattoman kirkkautensa hän taas on antanut ilmetä niistä astioista, joita kohtaan hän osoittaa laupeutta ja jotka hän on valmistanut kirkkautta varten.

24 Sellaisiksi hän on kutsunut meidät, olimmepa juutalaisia tai emme.

Kysymys on voimmeko välttyä joutumasta tuhoon - olimmepa juutalaisia tai emme.

• Veli Herrassa

Sak. 14.

Sak. 14:13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.

Jumalan kirkkautta ei kukaan kestä, mutta
        vilpitön uskova saanee armon vielä tänäänkin ...

2. Mooseksenkirja 33.

17 Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi".
        18 Silloin hän sanoi: "Anna siis minun nähdä sinun kirkkautesi".
        19 Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".

20 Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".
        21 Sitten Herra sanoi: "Katso, tässä on paikka minun läheisyydessäni; astu tuohon kalliolle.
        22 Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi.

23 Kun minä sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa."

Herrassa

• vielä merkkiäkään

nöyrtymisestä ja siitä, että varastit erään nimimerkin ja kirjoitelet sillä naisena.
      Mitä sinä yrität itsellesi todistella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68