Uutena Vuotena kylpylään, Eestiin!

HTZA

Valkealla laivalla, hyvän palvelun pariin!
Tico, Tico! ja hyvää ruokaa, Ja kaverit mukaan!

Näin laman aikana se onkin parasta viedä rahansa ulkomaille.
Pääsee seuraavankin kerran sinne, halvalla.
Mutta voi olla, että työttömät ystävät ja sukulaiset, eivät enää pääse lähtemään kaveriksi.

27

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrii

hyvääalkavaauuttavuotta, sitten, tako tako.

• en usko

että Sinä menet sinne. Tuo taisi olla vain muille vihje tai ainakin niin toivon, sillä petyn, jos sinne menet. Hymy

• HTZA

minä sinne mene, 15v. olen työasioissa siellä ravannut.
        Nyt on veroviraston vuoro.

• en usko
        HTZA kirjoitti:

minä sinne mene, 15v. olen työasioissa siellä ravannut.
        Nyt on veroviraston vuoro.

vai veroviraston vuoro, heh.

• tämänkin olen jo

lukenut aikaisemmin, keksi jotain uutta.

• HTZA

kirjoitin asiasta aikaisemmin.
        Mutta tunsin, että asia on tärkeä.
        Ja tein aloituksen.
        Hyvä että olet tarkkana.
        Seuraa minua jatkossakin.

• tämänkin olen jo
        HTZA kirjoitti:

kirjoitin asiasta aikaisemmin.
        Mutta tunsin, että asia on tärkeä.
        Ja tein aloituksen.
        Hyvä että olet tarkkana.
        Seuraa minua jatkossakin.

sinua kuin hai laivaa, tappituntumalla:)

Asiahan on kieltämättä erittäin tärkeä, maailmanrauhaan verrattavissa oleva, vähintäänkin.

• HTZA
        tämänkin olen jo kirjoitti:

sinua kuin hai laivaa, tappituntumalla:)

Asiahan on kieltämättä erittäin tärkeä, maailmanrauhaan verrattavissa oleva, vähintäänkin.

älä tuhlaa siihen aikaasi.
        Sodat lisääntyvät kuivuuden mukana.
        Aikanaan ne tulevat tänne Pohjolaankin.
        On, kuitenkin, hyvä että ajattelet sitä. Maailman tulevaisuus riippuu ihmisten määrästä.
        Tulet vielä näkemään satojen miljoonien kuolevan.
        Ja suurin osa kuolee nälkään. Meitä on liikaa.
        Kun "Harmagedon" on nähty, en tarkoita uskontoa, on maailmassa rauha.

• olen lukenut
        HTZA kirjoitti:

älä tuhlaa siihen aikaasi.
        Sodat lisääntyvät kuivuuden mukana.
        Aikanaan ne tulevat tänne Pohjolaankin.
        On, kuitenkin, hyvä että ajattelet sitä. Maailman tulevaisuus riippuu ihmisten määrästä.
        Tulet vielä näkemään satojen miljoonien kuolevan.
        Ja suurin osa kuolee nälkään. Meitä on liikaa.
        Kun "Harmagedon" on nähty, en tarkoita uskontoa, on maailmassa rauha.

monta, monta kertaa ja aina sinun kirjoittamanasi.

• HTZA
        olen lukenut kirjoitti:

monta, monta kertaa ja aina sinun kirjoittamanasi.

jos se on mielestäsi väärin, niin sopii, sekin, minulle.
        Ainoa toivoni, ja maailman toivo, on että, edes, ajattelet asiaa.

• olen lukenut
        HTZA kirjoitti:

jos se on mielestäsi väärin, niin sopii, sekin, minulle.
        Ainoa toivoni, ja maailman toivo, on että, edes, ajattelet asiaa.

asiahan on tärkeä, kyllä siitä sopii kirjoittaa, vaikka joka päivä, useasti.
        Lupaan ajatella, heti, kun saan ne vanhat keppanat juotua:)

• uutena vuotena

välty kylpylöissä kuulemasta venäjän kieltä

• en usko

eipä nuo meidän kylpylät suomalaisten käynneillä menestyisi.

• HTZA

eikä sinne, töissä oleva, Suomalainen perhe enää mene, vapaaehtoisesti.
        Onneksi, veli-venäläisen, maksamilla rahoilla, saadaan jäljellä olevien veteraanien loppuaika mukavaksi.
        Heidän jälkeensä joutuu henkilökunta työttömäksi, kun eivät osaa kieltä.
        Mutta uusia tulee, sopivia, hyssälöinti pitää siitä huolen. Hehän jo nyt, lehdissä murehtivat sitä että kouluissa ei enää opiskella "kieliä".

Kuten: Ranskaa!!! :) :)

• Arvaa mitä
        HTZA kirjoitti:

eikä sinne, töissä oleva, Suomalainen perhe enää mene, vapaaehtoisesti.
        Onneksi, veli-venäläisen, maksamilla rahoilla, saadaan jäljellä olevien veteraanien loppuaika mukavaksi.
        Heidän jälkeensä joutuu henkilökunta työttömäksi, kun eivät osaa kieltä.
        Mutta uusia tulee, sopivia, hyssälöinti pitää siitä huolen. Hehän jo nyt, lehdissä murehtivat sitä että kouluissa ei enää opiskella "kieliä".

Kuten: Ranskaa!!! :) :)

minä en nyt ymmärrä. Ranskankieltä tarvitaan EU:ssa. Ihan hyvä kieli jos, sinne haluaa töihin. Ihan hyvä että, suomessa opetetaan sitäkin...venäjä on se kieli jota itse haluaisin osata myös puhua...ja italia...nooh...Joskus tuota ajattelen näinkin Suomihan on ollut hyvin kansainvälinen ennen....täällä piti hallita venäjä, ruotsi, saksa, ranskakin ehkä italia myös. Ihan kauppapolitiisista syistä... ja latina ilman muuta..siis vuosisadan vaihteessa;))) Mitenkäs tämä nyt niin UUTTA muka...;))

tsau:Friidu

• Köyhis

Oikeassa olet.
        Esimerkiksi Imatran kylpylä on venäläisten miehittämä.

Sitä vastoin jouluviikolla Kalev Spassa, vastoin ennakko-odotuksiani, en havainnut asiakkaissa yhtään venäläistä.
        Osa hoito- ja palveluhenkilökuntaa tuntui olevan venäläisiä mutta ymmärsivät riittävästi suomea!

• Anskuliini

kotimaan kylpylään hoitamaan liikarasittunutta kroppaa ja virkistäytymään, saan kerrankin aikaa itselleni kokonaisen kaks viikkoa!

• HTZA

kumartaisin syvään, hakisin Rypsiöljypullon, ja voitelisin jalkasi!
        :)

• joutis

Ei tehnyt kummempaa vaikutusta.
      Saatamme joskus mennä tai olla menemättä.

Työttömyysvuosieni aikana totesin matkustelun olevan, luonnollisista syitä paljon vapaampaa kuin työhön sitoutuneena.
      Kiinaa, Karibiaa, Atlantin saaria ja viikon risteilyjä myöten.

Juuri tuosta syystä siirryin vakituisesta pätkätöihin.

• riittää

tälle tantalle uudenvuoden aatoksi, ehkä joskus myöhemmin kylpylään kun aurinko ilmestyy taas.

• on siinä kun

seisoo puol tuntia suihkun alla. Hyvää Uutta Vuotta kuitenki.

• Qubbe

kun on rahaa niin notta alimmaaset jo mätänöö.

• home_

NE mätänee?

• ruoka olla hääppöstä, näin jo vuoden vanhana. Jos pidettäs sentit ihan vaan kotimaassa, laman ahdistamien maanmiesten hyväksi, protektionismin uhallakin.

• Arvaa mitä

lälläti-lää!;))) minä sain miehen ylipuhuttua ei Uutena Vuonna mennä. Mutta, nyt kun on tuo mukava ja tilavampi auto joka uudempi jolla uskaltaa lähteä talvellakin pidemälle reissuun... Ei mennäkään Viroon...vaan jatketaan sitten samantien Latviaan kylpylälomalle, kundilla kun tuo oma hiihtoloma...Tahtoo meren äärelle ehdottomasti ja kävelemään Rigaan vanhoin ihaniin lehmuspuistoihin...ovat niin romanttisia tämä puistot ja katedraalit siellä..ja pienet tunnellmalliset kahvilat jossa, voi juoda kaakaon vain;)) ja Jurmala on tosi ihana kylpyläloman vietto paikka...Friidukin voi taas oppia muutaman sanan siellä venäjää...lisää...:)) Ole huoleti en minä sinne kokonaan muuta;))) siis ainakaan ihan vielä...Elämästähän ei sitten tiedä...koskaan;)) Nyt menee kuitenkin nukkumaan...johan tässä on jo valvottu...ja Uutta Vuotta otettu vastaan:))

Tsau: Friidu

• Köyhis

Kun pienellä päivärahalla sinnittelevä työntön on elellyt 3kk halvalla Espanjassa niin voi hyvin olla jouluviikon Kalev Spassa.

Tulimme uudeksi vuodeksi kotiin aloittamaan nenän valkaisun ennen kevään uutta Espanjan työnhakujaksoa.

Sitä ennen täytyy hankkia työ- ja palkkatodistukset vähintään kuukauden ajalta.
      Pienipalkkaisen eukon päiväraha on niin pieni ettei siitä luopuminen paljoakaan merkitse.

Itse olen todennut työssä käyvien tuttavieni hyvin rajalliset mahdollisuudet matkusteluun!

• Mekin olemme menossa kylpylään mutta täällä suomessa. Työnantajat antoivat joululahjaksi kahden hengen paratiisiloman. Mutta me haluamme mennä rauhallisempaan aikaan joulu-ja uusivuosihössötysten jälkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1289
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      820
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      576
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      511
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      482
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe