vesi on heitetty.
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä
Autuaita ovat persaukiset,
koska heillä ei ole varaa tehdä syntiä.
kaupankäynnin perussääntö:
yksinkertaiset kuluttajat ostavat
kaksinkertaista vessapaperia
kolminkertaiseen hintaan.
Urea Jacta Est
36
3145
Vastaukset
ookko varma et humalassa pitäs olla,et selvinpäin ilo on teeskentelyä
- Mr.Nylkynen
olen selvänä symppis,mutta humalassa
oon huippujätkä.
vahingonilo on aito ilo josta nauttii selvänäkin. - ystavatar
Mr.Nylkynen kirjoitti:
olen selvänä symppis,mutta humalassa
oon huippujätkä.
vahingonilo on aito ilo josta nauttii selvänäkin.Mikäköhän on hauskinta vahinkoa, josta tykkäät?
BTW: Kekkonenkin oli vahingoniloinen.
olen sanaton näitten viisauksien edessä;)
- Mr.Nylkynen
ookko jo käynyt raketit ostamassa
Mr.Nylkynen kirjoitti:
ookko jo käynyt raketit ostamassa
ajattelin harrastaa raittiudenvastaista toimintaa;)
Ja yleensä silloin jää raketit ampumatta ja jopa näkemättä...- ostaa tuollaisen,
a-v kirjoitti:
ajattelin harrastaa raittiudenvastaista toimintaa;)
Ja yleensä silloin jää raketit ampumatta ja jopa näkemättä...mutten viittikkään kun siitä on moottori poistettu.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1626878 ostaa tuollaisen, kirjoitti:
mutten viittikkään kun siitä on moottori poistettu.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1626878vähän enempi kuin kissinpieru... jos siinä olis se moottori...
a-v kirjoitti:
vähän enempi kuin kissinpieru... jos siinä olis se moottori...
xai viinaa ei rakettja hmmmm......mitäs meinasit tehdä sit....
sammakko17 kirjoitti:
xai viinaa ei rakettja hmmmm......mitäs meinasit tehdä sit....
baarikierroksen, meen paikalliseen, imen lisää viinaa ja tanssin pöydällä.
Sitte mut varmaan heitetään pihalle, mä kontin pirssiin ja tuun kotia;)a-v kirjoitti:
Sitte mut varmaan heitetään pihalle, mä kontin pirssiin ja tuun kotia;)yksin et varmaan tuu kotia,paikallisessa baarissa juuuuuuuuh ja lehmät lentää
sammakko17 kirjoitti:
yksin et varmaan tuu kotia,paikallisessa baarissa juuuuuuuuh ja lehmät lentää
et noin kaanis nainen löytää jonkun ja löydät tossus pihalta
sammakko17 kirjoitti:
et noin kaanis nainen löytää jonkun ja löydät tossus pihalta
jos löydän sangon sängyn viereen;)
- pookionki
a-v kirjoitti:
jos löydän sangon sängyn viereen;)
kaadut siihen sänkyys niin valmista siihen sankkoon kunnon booli, laita kansi ja siihen reikä ja reikään muoviletku. Kun et pääse enää liikkumaan, niin voit vielä pitkällään imemällä letkusta vetää boolia niin eiköhän uus vuos tule :)
pookionki kirjoitti:
kaadut siihen sänkyys niin valmista siihen sankkoon kunnon booli, laita kansi ja siihen reikä ja reikään muoviletku. Kun et pääse enää liikkumaan, niin voit vielä pitkällään imemällä letkusta vetää boolia niin eiköhän uus vuos tule :)
mä tartten sen sangon siinävaiheessa kun tuun kotiin... ellen sitte sammu vessaan;)
a-v kirjoitti:
mä tartten sen sangon siinävaiheessa kun tuun kotiin... ellen sitte sammu vessaan;)
vae sankko ,elä jo niin niin pajjon
sammakko17 kirjoitti:
vae sankko ,elä jo niin niin pajjon
on niin yllätyksellistä... joskus sitä juomatonta viinaa vaan on liika paljon...;)
a-v kirjoitti:
on niin yllätyksellistä... joskus sitä juomatonta viinaa vaan on liika paljon...;)
sun kaveriksi...niin eiköhän ne siitä tule juotua.;)
Otetaan vielä muutama muu kimppaan...vaikka kotkis, kun sillä on hyvät pohjat uralla.;DSatumainen.Nainen kirjoitti:
Otetaan vielä muutama muu kimppaan...vaikka kotkis, kun sillä on hyvät pohjat uralla.;Dni johan loppu murheet,montakohan rinssii löytys ja tossuparii ulkona hihhh
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Otetaan vielä muutama muu kimppaan...vaikka kotkis, kun sillä on hyvät pohjat uralla.;Draittiustyötä jos mikä... juotais kaikki viinat maailmasta pois... kauankohan meiltä siihen menis?;)
- ystavatar
a-v kirjoitti:
raittiustyötä jos mikä... juotais kaikki viinat maailmasta pois... kauankohan meiltä siihen menis?;)
Juodaan nyt kaikki ensin 1000 litraa puhdasta viinaa. Kuulemma sen jälkeen pitäisi puhjeta maksakirroosi.
