En vaivaidu

edes nauhoittamaan

Katson mieluummin "Naapureita ja ystäviä". Pystyisin siis kyllä katsomaan molemmat, toisen nauhoittamalla. En jaksa katsoa K&R, en ollenkaan. Aika on jo ajanut ohi! Liian paljon tapahtuu sellaista, mikä ei olisi mahdollista oikeassa elämässä. Nyt viimeksi tämä munasolujuttu! Kaikissa sarjoissa tietysti on tällaista, mutta ei niin paljon kuin K&R:ssa!

5

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..^^^..

      Kaunareiden suola onkin just nuo älyttömät juonenkäänteet.

    • vitsin vitsi

      Etkö sä tajuu ollenkaan, mikä saippuasarja on??!

    • wjaöfbkhjw

      kyllä minäkin välillä olen suorastaan suuttunut kaunareihin, kun siinä mennään välillä liian pitkälle.. Mutta kyllähän sirkukseenkin mennään katsomaan ihmisfriikkejä, sama pätee kaunareihin;P
      Ei saa ottaa liian tosissaan kaikkea, mutta myönnän kyllä että kaunarit useinkin häilyy ihan siellä moraalin rajamailla, enemmän kuin muut sarjat...

    • valittaan?

      Aina ihana lukee tällaisia viestejä, et kuinka inhoo Kaunareita eikä kato niitä. Tänne sit raahaudutaan valittaan. Jos sarja ei kiinnostais yhtään, ei tää palstakaan olis mielessä. Eiks niin!

      • haluavat seurata sarjaa!!

        Jos joku haluaa katsoa sen takia ja kritisoida koska eihän tämän päivän jaksosakaan tapahtunut mitään..Tuo musiikivideo olisi voinut jättää kokonaan pois kun miettii 20 minuttia ilman mainoksia kestää yksi jakso. Monet fanittajat toivossa haluavat seurata sarjaa edes kerran kuukaudessa ja huomaavat et eipä tämä tästä ole edennyt mihinkään sitten viime näkemästä. Itse seuraan kun tiedän kuka on vierailulla.. Christine Blair - Tunteita ja Tuoksuista. Huomasin yksi päivä tässä et se on tullut auttamaan Ridgeä asianajajana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe