Nyt uuden vuoden jälkeen kun monista firmoista lomautetaan porukkaa, niin miten itsekukin meinaa saada aikansa kulumaan. Lähteekö joku lämpimään Thaimaaseen tai kanarialle, lappiin lasketteleen,Viroon kylpylälomalle polttopuumetsään vai meinaako joku vetää viinaa napaansa koko lomautuksensa ajan.
Mitä tehdä lomautettuna??
7
1976
Vastaukset
- keksisin
miljoona asiaa mitä vois tehdä,kuntoilla,lukee ja yleensäkin tehdä kaikkee sitä mihin töissä käydessä ei jää aikaa!
- pääasiassa
Kaikkia kivaa tietysti olis mukavaa vapaalla tehdä jos joku maksaisi laskut.Joten taidampa tehdä kaikenlaista hyödyllistä josta voi saada hieman liksaakin pienen työttömyyskorvauksen jatkeeksi.
nioin tekisin toista hommaa, jos eo metallitöotä, sitten lomitan, nytkin viikos joulunpyhät ym töissä kun firma oli kiinni.
- Pastori
Et taida olla vielä työelämässä, tai sitten olet vähän blondi.
Ei lomautus ole mikään vuosiloma, jolloin lähdetään lomailemaan.
Useimmat minimoi menot, jotta rahat riittää ja jos reissuun lähdetään, niin lähdetään lopputilin pelossa työn perään.- et taida
tietää työelämästä mitään. Ei kaikkien tarvitse minimoida menojaan. Lomautuksesta voi ja pitääkin nauttia, ei elämän tarvitse olla kärvistelyä. Itse pyydän toisinaan lomautusta, että pääsen matkustamaan, samalla tarjoutuu jollekin köyhemmälle tilaisuus tehdä minun työt, reilua ja oikeudenmukaista. Lomautusaikana voi tehdä lisäksi rästiinjääneitä omia töitä, kukin tyylillään.
- .....
et taida kirjoitti:
tietää työelämästä mitään. Ei kaikkien tarvitse minimoida menojaan. Lomautuksesta voi ja pitääkin nauttia, ei elämän tarvitse olla kärvistelyä. Itse pyydän toisinaan lomautusta, että pääsen matkustamaan, samalla tarjoutuu jollekin köyhemmälle tilaisuus tehdä minun työt, reilua ja oikeudenmukaista. Lomautusaikana voi tehdä lisäksi rästiinjääneitä omia töitä, kukin tyylillään.
joo asiaa.mä katselen lomautuksen aikana kiinteistövälittäjien ilmoituksia.meinaan kohta ostan lomautettujen ja lopputilin saaneilta asutoja ja halvalla saan.sit vuokraan niitä kovalla vuokralla lomautetuille ja työttömille.sellasta elämä on
- pussikaljaa ja
joku naisenretales kämpille duunattavaksi.
-Siittä ilmainen resepti joka jepelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667