Mulla olis ämpäri ja lapio ...
Hiekkiksellä elämää!?
12
623
Vastaukset
terkkuja höyhensaarelta. *saapuu ämpäriä heilutellen*
- T-muna
Hei, toi on saunakiulu. Herätys!
T-muna kirjoitti:
Hei, toi on saunakiulu. Herätys!
niinpäs onkin, ja löylykauha :O
Mutta löylykauhan pohjassa on komea kuvio, kyllä tuolla yksi kakku pitää kokeilla, jos sais tuon lauteilla istuvan pariskunnan muotoiltua kaakun pinnalle.
mull on tällänen neppis, muovinen pikkuauto. Sitä neppaillaan sormella hiekkaradalla ja katsotaan kenen neppis voittaa.
Tulkaa neppaileen. :)saitko pukilta *kattelee kateissaan neppistä* Saanko mä kokeilla, saat tän löylykauhan siksiaikaa, sillä voi tehdä komeita kakkuja.
TaikisN kirjoitti:
saitko pukilta *kattelee kateissaan neppistä* Saanko mä kokeilla, saat tän löylykauhan siksiaikaa, sillä voi tehdä komeita kakkuja.
neppaile sä tällä autolla mä kauhon sillä aikaa hiekkakakkuja. Mä en ookkaan koskaan ennen saanu tälläsella kauhalla leikkiä.
Mariet kirjoitti:
neppaile sä tällä autolla mä kauhon sillä aikaa hiekkakakkuja. Mä en ookkaan koskaan ennen saanu tälläsella kauhalla leikkiä.
unenpöpperöissä saunakiulun ja löylykauhan mukaani hiekkikselle ämpärin ja lapion sijaan :// Pitää viedä ne sit salaa kotiin ettei tule sanomista :D
- T-muna
Viime kesänä olin neppiskisoissa viimeksi. Tulin kolmanneksi jippii.
Viisvuotiaan Petrin ja kakstoistavuotiaan Nean jälkeen. TaikisN kirjoitti:
unenpöpperöissä saunakiulun ja löylykauhan mukaani hiekkikselle ämpärin ja lapion sijaan :// Pitää viedä ne sit salaa kotiin ettei tule sanomista :D
viedään heti kauha takaisin saunaan ettei ehdi tulla toruja. Piilotetaan se tänne mun pyhämekon alle ettei teillä kukaan huomaa kun viedään se takaisin.
*puistelee hiekasta pyhämekon helmoja*
ollaan menossa kohta mummin syntymäpäiville.T-muna kirjoitti:
Viime kesänä olin neppiskisoissa viimeksi. Tulin kolmanneksi jippii.
Viisvuotiaan Petrin ja kakstoistavuotiaan Nean jälkeen.Meillä oli neppiskisat muksujen lempparileikkejä. Autoja oli paljon. Näköjään neppareita on vieläkin kun sinäkin oot äskettäin niillä kisaillut.
- T-muna
Mariet kirjoitti:
Meillä oli neppiskisat muksujen lempparileikkejä. Autoja oli paljon. Näköjään neppareita on vieläkin kun sinäkin oot äskettäin niillä kisaillut.
Rakennettais noitten kääpiöiden kanssa sellanen aika korkee mutkamäki ja laskettais pulloja sieltä alas. Siinä kuuluu olla hyppyreitä ja tunneleita matkalla. Kliffaa hei!
T-muna kirjoitti:
Rakennettais noitten kääpiöiden kanssa sellanen aika korkee mutkamäki ja laskettais pulloja sieltä alas. Siinä kuuluu olla hyppyreitä ja tunneleita matkalla. Kliffaa hei!
heh, vähän tuo ois hauskaa. :)
Tulis vaan sitä lunta.
Kait ne pullot on muovipulloja? Nehän vois täyttää vedellä, sais paremman vauhdin.
Nyt suihkuun...hiekat on pestävä hiuksista ja niskasta pois.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402