yliluonnollisiin asioihin esim. telepatiaan, kummituksiin, etc.?
Kysymys kaikille
6
226
Vastaukset
- Torspo123
onhan meillä yliluonnollinen Jumala. Henkimaailma on todellisuutta.
- nyhjäistä! :)
Maailman uskonnot ovat toisaalta oivallinen keino pitää henkisesti hauraimmat ihmiset tasapainossa oman kuolemanpelkonsa kanssa. Toisaalta taas niillä on , niinkuin kolikollakin, aina kääntöpuolensa. Itse en usko yliluonnollisiin asioihin, joihin myös Jumala kuuluu.
nyhjäistä! :) kirjoitti:
Maailman uskonnot ovat toisaalta oivallinen keino pitää henkisesti hauraimmat ihmiset tasapainossa oman kuolemanpelkonsa kanssa. Toisaalta taas niillä on , niinkuin kolikollakin, aina kääntöpuolensa. Itse en usko yliluonnollisiin asioihin, joihin myös Jumala kuuluu.
Yliluonnollista on se, mitä joku pitää yliluonnollisena.
Todellisuudessa on toki paljon asioita, jotka ovat "yliluonnollisia" siinä mielessä ettei niitä lainalaisuuksia, joiden vaikutuksesta nämä asiat tapahtuvat, tunneta, mutta tässä on enemmänkin kyse ihmisen tietokyvyn ja selityskyvyn rajoittuneisuudesta kuin varsinaisesta luonnosta ylimenevästä yliluonnollisuudesta.
mutta mm. nuo mainitsemasi on syvyydestä, ja vastaavat ns. yliluonnolliset. Varo niitä ja karta niitä, pysy erossa niistä, älä avaa sieluasi paholaiselle, nuo on portteja josta se voi livahtaa sisimpääsi, ja olet sen orja ikuisesti, jos ei sitten Jeesus sinua siitä vapauta!
- kuin itse, kykene
vapauttamaan itseään mistään mainitsemistasi "kurimuksista". Ei "Jumalakaan" sitä tee, kuin jokaisen itsensä kehittämissä fantasioissa. Jeesus, kuten myöskään kukaan muukaan ei voi sovittaa syntejäsi, jos nyt voi jotain noin karkeasti määritellä. Sinun on itse otettava loppukädessä vastuu omista teoistasi.
Sanopa, jos "Jumala" on mielestäsi olemassa, miksei hän ole tehnyt asioille yhtään mitään, vaikka niihin olisi pitänyt puuttua jo ajat sitten?
- frihet
Lapsuudessani ja nuoruudessani jo "leikittelin" spiritismisten asioiden kanssa ja tiedän ne "voimat", kuten myös siteet, mitä niistä saa.
Toivon sydämmestäni, ettei kukaan noihin saatanan siteisiin sorru "uteliaisuudessakaan", koska niistä orjuuden ja henkien siteistä, ei voi kuin Jeesus Kristus vapauttaa, vaikka uskovina ymmärrämme veren voiman, niin silti älä leiki "vihollisen voimien kanssa.
Eli saatana tekee ihmeitä ja varsinkin viimeisinä päivinä, nämä eksytyksen tuomat henget tekevät asioita, joihin, jopa valitutkin eksyvät.
Siunattua loppu vuotta ja armo-rikasta uutta vuotta 2009 Kristuksessa Jeesuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064873
- 1514834
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464652- 1463014
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302683- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202158- 401889
- 731390
- 221375