Mä oon niin hirveen tietämätön että en tiiä millaiset ovat mormonien elämäntavat.
Eli voisitteko mormonit kertoa?
mormonien elämäntavat?
11
1471
Vastaukset
- Tapani
Kirkon periaatteiden mukaan elävät mormonit koettavat elää Kristuksen opetusten mukaan: rakastaa lähimmäistään kuin itseään eli pitää Jumalan ja Kristuksen käskyt.
Elintavoissamme herättää huomiota usein se, että emme käytä alkoholia, tupakkaa, kahvia emmekä kofeiinipitoista teetä. Aviollista uskollisuutta pidetään jäsenyyden ehtona. Perhettä pidetään ensiarvoisen tärkeänä. Siitä on erityinen perhejulistus. Emme hyväksy esim. avoliittoja.
Säännöllinen käyminen sunnuntaikokouksissa on tavanomaista. Niinpä minä en ole ollut kertaakaan poissa kokouksista jäsenyyteni 43 vuoden aikana muusta kuin matkoilla olon tai sairauden vuoksi.
Jatkakoon toiset.- Zappa
Vietämme kaikkia juhlapäiviä ja -pyhiä.
vieläkö muuta? - Minä täällä hei
Saakos uskonnossanne kiroilla?
Mä tunnen yhen mormonin joka kiroilee aivan älyttömästi... - Tapani
Minä täällä hei kirjoitti:
Saakos uskonnossanne kiroilla?
Mä tunnen yhen mormonin joka kiroilee aivan älyttömästi...Koettaisitko selvittää, mistä tuo kiroilutaipumus on peräisin? Poikkeuksellista se ainakin meidän keskuudesamme on. Mikähän on hänen kiroilunsa luonne? Hyväntahtoista vai aggressiivista?
- Minä täällä hei
Tapani kirjoitti:
Koettaisitko selvittää, mistä tuo kiroilutaipumus on peräisin? Poikkeuksellista se ainakin meidän keskuudesamme on. Mikähän on hänen kiroilunsa luonne? Hyväntahtoista vai aggressiivista?
Naapurissani asuu 10-vuotias kiltti (ainakin vanhenpiensa nähden) mormoni tyttö.
Se kiroilee kuulemma siksi, kun se luulee olevansa hirveen kova.
Eli kiroilu on aggressiivista. - Tapani
Naapurissani asuu 10-vuotias kiltti (ainakin vanhenpiensa nähden) mormoni tyttö.
Se kiroilee kuulemma siksi, kun se luulee olevansa hirveen kova.
Eli kiroilu on aggressiivista.Ei ole löytänyt omaa identiteettiään. Voi olla jo alkavaa murrosikääkin, jossa kapinoidaan. Koettakaamme ymmärtää ja rakastaa. Sitä nuoret tarvitsevat. Karen Horney luokitteli ihmisiä asenteiden mukaan. Kovuuden taustalla oli asenne "kun olen kova, niin kukaan ei pysty minua vahingoittamaan".
- Minä täällä hei
Tapani kirjoitti:
Ei ole löytänyt omaa identiteettiään. Voi olla jo alkavaa murrosikääkin, jossa kapinoidaan. Koettakaamme ymmärtää ja rakastaa. Sitä nuoret tarvitsevat. Karen Horney luokitteli ihmisiä asenteiden mukaan. Kovuuden taustalla oli asenne "kun olen kova, niin kukaan ei pysty minua vahingoittamaan".
Sanoppas 3 hyvää syytä kääntyä luterilaisuudesta mormoniksi.
Meillä kävi yks käännyttäjä mut mä kieltäydyin.
Sano vielä käyvänsä uudestaan jos muutan mieleni. - Tapani
Sano vielä käyvänsä uudestaan jos muutan mieleni.1. Voit tuntea, että uskontomme on totta, kun teet oman osasi ja tutkit.
2. Saat Raamatussa edellytetyt uskonnolliset toimitukset kuten kasteen ja Pyhän Hengen vastaanottamisen kätten päällepanon kautta sekä temppelitoimitukset kuten avioliiton sinetöiminen iankaikkisuudeksi.
3. Saat toivon iankaikkisesta elämästä Jumalan valtakunnassa, joka suo suurimman ilon, minkä voimme saada. - kristitty
Tapani kirjoitti:
1. Voit tuntea, että uskontomme on totta, kun teet oman osasi ja tutkit.
2. Saat Raamatussa edellytetyt uskonnolliset toimitukset kuten kasteen ja Pyhän Hengen vastaanottamisen kätten päällepanon kautta sekä temppelitoimitukset kuten avioliiton sinetöiminen iankaikkisuudeksi.
3. Saat toivon iankaikkisesta elämästä Jumalan valtakunnassa, joka suo suurimman ilon, minkä voimme saada.Raamatun kristinuskoon ei tarvitse lisäillä yhtään mitään, se on aivan hyvä sellaisenaan.
Raamattu ja siinä selitetty armo riittävät meille kaikille. - Anonyymi
Sano vielä käyvänsä uudestaan jos muutan mieleni.Moninainti
- Anonyymi
Ihan tavallisuudesta poikkeavat. Eli anuskasvoiset n.s lähetyssaarnaajat kyttää pikkutyttöjä. Lähetyssaarnaaja asentoon toki kerkiävät kun pitää päästä harrastamaan seksiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810