IE7 ongelma

keltanokka

Joo eli tämmönen koodi pitää olla head tagin jälkeen sivun alus, mut IE7 herjaa et "tietojen suojaamiseksi internet explorer on estänyt sivun komentosarjat tai activex componentit, jotka saattavat käyttää tietokoneesi tietoja". Uusia sivuja oon tekemäs ja heti on ongelmia IE7 selaimen kans. Onkohan tolle mitään keinoa saada näkyyn kunnol..?

Koodi alapuolel..

function ScrollTotals(){
   var itotal = 0;   
   var obj = eval("document.jpform55.progressive55")
   for(i=1;i

3

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nero Burner

joka ei tietystä turvatasosta ylöspäin ilman lupaasi anna ajaa skriptejä, jotka ovat tavalla tai toisella löytäneet tiensä SINUN tietokoneesi kovalevylle. Palvelimelle olevat eli sinne siirrettyna se ajaa melkein pulisematta niitäkin. IE 7 ei tiedä, että skripti on sinun tekemäsi ja siten "turvallinen". Tietysti, jos olet jostain sen kopioinut, se voi olla "turvattomampi"

• keltanokka

että sit ku mä saan nää omat uudet sivut siirrettyä palvelimelle, niin se ei herjaa mitään. Ja nyt herjaa sen takia ku mä testaan ite omaa sivua selaimella? Vai mitä meinasit?

• joopajoo-.-
        keltanokka kirjoitti:

että sit ku mä saan nää omat uudet sivut siirrettyä palvelimelle, niin se ei herjaa mitään. Ja nyt herjaa sen takia ku mä testaan ite omaa sivua selaimella? Vai mitä meinasit?

vaihda Firefoxiin tai Operaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5076
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3606
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2886
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1629
    Aihe