Täytyy sanoa, että kullä Subilla huumoria rittää ottaessaan ohjelmiinsa, tai kyhätessään ohjelman Saulin ja Nikon parhaat. Kaksi mitäänsanomatonta heppua näyttää muiden tekemiä välähdyksiä ja jorisee aivan typeriä. Luulevat olevansda vielä hyviä ohjelman tekijöitä. Vaikka en harrasta alakieltä sanon nyt täsät kyseisestä ohjelmasta, että on ihan PERSEESTÄ. Samat videovälähdykset on nähty muissa yhteyksissä monen kertaan silloin tällöin. Niimpä ei voida sanoa, että ne olisi Saulin ja Nikon. Poistakaa ohjelma ja keksikää jotakin parempaa. Lupamaksua ei paskasta kannata maksaa.
Saulin ja Nikon ohjelma perseestä
ihan perseestä
2
390
Vastaukset
- gubbe töölöstä
tuo yleltä tule ettei sun lupamaksus tuohon liity mitenkään, vai maksatko subille jotain omaa lupamaksua vai? Muuten samaa mieltä että paska ohjelma mutta ei sitä ole pakko katsoa, kymmeniä muita kanavia näkyy joten ei mualima tuohon kaadu
- kddkdddfghdf
Joko niillä on ollut aiheena goatse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418