...Jeesuksen näkökulmasta:
KOTI
Koti ja perhe oli Jeesukselle pelkkää pikkuporvarillista moskaa. Todellisen perheen muodostivat aateveljet ja todellinen koti oli taivaallisissa asumuksissa, joissa kukin saattoi asustaa jo maanpäällisessä olotilassaan mielenmuutoksen kautta, jonka jälkeen kaikki maallinen omaisuus menettää merkityksensä.
USKONTO
Uskonnoille ja papistolle hän haistatti pitkät ja ei niistä sen enempää.
ISÄNMAA
Mitä tulee yhteiskunnalliseen näkökulmaan, Jeesus oli sellainen pitkätukkainen, idealistinen ja aktiivinen ituhippi, joka poliittiselta katsantokannaltaan oli lähinnä yhteisomistusta kannattava sosialisti-anarkisti ja isänmaa ei hänelle ollut oikeastaan minkään arvoinen, koska hänen Isänsä ja Isänmaansa olivat taivaassa.
Koti, uskonto, isänmaa....
10
247
Vastaukset
Monargia, Hän kuningasten Kuningas ja herrain Herra. Diktaattori parhaimmillaan. Hän taatusti oikeamilinen, tasapuolinen jokaista alamaistaan kohtaan, Hän on täydellinen Halitsija mitä ihminen voisi toivoa maansa korkeimmalle istuimelle.
* Hänen valtakussaan ei olisi ainuttakaan putteenalaista, ei ainuttakaan sortajaa eikä alistajaa, siellä vallitsisi täydellinen sopu ja yhteisymmrrys.
* Ja niin tulee tapahtumaan eräänä päivänä, kun Hän perustaa tuhatvuotisen rauhan valtakunnan maan päälle.
* Jesaja kertoo aika paljon tuosta erikoisesta ajasta maanpäällä, jollaista ei ole ollut sitten paratiisin jälkeen. Se ilo kestää tuhatvuotta, sitten tulee totaalinen loppu tälle planeetalle, se puretaan (Hän on seisova viimeisenä multien päällä) ja Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, ja se on lopullinen rauhan ja rakkauden valtakunta.- pååtååputoutput put
Mohikaani olevasi silloin ku tämä vanha maapallo puretaan.Ookkonä tekemäsä sitä uutta.
vaikka tuhanneksi vuodeksi maan päälle, se olisi katoavaisuuteen palaamista, mutta Raamattu ei lupaa sellaista, vaan ...
Ap. t. 13:34
"Ja että hän herätti hänet kuolleista, niin ETTEI HÄN ENÄÄ PALAA KATOAVAISUUTEEN, siitä hän on sanonut näin: 'Minä annan teille pyhät ja lujat Daavidin armot'".
Jeesus ei enää tule pysyvästi sinne, missä me olemme, vaan hän ottaa meidätkin sinne, missä hän itse on, ISÄN LUOKSE:
Joh. 14:3
"Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja OTAN TEIDÄT TYKÖNI, että tekin olisitte siellä, missä minä olen".- merim.raimo
ekivaari kirjoitti:
vaikka tuhanneksi vuodeksi maan päälle, se olisi katoavaisuuteen palaamista, mutta Raamattu ei lupaa sellaista, vaan ...
Ap. t. 13:34
"Ja että hän herätti hänet kuolleista, niin ETTEI HÄN ENÄÄ PALAA KATOAVAISUUTEEN, siitä hän on sanonut näin: 'Minä annan teille pyhät ja lujat Daavidin armot'".
Jeesus ei enää tule pysyvästi sinne, missä me olemme, vaan hän ottaa meidätkin sinne, missä hän itse on, ISÄN LUOKSE:
Joh. 14:3
"Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja OTAN TEIDÄT TYKÖNI, että tekin olisitte siellä, missä minä olen".Jehovantodistajienkin mielen :(
- ällikkä
hän loukkasi useita sen ajan tabuja ja kulki köyhien kanssa,kävi majataloissa söi ja joi(viiniä)vähä väkisten ja väärä uskoisten kanssa.Häntä papisto ja rikkaat ylen katsoivat,mutta syrjäytyneistä hän sai paljon kuulijoita.
- sentään
kannatti palestiinalaisten asiaa intohimoisesti?
- issaki
olivatpa he mistä vain.
- issaki
konkreettisesti raivostumaan, oli Israelin sen aikaiset uskonnolliset johtajat(kyykäärmeen sikiöt) Raamatun mukaan.En tiedä saisivatko nykyisetkään sen korkeampaa arvostusta?
- opetettiin siellä
"katkeroituneiden kommunistien" leirillä?
Nyt alan ymmärtää sinun vihaasi Israelia
kohtaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867