Mannertenvälisellä nahjuksella Matti Vanhasella uusi vuosi on lähtenyt käyntiin yhtä mustana, kuin vanha vuosi loppui.
Tuoreen tutkimuksen mukaan eduskunnan puhemies Sauli Niinistö on Suomen luotettavin poliitikko. Tämän ymmärtää suomalaisten suuri enemmistö.
Samassa tutkimuksessa selvisi, että Matti Vanhanen on Suomen epäluottavin poliitikko. Tämänkin kansalaiset ymmärtävät hyvin.
Vanhaselle vuodesta 2009 tulee todellinen Via Dolorosa. KEPUn kannatus putoaa kuin kivi ja nahjuksen oma uskottavuus karisee vauhdila.
Niinistö luotettavin; Vanhanen epäluotettavin
5
151
Vastaukset 5
- ja vaalitappioista.
Mutta on muistettava, että Vanhanen/Korhonen on onnistuneet jakamaan kepulaiset kahteen leiriin ja se on ollut meidän kaikkien etu. Maajussit jopa uhkailee erolla Mtk´sta ja se on sentään kepulaisuuden kova ydin. Vanhasessa on myös se positiivinen puoli, että hän itse ei ymmärrä mihin on "höynäytettävien" puoluetta ajamassa.
Nyt on vielä murtumassa myytti kotimaisesta "puhtaasta" maataloustuotannosta! Siinä sitä on tulossa kepulaisille selittämistä;-)) - ei ole
kohta jälkeäkään, ei tiedä dementikko husu ukko enää seuraavista vaaleista mitään, nytkin jatkuvaa saman toistoa, yksi asia takoo tyhmää päätä.
- Hekottelija...
Matti Vanhanen on kuin keisari ilman vaatteita ja ilman vaatteitahan Vanhannen ne muistettavimmat tekosensa on tehnytkin.
- toimittaja on
juorulehti, ervasti.
- supi ku
Saulin ikäkalenteri petti pahemman kerran Kanerva kalpenee onkuin varjo vain .mitä tulee luotettavuuteen kyllä minulla kokonaisvaltanen arvostus romahti olen saman ikänen ,mutta ei tule mieleenkään naida 5 vuotta nuorempia naisia ,kuin omat tyttöni.tässä se Suonenkansan luotetuin poliitikko .äijä käy 70 kymmentä !!!hu hu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496