Nordea luottokorttini (Mastercard)

tiedot

kopioitiin jossain ja laskua tuli 1300 euroa. Olen käyttänyt korttiani aina hyvin varovaisesti, enkä ole maksanut netissäkään mitään, mutta...Tein reklamaation, katsotaan mitä tulee. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

5

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epärehellinen kassa?

jos joku kirjannut luottokortin numeron muistiin ja tehnyt sillä vääryyksiä? jokin aika sitten kuulin yhdessä kaupassa sivukorvalla eräästä tapauksesta kun kassat sanoi eräälle asiakkaalle jolla kortti oli suljettu että joku on luultavasti ottanut ylös hänen kortin numeron ja sen avulla tehnyt vääryyksiä.

• muoviläpyskä

On kokemuksia ja paljon. Saatat joutua varttumaan rahojasi kauankin jos ne on tililtä lähteneet. Sinun pitää todistaa, että korttisi on ollut hallinnasassi kokoajan. Sekä kortin huolimaton käsittely vaikuttaa rahojen takaisin saantiin. En tiedä mitä se tarkoittaa. On varmaan rahoitusyhtiön keksimä, sen takia jos on vähänkään epäselvää, niin voi vedota tuohon ja jättää korvaamatta.
      Yleisempää mitä kortin käyttäjät kuvittelevankaan. Pankkineitejä opastetaan valehtelemaan, että väärinkäytökset ovat erittäi harvinaisia ja kortti on turvallinen. Asia on kutenkin näiltä osin juuri päinvastainen.
      Vaihda korttisi Visaan, siellä seurataan nostojasi ja soitetaan jos epäilevät. Tai parempi vaihtoehto. Luovu koko kortista.

• luottokunta vaivautuu soittamaan jonkun 1300€ takia!
        ei mulle ainakaan!

• aivoton kysyy.

en edes ymmärrä mitä tarkoitat.

"luottokorttini kopioitiin"

kopioitiinko kortin numerot, eikös se ole aivan yleistä, ainahan ne mankelissa kopioitiin,
      vai magneettinauhan tiedot vai mitä.

kyllä minulta ainakin on skannattu, henkilöllisyystodistus ja luottokortti usein kun olen jotain suurta ostanut,
      on jopa valokuva otettu muutaman kerran, ulkomailla.

• mihin se on mennyt

Laskusta näkee, mihin se on mennyt. Miksi kyselet meiltä vierailta, joilla ei ole tuota laskua käytössä. Etkö osaa itse lukea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      65
      6305
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5689
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      131
      4768
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      61
      3967
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3855
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      36
      3277
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3041
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      60