kuinka moni paistaa kiukaalla grillimakkaraa,mä tääl kyläs olen yksin niin yksin ku toiset nukkuu vaan....niin mä paistin kalkkunalenkkiä nami kun oli hyvää virkist ni hitosti,mut entäs te mitä makkaraa popsitte kiukaalla tai uunilenkkinä
saunoin taas ja mietin tos
27
785
Vastaukset
- StarAngel
Ja minusta takkalenkki on ihan parasta saunalenkkinä...laitan vaan sellaiseen vahvaan foliopussiin ja kiukaalle...tosi namia.;)
- StarAngel
sammakko17 kirjoitti:
kevyt-kalkkunalenkkii ol hyvää
kokeilla itsekin...minkäs firman lenkki se oli?
Vaikkei saiskaan mainostaa...mutku ostin jotain uunilenkkiä kerran ja laitoin kiukaalle, niin maistui ihan peelle.:) - Ben_Sjatkel
Ja sitten sinappia kainaloon ja...
KOvaa vauhtia viinikellarille!
bngt - StarAngel
Ben_Sjatkel kirjoitti:
bngtVoiphan sitä syödä ihan silleenkin...maito paras juoma, kylmä maito.;)
Vai olikos tuo joku ruottalainen versio takkalenkistä?;D StarAngel kirjoitti:
kokeilla itsekin...minkäs firman lenkki se oli?
Vaikkei saiskaan mainostaa...mutku ostin jotain uunilenkkiä kerran ja laitoin kiukaalle, niin maistui ihan peelle.:)huvää on
Ben_Sjatkel kirjoitti:
bngtpunkkuviinii
StarAngel kirjoitti:
Voiphan sitä syödä ihan silleenkin...maito paras juoma, kylmä maito.;)
Vai olikos tuo joku ruottalainen versio takkalenkistä?;Dmut mä en ,juon mehua
- TAT
Mökillä useinkii, saa mukavan iltasafkan siitä :)
Yleensä kiukaaseen menee jotain rilli-makkaraa, sellasta lihaista, jauhosia ei voi syyä :s- TAT
sammakko17 kirjoitti:
tota hyvää oli,mut siis gamppingii
Joo, on noita maisteltu joskus "pakon eessä", mieluummin ihan ehtaa perinteistä mulle :)
TAT kirjoitti:
Joo, on noita maisteltu joskus "pakon eessä", mieluummin ihan ehtaa perinteistä mulle :)
sulle juuh
- TAT
sammakko17 kirjoitti:
sulle juuh
Original on yleensä se paras :)
- willivatukka
Saunamakkaraa joka lauantai. Mutta muistan sen entisajan saunakiekuran. Njaminjami;-)
- willivatukka
sammakko17 kirjoitti:
saunakiemuran juuh,entiset yhteis-saunat mä olin pikku likka viä silloin
poprilliä oli muistaaksesni. Ja ne muun kiekurat sitten erikseen;-)
- p_dude
hookoon lenkkiä sita sinistä.ny rupes muuten tekee mieli kiuasmakkaraa eikä oo sauna lämmin,ei oo muuten lenkkiäkään,pahus
- p_dude
sammakko17 kirjoitti:
kiuasmakkaraa,nam ja kunnon hyvää sinappia namnamnam,namnammm
mä en syö sinappia ollenkaa,phyi
- p_dude
sammakko17 kirjoitti:
varmaan ketsuppii kuten muutkin
ei ketsuppiakaa,yöh,ei mitää kylmiä sössöjä ollenkaa minkää ruuan kaa.
- maestuu hyvvee
- Mrtsvsa
On se ainoa oikea silakkamakkara.........
- Mrtsvsa
amissagirl kirjoitti:
Millaista on silakkamakkara?
sisälmyksistä kokoonkasattu pötkö
NAM! Mrtsvsa kirjoitti:
sisälmyksistä kokoonkasattu pötkö
NAM!Oikeesti? Paistetaanko se uunissa? Mahtaa kissat ainakin tykätä:)
Viisastuuhan sitä silakoita syömällä. Niin ainakin joku sanoi. Tiedä sitten tehooko se kaikkiin:)- Mrtsvsa
amissagirl kirjoitti:
Oikeesti? Paistetaanko se uunissa? Mahtaa kissat ainakin tykätä:)
Viisastuuhan sitä silakoita syömällä. Niin ainakin joku sanoi. Tiedä sitten tehooko se kaikkiin:)Kollien herkkua raakana se syödään !
kyllä silakka viisastuttaa kummastin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078