Avomieheni on jonkin aikaa ehdotellut puku-/roolileikkejä. Ajattelin yllättää hänet vuosipäivänämme, ja pukeutua seksikkääksi ranskalaiseksi sisäköksi. Olisiko teillä vinkkejä, mitä voisin sisäkön roolissani tehdä? Laitanko hänelle ruokaa ja palvelen "kaikilla mahdollisilla tavoilla"? Mielikuvitusta ja vinkkejä ihmiset, kiitos!! Eritoten miehet, jotka kokis ranskalaisen sisäkön seksikkäänä, mitä haluaisitte hänen tekevän? Ja jos jollakulla on kokemusta kyseistä roolista, niin kertokaahan :) Haluan järjestää avomiehelleni unohtumattoman yllätyksen.. ;)
Ranskalainen sisäkkö
10
3805
Vastaukset
- Rikkuri
Huuvat vain että sytöö sytöö ja parrua hanuriin!
- MiauX
No just. Olishan se pitäny arvata ettei täältä mitään asiallisia kommentteja saa :/
Moikkas! Siistii että on muitakin joita moiset kiinnostaa... Itseäni ainakin suuresti lämmittää kun oma pikku sisäkköni touhuilee omassa somassa ja niukassa asussaan aikas niitä perus sisäkön hommia. Eli kun tulen töistä kotiin, on kämppä siivottu ja putipuhdas, poislukien se pikkuinen pöly, jota hän ujuurio on pölyhuiskulla poistamassa. Sitten kahveet pöytään ja jos sisäkkö on oikein hyvää työtä tehnyt sitten voikin siirtyä sinne niinkutsuttuun palkitsemis osuuteen... Eli aikas perus settiä, kaikkihan riippuu ihan siitä mikä omaa mieltä säväyttää...
Ihan ensin hae seksiliikkeestä sellainen oikea ranskalaisen sisäkön asu. Sitten stringit jalkaan. Kun miehesi tulee niin ohjaat hänet mukavasti olohuoneeseen istumaan....tarjoilet vaikka whiskylasillisen hänelle...otat pölyhuiskan ja alat siivoamaan paikkoja...välillä pyllistäen kumarrut alaspäin niin, että hän näkee kuinka lyhyt hameesi nousee paljastaen ihanan paljaan pyllysi hänelle...sormillasi voit aina pyllistäessäsi hipaista paljasta pimppaasi miehesi nähden.......siitä se lähtee
- Nimetön
moi... haluatko kolmannen osapuolen? ;))
- Huomasin
Yhdessä halpishallissa oli kiihottava asusetti sisäkölle. Muovinen suojaessu ja kumiset talouskäsineet (punaiset) eikä ollut hinnan kiroissa.
- Matteus
Annat kodin ajautua pari viikkoa epäsiistiksi ja eräänä aamuna ilmoitat miehelle tämän lähtiessä töihin tällä välin siivottavan. Olen tilannut siivoojan tulemaan siivoamaan miehen mentyä töihinsä. Kun koti on vähää vaille siisti, lähetät siivoojan pois. Vähää ennen miehen kotiintuloa puet seksikkään siivoojanasun yllesi ja niin korkeäkorkoiset piikkiavokkaat, joilla kohtalaisesti pystyt liikkumaan. Miehen tultua kotiin annat hänen ymmärtää, että noilla kengillä olet koko päivän siivonnut, laitat hänelle ruoan yms- ja pyydät palkaksi kokovartalohieronnan.
- Maijuli
.. sietäisi saada kommentin edes alottajalta. Tuon Matteuksen ehdotuksen aion ainakin itse toteuttaa käyttäen mustaa minihametta, tiukkaa puseroa ja mustia piikkikorkoavokkaita, joissa on 13 cm:n korko. Mieheni kyllä kokemuksesta tietää, etten pysty niillä tuntia enempää kerrallan seisomaan.
- siivoojanamies
Maijuli kirjoitti:
.. sietäisi saada kommentin edes alottajalta. Tuon Matteuksen ehdotuksen aion ainakin itse toteuttaa käyttäen mustaa minihametta, tiukkaa puseroa ja mustia piikkikorkoavokkaita, joissa on 13 cm:n korko. Mieheni kyllä kokemuksesta tietää, etten pysty niillä tuntia enempää kerrallan seisomaan.
Meillä taas on sama leikki, mutta toisin päin. Eli mies siivoaa ja nainen tulee puhtaaseeen kotiin. Palkinnoksi saan yleensä hierontaa ja tai suihinoton.
- nainen 24
elikkä; saat euro clubilta tosi hyvää sisäkkötavaraa. Oon itse ostanut sieltä aikas seksikkäitä vaatteita ja tavaraa... Ja korkeat kengät kans ja eikun pylly pystyyn miehen eteen kun siivoilet niitä pölyjä! Nam! Kohta lipasee pimpsuas ja sit otat käyttöön sen ruoskan minkä hankit samaisesta paikasta... hahaaa! Rankaise sitä kun se nuolaisi sua. Anna piiskaa kunnolla, ja vitut siitä miehestä mitä se sanoo: pistä pillu sen naamaan ja sano että mitäs halusit.. Nuole mua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622594Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262272Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131652- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931270
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241133Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967