Pekka Haavisto kuulemma gay !!???

Susse

Liekkö totta, että entinen vihree oliski hommeli ? Wi siinä mitään, mutta eipä hänellä ole ainakaan vaki tyttöfrendiä vai kuin ?

14

2166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pave

Pekka taisi rekisteröityäkin miehensä kanssa?

• dfdds

Joskus vuosi sitten oli iltapäivälehdessä iso juttu kun haavisto rekisteröi suhteensa muistaakseni Etelä-Amerikasta olevan miehen kanssa.

• Kalkkis
        dfdds kirjoitti:

Joskus vuosi sitten oli iltapäivälehdessä iso juttu kun haavisto rekisteröi suhteensa muistaakseni Etelä-Amerikasta olevan miehen kanssa.

Höh, tuo juttuhan on vanhaakin vanhempi uutinen. Itse olen tiennyt asian jo yli kymmenen vuotta kun homokaverit tiesivät kertoa asiasta. Käskivät olla hiljaa ja niinpä olin...

• Sikaniska1
        dfdds kirjoitti:

Kyllä, 20v nuoremman köyhän pojan osti itselle, Täyttää pedofilian merkit. Sitten vittuillaan jos käy thaimaassa panemassa maksullisia naisia.

Suomen selkeä kanta pedofiliaa kohtaan on positiivinen. Ei hyvä jos presidentti ehdokas näyttää mallia.

Suosi suomalaista älä osta ulkomailta tunnuslauseena olisi haavistokin pärjännyt paremmin. Minun silmissäni täysin vääsin asemaansa käyttävä poliitikko jo pelehtii pikkupoikien kanssa......vaarallinen......

• Lapsenryöstäjä
        Sikaniska1 kirjoitti:

Kyllä, 20v nuoremman köyhän pojan osti itselle, Täyttää pedofilian merkit. Sitten vittuillaan jos käy thaimaassa panemassa maksullisia naisia.

Suomen selkeä kanta pedofiliaa kohtaan on positiivinen. Ei hyvä jos presidentti ehdokas näyttää mallia.

Suosi suomalaista älä osta ulkomailta tunnuslauseena olisi haavistokin pärjännyt paremmin. Minun silmissäni täysin vääsin asemaansa käyttävä poliitikko jo pelehtii pikkupoikien kanssa......vaarallinen......

PEKASTA ON AINESTA P A A V I K S I , eikä Presidentiksi .

• mummeli

Ja miekö ihan uon aatellu että siinä se oes tolle mun tyttärenröhjäkkeelle oekeen hyvä suluhaskandidaatti! Ihan anopin ihannepoeka! Onneks on sentee Jari Sillanpää ja Bjurström ja ne on kans nii mukavii poekii, vappaetakkii viel, jotta toevoo on!

• Kakkosmies

No et yhtään tuoreempaa juttua löytänyt Haavistosta? 9 vuotta...:/

• pervo04778

Tykkääköhän Pekka peppuseksistä..

• PekkaWho

En oo kuullukkaan.

Voisko olla?

• Ippis
    • JK

NINKÖ

• Karu totuus

Kun Marskin ritarit alkavat olla jo maanpovessa linnan itsenäisyyspäivän vastaanotolta, niin aukon täyttävät ruskeanreijjänritarit. Heidät tuleva presidentti kättelee ja vaihtaa poskisuudelmat ensimmäisenä linnaan tulijoista.
      Vetääks se Haavisto siellä linnanjuhlissa sen orjapoikansa kanssa Tonava kaunoisen? Varmaan ei heteroita linnanjuhlissa nähtäisi, kuin välttämättömimmät kutsuttavat ja jatkot dtm:ssä.

• JK

VA N III N!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      5188
    2. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      11
      3446
    3. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      309
      2452
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      441
      2307
    5. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1535
    6. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      122
      1523
    7. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      58
      1446
    8. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      262
      1080
    9. Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut

tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä
      Ikävä
      24
      1052
    10. Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni

Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh
      Ikävä
      87
      1036
    Aihe