Uutispommi!!!

Retrohetero

32

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo kertoo hyvin paljon siitä minkä tason älynlahjoilla varustetut ihmiset on uskossa.

      • Retrohetero

        Hyvä heitto!


    • povesta pommi paranee
      • ahdasta monen

        papin ja lukkarin housuissa kun katselevat tuollaista puhujaa.


      • muodollisesti pätevä
        ahdasta monen kirjoitti:

        papin ja lukkarin housuissa kun katselevat tuollaista puhujaa.

        Pappi ja lukkari varmaan katselevat ennemmin pikkupoikien perään, mutta Tukiaisen tukirakenne saattaisi houkutella seurakunnan iltamiin lisää yksinäisiä miehiä, jotka istuvat takapenkeissä pitkissä takeissaan muovipussi sylissä ja päästävät outoja ähiseviä ääniä pyhän hengen vavisuttaessa heitä...


      • Retrohetero
        muodollisesti pätevä kirjoitti:

        Pappi ja lukkari varmaan katselevat ennemmin pikkupoikien perään, mutta Tukiaisen tukirakenne saattaisi houkutella seurakunnan iltamiin lisää yksinäisiä miehiä, jotka istuvat takapenkeissä pitkissä takeissaan muovipussi sylissä ja päästävät outoja ähiseviä ääniä pyhän hengen vavisuttaessa heitä...

        jotenkin kieroutunut, jos menee ihan Tukiaisen
        takia seurakunnan iltamiin... Siis TODELLA
        kieroutunut...


    • Kaduntallaaja

      Löysi muija äläynlahjohjoilleen sopivaa touhua.

      "Isän, Pojan ja Silikonien nimeen, aamen."
      :D

    • bubastis.tmi

      julle rankaisi uskovaisen perheen tytärtä malarialla--->tulee uskoon :D

      • Retrohetero

        samaan aikaan muuala maailmassa 10 miljoonan lapsen
        kuolla nälkään... Kylläpä Tuksu on tärkeä jumalalle...


    • etten sanois

      "Ilotulituksia on joka päivä..."

      Millaisiahan nuo ilotulitukset mahtavat olla ;D Toivottavasti sukelluspuku kestää ;D

    • ihmisiä,

      joiden puheita kuuntelemalla voi tarkistaa omia mielipiteitään. Henkilöitä, joiden kohdalla pätee se, että jos on heidän kanssaan vastakkaista mieltä, tietää ettei voi olla kovin väärässä.

      • Retrohetero

        hihu? Oletko niin tyhmä, ettet tajua
        veteyperoxsidi-media-addiktin haluavan tempullaan
        vain julkisuutta?

        Mutta nythän tulee hihuille dilemma:

        Jos hihhulit haluavat Tuksun mannekiinikseen,
        suorastaan täydellisen uskovaisen malliksi,
        niin kirkosta eroaa taas muutama sata ihmistä
        sellaisen pelleilyn takia.

        Mutta jos kirkko ei halua Tukiaista tilaisuuksiinsa,
        eroaa muutama sata ihmistä sen takia, että
        kirkko hylkii omiaan.



        Ps.

        Avoin kirje Tuksulle:

        Kiitos Tuksu! Sinä saat ihmiset eroamaan
        kiihtyvällä vauhdilla kirkosta, teki kirkko
        mitä tahansa. Sinun uskoontulosi oli muutenkin
        varmasti monelle taas hyvä muistutus mitä
        pitikään vielä tänä vuonna tehdä.


    • Miksi pitäisi oksentaa? Eiköhä Tukiaisen aijemmat tempaukset olleet enemmänkin oksettavia?
      No, ihmisillä on näköjään erillaiset käsitykset hyvästä ja pahasta käyttäytymisestä.

      • bubastis.tmi

        koska ihmiset jotka eivät omin avuin saa itseään ruotuun, tulevat "uskoon". Ei se kauaa kestä, sano mun sanoneen.


      • bubastis.tmi kirjoitti:

        koska ihmiset jotka eivät omin avuin saa itseään ruotuun, tulevat "uskoon". Ei se kauaa kestä, sano mun sanoneen.

        Niin nähtäväksi jää, mutta oha tuo jo palijo eteenpäin jos edes hetken pysyy pois "sekoiluistaan", eli ei siinä minusta ole mitään oksettavaa,mut mielipiteensä kullakin asiasta kuin asiasta.


      • Retrohetero
        juhani1965 kirjoitti:

        Niin nähtäväksi jää, mutta oha tuo jo palijo eteenpäin jos edes hetken pysyy pois "sekoiluistaan", eli ei siinä minusta ole mitään oksettavaa,mut mielipiteensä kullakin asiasta kuin asiasta.

        pässiä narussa... Ei tullut mieleen että Tukiainen
        elää julkisuudesta?

        Ihan näin ohimennen pitää kysyä sinulta Juhani,
        onko Tukiainen Oikea Uskovainen(tm)?

        Ja kerro ihmeessä miksi jumala pelasti Tukiaisen
        malarialta, mutta antoi miljoonia kuolla nälkään?


      • eikkari7
        bubastis.tmi kirjoitti:

        koska ihmiset jotka eivät omin avuin saa itseään ruotuun, tulevat "uskoon". Ei se kauaa kestä, sano mun sanoneen.

        sinäkään omissa houreissasi sano mun sanoneen.Jeesus rakastaa sinua.Shalom


      • bubastis.tmi
        eikkari7 kirjoitti:

        sinäkään omissa houreissasi sano mun sanoneen.Jeesus rakastaa sinua.Shalom

        loinen puuttuu.


