Nordea luottokorttini (Mastercard)

tiedot

kopioitiin jossain ja laskua tuli 1300 euroa. Olen käyttänyt korttiani aina hyvin varovaisesti, enkä ole maksanut netissäkään mitään, mutta...Tein reklamaation, katsotaan mitä tulee. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

5

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epärehellinen kassa?

jos joku kirjannut luottokortin numeron muistiin ja tehnyt sillä vääryyksiä? jokin aika sitten kuulin yhdessä kaupassa sivukorvalla eräästä tapauksesta kun kassat sanoi eräälle asiakkaalle jolla kortti oli suljettu että joku on luultavasti ottanut ylös hänen kortin numeron ja sen avulla tehnyt vääryyksiä.

• muoviläpyskä

On kokemuksia ja paljon. Saatat joutua varttumaan rahojasi kauankin jos ne on tililtä lähteneet. Sinun pitää todistaa, että korttisi on ollut hallinnasassi kokoajan. Sekä kortin huolimaton käsittely vaikuttaa rahojen takaisin saantiin. En tiedä mitä se tarkoittaa. On varmaan rahoitusyhtiön keksimä, sen takia jos on vähänkään epäselvää, niin voi vedota tuohon ja jättää korvaamatta.
      Yleisempää mitä kortin käyttäjät kuvittelevankaan. Pankkineitejä opastetaan valehtelemaan, että väärinkäytökset ovat erittäi harvinaisia ja kortti on turvallinen. Asia on kutenkin näiltä osin juuri päinvastainen.
      Vaihda korttisi Visaan, siellä seurataan nostojasi ja soitetaan jos epäilevät. Tai parempi vaihtoehto. Luovu koko kortista.

• luottokunta vaivautuu soittamaan jonkun 1300€ takia!
        ei mulle ainakaan!

• aivoton kysyy.

en edes ymmärrä mitä tarkoitat.

"luottokorttini kopioitiin"

kopioitiinko kortin numerot, eikös se ole aivan yleistä, ainahan ne mankelissa kopioitiin,
      vai magneettinauhan tiedot vai mitä.

kyllä minulta ainakin on skannattu, henkilöllisyystodistus ja luottokortti usein kun olen jotain suurta ostanut,
      on jopa valokuva otettu muutaman kerran, ulkomailla.

• mihin se on mennyt

Laskusta näkee, mihin se on mennyt. Miksi kyselet meiltä vierailta, joilla ei ole tuota laskua käytössä. Etkö osaa itse lukea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe