Liekkö totta, että entinen vihree oliski hommeli ? Wi siinä mitään, mutta eipä hänellä ole ainakaan vaki tyttöfrendiä vai kuin ?
Pekka Haavisto kuulemma gay !!???
14
2459
Vastaukset
- Pave
Pekka taisi rekisteröityäkin miehensä kanssa?
- dfdds
Joskus vuosi sitten oli iltapäivälehdessä iso juttu kun haavisto rekisteröi suhteensa muistaakseni Etelä-Amerikasta olevan miehen kanssa.
- Kalkkis
dfdds kirjoitti:
Joskus vuosi sitten oli iltapäivälehdessä iso juttu kun haavisto rekisteröi suhteensa muistaakseni Etelä-Amerikasta olevan miehen kanssa.
Höh, tuo juttuhan on vanhaakin vanhempi uutinen. Itse olen tiennyt asian jo yli kymmenen vuotta kun homokaverit tiesivät kertoa asiasta. Käskivät olla hiljaa ja niinpä olin...
- Sikaniska1
dfdds kirjoitti:
Kyllä, 20v nuoremman köyhän pojan osti itselle, Täyttää pedofilian merkit. Sitten vittuillaan jos käy thaimaassa panemassa maksullisia naisia.
Suomen selkeä kanta pedofiliaa kohtaan on positiivinen. Ei hyvä jos presidentti ehdokas näyttää mallia.
Suosi suomalaista älä osta ulkomailta tunnuslauseena olisi haavistokin pärjännyt paremmin. Minun silmissäni täysin vääsin asemaansa käyttävä poliitikko jo pelehtii pikkupoikien kanssa......vaarallinen...... - Lapsenryöstäjä
Sikaniska1 kirjoitti:
Kyllä, 20v nuoremman köyhän pojan osti itselle, Täyttää pedofilian merkit. Sitten vittuillaan jos käy thaimaassa panemassa maksullisia naisia.
Suomen selkeä kanta pedofiliaa kohtaan on positiivinen. Ei hyvä jos presidentti ehdokas näyttää mallia.
Suosi suomalaista älä osta ulkomailta tunnuslauseena olisi haavistokin pärjännyt paremmin. Minun silmissäni täysin vääsin asemaansa käyttävä poliitikko jo pelehtii pikkupoikien kanssa......vaarallinen......PEKASTA ON AINESTA P A A V I K S I , eikä Presidentiksi .
- mummeli
Ja miekö ihan uon aatellu että siinä se oes tolle mun tyttärenröhjäkkeelle oekeen hyvä suluhaskandidaatti! Ihan anopin ihannepoeka! Onneks on sentee Jari Sillanpää ja Bjurström ja ne on kans nii mukavii poekii, vappaetakkii viel, jotta toevoo on!
- Totuusesiin
Äijäpuolisi on tämä:
http://haavisto2012.fi/2011/12/tiedotusvalineille-nexar-antonio-flores-pahoittelen-tunnen-hapeaa/- Kakkosmies
No et yhtään tuoreempaa juttua löytänyt Haavistosta? 9 vuotta...:/
- pervo04778
Tykkääköhän Pekka peppuseksistä..
- PekkaWho
En oo kuullukkaan.
Voisko olla? - Ippis
"Mitä? Onko Haavisto homo?"
"Mitä? Onko Lipponen demari?"
Löytyi blogista http://uutisvirranaallonpohjassa.blogspot.com/2012/01/kenesta-meille-presidentti.html - JK
NINKÖ
- Karu totuus
Kun Marskin ritarit alkavat olla jo maanpovessa linnan itsenäisyyspäivän vastaanotolta, niin aukon täyttävät ruskeanreijjänritarit. Heidät tuleva presidentti kättelee ja vaihtaa poskisuudelmat ensimmäisenä linnaan tulijoista.
Vetääks se Haavisto siellä linnanjuhlissa sen orjapoikansa kanssa Tonava kaunoisen? Varmaan ei heteroita linnanjuhlissa nähtäisi, kuin välttämättömimmät kutsuttavat ja jatkot dtm:ssä. - JK
VA N III N!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167