ARVAAPPAS

seles

kumpi, Demarit vai Kepu tippuu suurenpuolueen rajana pidetyn 20% alapuolelle ensimmäisenä ja milloin tuo tapahtuu?

9

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä neuvo sinulle!

Hanki elämä!

• e.k-i

Lopullinen tavoite meillä on saada putoamaan heidät,itse luomansa äänikynnyksen 3,5% ala-puolelle.

• seles

Ruotsissa kepu keikkuu juuri ja juuri 5% äänikynnyksen yläpuolella. Saas nähdä milloin se on meillä totta.

• kokemusta...

Keskustan kannatus oli yhteen aikaan siinä 17%:n pinnassa ja puolueen kuihtumista Ruotsin Centerin kaltaiseksi minipuolueksi pidettiin todennäköisenä. Toisin kuitenkin kävi.

Keskusta on kova luu tapettavaksi. Keskusta ei ole mikään nöyrä lahtipenkkiin talutettava sika. Keskustan menestys perustuu Suomen kansan parhaisiin ominaisuuteen - älylliseen lahjakkuuteen ja sitkeyteen.

Keskustalaista älyä ja juonikkuutta ei ole pystytty ikinä nujertamaan. Keskusta on aina pari siirtoa edellä. Kukapa osaa arvata mitä siirtoja Keskusta nytkin on Soinin varalle tehnyt - ei varmaan kukaan. Ne tulevat aina yllätyksenä ja tilaamatta.

• kuuma,,,

natsipaska räjähtää kansalaisten silmille hetkenä minä hyvänsä. Kello tikittää ja kohta jysähtää!

• seles

on näköjään saanut kepulit raivoihin! Toisilla ne sojottaa gallupit ylös ja toisilla alas!

• kuuma,,, kirjoitti:

natsipaska räjähtää kansalaisten silmille hetkenä minä hyvänsä. Kello tikittää ja kohta jysähtää!

herääny, meinas tula ikävä

• kanna mihinkään..
        seles kirjoitti:

on näköjään saanut kepulit raivoihin! Toisilla ne sojottaa gallupit ylös ja toisilla alas!

..jos se tekee ylpeäksi. Keskustalaiset kyllä suhtautuvat ymmärryksellä perussuomalaisiin. He ovat kuin ison tikkarin käteensä saanut pikkupoika: "Se on siinä, mutta heti kun nuolaisen, se pienenee."

• gallupissa

kepu 19,7% ja demut 19,5% arvelee minä! niin ja persut 7,5%!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe