Mä oon niin hirveen tietämätön että en tiiä millaiset ovat mormonien elämäntavat.
Eli voisitteko mormonit kertoa?
mormonien elämäntavat?
11
1524
Vastaukset
- Tapani
Kirkon periaatteiden mukaan elävät mormonit koettavat elää Kristuksen opetusten mukaan: rakastaa lähimmäistään kuin itseään eli pitää Jumalan ja Kristuksen käskyt.
Elintavoissamme herättää huomiota usein se, että emme käytä alkoholia, tupakkaa, kahvia emmekä kofeiinipitoista teetä. Aviollista uskollisuutta pidetään jäsenyyden ehtona. Perhettä pidetään ensiarvoisen tärkeänä. Siitä on erityinen perhejulistus. Emme hyväksy esim. avoliittoja.
Säännöllinen käyminen sunnuntaikokouksissa on tavanomaista. Niinpä minä en ole ollut kertaakaan poissa kokouksista jäsenyyteni 43 vuoden aikana muusta kuin matkoilla olon tai sairauden vuoksi.
Jatkakoon toiset.- Zappa
Vietämme kaikkia juhlapäiviä ja -pyhiä.
vieläkö muuta? - Minä täällä hei
Saakos uskonnossanne kiroilla?
Mä tunnen yhen mormonin joka kiroilee aivan älyttömästi... - Tapani
Minä täällä hei kirjoitti:
Saakos uskonnossanne kiroilla?
Mä tunnen yhen mormonin joka kiroilee aivan älyttömästi...Koettaisitko selvittää, mistä tuo kiroilutaipumus on peräisin? Poikkeuksellista se ainakin meidän keskuudesamme on. Mikähän on hänen kiroilunsa luonne? Hyväntahtoista vai aggressiivista?
- Minä täällä hei
Tapani kirjoitti:
Koettaisitko selvittää, mistä tuo kiroilutaipumus on peräisin? Poikkeuksellista se ainakin meidän keskuudesamme on. Mikähän on hänen kiroilunsa luonne? Hyväntahtoista vai aggressiivista?
Naapurissani asuu 10-vuotias kiltti (ainakin vanhenpiensa nähden) mormoni tyttö.
Se kiroilee kuulemma siksi, kun se luulee olevansa hirveen kova.
Eli kiroilu on aggressiivista. - Tapani
Naapurissani asuu 10-vuotias kiltti (ainakin vanhenpiensa nähden) mormoni tyttö.
Se kiroilee kuulemma siksi, kun se luulee olevansa hirveen kova.
Eli kiroilu on aggressiivista.Ei ole löytänyt omaa identiteettiään. Voi olla jo alkavaa murrosikääkin, jossa kapinoidaan. Koettakaamme ymmärtää ja rakastaa. Sitä nuoret tarvitsevat. Karen Horney luokitteli ihmisiä asenteiden mukaan. Kovuuden taustalla oli asenne "kun olen kova, niin kukaan ei pysty minua vahingoittamaan".
- Minä täällä hei
Tapani kirjoitti:
Ei ole löytänyt omaa identiteettiään. Voi olla jo alkavaa murrosikääkin, jossa kapinoidaan. Koettakaamme ymmärtää ja rakastaa. Sitä nuoret tarvitsevat. Karen Horney luokitteli ihmisiä asenteiden mukaan. Kovuuden taustalla oli asenne "kun olen kova, niin kukaan ei pysty minua vahingoittamaan".
Sanoppas 3 hyvää syytä kääntyä luterilaisuudesta mormoniksi.
Meillä kävi yks käännyttäjä mut mä kieltäydyin.
Sano vielä käyvänsä uudestaan jos muutan mieleni. - Tapani
Sano vielä käyvänsä uudestaan jos muutan mieleni.1. Voit tuntea, että uskontomme on totta, kun teet oman osasi ja tutkit.
2. Saat Raamatussa edellytetyt uskonnolliset toimitukset kuten kasteen ja Pyhän Hengen vastaanottamisen kätten päällepanon kautta sekä temppelitoimitukset kuten avioliiton sinetöiminen iankaikkisuudeksi.
3. Saat toivon iankaikkisesta elämästä Jumalan valtakunnassa, joka suo suurimman ilon, minkä voimme saada. - kristitty
Tapani kirjoitti:
1. Voit tuntea, että uskontomme on totta, kun teet oman osasi ja tutkit.
2. Saat Raamatussa edellytetyt uskonnolliset toimitukset kuten kasteen ja Pyhän Hengen vastaanottamisen kätten päällepanon kautta sekä temppelitoimitukset kuten avioliiton sinetöiminen iankaikkisuudeksi.
3. Saat toivon iankaikkisesta elämästä Jumalan valtakunnassa, joka suo suurimman ilon, minkä voimme saada.Raamatun kristinuskoon ei tarvitse lisäillä yhtään mitään, se on aivan hyvä sellaisenaan.
Raamattu ja siinä selitetty armo riittävät meille kaikille. - Anonyymi
Sano vielä käyvänsä uudestaan jos muutan mieleni.Moninainti
- Anonyymi
Ihan tavallisuudesta poikkeavat. Eli anuskasvoiset n.s lähetyssaarnaajat kyttää pikkutyttöjä. Lähetyssaarnaaja asentoon toki kerkiävät kun pitää päästä harrastamaan seksiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855