Tuossa alempana kritisoitiin Nordean tiedotusta ja suoraan sanottuna mäkin olen vähän pihalla. Eli milloin niiden uusien korttien on tarkoitus olla asiakkaalla? Kun siinä Nordeahan mainostaa että varmista korttisi toimivuus 12.3. jälkeenkin...eli tuleeko ne uudet kortit sitten jo helmikuun lopun ja maaliskuun alun välisenä aikana vai miten toi menee? Vai onko vanha Luottokunnan antama kortti voimassa sen minkä se on alunperin määrätty Luottokunnassa eli mulla esim ensi vuoden eli 2010 loppuun niinkuin kortissa lukee? onko kukaan saanu tosta voimassaolosta mitään tolkkua?
Nordean uusi Visa, koska sen
12
1118
Vastaukset
- milloin maksoit
Se on voimassa siihen asti, kun sun viime vuonna/tänä vuonna maksamasi vuosimaksu oikeuttaa.
eli ei siihen 2010 vaan johonkin aikaan tänä vuonna 2009.- Nordeaan
ja vanha kortti lakkaa toimimasta maaliskuussa.
Vaikka minullakin kortti on voimassa ja vuosimaksu maksettu syksyllä. - tyytymätön
Nordeaan kirjoitti:
Vaikka minullakin kortti on voimassa ja vuosimaksu maksettu syksyllä.Terve,
Kysyitkö saako ylimääräiset, jo maksetut veloitukset takaisin?
Nordean tuntien epäilen, mutta toki olisi hyvä varmistaa.
Aion vinguttaa korttia fyysisesti ja tehdä nettiostoksia 13.3.2009. Palaan asiaan silloin :) - tai hyvitys uudesta
Nordeaan kirjoitti:
Vaikka minullakin kortti on voimassa ja vuosimaksu maksettu syksyllä.Tosiaan, kannattaa olla tarkkana, että eivät veloita uutta maksua liikaa. Vaadi että vähentävät alkuvuoden maksut siihen syyskuuhun asti jne.
Kaikki pankit kun kyllä muistaa ottaa maksut, mutta eivät palauttaa niitä! itsellä kokemusta OP:sta, joka kivasti veti lainasta 4x ylimääräistä erää ja niitä käytiin monta kk taistelua ennen kun maksoivat takaisin. Korot tuolta ajalta on edelleen saamatta OP:lta! - kotisivuilta kopsattua
Nordeaan kirjoitti:
Vaikka minullakin kortti on voimassa ja vuosimaksu maksettu syksyllä.Nordean sivuilla tuo lukee:
"Kortin uudet vuosimaksut tulevat voimaan vuosimaksukauden päätyttyä, kuitenkin aikaisintaan 1.5.2009. Rinnakkaiskortin maksut tulevat voimaan toukokuussa 2009."
Eli sun tapauksessa uudet maksut alkaa sitten "syksyllä", 2009. Kortit vaihtuu kuitenkin jo aiemmin, viimeistään maaliskuussa niihin debit/credit kortteihin. - mulla vain luotto.
kotisivuilta kopsattua kirjoitti:
Nordean sivuilla tuo lukee:
"Kortin uudet vuosimaksut tulevat voimaan vuosimaksukauden päätyttyä, kuitenkin aikaisintaan 1.5.2009. Rinnakkaiskortin maksut tulevat voimaan toukokuussa 2009."
Eli sun tapauksessa uudet maksut alkaa sitten "syksyllä", 2009. Kortit vaihtuu kuitenkin jo aiemmin, viimeistään maaliskuussa niihin debit/credit kortteihin.mulla on Nordeasta ollut toi Visa pelkkä luotto- ja maksuaikakortti tähän asti. saanko minäkin siis automaattisesti uuden kortin Credit/Debit yhdistelmäkorttina vaikka alkuperäinen Luottokunnan myöntämä kortti ei ollutkaan yhdistelmä?
- sanotaan niin
Eli sun tapauksessa uudet maksut alkaa sitten "syksyllä", 2009. Kortit vaihtuu kuitenkin jo aiemmin, viimeistään maaliskuussa niihin debit/credit kortteihin.että pääkortti ja sen tunnusluku eivät muutu.... eli ei kai ne uusia kortteja lähetä ennenkuin vuosiuusinnan yhteydessä...
- tyytymätön
Eli sun tapauksessa uudet maksut alkaa sitten "syksyllä", 2009. Kortit vaihtuu kuitenkin jo aiemmin, viimeistään maaliskuussa niihin debit/credit kortteihin.Entäs me tyytymättömät, jotka emme hyväksy uutta korttia? Meillehän se palautus kuuluu.
- Pitääkö siirtyä käteiseen
tyytymätön kirjoitti:
Entäs me tyytymättömät, jotka emme hyväksy uutta korttia? Meillehän se palautus kuuluu.
En aio hyväksyä uutta Nordean visaa sen järjettömän korkean vuosimaksun takia.
Katsotaan pitääkö siirtyä käteiseen ja käydä jonottamassa sitä pankin tiskiltä... - kannattaa vaihtaa
tyytymätön kirjoitti:
Entäs me tyytymättömät, jotka emme hyväksy uutta korttia? Meillehän se palautus kuuluu.
En minäkään halua maksaa 39e/vuodessa luottokortista kun saman pankin stockman-masteri on vuosimaksuton.
En ollut pankkitädin mukaan ainoa. Osasyynä on tuo Luottokunnasta Nordean rahoitukseen siirtyminen, maksut vaan nousee.
Kävin pankissa ja visa on voimassa siihen vanhaan vuosimaksuun asti (mulla huhtikuuhun ). Jos ei halua uutta korttia, ei tarvii tehdä mitään. Se sitten vaan lakkaa toimimasta kun tulee vanhaksi. Pitääkö siirtyä käteiseen kirjoitti:
En aio hyväksyä uutta Nordean visaa sen järjettömän korkean vuosimaksun takia.
Katsotaan pitääkö siirtyä käteiseen ja käydä jonottamassa sitä pankin tiskiltä...vuosimaksu laskee.....
- vaihdoin_
kannattaa vaihtaa kirjoitti:
En minäkään halua maksaa 39e/vuodessa luottokortista kun saman pankin stockman-masteri on vuosimaksuton.
En ollut pankkitädin mukaan ainoa. Osasyynä on tuo Luottokunnasta Nordean rahoitukseen siirtyminen, maksut vaan nousee.
Kävin pankissa ja visa on voimassa siihen vanhaan vuosimaksuun asti (mulla huhtikuuhun ). Jos ei halua uutta korttia, ei tarvii tehdä mitään. Se sitten vaan lakkaa toimimasta kun tulee vanhaksi.pankkia. Pitäköön ruotsalaiset tunkkinsa.
Onhan noita suomalaisia pankkeja vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683021
- 922825
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201525- 151319
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51298Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188