Nordea luottokorttini (Mastercard)

tiedot

kopioitiin jossain ja laskua tuli 1300 euroa. Olen käyttänyt korttiani aina hyvin varovaisesti, enkä ole maksanut netissäkään mitään, mutta...Tein reklamaation, katsotaan mitä tulee. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

5

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epärehellinen kassa?

jos joku kirjannut luottokortin numeron muistiin ja tehnyt sillä vääryyksiä? jokin aika sitten kuulin yhdessä kaupassa sivukorvalla eräästä tapauksesta kun kassat sanoi eräälle asiakkaalle jolla kortti oli suljettu että joku on luultavasti ottanut ylös hänen kortin numeron ja sen avulla tehnyt vääryyksiä.

• muoviläpyskä

On kokemuksia ja paljon. Saatat joutua varttumaan rahojasi kauankin jos ne on tililtä lähteneet. Sinun pitää todistaa, että korttisi on ollut hallinnasassi kokoajan. Sekä kortin huolimaton käsittely vaikuttaa rahojen takaisin saantiin. En tiedä mitä se tarkoittaa. On varmaan rahoitusyhtiön keksimä, sen takia jos on vähänkään epäselvää, niin voi vedota tuohon ja jättää korvaamatta.
      Yleisempää mitä kortin käyttäjät kuvittelevankaan. Pankkineitejä opastetaan valehtelemaan, että väärinkäytökset ovat erittäi harvinaisia ja kortti on turvallinen. Asia on kutenkin näiltä osin juuri päinvastainen.
      Vaihda korttisi Visaan, siellä seurataan nostojasi ja soitetaan jos epäilevät. Tai parempi vaihtoehto. Luovu koko kortista.

• luottokunta vaivautuu soittamaan jonkun 1300€ takia!
        ei mulle ainakaan!

• aivoton kysyy.

en edes ymmärrä mitä tarkoitat.

"luottokorttini kopioitiin"

kopioitiinko kortin numerot, eikös se ole aivan yleistä, ainahan ne mankelissa kopioitiin,
      vai magneettinauhan tiedot vai mitä.

kyllä minulta ainakin on skannattu, henkilöllisyystodistus ja luottokortti usein kun olen jotain suurta ostanut,
      on jopa valokuva otettu muutaman kerran, ulkomailla.

• mihin se on mennyt

Laskusta näkee, mihin se on mennyt. Miksi kyselet meiltä vierailta, joilla ei ole tuota laskua käytössä. Etkö osaa itse lukea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe