Hiekkiksellä elämää!?

T-muna

Mulla olis ämpäri ja lapio ...

12

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terkkuja höyhensaarelta. *saapuu ämpäriä heilutellen*

      • T-muna

        Hei, toi on saunakiulu. Herätys!


      • T-muna kirjoitti:

        Hei, toi on saunakiulu. Herätys!

        niinpäs onkin, ja löylykauha :O
        Mutta löylykauhan pohjassa on komea kuvio, kyllä tuolla yksi kakku pitää kokeilla, jos sais tuon lauteilla istuvan pariskunnan muotoiltua kaakun pinnalle.


    • mull on tällänen neppis, muovinen pikkuauto. Sitä neppaillaan sormella hiekkaradalla ja katsotaan kenen neppis voittaa.
      Tulkaa neppaileen. :)

      • saitko pukilta *kattelee kateissaan neppistä* Saanko mä kokeilla, saat tän löylykauhan siksiaikaa, sillä voi tehdä komeita kakkuja.


      • TaikisN kirjoitti:

        saitko pukilta *kattelee kateissaan neppistä* Saanko mä kokeilla, saat tän löylykauhan siksiaikaa, sillä voi tehdä komeita kakkuja.

        neppaile sä tällä autolla mä kauhon sillä aikaa hiekkakakkuja. Mä en ookkaan koskaan ennen saanu tälläsella kauhalla leikkiä.


      • Mariet kirjoitti:

        neppaile sä tällä autolla mä kauhon sillä aikaa hiekkakakkuja. Mä en ookkaan koskaan ennen saanu tälläsella kauhalla leikkiä.

        unenpöpperöissä saunakiulun ja löylykauhan mukaani hiekkikselle ämpärin ja lapion sijaan :// Pitää viedä ne sit salaa kotiin ettei tule sanomista :D


      • T-muna

        Viime kesänä olin neppiskisoissa viimeksi. Tulin kolmanneksi jippii.

        Viisvuotiaan Petrin ja kakstoistavuotiaan Nean jälkeen.


      • TaikisN kirjoitti:

        unenpöpperöissä saunakiulun ja löylykauhan mukaani hiekkikselle ämpärin ja lapion sijaan :// Pitää viedä ne sit salaa kotiin ettei tule sanomista :D

        viedään heti kauha takaisin saunaan ettei ehdi tulla toruja. Piilotetaan se tänne mun pyhämekon alle ettei teillä kukaan huomaa kun viedään se takaisin.

        *puistelee hiekasta pyhämekon helmoja*

        ollaan menossa kohta mummin syntymäpäiville.


      • T-muna kirjoitti:

        Viime kesänä olin neppiskisoissa viimeksi. Tulin kolmanneksi jippii.

        Viisvuotiaan Petrin ja kakstoistavuotiaan Nean jälkeen.

        Meillä oli neppiskisat muksujen lempparileikkejä. Autoja oli paljon. Näköjään neppareita on vieläkin kun sinäkin oot äskettäin niillä kisaillut.


      • T-muna
        Mariet kirjoitti:

        Meillä oli neppiskisat muksujen lempparileikkejä. Autoja oli paljon. Näköjään neppareita on vieläkin kun sinäkin oot äskettäin niillä kisaillut.

        Rakennettais noitten kääpiöiden kanssa sellanen aika korkee mutkamäki ja laskettais pulloja sieltä alas. Siinä kuuluu olla hyppyreitä ja tunneleita matkalla. Kliffaa hei!


      • T-muna kirjoitti:

        Rakennettais noitten kääpiöiden kanssa sellanen aika korkee mutkamäki ja laskettais pulloja sieltä alas. Siinä kuuluu olla hyppyreitä ja tunneleita matkalla. Kliffaa hei!

        heh, vähän tuo ois hauskaa. :)
        Tulis vaan sitä lunta.

        Kait ne pullot on muovipulloja? Nehän vois täyttää vedellä, sais paremman vauhdin.

        Nyt suihkuun...hiekat on pestävä hiuksista ja niskasta pois.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe