Kyllä komentaja tukee Natoa. "Meidän ratkaisumme on EU". EU saa kaiken tuen ja lisävoiman suurelle iskukyvylle lyödä petollista vainoojaamme juuri Natosta ja USA:sta. Suomi lähtee siitä, että kaikki haluavat puolustaa Suomea venäläisiä vastaan. Jokainen juutalainen ja jokainen saksalainen puolustaa Suomea.
Suomi on hyvä maa ja vastustaa venäläisiä täysillä yhdessä koko sivistyneen maailman kanssa.
Nato on koko lännen yhteinen puolutusjärjestö venäläisiä rikollisia vastaan. (NL:n rippeissä on täysi barbaaria, bluffivaalit ja petolliset uutiset, historian väärentäminen, rauhallisten ihmisten aivot he ampuvat murskaksi, Putinin kunniaksi, meille Putin on perkeleen vertauskuva, Suomi kuuluu Länteen).
Meillä on konsessus ja tiivistyvä Nato-yhteistyö. Myös olemme mukana ylläpitämässä monin tavoin Natoa, osallistumalla ja kustantamalla Natoa.
Meillä on samat arvot USA:n ja Naton kanssa. Halu torjua venäläiset rikolliset ja terroristit ja säilyttää ihmisoikeudet Lännessä. Me emme hyväksy jatkuvaa kiusaa, jonka palestiinalaiset tekevät.
Meillä ei ole mitään pelkoa venäläistä propagandaa ja mätää leikkiä kohtaan. Ei ole mitään tarvetta lännessä leikkiä rikollisen Putinin kanssa. On ukkeli huumehöyry "trikkikuva" ihmeissään varastetuissa tiloissa Kremlissä, jos kaikki hyvinvointi ei todella kuuluisi Natoon. Suomella on heti Natoon optio. Suomi on yhteensopiva vain länteen ja koko Karjalan vapauttamista rikollisista roistoista ja ryöväreistä yhdessä Naton kanssa pidetään itsestään selvänä.
Humanitaaristä apua viedään vapauden kaiholle. Rekkajonoja ei pysäytetä vielä. "pysyisivät vaan rauhallisina". Länsi kuuluu Natoon (Suomi on itse Länsi) ja kartoitamme venäläisen julmuuden hajoamista. (NL katosi) Martti Ahtisaari sai Nobelin rauhanpalkinnon. Ei koskaan yksin (hyvä Nato on juuri meidän omamme).
Kyllä minä tuen Natoa
1
132
Vastaukset
- vaikutus Suomeen
EU on tullut jo tarpeettoman kalliiksi meille suomalaisille, kun ajattelee esim. suomalaista maanviljelystä. Maanviljelystä ei voi samalla tavalla hoitaa ympäri maailmaa tai edes EU:nkaan alueella. Keski-Euroopassa maatilat on isompia ja kasvuolosuhteet on paremmat. Me täällä ollaan kateellisia suomalaisille maanviljelijöille haidän saamistaan tuista. Mutta ei mietitä sitä, että esim. Englannin kuningatar saa joka vuosi niitä tukia EU:lta miljoonan euron edestä. (Sekin raha maksetaan myös meidän rahapusseista.)
Ei joka maassa asioita voi hoitaa samalla tavalla, maissa on niin paljon eroja.
Etyj olisikin hieno järjestö, jos se tekisi itse päätöksensä. Mutta Usahan siihenkin koko ajan pyrkii vaikuttamaan, vaikka on eri mantereella. Tässäkin voisi ajatella sanontaa:"mitä useampi kokki, sitä huonompi soppa."
Samaten hieno homma on Haagin Kansainvälinen rikostuomioistuin, mutta siihen ei Usa halua kuulua.
Tässä on nyt kolme hyvää esimerkkiä, miksei kannata mennä mukaan isoon Nato-sotajärjestöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628