a-v kirjoitti:
raittiustyötä jos mikä... juotais kaikki viinat maailmasta pois... kauankohan meiltä siihen menis?;)
kauan kuin henki pihisee.;)
Ikävä olis jos kesken loppus.;DSatumainen.Nainen kirjoitti:
kauan kuin henki pihisee.;)
Ikävä olis jos kesken loppus.;Don kuulemma just se pahapuoli et siihen tottuu... ja sitte kyllä hermo repee jos se kesken loppuu...
a-v kirjoitti:
Sitte mut varmaan heitetään pihalle, mä kontin pirssiin ja tuun kotia;)vetää sen hunpan?;)
Mä oon 2 eurosen kans ovella jonossa.;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
vetää sen hunpan?;)
Mä oon 2 eurosen kans ovella jonossa.;)mullakin ois 2 eurooo
ystavatar kirjoitti:
Juodaan nyt kaikki ensin 1000 litraa puhdasta viinaa. Kuulemma sen jälkeen pitäisi puhjeta maksakirroosi.
meitä on... viisi? Maailmassa taitaa olla enempi kuin viistuhatta litraa viinaa? Vai onko?
No ei se sitte kesken lopu;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
vetää sen hunpan?;)
Mä oon 2 eurosen kans ovella jonossa.;)aina siellä hermostuu kun mä pöydällä hunppaan... kyllä se kieltämättä hankalaa onkin, usiamman kerran oon lipsahtanu reunan yli...
a-v kirjoitti:
aina siellä hermostuu kun mä pöydällä hunppaan... kyllä se kieltämättä hankalaa onkin, usiamman kerran oon lipsahtanu reunan yli...
ne ei hermostu
a-v kirjoitti:
aina siellä hermostuu kun mä pöydällä hunppaan... kyllä se kieltämättä hankalaa onkin, usiamman kerran oon lipsahtanu reunan yli...
niitä tyttöjä?;))
Onko siinä sellainen tanko, jonka ympärillä pyörit?Satumainen.Nainen kirjoitti:
niitä tyttöjä?;))
Onko siinä sellainen tanko, jonka ympärillä pyörit?Noh noh. Ei ne kyllä oikein osaa arvostaa sitä... pällit.
a-v kirjoitti:
Noh noh. Ei ne kyllä oikein osaa arvostaa sitä... pällit.
tanko oikee humppatanko
- pookionki
nelinkertainen eläköön-huuto vessapaperille!
- Mr.Nylkynen
embooo!embooo!embooo!embooo!
- pookionki
Mr.Nylkynen kirjoitti:
embooo!embooo!embooo!embooo!
huuda noin kovaa.Idi Amin herää haudastaan ja ryhtyy Israelin puolustusministeriksi.
- ystavatar
pookionki kirjoitti:
huuda noin kovaa.Idi Amin herää haudastaan ja ryhtyy Israelin puolustusministeriksi.
Jos nyt sotapolitiikkaa pitää sekoittaa huuhaa-asiaan: palestiinalaiset aloittivat uudenvuodenvieton melko riehakkaasti: ampuivat iloisesti 180 "ilotulitus"rakettia Israelin puolelle puolen vuoden tulitauon jälkeen. Sen jälkeen I:ltä tuli tulta ja tappuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574