Onkohan kenelläkään tietoa,että saako suomessa tällaista ennakkoon maksettua luottokorttia?
eli lataat kortille vaikka 2000euroa ja sitten voit käyttää sitä normaalin luottokortin tapaan.
Maailmalla tämä on jo yleinen tapa käyttää luottokorttia,mutta suomessa en ole kuullut mitään asiasta joten jos jollain on tietoa niin olisi mukava kuulla.
Ennakkoon maksettu luottokortti
11
1792
Vastaukset
- ei sitä sanota
luottokortiksi eikä se sitä teknisestikään ole. Luottohan tarkoittaa sitä että saat ostaa käytännössä velaksi ja maksat myöhemmin takaisin.
Mutta se itse kortti kulkee nimellä Global Cash Visa Electron ja on siis juuri prepaid-periaatteella toimiva. Sitä edustaa Suomessa Forex. http://www.forex.fiei ole luottokortti.
Mutta ainakin visa kortin saat,mutta sun täytyy maksaa tupla raha määrä kaniin ,mitä luotto on.
Ja raha pysyy luottokunnalla ja maksat laskut normaalisti,niin kaikki on ok!- että ei
arvo-poika kirjoitti:
ei ole luottokortti.
Mutta ainakin visa kortin saat,mutta sun täytyy maksaa tupla raha määrä kaniin ,mitä luotto on.
Ja raha pysyy luottokunnalla ja maksat laskut normaalisti,niin kaikki on ok!ennakkoon maksettava ole mikään luottokortti. Luotto on luottoa eli velkaa joka maksetaan jälkikäteen. Luottokunnalla ei tuollaista korttia edes ole. Lisäksi kuten ensimmäisessä vastauksessani sanoin niin teknisesti ei tuo ole luottokortti. Siis tuo Visa Electron eli en ole sitä luottokortiksi väittänytkään. Eli kertauksena vielä: luottokorttia johon maksu suoritetaan ennakkoon on ajatuksena mahdoton. Luotto siis maksetaan aina JÄLKIKÄTEEN.
- kaikista pankeista edes vis...
että ei kirjoitti:
ennakkoon maksettava ole mikään luottokortti. Luotto on luottoa eli velkaa joka maksetaan jälkikäteen. Luottokunnalla ei tuollaista korttia edes ole. Lisäksi kuten ensimmäisessä vastauksessani sanoin niin teknisesti ei tuo ole luottokortti. Siis tuo Visa Electron eli en ole sitä luottokortiksi väittänytkään. Eli kertauksena vielä: luottokorttia johon maksu suoritetaan ennakkoon on ajatuksena mahdoton. Luotto siis maksetaan aina JÄLKIKÄTEEN.
tai edes tiliä avata sillä pankin ei ole pakko ottaa luusereita asiakkaaksi.:=)
- miten se liittyy
kaikista pankeista edes vis... kirjoitti:
tai edes tiliä avata sillä pankin ei ole pakko ottaa luusereita asiakkaaksi.:=)
aiheeseen tai vastauksiini? Luotto on luotto ja prepaid on prepaid. En muuta mielipidettäni tuosta.
että ei kirjoitti:
ennakkoon maksettava ole mikään luottokortti. Luotto on luottoa eli velkaa joka maksetaan jälkikäteen. Luottokunnalla ei tuollaista korttia edes ole. Lisäksi kuten ensimmäisessä vastauksessani sanoin niin teknisesti ei tuo ole luottokortti. Siis tuo Visa Electron eli en ole sitä luottokortiksi väittänytkään. Eli kertauksena vielä: luottokorttia johon maksu suoritetaan ennakkoon on ajatuksena mahdoton. Luotto siis maksetaan aina JÄLKIKÄTEEN.
pienituloinen saa luottokunnalta visa kortin kertomalla tavalla.
Se onko se luotto vai prepaid kortti niin sillä ei ole kaupassa mitään merkitystä.
Jos henkilö haluaa visa kortin esim.autonvuokraukseen,eikä tulot riitä,voi käyttää ed.mainitsemaani keinoa.- moisesta...
arvo-poika kirjoitti:
pienituloinen saa luottokunnalta visa kortin kertomalla tavalla.
Se onko se luotto vai prepaid kortti niin sillä ei ole kaupassa mitään merkitystä.
Jos henkilö haluaa visa kortin esim.autonvuokraukseen,eikä tulot riitä,voi käyttää ed.mainitsemaani keinoa.Olen aina ollut siinä uskossa että joko sen Visan saa tai sitten ei saa mutta että takuumaksu? Sen toki tiedän että esim. matkapuhelinoperaattorit voi ottaa takuumaksun. Esim. jos vaikuttaa siltä että henkilöllä on mahdollisia maksuvaikeuksia tai suoranainen luottomerkintä. Mutta että Luottokuntakin?
- paloheinäym
Tokihan tuollainen kortti myös Suomesta löytyy. Meillä sitä tosin sanotaan pankkikortiksi.
Toki myös ainakin Visalla ja Dinersilla onnistuu että maksat vain sinne ylimääräistä, esim. jos lasku on 200 euroa niin maksatkin sitä 500 euroa. Sinne ne loput jää käyttövaroiksi. - Totuuden Torvi
Otat vaikka tavallisen visan ja voit tallettaa visallesi rahaa niin paljon kuin haluat "puskuriksi" jota voit käyttää tarpeen tullen. Eihän visa ole periaatteessa kuin tavallinen tili jota vedät miinukselle ja maksat laskun, kun talletat tilille niin se on plussalla.
Toinen vaihtoehto jo tulikin ylempänä, eli pankkikortti.
Miksi asiat pitää aina ajatella liian vaikeasti, vissiin "maailmalla" tapana.- haloo nyt
Pankkikortilla ei paljon maksella esim hotellivarauksia ulkomailla.
Myöskään visa elektronilla ei tee mitään.
Luulen,että tässä haettiin jotain tämän tyyppistä suomi versiona:http://www.credit.com/products/credit_cards/debit.jsp
Tuollaiset kortit toimii kaikkialla ja sellaisen saa vaikka ei olisi luottotiedot kunnossa.
Itse en ole kuullut että suomenpankit tuollaisia myöntäisivät,tosin ei ole mikään ihme sillä tänne suomeen tuntuu kaikki muutkin hyvä asiat tulevan parin vuoden viiveellä
- tavallinen luottokortti
Maksat vain sisään sen verran kuin haluat että saldo on plussalla ja ajaa saman asian.Tehnyt itse muutaman keran Amexille koska en halunnut että kuukauden lomalasku olisi turhan suuri.Maksoin pari tonnia ylimmääräistä ennen kesäreissua ja loman lopussa olikin pieni lasku odottamassa.Tavallinen luottokortti voi olla niin plussan kuin miinuksen puolella.Ei siihen mitään erillistä korttia tarvitse ottaa.Tietenkin jos luottotiedot menneet niin pitää tehdä sopimus että korttitilillä aina tietty summa vakuusrahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210