joka uskoo Pietariin tai Paavaliin pelastuu.
Vaan Jumala sanoo LÄPI KOKO RAAMATUN missä on pelastus JA SE ON HÄNEN POJASSAAN.
Aivan järkyttävää nähdä miten TÄMÄ TOTUUS mikä IHMISEN YKSIN VOI PELASTUKSEN TIELLE SAATTAA mennen tullen kumotaan ja väännetään Pietarin sanat Paavalin sanat ovat myös Jeesuksen sanoja joten
niiden ja heidän kauttaan pelastus on myös valmistettu.
Missä Raamattu sanoo Pietarin sanat Paavalin sanat
ovat Jeesuksen sanoja?
JUMALA on joka Paavalin ja Pietarin kautta on
sanomaa tuonut. MUTTA POIKANSA kautta lähettämän
sanoman JUMALA ON TEHNYT TIEKSI, TOTUUDEKSI joka
johtaa ELÄMÄÄN.
Vasta ELÄMÄN TIELLE päästyä ihminen voi tulla ymmärtämään Paavalin ja Pietarin sanoman.
Joten älkää ENÄÄ TURMIOKSENNE vääntäkö SELVÄÄ SELKEÄÄ JUMALAN SANAN TOTUUTTA JOKA POJAN KAUTTA ON ILMI SAATETTU.
Jumala ei sano sanassaan
28
665
Vastaukset
niin voisitko sinä sanoa vastaukset tähän pyyntööni:
Vain ArmiK:lle
Kirjoittanut: TeuvoSuni 30.12.2008 klo 09.06
Pyhä Henki kehottaa sinua yksilöimään tänne ne kirjoittamani asiat,
jotka sinun henkesi mukaan eivät ole Jumalasta vaan Saatanasta.Pyhä Henki ei ole mitään kehoittanut vaan sinun oma
henkesi mikä lieneekään erilaisia kehoituksia on antanut ja antaa. Nin että jotkut ovat joutuneet mitä järkyttävämpiin elämän tilanteisiin.
Jumalan Pyhä Henki jokaiselle Jumalaa etsivälle
ITSELLEEN kertoo miten minkin asian suhteen on ja
mikä on Jumalasta.
Että se siitä,minulla ei ole mitään tarvetta enää
kommentoida kysymyksiäsi ja sanomisiasi.
Jos Jumala ei saa sinua herättää niin ei kukaan.
Turhaa on vääntösi KAIKKI TYYSTIN VALHETTA.- Teuvo
ArmiK kirjoitti:
Pyhä Henki ei ole mitään kehoittanut vaan sinun oma
henkesi mikä lieneekään erilaisia kehoituksia on antanut ja antaa. Nin että jotkut ovat joutuneet mitä järkyttävämpiin elämän tilanteisiin.
mikä on Jumalasta.
Turhaa on vääntösi KAIKKI TYYSTIN VALHETTA.Turhaa on vääntösi KAIKKI TYYSTIN VALHETTA.
ArmiK kirjoitti:
Pyhä Henki ei ole mitään kehoittanut vaan sinun oma
mikä on Jumalasta.
Turhaa on vääntösi KAIKKI TYYSTIN VALHETTA.Vastauksesi oli odotukseni kaltainen.
Ei Jumalan paaduttama enää pysty muuta sanomaankaan.Teuvo kirjoitti:
Turhaa on vääntösi KAIKKI TYYSTIN VALHETTA.
vaikka olisi 99 prosenttia oikeaakin ja vain prosentti väärää niin koko sanoma happanee ja on
näin väärää ja johdattaa aivan muuhun kuin Jumalan yhteyteen.
- kun...
lähetti Pietarin ja Paavalin ?
Eikö Jeesus kyennytkään antamaan Pietarille ja Paavalille ymmärrystä siihen, mitä heidän on ihmisille puhuttava ?
Mutta onneksi on yksi täydellinen, eli Armi K, jolle Jumala on kyennyt tahtonsa ilmaisemaan, kun ei niin kyennyt Pietarin ja Paavalin kohdalla tekemään.- oletkin sunin
ArmiK kirjoitti:
tullut petetyksi ja näin elät erheessä.
Miksi siis Jumalaa syytät?kanssa erimieltä, niin vänkäämisen "jalo" taito on aitoa sunia edelleen. Olet samassa koukussa edelleenkin.
oletkin sunin kirjoitti:
kanssa erimieltä, niin vänkäämisen "jalo" taito on aitoa sunia edelleen. Olet samassa koukussa edelleenkin.
sanoma joka on Jumalasta on sinulle vänkäämistä niin
se on ikävä asia, sillä Jumalan Hengessä se ei sitä ole joten väärän hengen oma olet. Onko syy minun vaiko sinun?
- Juuri siihenhän
Pietari ja Paavalikin uskoivat. Siis Kristukseen syntiensä sovittajana. Uskotko sinä KRISTUKSEEN?
Raamattu kertoo, että Jeesuksessa on pelastus, Hän on tie,totuus ja elämä. Tämä totuus ei kuitenkaan mitenkää vähennä sitä sanomaa, jota Paavali ja Pietari tuovat esille kirjeissään Pyhän Hengen opastuksella.
Päinvastoin, Paavalin ja Pietarin opetukset vahvistavat Jeesuksen Sanan. Kummatkin kuuluvat ja ovat olennainen osa Raamattua. Raamattu kun on kokonaisuudessaan Jumalan Pyhää Sanaa.Kun uskolla Pietariin luulet olevasi oikealla tiellä.
Oikea pelastava Jumalan usko syntyy juuri näin kun Jumala sanassaan sanoo:
"Usko tulee kuulemisesta, mutta kuuleminen JEESUKSEN
KRISTUKSEN SANOJEN KAUTTA."
Paavalin ja Pietarin ja muiden sanomat tulevat
ymmärretyksi oikein vasta SIIS JEESUKSEN KRISTUKSEN
SANOJEN JÄLKEEN kun ihmiselle JUMALA ON OIKEAN
USKON, OMAN HENGENSÄ OPPAAKSI SAANUT ANTAA.
VASTA USKOSTA POIKAAN HÄNEN SANOJENSA USKOMISESTA
VOI LÄHTEÄ TIE ISÄN LUO sillä vasta SILLOIN KUN IHMINEN TODELLA KÄÄNTYY niin kuin tuhlaaja poika Isänsä kotiin päin kulkemaan JUMALA AVAA IHMISEN SILMÄT NÄKEMÄÄN OIKEIN TODELLISUUDEN, TOTUUDEN.
Niin kauan kun ihminen haroo POJAN SANOMAA VASTAAN sokeana pysyy ja näin ei Totuudesta mikä Jumalasta on tule tietämään PÄTKÄÄKÄÄN.- OLEN H E R R A
ArmiK kirjoitti:
Kun uskolla Pietariin luulet olevasi oikealla tiellä.
VOI LÄHTEÄ TIE ISÄN LUO sillä vasta SILLOIN KUN IHMINEN TODELLA KÄÄNTYY niin kuin tuhlaaja poika Isänsä kotiin päin kulkemaan JUMALA AVAA IHMISEN SILMÄT NÄKEMÄÄN OIKEIN TODELLISUUDEN, TOTUUDEN.
Niin kauan kun ihminen haroo POJAN SANOMAA VASTAAN sokeana pysyy ja näin ei Totuudesta mikä Jumalasta on tule tietämään PÄTKÄÄKÄÄN.SINUN J U M A L A S I, ÄLÄ PIDÄ MUITA JUMALIA!
JA TÄMÄ ON TOTUIUS JA V A I N TOTUUS!! OLEN H E R R A kirjoitti:
SINUN J U M A L A S I, ÄLÄ PIDÄ MUITA JUMALIA!
JA TÄMÄ ON TOTUIUS JA V A I N TOTUUS!!Jumalan sana sanoo; monet tulevat minun nimessäni ja sanovat minä se olen, JA HE OVAT JUURI NIITÄ EKSYTETTYJÄ,EKSYTTÄJIÄ
- JUMALA ON YKSIN
ArmiK kirjoitti:
Jumalan sana sanoo; monet tulevat minun nimessäni ja sanovat minä se olen, JA HE OVAT JUURI NIITÄ EKSYTETTYJÄ,EKSYTTÄJIÄ
EIKÄ OLE MUITA JUMALIA. SITÄ SE TARKOITTAA. MUU ON IHMISOPPIA.
ArmiK kirjoitti:
Kun uskolla Pietariin luulet olevasi oikealla tiellä.
Niin kauan kun ihminen haroo POJAN SANOMAA VASTAAN sokeana pysyy ja näin ei Totuudesta mikä Jumalasta on tule tietämään PÄTKÄÄKÄÄN.En ole väittänyt uskovani Pietariin kuten uskon Jeesukseen, uskon kyllä Pietarin kirjoituksiin, jotka löytyvät Raamatusta. Uskotko sinä niihin,Armik?
Pojan, Jeesuksen sanomassa ja Pietarin sanomassa ei ole mitään ristiriitaa. Ne ovat molemmat Pyhää Sanaa ja Raamatullista.
- DNA13
välttämään turhia keskusteluja "aloittajan" kanssa.
Koska hän ei tunnusta Jeesusta Kristusta, että Hän on Kristus, "Messias" Vapahtaja.
Ja kieltää Paavalin, Pietarin ym. kirjeet. He ovat Jumalan valittuja. Jokaisen täytyy syntyä uudesti ylhäältä että voi pelastua.
Jeesuksen Kristuksen ristiinnaulitsemisen jälkeen vasta Jumala antoi kirkkaamman ilmestuksen Kristuksesta. Apostoleille.
Tietenkin tämähän on Raamattu palsta ja keskustellaan Raamatusta mutta tuohon eksytykeen mitä hän tuo niin rukoilen että varjeltuisitte siltä.
Mutta kaikki se hyvä mitä ArmiK kirjoittaa ne Sanan paikat mitä Jeesus on sanonut ja todella se "Ahdas Portti " opetus on totta ja Raamatun mukaista.
Joh 16:12. Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.
Jeesus sanoi: ettää hänellä olisi vielä paljon sanottavaa, mutta opetuslapset eivä voineet sitä vielä ymmärtää.
Mutta jokainen joka saa Pyhän Hengen niin voi ymmärtää Paavalin ja Pietarin ja Apostoleiden opetukset.Ilman Pyhää Henkeä totuutta ei voi tietää.
13. Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
14. Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.- Luukas 16
Luukas 16
Laki ja Jumalan valtakunta
16 "Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti. Siitä lähtien on julistettu hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta, ja jokaista vaaditaan tulemaan sinne.* [Jakeen loppu voidaan kääntää myös: "ja jokainen tunkeutuu väkisin sinne."
Matteus 11
12 Johannes Kastajan päivistä asti taivasten valtakunta on ollut murtautumassa esiin, ja jotkut yrittävät väkivalloin temmata sen itselleen.* [Jakeen loppu voidaan kääntää myös: ja hyökkääjät tempaavat sen itselleen.] [Luuk. 16:16]
13 Kaikki profeetat ja laki ovat Johannekseen asti olleet ennustusta, - DNA13
Luukas 16 kirjoitti:
Luukas 16
16 "Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti. Siitä lähtien on julistettu hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta, ja jokaista vaaditaan tulemaan sinne.* [Jakeen loppu voidaan kääntää myös: "ja jokainen tunkeutuu väkisin sinne."
Matteus 11
12 Johannes Kastajan päivistä asti taivasten valtakunta on ollut murtautumassa esiin, ja jotkut yrittävät väkivalloin temmata sen itselleen.* [Jakeen loppu voidaan kääntää myös: ja hyökkääjät tempaavat sen itselleen.] [Luuk. 16:16]
13 Kaikki profeetat ja laki ovat Johannekseen asti olleet ennustusta,on tärkeä tuoda esille ja ilmomoittaa se niin että Jumalan valtakunta on tullut lähelle ja opettaa Jumalan valtakunnasta ja johtaa ihmiset sinne sisään.
Jeesus puhui paljon Jumalan valtakunnasta sillä Hän itse Kristuksessa on Jumalan valtakunta.
Rom 14:17 Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.
18. Joka tässä kohden palvelee Kristusta, se on Jumalalle otollinen ja ihmisille kelvollinen.
Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen opetukset keskittyi Kristukseen ja Kristuksen tuntemiseen ja Jumalan valtakuntaan pääsemiseen siis kasvamalla pelastukseen ja kasvamalla Kristukseen. - Diana-ad-rem
Luukas 16 kirjoitti:
Luukas 16
Matteus 11
13 Kaikki profeetat ja laki ovat Johannekseen asti olleet ennustusta,Kirjoitat;
- lakkiluke (ei kirj.)
Diana-ad-rem kirjoitti:
Kirjoitat;
...se menee.
#Kaikista tekemisistä tai tekemättä jättämisistä seuraa jotakin.#
*Mitä kylvät, sitä niität.*
*...sanoillasi luot maailmaa ympärillesi.*
*Metsä vastaa niin kuin sille huudetaan.*
ja monta muuta sanontaa on, jotka perustuvat ikiaikaisiin kokemuksiin. Idän uskonnoissa puhutaan myös karmasta ja karman laista...ja näkyyhän sama ilmiö hyvin tällä palstalla; riitaa kylvämällä se kasvaa ja kukoistaa, herjaa seuraa herja etc. Tuleekohan siitä hyväkin mieli kun osaa olla ilkeä? Kasvaako siinä TERVE itsetunto? Vai onko kysymys vain vinoutuneen, heikon itsetunnon paikkaamisesta? Jos niin on, ovat keinot kovin kyseenalaisia... :) tapahtunut? Vai onko mitään yrititkö vain luikerrella joukkoon eksyttääksesi Jumalan yhteyteen päässeet?
Etkö millään pysty pysähtymään ja TODELLA HILJENTYMÄÄN ja KÄÄNTYMÄÄN JUMALAN PUOLEEN sillä nyt olet eksyttäjän puolella EKSYTTÄMÄSSÄ MUITAKIN
samaan harhaan.
Mitä minusta toit niin PELKKÄÄ VALHETTA OLI ja ETKÖ YHTÄÄN hätkähdä MIHIN VALHEEN PUHUJAT JOUTUVAT.
HE JOUTUVAT TODELLAKIN SINNE MINE EI KENENKÄÄN SOISI MENEVÄN.
Siis tule järkiisi ÄLÄ MINULLE KATKEROIDU JOKA SINULLE TOTUUDEN SANOO, VAAN KÄÄNNY TODELLA HUUTAMAAN JUMALAN PUOLEEN johdata SINÄ JUMALA
OIKEALLE TIELLE sillä jos katkeroidut yhä syvemmälle menet harhaan, mutta jos nyt pystyt
todellakin jättämään harhasi ja kääntymään JUmalan puoleen NIIN TODELLINEN JUMALAN VALO
voisi alkaa sinunkin elämääsi paistaa.
Sydämestäni toivon, että et enää jatkaisi katkeruuden tiellä vaan kääntyisit todellakin
Jumalan puoleen silloin vasta Jumala voisi silmäsi
avata ja voisit päästä Totuuden tuntemiseen.Diana-ad-rem kirjoitti:
Kirjoitat;
Tervehdys Dinskuli ja hyvää ja siunattua alkavaa vuotta =)
Itse uskon että VT:ssä löytyy ennustuksia Jeesuksesta aika paljon. Ohessa linkki jossa on esitetty jo toteutuneet ennustukset:
http://koti.mbnet.fi/jrambon/profetiatJeesus.html
- alex-kasi
Armi, olet siis avoimesti eri uskossa kuin Pietari ja Paavali ja väität jopa että apostolit ovat väärässä. Aika hämmästyttävä väitös - toden totta.
Eikö mieleesi ole tullut että omat tulkintasi Jumalan Sanasta (ne jotka eivät ole Raamatun kanssa yhden suuntaisia) ovat vääriä. Minäpä kerron sinulle kuinka tiedät jos olet ymmärtänyt Raamatun sanoman oikein, asia on nimimittäin niin että jos Raamattu mielestäsi ei ole yhdensuuntainen kaikkialla (oli sitten kyse Pietarista, Paavalista tai kenestä tahansa) niin silloin vika onkin LUKIJAN tulkinnoissa eikä Jumalan Sanassa. Raamattu tulkitsee itse itsensä - me voimme keskustella asioista, mutta emme voi koskaan kirjoittaa Jumalan Sanaa uusiksi.
Sillä Jumalan Sanassa on iankaikkinen elämä.
Matt. 4:4
Mutta Jeesus vastasi: "On kirjoitettu: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka lähtee Jumalan suusta.'"
Luuk. 24:27
Ja hän selitti heille Mooseksesta ja kaikista profeetoista alkaen, mitä HÄNESTÄ oli KAIKISSA kirjoituksissa sanottu.
Ap.t. 44 Jeesus sanoi heille: "Tätä minä tarkoitin, kun ollessani vielä teidän kanssanne puhuin teille. Kaiken sen tuli käydä toteen, mitä Mooseksen laissa, profeettojen kirjoissa ja psalmeissa on MINUSTA kirjoitettu."
Ap.t. 18 Mutta sillä tavoin Jumala pani täytäntöön sen, minkä hän ennalta oli ilmoittanut kaikkien profeettojen suulla: hänen Voideltunsa tuli kärsiä ja kuolla.
Ap.t. 43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa hänen nimensä voimasta syntinsä anteeksi."
Taitaa olla niin että luit sitä Sunin selikirjaa niin kauan että sait päähäsi että Paavali ja Pietari olisivat jotenkin ristiriidassa Jeesuksen opetuksien kanssa - mutta totuus on että sinä olet ristiriidassa Raamatun opetuksien kanssa ja nyt yrität opettaa muillekin omia ristiriitojasi.
Etkö todella tajua? Jos sinä olisit oikeassa ja Raamattu väärässä niin silloinhan koko sen sanoma olisi mitätön. Sinun tulisi ensin ajatella asioita, ennenkuin kirjoitat - sillä muuten kirjoitat kaiken mitä ajattelet.
Kaipa ne ovat ne Teuvon harhojen vaikutukset jotka yhä sokaisevat sinua?
Paavali kirjoitti
Gal. 1:8
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Joten olehan Armi varovainen kirjoituksissasi ettet jää sinne kirouksen alle loppu elämäksesi - sillä Raamattu on vakava asia, ei Jumalan Sanaa saa riepotella ja muutella mielensä mukaan.minusta.
Näin se menee kun et itse ole Totuuteen päässyt
niin valheita tuot ja olet toisia johdattamassa samaan valheeseen missä itse olet.- DNA13
On se niin kuin kirjoitit:
Jos opetetaan ilman Jeesuksen kalliin VEREN vuodattamisen kautta ja ilman Kristuksen opin kautta pelastusta niin harhassa ollaan.
On todella erittäin tarkeä tietää ja muistaa se että Jeesus Kristus on Jumala.
Jeesus yksin on ihmisenä niin kuin me muutkin ihmiset ja ihmisen Poika.
Mutta Jeesus Kristuksena on Jumala.
Joh 17:6. Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.
Joh 17:11. Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.
12. Kun minä olin heidän kanssansa, varjelin minä heidät sinun nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se kadotuksen lapsi, että kirjoitus kävisi toteen.
Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi jonka sinä olet minulle antanut.
Tässä nimessä.
Matt 16:16. Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika."
17. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
Mark 8:29. Niin hän kysyi heiltä: "Kenenkä te sanotte minun olevan?" Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Kristus."
Joh 11:26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
27. Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan." - DNA13
Näinhän se on:
Kari kirjoitti:
Mutta ei langennut koskaan syntiin. Ja tämä seikka erotti Hänet jo elässään toisista ihmisistä. Hän oli valittu.
Siinä se ero onkin: Me olemme kaikki langennet Jeesus ei.
Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa SYNTISEN LIHAN kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
Meissäkin oleva liha ja veri on tuomion alainen eikä peri Taivasten valtakuntaa.
Sillä uudestisyntyneet vaeltaakin ja elää aina sisäisen mukaan ja ulkoinen kulkee siinä mukana.
Hengessä vaeltaa silloin koko Pyhän Hengen temppeli jossa Kristus asuu.
Mutta nyt onkin meidän jokaisen ylhäältä uudestisyntyneen asema sama kuin Jeesuksella Kristuksella.
Sisäinen ihmisemme joka ei ole kotoisin maasta vaan Taivaasta ja on hengellinen ihminen.
Kristus meissä on yhtä täydellinen kuin Jeesus ihmisenä maanpäällä ollessaan
Mehän elämme ja vaellamme sisäisen ihmisen mukaan täydellisesti kaikessa.
Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
Apt 17:27. että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
28. sillä HÄNESSÄ me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa.'
29. Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema.
Minä elän en enään minä vaan Kristus elää minussa ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa.
Voi sen näinkin sanoa: Paavali elää, ei enään Paavali, vaan Kristus elää Paavalissa.
Kuka silloin ainoastaan elää Paavalissa, Kristus.
Kuka meissä elää ainoastaan, Kristus.
Rom 8:11 Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on ELÄVÄKSITEKEVÄ myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
Jeesus on todella se loukkauskallio.
Todella murheellista on nähdä miten Jeesuksen sanomaan pahennutaan joka yksin ihmisen pelastuksen tielle
voisi johdattaa.
Todella murheellista nähdä, mutta näin se vain on harvat USKOVAT POIKAA ja Elämän tielle pääsevät.
Monenlaista sanan vääntäjää ja kääntäjää valehtelijaa löytyy ja he ovat niitä joilla Jeesus on vain huulilla EIKÄ SYDÄMESSÄ.
Sillä kaikki joille Jesuksen sanoma on rakas
he halajavat päästä Jumalan ELÄVÄÄN YHTEYTEEN
tai ovat jo siihen päässeet jolloin Jeesus on
sisällisesti ihmisessä.
Jeesuksessa Jumalan Pojassa on PELASTUS Hän on se YKSI TIE, YKSI TOTUUS ja YKSI ELÄMÄ kaikki muut
johtaa valheeseen ja kuolemaan ja iankaikkiseen
eroon Jumalasta.
Tämä on Jumalan Totuus ja parempi on ettei tätä Jumalan Totuutta vastaan taistele (kinastele)
VAAN pysähtyy JA KÄÄNTYY OMASTA VIISAUDESTA JUMALAN puoleen PYYTÄMÄÄN, että Hän Jumala Totuuteensa
johdattaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.603729Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873118Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin692326Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141530Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651319- 871179
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291039Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55975- 47962