Otsikko ehkä lievästi provosoiva.
Ensinnäkin kuka on Voittaja? Kristus.
Kaikkivaltiaalla Jumalalla on todellisen voiman suhteen monopoliasema.
Asia menee niin että voittajia tässä hommassa vähän kuin urheilussa ovat ne jotka ovat oikeassa joukkueessa eli samassa kuin Kristus.
Teidän näkemyksenne ei tule voittamaan. Katsokaas kun kohta asiat alkavat maailmassa menemään päin honkia ihmiset alkavat jostain etsimään apua.Vähän luulen että pitemmässä juoksussa ette pärjää edes new age-piireille.
Ihmiset kaipaavat vastauksia kysymyksiin joihin ateismi ei pysty antamaan vastausta siksi ette voi voittaa,ja tämä kaikenlainen tiede älyllistely ei se pysty antamaan ihmisille riittävän suurta elämänsisältöä siksi ette voi voittaa.
Silloin kun Nooa rakensi arkin ja varoitti ihmisiä tulvasta Nooalle vittuiltiin hyvin hyvin monta vuotta, mutta sitten se tuli.
Kohta tulee Jeesus hakemaan omansa meidät ylöstemmataan taivaaseen, voitte te tässä vinoilla asialle.
Mutta mites sitte kun huomaatte että suuri joukko ihmisiä on kadonnut siinä ei ole takana ufot vaikka sellaista yritettäisiin sanoa muistakaa se.
Tervetuloa voittajan puolelle
10
471
Vastaukset
- ei kiinnosta
Ei voisi vähempää kiinnostaa! Minulle on yksi lysti mitä peliä sinä haluat pelata. Minä olen puoleni valinnut, eikä siihen pelin voittaminen vaikuttanut, vaan järjenkäyttö.
- Retrohetero
(lainaus)
"Ensinnäkin kuka on Voittaja? Kristus."
Aikamoinen luuseri se on itseasiassa, ei pidä edes
lupauksiaan. Esim. runkku ei tullut
takaisin, vaikka lupasi palata ennen kuin
opetuslapset ehtivät käydä jokaisessa Israelin
kaupungissa.
Ei ole näkynyt 2000 vuoteen, joten jeesus taisi
olla aikamoinen paskanpuhuja... - vihtuilija
"Teidän näkemyksenne ei tule voittamaan."
Mikä niistä???
"Katsokaas kun kohta asiat alkavat maailmassa menemään päin honkia ihmiset alkavat jostain etsimään apua."
...ja ennenvanhaan oli asiat paremmin. Ei tarvinnut kuin työskennellä aamuhämärästä iltahämärään saadakseen tyydytettyä perustarpeet....
"Ihmiset kaipaavat vastauksia kysymyksiin joihin ateismi ei pysty antamaan "
Kuten mihin kysymyksiin kaipaavat vastauksia??? Et kai vaan tarkoita niitä "tärkeitä" kysymyksiä joihin on opetettu uskomaan että ne on tärkeitä kysymyksiä... "Asia menee niin että voittajia tässä hommassa vähän kuin urheilussa ovat ne jotka ovat oikeassa joukkueessa eli samassa kuin Kristus."
Eli koko peli on alusta asti korruption runtelema, jos lopputulos tiedetään ennen pelin alkua.
"Ihmiset kaipaavat vastauksia kysymyksiin joihin ateismi ei pysty antamaan vastausta siksi ette voi voittaa,ja tämä kaikenlainen tiede älyllistely ei se pysty antamaan ihmisille riittävän suurta elämänsisältöä siksi ette voi voittaa."
Senkö takia meidän tulisi tyytyä halpoihin ja helppoihin pseudo-vastauksiin sekä älylliseen ja henkiseen laiskuuteen?
"Silloin kun Nooa rakensi arkin ja varoitti ihmisiä tulvasta Nooalle vittuiltiin hyvin hyvin monta vuotta, mutta sitten se tuli.
Kohta tulee Jeesus hakemaan omansa meidät ylöstemmataan taivaaseen, voitte te tässä vinoilla asialle."
Nooan kertomus ei ole todellinen eikä se tee teidän horinoistanne totta.
"Mutta mites sitte kun huomaatte että suuri joukko ihmisiä on kadonnut siinä ei ole takana ufot vaikka sellaista yritettäisiin sanoa muistakaa se. "
Joukkoitsemurhaako suunnittelette?- Dara
Onko jumalusko sinulle peliä, jossa valitset sen puolen, jonka uskot voittavan? Minulle tuo ajatus on vieras.
Minä en ole ateisti pelatakseni tai taistellakseni jotain vastaan. Minulle ateismilla ei ole henkilökohtaisesti tekemistä voittamisen tai häviämisen kanssa. Ateismini ei määrittele minulle koko maailmankatsomustani eikä sen ole tarkoituskaan tarjota sen suurempaa sisältöä elämääni. Jumaluskon puuttuminen on vain yksi osa minua, ei minuuteni ainoa tai suurin määrittelijä.
Mutta jatka sinä kaikin mokomin voittajien ja häviäjien pohtimista, jos se sinut onnelliseksi tekee. Minä en tunne omasta puolestani minkäänlaista tarvetta valita puoltani juuri voittajan mukaan, varsinkin kun katson jumaluskon ja sen puuttumisen olevan ihan muusta kuin pelien pelaamisesta kiinni. - puusilima_
sanoisin että vitunko väliä?
ihan sama kuule jos haluat jeesustella taivaassa vitun pitkään(vrt. ikuisesti) jessen tempaistessa takaa päin niin siitä vaan.
ei kuule tosiaan kiinnosta.. eli haista vajakki paska!
eli ymmärsitkö? vitun hihhuli..
ilmeisesti et eli yritän vielä yksinkertaistaa:
vaikka sadistikiduttajajumalasi olisikin olemassa niin sen "tarjoukset" EIVÄT KIINNOSTA! - ....
lisää siitä arkista.
- voittajatyypiltä
Tätäkin itse aloittamaasi keskustelua luikit karkuun:)
- Hoitoon
Läjähihhulille ;)Otahan lääkkeesi.
- ihan kohta
Huomattavan suuri enemmistö eli valtaosa maapallon väestöstä ei usko raamattuun eikä raamatun jumalaan.
"Kohta tulee Jeesus hakemaan omansa meidät ylöstemmataan taivaaseen, voitte te tässä vinoilla asialle."
Voisitko määritellä mitä sinun mielestäsi tarkoittaa sana "kohta"? Onko se lyhyempi vai pidempi aika kuin esimerkiksi tuhat vuotta?
Jeesus on nyt tullut "kohta" 2000 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205826Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223009Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1592681- 262479
- 821694
- 1461575
- 1341424
- 91063
- 1351038
- 901022