Miriam ja Felix menee naimisiin.Muistin vasta äskön vaik oon tienny jo pidemmän aikaa.
http://www.youtube.com/watch?v=hWb7kNHIHgs
Lemmen Viemää Miriam SPOILER
4
2085
Vastaukset
- mie3333333
Robert kuka sen saa?
- Ich ..........:-)
Miriam menee naimisiin Felixin kanssa koska Barbara juonittelee sen niin..Mutta loppujen lopuksi Robert saa Miriamin ja he päätyvät naimisiin. Felix Saa Emman joka tulee jossain vaiheessa sarjaan.Joo kyseisestä sarja löytyy omat fani sivut josta tuoreet tiedot löytyvät tietysti Saksankielellä.
- leona76
Ich ..........:-) kirjoitti:
Miriam menee naimisiin Felixin kanssa koska Barbara juonittelee sen niin..Mutta loppujen lopuksi Robert saa Miriamin ja he päätyvät naimisiin. Felix Saa Emman joka tulee jossain vaiheessa sarjaan.Joo kyseisestä sarja löytyy omat fani sivut josta tuoreet tiedot löytyvät tietysti Saksankielellä.
Itseasiassa Barbaralla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa että Miriam menee naimisiin Felixin kanssa sillä hänhän yrittää kaikin tavoin estää Miriamia menemästä naimisiin ennen kuin Miriam täyttää 25v.
Sen takia Miriam ja Felix menevät naimisiin Barbaralta SALASSA että Barbara ei estä häitä.
Sitten jälkeenpäin Miriam ja Felix juhlivat naimisiinmenoaan hotellilla muiden ystävien ja sukulaisten kanssa.
Miriam ja Felix menevät naimisiin koska Felix kosii Miriamia ja he rakastavat toisiaan! - käy itse katsomassa viralli...
leona76 kirjoitti:
Itseasiassa Barbaralla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa että Miriam menee naimisiin Felixin kanssa sillä hänhän yrittää kaikin tavoin estää Miriamia menemästä naimisiin ennen kuin Miriam täyttää 25v.
Sen takia Miriam ja Felix menevät naimisiin Barbaralta SALASSA että Barbara ei estä häitä.
Sitten jälkeenpäin Miriam ja Felix juhlivat naimisiinmenoaan hotellilla muiden ystävien ja sukulaisten kanssa.
Miriam ja Felix menevät naimisiin koska Felix kosii Miriamia ja he rakastavat toisiaan!Mutta eroavat jossain vaiheessa kun Miriam haluaa Robertin ja he menevät naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232