      • Retrohetero kirjoitti:

        pässiä narussa... Ei tullut mieleen että Tukiainen
        elää julkisuudesta?

        Ihan näin ohimennen pitää kysyä sinulta Juhani,
        onko Tukiainen Oikea Uskovainen(tm)?

        Ja kerro ihmeessä miksi jumala pelasti Tukiaisen
        malarialta, mutta antoi miljoonia kuolla nälkään?

        "pässiä narussa... Ei tullut mieleen että Tukiainen
        elää julkisuudesta?"


        Miksei julkisuuden henkilö voisi tulla uskoon? Ihminenhän hän on siinä kuin "taviksetkin". Aika näyttää kuinka Tukiaisen usko kestää arjessa.


        "Ihan näin ohimennen pitää kysyä sinulta Juhani,
        onko Tukiainen Oikea Uskovainen(tm)?"

        Minä kun en ole Jumala niin en näe Tukiaisen sydämen tilaa. Voin vain luottaa hänen sanaansa. Tässäkin tulee aika näyttämään elääkö hän uskoa todeksi arjessa.


        "Ja kerro ihmeessä miksi jumala pelasti Tukiaisen
        malarialta, mutta antoi miljoonia kuolla nälkään?"


        Minä kun en Jumala ole niin en Hänen kaikkia suunnitelmia voi tietää. Tiedän ja luotan että Jumala toteuttaa suunnitelmaansa, ja siihen on meidän ihmisten tyydyttävä.


    • Valta Vaihtuu

      ja kirkot täyttyvät miesateisteista...

      nicepappeus sallitaan....

      Kössönömin led-näyttö yskii ja nykii saldoa
      väärään suuntaan....

      Naisateistit alkoholisoituvat, erakoituvat ja perustavat oman virtuaalivaltionsa wikipediaan...

      P-Ministerin salkkua heiluttelee Bubastis, joka
      klooraa tukkansa vielä Tukiaista valkoisemmaksi


      Tukiainen tukistaa suurimmalta osalta miesateisteista tunnustuksen sielunsa olemassaolosta....


      Miesateisteja kääntyy uskoon valtavana hyökyaaltona..,, herätyskokouksiin jonotetaan
      lähimetsissä, teltoissa jo viikkoja ennen


      ..kissoja huostaanotetaan peräkammareista


      Blondipapit ripittävät privatisti niitä nahjusateisteja... jotka eivät usko blondin sanaan....


      Nassekin siis kääntyy uskoon....ja röhkii taiteilijanimensä pois avaten uuden gallerian:
      SovinistiPossusta-Hellariksi


      Retroheterokin sinnittelee, mutta saa lopulta sähkösokkihoitoa tukiaisen mustasta lootasta ja käy hetken neljännessä ulottuvuudessa toteamassa tuonpuoleisen olemassaolon....

      ...ja tarina jatkuu...

      • Retrohetero

        mutta sellaista päivää ei tule olemaan, jolloin
        minä koskisin Tukiasen "mustaan laatikkoon".
        Ei vaikka se olisi maailman viimeinen nainen,
        antaisin mielummin ihmiskunnan tuhoutua.

        Ajattele nyt, kaikilla olisi osa Tuksun geeneistä.
        Kuka tekisi työt, kun kaikki vaan heiluisivat
        10 euron kuohuviinipullo kädessä P.Diddyn ja
        Puff Daddyn Bay Linerillä...


      • bubastis.tmi

        Mulle riittää ihan hyvin eduskuntatalo yksityisasunnoksi. Se on neliön muotoinen ja punaista graniittia.


      • Kössönöm

        En tajunnut pointtiasi, mutta sävy oli epämiellyttävä.


    • välii

      Joitakuita näyttää kiinnostavan tuollaisten ö-luokan julkkujen ja ihmisten asiat. Mua ei hetkauta mihinkään suuntaan. Mitä helvetin välii on mitä tuo ajattelee tai sanoo

    • eikkari7

      sanoin.katsokaa ja iloitkaa.taas on yksi sielu pelastunut hevetin tulesta.Shalom.

      • Retrohetero

        No nythän vitsin lykkäsit...


    • Jesus scores but Satan saves!

    • Hemmo

      Kirkon uusi mainoslause:

      Tuksu kääntyi, käänny sinäkin!

      Täytyy vain toivoa, että Tuksu ei eroa kirkosta, koska tämä saisi ja meikäläisenkin harkitsemaan liitymistä. :)

    • kaikki hoitivat puutarhaa melkoisella innolla

      Katsokaapa vaikka kuvitettuja raamattuja, aikansa taidetta, nykykirkkojen raadonripustusvälineessä roikkuvia tai iltäpäivälehtien kuvia.

      On rajaukset kohdallaan, ei rehota tarha.

      • Retrohetero

        saattaa olla kaiken takana, ainakin Tukiaiselta
        se kysyi tekstarilla "Pidätkö puutarhaasi kunnossa?"

        Ehkä Kanervalla on luontainen äidinvaisto
        karvoituksen ajeluun. Eri juttu on miten
        se pääsi Eedeniin ajelemaan karvoja... (Ai niin,
        tietysti bussilla, sehän on Nokialla)...


    • ja se on hieno juttu,JEESUS ON MUUTTAVA VOIMA,HYVÄÄ UUTTA VUOTTA.

    • bubastis.tmi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe