isot naiset

on onnellisimpia?

26

5050

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SEXY ja HALUTTU!!

Olen 163 senttinen, 50:ppinen ja 42 kokoa.
      Oikean kokoinen, oikeista paikoista;).Elän
      näillä mitoilla elämäni onnelisinta aikaa.
      En edes yritä laihduttaa, katson kyllä vähän
      mitä suuhuni tungen.
      Liikun silloin kun huvittaa, kesällä ennemmän
      ja nimenomaan hyötyliikuntaa.
      Vartaloani ylistetään seksikkääksi,eritoten
      nuorilta miehiltä tulee paljon palautetta..olen otettu, joten mitä syytä muuttaa olemustaan??
      nim. 3 lapsen äiti

• miehethän

nyt kehuvat vaikka naisten polkupyörää seksikkääksi pillua saadakseen.

• rakastella
        miehethän kirjoitti:

Ja miks ei kehuisi? Nuoret taitavat osata naisen tyydyttääkin paremmin kuin vanhat miehet joiden homma kestää enintään 5 min. ja sillä selvä. Nuoret jaksaa ja huomioivat myös naisen tyydytyksen joka tunnetusti kestää hiukan pitempään kuin miehellä johtuen naisen anatomiasta. Ja nainen joka on kokoa 42 on seksikäs eikä muistuta miestä vartalolta kuten esim. koko 36.

• M I E S
        rakastella kirjoitti:

Ja miks ei kehuisi? Nuoret taitavat osata naisen tyydyttääkin paremmin kuin vanhat miehet joiden homma kestää enintään 5 min. ja sillä selvä. Nuoret jaksaa ja huomioivat myös naisen tyydytyksen joka tunnetusti kestää hiukan pitempään kuin miehellä johtuen naisen anatomiasta. Ja nainen joka on kokoa 42 on seksikäs eikä muistuta miestä vartalolta kuten esim. koko 36.

Olipa tyhmästi sanottu. Kasvahan aikuiseksi ennen kuin alat jaella omia käsityksiäsi toisten kyvyistä tai kyvyttömyydestä.

• on yleistetty
        rakastella kirjoitti:

Itse olen 35v kokoa 34, Venuksen muodot: rinnat, vyötärö ja lantiot: kaikki oikeata kokoa ja kohdallaan. Mieheni minua vanhempi 19v. Osaa kehua ja rakastella! Jokainen puhukoot omasta itsestään yleistämättä!

• äläpä
        rakastella kirjoitti:

kuule yleistä. Sanoit että koko 36 muistuttaa vartaloltaan miestä. Sanonpa vaan että itse olen kokoa 34-36 ja vartaloni ei todellakaan muistuta miehen vartaloa! Olen 157 pitkä, painan n. 50-55kg ja minulla on D-kupin rinnat ja söpö pyöreä peppu.

• miisu..
        äläpä kirjoitti:

kuule yleistä. Sanoit että koko 36 muistuttaa vartaloltaan miestä. Sanonpa vaan että itse olen kokoa 34-36 ja vartaloni ei todellakaan muistuta miehen vartaloa! Olen 157 pitkä, painan n. 50-55kg ja minulla on D-kupin rinnat ja söpö pyöreä peppu.

Hupaisaa miten väki kehuu näyttävänsä hyvältä keskustelufoorumilla. Totuus toinen kun näkyy katukuvassa :D Mä oon sellanen kokoo 34, mulla on tuplatriplaDD kokoset luomutissit. mulla on pyöreä sievä peppu, mutta ei liian pieni, ja omistan vyötärön, täydellisen sellaisen. Mulla on pitkä aidosti blondi tukka ja käytän aina minaria ja korkokenkiä, ja en tarvitsisi meikkiä koska näytän elovena-tytöltä. (Ja sitten todellisuus kolahtaakin ja muista unesta herää useimmiten.)

Olette huvittavia. Liittäkää joskus omia kuvianne keskusteluihin niin perun puheeni jos ne sanovat toisin. Ja muutenkin, eikös kuva kerro enemmän kuin tuhat sanaa.

• MiesMann
        äläpä kirjoitti:

Jos sulla on D-kupit ja olet kokoa 34-36, niin ihmettelen suunnattomasti. kovasti on rasvaa kertyny vaan yhteen paikkaan. ja et sä kyl ainakaan käytä 34-36 koon vaatteita, ko ei mahu tissit sisään.

• minä - tiedän - tämän...
        miehethän kirjoitti:

Siis kaikki miehet.

..Eli ihan kaikki miehet. Mitä vanhempi, sitä irstaampi :D

• miesvihainen
        minä - tiedän - tämän... kirjoitti:

Siis kaikki miehet.

..Eli ihan kaikki miehet. Mitä vanhempi, sitä irstaampi :D

täti tällä palstalla... vai onko se provo mieheltä? Jos omalle kohdalle sattunut irstainen vanha mies, ei se vielä kerro mitään. Jollakulla voipi olla ihan hyvin parempi onni! ;D

• hard to handle
        MiesMann kirjoitti:

Jos sulla on D-kupit ja olet kokoa 34-36, niin ihmettelen suunnattomasti. kovasti on rasvaa kertyny vaan yhteen paikkaan. ja et sä kyl ainakaan käytä 34-36 koon vaatteita, ko ei mahu tissit sisään.

Olen 39 vuotias ja kokoa 36, paitsi kuppikoko on 70d ja omaan luomurinnat.
        Olen itse suht sinut vartaloni kanssa,mutta vaatteita on usein vaikea löytää juuri rintojen koon takia. Mikäli esim. mekko sopii muuten se kiristää rinnoista ja on usein
        myös vyötäröltäkin liian iso. Ei kaikki naiset ole tasapaksuja ja pienirintaisia!
        Kateellisten panettelua taas pienirintaisilta. Tissikateus on säälittävää.

• ratkaisee!

justjust.

• rimmpiskinttu

ite oon 150cm pitkä ja omaan ns kurvikkaan vartalon. jos kokoni olis42 ooisin hassun näkönen ja lisäksi sairaalloisen ylipainava pituuteen nähden. olen siis kokoa 38 ja onnellien. mut ei kai se oikeesti onni vaatekoosta ole kiinni, ehkä utkimus on tehty pilke silmäkulmassa. must oikee onni löytyy elämän asenteesta, itsensä tuntenmisesta ja huumorista.

• kirjasto-gona

Kirjasssa linnunradan käsikirjaliftareille
      Douklas Adams kirjoitti että hybertitokone Syvämiete mietti miljoonia vuosia elämän tarkoitusta.Lopuksi syvämiete antoi vastauksensa. se oli juuri tuo maaginen luku 42.
      Valitettavasti syvämietteeltä oli mennyt niin kauan asian selvittämiseen, että ihmiset olivat unohtaneet alkuperäisen kysymyksen.

ONNEKSI TUO ASIA VIHDOINKIN SELVISI.

• Nimetön

Luulin sen 42 tarkoittavan ikää tai kengännumeroa, mutta naisten vaatekoko..

• heh-heh.

Näihä tuo oli. "vastauksena elämään, maailmankaikkeuteen ja muuhun sellaiseen" on 42

• naiset tosiaan.

Engelsmannien vaatekoot on erit, tuo 42 on meikäläinen 48.

• ovat kokoa 36

..näin se menee

• ...tai nainen

Jos olet nainen, haluatko olla kaunis ja onnellinen vai kaunein ja onneton? Jos olet mies, haluatko vastaavsti kauniin ja onnellisen vaimon vai kauneimman ja onnettoman..

• ilmi koko

Tässä jutussa ei todellakaan mainita, onko mitat vaihdettu vastaamaan Suomessa käytössä olevia mittoja. Jos on, vaatekokoa 42 käyttävä nainen voi olla 180cm pitkä ja hoikka. Voi olla myös sen 150cm ja merkittävästi lihava..

• onneton 42

ainakaan minua. Olin ihan suht tyytyväinen eloon ja oloon kun olin kokoa 38/40, mutta sitten lihoin hitusen kokoon 42, ja pelkkä peiliin katsominenkin oksettaa.

No kohta ne kilot taas lähtee..

• Virya

Onnellinen mäkin olen, mutta sillä ei ole mitään tekemistä koon kanssa... ei siis minkään koon kanssa.

• lepposia

Lihava ulkomuoto ei ole lihaville mikään ongelma. Se ei heitä häiritse.

Siksi he ovatkin lihavia.

• laihduttaja

Ei lihavat ole lepposia...aina, eikä kokoa 42 välttämättä iso nainen. Olen 176 ja kokoa 46, olen pyöreä enkä tosiaankaan onnellinen kehostani. Onnellinen ehkä muuten. Tavoittelen kokoa 42 tai 40 ja kun ikää on jo yli 40 niin pienemmäksi ei ole mitään järkeä pyrkiä. Itsekkin lihavana olleena (147kg) voin sanoa ettei lihavasta saa kaunista tekemälläkään vaikka kasvot olisivat kuinka kauniit niin kuitenkin kokonaisuus on se mikä ratkaisee. Nyt olen 45kg kevyempi enkä kuitenkaan vielä mikään kaunotar mutta ehkäpä jo kesällä...

• joitain vaatteita
        laihduttaja kirjoitti:

Ei lihavat ole lepposia...aina, eikä kokoa 42 välttämättä iso nainen. Olen 176 ja kokoa 46, olen pyöreä enkä tosiaankaan onnellinen kehostani. Onnellinen ehkä muuten. Tavoittelen kokoa 42 tai 40 ja kun ikää on jo yli 40 niin pienemmäksi ei ole mitään järkeä pyrkiä. Itsekkin lihavana olleena (147kg) voin sanoa ettei lihavasta saa kaunista tekemälläkään vaikka kasvot olisivat kuinka kauniit niin kuitenkin kokonaisuus on se mikä ratkaisee. Nyt olen 45kg kevyempi enkä kuitenkaan vielä mikään kaunotar mutta ehkäpä jo kesällä...

joiden koko on 42, joidenkin koko on 38 ja joidenkin 40 ja löytyy varmaan muitakin kokoja.

Täytyypä nyt sitten käyttää aina niitä 42-koon vaatteita, niin olen tutkitusti onnellinen.

• jolla ei ole kokemusta asiasta

Lihavat häpeää itseään. Mutta silti ahtaavat ruokaa liikaa. Mutta jos ei enään jaksa liikkua niin on sudenkuopassa. Liikuntaa lisää mutta ei jaksa. Joten laihdutuskliniikka olisi sopiva paikka. Mitään ylimääräistä ei pistäisi suuhunsa ja liikkuisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      294
      8114
    2. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      122
      3427
    3. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      87
      2955
    4. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      13
      2871
    5. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      13
      2604
    6. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      136
      2534
    7. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      26
      2320
    8. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2202
    9. Ainutlaatuiselle naiselle.

Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee
      Ikävä
      37
      1726
    10. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      24
      1720
    Aihe