Löytyisiköhän täältä toimivia neuvoja? Eli olemme jo lähempänä kolmea kuin kahtakymmentä ja jo naimisissa, mutta yhdyntä ei onnistu mitenkään. Nainen on niin tiukka, ettei onnistu vaikka on kokeiltu liukastettakin, ja edes klitoris orgasmin jälkeen ei paikat tunnu "avautuvan".
Mitä tässä voisi seuraavaksi yrittää? Onko mahdollista, että joillakin naisilla on vain yksinkertaisesti niin tiukat paikat että pitää tehdä jotain kirurgisia toimenpiteitä ennenkuin yhdyntä onnistuu?
Yhdyntä ei onnistu - tiukat paikat
14
7138
Vastaukset
- aviomies
Sellainen tarkennus vielä, että käytämme kondomia. Voiko se jotenkin vaikuttaa asiaan? Sisään menee kosteana yksi sormi, ja usein sekin liikkutteleminen tuottaa kipua.
- yrität..
oikeaan reikään ?? Pimppa on taatusti sen verran venyvä, että siihen mahtuu kalu kuin kalu. Käy selälleen ja kulli pystyyn ja sivele terska kunnon liisterillä. Sitten ei muuta kuin pistät naisen istumaan kullin päälle, häpärit levitettyinä, ja nainen saa itse laskeutua päällesi omalla painollaan. Jätä se kordari pois, ainakin eka kerraksi, tai sitten voitele se kunnolla.
- muijaa..
jolla on myös niin kireä pillu, että sinnekin mahtuu helpolla vain yksi sormi, ja tiukkuus tuntuu koko ajan. Mutta aina sinne heppi on mahtunut, eikä edes mitään lisäliukasteita ole käytetty. Sormella olen ensin lirputtanut, eikä aikaakaan, kun jo pillu lirisee limasta. Sitten vaan joku tukeva asento, ja parrua arpeen. Ei siinä tarvita muuta kuin todella kova ja seisova kulli.
- tiukkatytsy
Kyllä meissä ihmisissä löytyy monenlaisia synnynnäisiä anatomisia poikkeavuuksia. Onpa naisia, joilla on esim. kaksi kohtua ja joiltakin puuttuu emätin kokonaan. Kannattaisi vaimosi käydä gynen tutkittavana. Ihan turha alkaa repiä paikkoja ja tuottaa hirvittävää kärsimystä/verenvuotoa vaimollesi. Veikkaisin, että apua löytyy teille kirurgilta.
- aviomies
Todellakaan en halua aiheuttaa kipua ja siksi asia on venynyt ja venynyt koska emäntä pelkää kipuja kovasti. Mutta hän itsekin haluaa luonnollisesti edetä asiassa. Mitähän siellä lääkärissä oikein voisi olla odotettavissa? Hän on käynyt kerran gynekologilla joka pikaisesti vilkaisi paikat ja sanoi kaiken näyttävän normaalilta.
Voiko immenkalvo olla poikkeuksellisen tiukka/ahdas? En usko sen vielä repeytyneen sormien kanssa, koska verta ei ole tullut. Emättimen aukko on todela, todella pieni. Tai sitten immenkalvo jotenkin peittää sitä?
- just asking
Eli vaimosi on vielä neitsyt? Heppi ei ole pilluun työntynyt?
- tutkineet..
tarkkaan toistenne elimet ?? Katsokaa läheltä ja tarkkaan, molemmat. Käyttäkää käsiä apuna. Monet ensi kertaa naivat ovat niin kiihkoissaan, että unohtavat, millainen värkki sillä toisella on. Yrittävät sitten sisään pilluhuulien keskivaiheilta, mutta se sisäänmeno reikä on siellä huulien alaosassa, 7cm persreijästä napaan päin. Sinne kun tähtää, niin sisään menee, melkein itsestään. Ja tekee niin saakutin gutaa...
- Kuuluu pillunpaikan
Määritykseen: Viis Maariasta vappuun, tuuma perslävestä vittuun!
- aviomies
Kyllä on tutkittu kovasti paikkoja, aukko on vain niin pieni etten käsitä miten penis sinne voisi sisään sujahtaa vaikka liukkautta kyllä löytyy! Voiko olla että lantionpohjan lihakset on nuorella naisella niin heikot että niistä ahdistaa?
Sormella kun kokeilee, niin aukon ympärillä on jonkinlaisia 'nystyröitä' ja yläpuolella jotain ihan kovaa, siis kun sormi on sisällä. - tiukkis65
aviomies kirjoitti:
Kyllä on tutkittu kovasti paikkoja, aukko on vain niin pieni etten käsitä miten penis sinne voisi sisään sujahtaa vaikka liukkautta kyllä löytyy! Voiko olla että lantionpohjan lihakset on nuorella naisella niin heikot että niistä ahdistaa?
Sormella kun kokeilee, niin aukon ympärillä on jonkinlaisia 'nystyröitä' ja yläpuolella jotain ihan kovaa, siis kun sormi on sisällä.tulipa mieleen oma immenkalvoni joka oli oikeasti paksu kuin parkkinahka...eli kiltit pojat eivät saaneet multa kun pahan mielen ja kolahduksen itsetuntoonsa.Sitten tuli vastaan kaveri, joka päätti päästä läpi, ja meni läpi vaikka minä vähän vikisinkin.Ehkä kannattaisi rouvan vetää itsensä sammumiskuntoon ja sinun painaa päälle esteistä huolimatta...tunnet kyllä kun pääset läpi.Sattuu muutaman kerran, mutta ahkeralla harjoittelulla ja oikealla asenteella homma hoituu niinkuin luonto on tarkoittanut.
- ei arpia
tiukkis65 kirjoitti:
tulipa mieleen oma immenkalvoni joka oli oikeasti paksu kuin parkkinahka...eli kiltit pojat eivät saaneet multa kun pahan mielen ja kolahduksen itsetuntoonsa.Sitten tuli vastaan kaveri, joka päätti päästä läpi, ja meni läpi vaikka minä vähän vikisinkin.Ehkä kannattaisi rouvan vetää itsensä sammumiskuntoon ja sinun painaa päälle esteistä huolimatta...tunnet kyllä kun pääset läpi.Sattuu muutaman kerran, mutta ahkeralla harjoittelulla ja oikealla asenteella homma hoituu niinkuin luonto on tarkoittanut.
Joskus immenkalvo on niin paksu että se kannattaa antaa lääkärin poistaa. Näin säästyy monelta myöhemmältä vaivalta.
Homma lähtee siitä että menee gynekologille. - Immenkalvo
ei arpia kirjoitti:
Joskus immenkalvo on niin paksu että se kannattaa antaa lääkärin poistaa. Näin säästyy monelta myöhemmältä vaivalta.
Homma lähtee siitä että menee gynekologille.Elikkä itselläni oli todella harvinainen immekalvotyyppi, ei mennyt penis läpi ja pelkkä yrittäminen teki todella kipeää. Käskin poikaystävän yrittää siitä huolimatta. Itkin ja huusin. Lopulta hän kieltäytyi tuottamasta minulle enää kipua ja menin gynekologille. Siellä sitten vasta selvisi tämä harvinainen immenkalvotyyppi ja lääkäri "poisti" kalvon aivan yksinkertaisella toimenpiteellä. Eikä sattunut yhtään, koska alue puudutettiin ja vertakaan ei tullut yhtään, sillä verisuonet poltettiin. Mitään jäliä ei jäänyt ja nyt seksielämämme on suorastaan loistavaa :) lääkäriin vaan, kyllä ne osaa siellä hoitaa homman!
- vierailija
Minulla itselläni oli sama ongelma ja kävin asian vuoksi lääkärillä, joka antoi lähetteen keskussairaalaan. Siellä sitten gynekologi sanoi, että minulla on immenkalvon ahtautta, ja pääsin leikkaukseen. Leikkaus ei todellakaan ole paha: se tehtään lyhytkirurgisella osastolla, ja jo samana päivänä pääsee kotiin. Leikkaus tehdään joko puudutuksessa tai nukutuksessa. Minut nukutettiin, kun immenkalvo oli ilmeisesti niin paksu, että puudutus ei olisi riittänyt. Kun olin nukutettuna, lääkäriltä meni sisään vain yksi sormi, eli paikat olivat tosiaankin ahtaat. Leikkauksessa immenkalvoon tehtiin viilto, ja nyt emättimen aukko onkin huomattavasti väljempi. Ollaan nyt avopuolison kanssa venytelty paikkoja ensin sormilla, koska immenkalvoa on vieläkin jäljellä. (Lääkäri laajensi aukon kahden sormen mentäväksi.)
Kannattaa siis ehdottomasti käydä gynekologilla! Immenkalvon ahtaus/paksuus ei ole niin harvinaista kuin luulisi, niin ainakin sairaalan hoitaja minulle kertoi ennen leikkausta. Hänelle oli urallaa jo tullut vastaan aviopari, joka oli kärsinyt asiasta kaksi vuotta, ennen kuin nainen uskaltautui lääkäriin, hän kun pelkäsi olevansa epänormaali. :( - tiukkapimpero
mulla on tiukka pillu ja kun kokeiltiin ekaa yhdyntää ilman nuolemista (meni vähä överiksi)niin kyllä se peenis uppos kun menin ratsastaen, mutta kun siirryttiin lähetyssaarnaajaan niin kulli luisui koko ajan pois. itse kun ratsastelin kovissa kivuissa, mutta se johtui immenkalvostani. toisella seksikerralla nuoltiin ja lähetyssaarnaaja onnistui jotenkin, mutta luisui silti pois. kun masturboin jollain aika ohuella esineellä, sillä muuten sattuu kovaa. en saa työnnettyä kuin n.5cm ja alavatsassani alkaa tuntua ikävää painetta ja kipua. lisäksi joutuu tosi kovaa työntää että saan syvemmälle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154