Mitä nuijapäät syö?

anu

Niin mitä kaikkea sammakon nuijapäät oikein syö?Siis muuta kuin jauhelihaa,toukkia,matoja,hyönteisiä..
Niin ja jos kuin ison akvaarion ne tarvii(siis sellanen kuturypäs)?
Nää ei oo luonnon varasii!!

18

3644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      kokeile vaikka akvaariokalojen hiutaleruokia ja pakastettuja ötököitä tai voit kasvattaa pienille nuijapäille vaikka artemiaa.

      • skip

        kun ne nuijapäät on ihan pieniä, niille pitäis riittää kivi, johon on kasvanu levää sun muuta sellasita liukasta mömmöä...näin se on kuulemma toiminut muilla :)


    • aikuiset ei rulaa

      kikkara pupu olen ysi v (yheksän vuotias!?) blaa blaa

      • lapset rulaa ei aiku

        En ole mies sanoo kikkara pupu


    • Sammakkopula

      meillä on sammakoita enkä tiedä pitääkö kutu ottaa pois kun kaikki nuijapäät on kuoriutunut.

      toivon PIKAISTA apua:(:(:(:(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • sammakko mies

        pitää(korjatkaa) ainakin meillä piti


    • möö

      jotain hiukkasia.

    • sammakonkasvattaja

      nuijapäät on sammakon poikasia. Kun kudusta tulee nuijapäitä, on kuturypäs jokseenkin kulunut ja loppu ON NUIJAPÄIDEN ENSI ATERIAA. Muista laittaa nuijapää- akvaarioon laakea kivi ja akvaario hieman vinoon, että tulee kuivaa kohtaa, johon sammakoiksi muuttuvat nuijapäät voivat kiivetä tarvittaessa. Jos nuijapää muuttuu sammakoksi, eli kasvattaa raajat ja keuhkot, se HUKKUU ellei pääse kuivalle maalle. Siis puolet akvaariosta kuivaksi viimeistään siinä vaiheessa kun nuijapäillemon tullut takajalat, jotta kuiva olisi valmiina etujakojen syntyessä ja elikon tarvitessa kuivaa maata ja ilmaa hengitykseen

      • Saako??

        Mut voiko nuijapäitä pitää sit akvaarion sijaan jossain isossa lasikulhossa???


    • ???

      Syöks nuijapäät jauhelihaa? JESHH!

    • Käärmemies

      Nuijapäät ovat lain voimalla rauhoitettuja. Niitä ei saa ottaa kasvatiksi. Siksi tätä koko keskustelua ei pitäisi olla olemassakaan.

      • Haista paska

        Nää ei oo luonnon varasii!
        oOT Vaa jotenkin sokee!
        Tai aivoton!
        Lue otsikko!


    • kkk

      jauhellihaaä?!?!?!?

    • Ihminen1

      niin saako niitä pitää jossain lasi kulhossa

    • ihmissammakko

      syökö ne kasveja

    • Siiri Rossi

      Siis onko nuijapäillä hampaita? Kun itteläni on nuijapäitä. Ja pitä he syövät? Vastausta ÄKKIÄ!!!!!

    • NUIJAPÄÄ

      Syökö Nuijapäät kasveja vai lihaa. Vai syökö ne molempia. Vastauksii?

    • Sedä

      Nuijapäitä _ei kuulu ottaa lemmikiksi_. Antakaa niiden olla rauhassa, niin ei tarvitse vaivata päätä sillä mitä ne syö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe