stressaako

töihin paluu?

35

7693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se..

Ei mitään tekemistä. Puolet porukasta poissa. Ihan vaan pakko on täällä istua netissä surffailemassa ja lukea näitä paska juttuja!

• <kama|aa>

kun ei ole työpaikkaa minne palata...

• Työtön paska

maksaa hirveetä veroa ei tule kuulookaan työnteko
        täällä istun miellumin kotona naapureita kiusaamassa
        on niin urpoja naapureita menee töihin vielä viisaat ei tee töitä hah hah hah..

• kimmo viljamaa

minä vaan juon viinaa päivät ja yöt kaverit lainaa mulle rahaa sossu maksaa vuokrat mulle revi siitä
        työntekijä ,,,,mä tienaan ennemmän kuin työssä käyvät

• yössäkäyvä

Ryhdy sinäkin asuntosäästäjäksi ja lopeta työnteko. Se kannattaa. Vielä vuosi joutenoloa niin ostan usa:sta talon ja karistan tämä sosialistimaan kurat jaloistani. Parempi tulevaisuus Detroitissa odottaa!

• mene..
        yössäkäyvä kirjoitti:

Ryhdy sinäkin asuntosäästäjäksi ja lopeta työnteko. Se kannattaa. Vielä vuosi joutenoloa niin ostan usa:sta talon ja karistan tämä sosialistimaan kurat jaloistani. Parempi tulevaisuus Detroitissa odottaa!

Hurrikaani tappaa ja sinkkiarkussa tulet takas..

• Nimetön
        kimmo viljamaa kirjoitti:

minä vaan juon viinaa päivät ja yöt kaverit lainaa mulle rahaa sossu maksaa vuokrat mulle revi siitä
        työntekijä ,,,,mä tienaan ennemmän kuin työssä käyvät

Viinanjuonti ja sossun elättinä oleminen vie pidemmän päälle itsetunnon, terveyden ja kaikki henkiset voimavarat. Älytön viinanjuonti vain kertoo ihmisen omasta kyvyttömyydestä ja keinottomuudesta elää tasapainoista elämää ympäristön ja omien tunteittensa kanssa. Jos olet onnellinen sossun elättinä, niin hyvä, mutta uskallan väittää, että huonosti maksetustakin työstä voi saada henkisesti paljon enemmän kuin yhteiskunnan elättinä.

• it-intiaani

No kyllä jumalauta stressaa! Tosin mikä tuokin tutkmius muka on? Onko otettu huomioon mitä toisille koituu siitä, kun pidetään huutoraivarit tai että miten itselle käy? Minä ainakin olen valmis tempaisemaan nekkuun sitä työkaveria, joka tulee mulle huutamaan. Sillä tavalla minussa purkautuu stressi!

• Ei stressaa. Tässä sitä flunssassa on oltu perkele tietysti just sillon kun on ollut lomaa! Just mun tuuriani vittu!

Tietysti kun keskiviikkona palaan töihin niin olo on mitä parhain ja flunssasta ei oo tietoakaan kunnes se sitten taas iskee kun jään kesälomille!

• nomen

yksinkertaisuus.

Vai että huutamalla irti stressistä. Eiköhän siinä lähipiiri stressaanu lisää moisesta.

Kyllä ehdottomasti parempi keino on rentoutua omissa oloissaan tai hakeutua rauhalliseen keskusteluseuraan.

• Eteläpohjanmaalta

Helpommalla pääsee kun aamulla ei tartte mennä.
      yksi lomautettu täältä.

• toinen etelä-pohjalaanen

joo siis ei tartte mennä,eikä tietookaan koska.Jostain tarttis löytää toinen työmaa,missähän se ois.Kun ei oikein enää tälläikää viittis muuallekaan muuttaa,syystä että ollaan tuon pankin kanssa "naimisissa" ja kaikki muukin on täällä.Että ei siis tressaa töihin paluu.

• yksi....

"jonninjoutava" tutkimus! Olisi hauska tietää, minkälainen palkka näillä joutavan tutkijoilla on.

• moii
        no nyt selvisi miksi monessa perheessä alle kouluikäiset huutaa ja raivoo.ne purkaa ressiä.

• 199191

Minä taas olen kuullut muuta

Että jos purkaa raivareita raivoamalla niin tulee vihaseksi, vaikka se hellittääkin. Kuulemma paras keino on vaan rauhottua ja hengittää syvään

Mut joo mistä sitä tietää...

• Eteläpohjanmaalta

juoksu lenkille ja saunaan ja avantoon avot niin
        tulee hyvä olo ittelle.

• yhtääään!!
        Eteläpohjanmaalta kirjoitti:

juoksu lenkille ja saunaan ja avantoon avot niin
        tulee hyvä olo ittelle.

Voi ilomielin lähen duuniin 2,5viikkoo ollu lomalla,
        rukalla rymytty viikko siitä,lopunlomaa rakentanu
        autotallia,ja massia tarvii,että eikun
        hymyssäsuin duuniin :)!!!!

• päästä

töihin keskiviikkona, kun sain justiin kuulla et on mihin mennä ,ei tullu kenkää, vaikka aika paljo lentää pihalle meiän duunista

• kivaa töis

Mä olin tänään töis ja ei siel ollu yhtään kivaa, niska limas vaan painoit taas duunia, mieluummin oisin vetäny lonkkaa ja syöny suklaatia..

• pimpeli pom

Toki ! kannattaa mennä huutamaan vaikka vaatekaappiin, ettei kuitenkaan siirrä omaa sairauttaan toisiin, ja varsinkaan lapsiin.

• stressaaaaaa

Ei stressaa: Oon luokanope ja mulla on 20 oppilaan luokka. Kaikki tosikivoja, ja meillä on luokassa mukavat fiilikset:=) On mukavaa fundeerata kaikenlaista kivaa ja täällä Helsingin seudulla on kaikenlaista tekemistä. Esimerkiksi mennään varmaan tähtitorniin, kunhan tähtinäytännöt alkaa.... Siellä saa perspektiiviä mukavasti siihen, että tällä pienellä pallolla ei kannata pienistä valittaa. Jos muutaman mojovan luokkaretken vielä saisi tehtyä ennen eläköitymistä... Yläkoululaisten kanssa kun ei voi oikein mennä minnekään, mutta näiden pienten kanssa voi Kaikille mukavia ja onnellisia uusia vuosia oikein paljon!

• nimettömänä nainen

pelästyttää ja ahdistaa muita jos rupee mesomaan mielinmäärin ja raivoomaan
      Niin ja parhaas tapauksesa tulee sairaala keikka kun vidän pllit vinkuen
      Kyllä asioita pitää pystyö aikuisen ihmisen miettimään ja punnitsemaan ja purkamaan vaikka lenkille tai punttisaliiin muttei kotona eikä ihmisten ilmoilla raivoamisiin saatika purkaa toisiin työkavereihin huh mitä pöhhelöjä tutkimuksia onkaan tehtynä ja jotkut uskovat kaiken mitä kirjotellaan
      Käytös pitää ihmisillä olla olemassa sentään.
      Kaikenlaisia tutkimuksia jotkut tekee ja todistelee ja ovat otannat sitte millasii vain niin uskotaan se todeksi joku toinen tekee toisenlaisen tutkimuksen ja sekin kai tottat sitten niin . sekamelskaa on
      Yleensä tilastot saadaan näyttämän just siltämitä se tutkiva ihminen tilaston tekijä haluaa sen näyttävän siinä on se uskottavuus

• --maisa--

Ei stressaa töihin paluu, kun on ollut aivan normaalisti töissä. Ei joulu tuo paljon muutosta normaaliin arkeen. Kesälomaa odotellen...

• huutamaan

Stressi purkaantuu kun pääsee takaisin töihin pitkän talvi- joulu- ja loppiaislomautuksen(loman) jälkeen.lomautus ei ollut pitkä onneksi.ei ole helppoa maksaa asuntoa tai muita kuluja jos tulot putoaa puoleen verojen jälkeen.Mielelläni menen töihin ja olen kiitoillinen et o työ mihin mennä ku meinas kotona pää välillä hajota tekemisen puuttumisesta!parempaa uutta vuotta kaikille.

• Hyväduunari

Olin jouluaattoaamusta alkaen töissä. Vain Joulupäivän vapaana. Mutta en "viettänyt" Joulua. Tulin viimeiseltä irtokeikalta tänä aamuna. Pistin rukkaset naulakkoon. Nyt vedän henkeä ainakin helmikuun loppuun. Ihan hyvillä mielin. Joku kaukomatkakin pitäisi varmaan katsoa, jahka viitsii. Voisi huitaista menemään 2-3 viikoksi jonnekin pitemmälle. Voihan se olla että laiskuuttani ja saamattomuuttani jään norkoilemaan kotiin. Koska kesällekin on matka varattu. Ehkä varaan sen kaukomatkan ensi joulukuuksi, sillä silloin olen lomalla tammikuu 2010 loppuun. Olen työhullu mutta vapaa-aikana tosi laiska viemään edes roskapussia. Tuota muuta varten on perhe joka palvelee. Niin kauan kun elätän ne.

• kotona stressaa enempi

Lomat alkavat loppumaan. Vihdoinkin pääsee töihin. Kotona olo stressaa enempi.
      Kohta loppuu stressi!!

• en käy töissä

Loikoilu voittaa työnteon. Viikonloppuisin menovaihde päällä ja maanantaisin saa nukkua pitkään. Arkisin pieniä bisneksiä yms. Elämä on ihanaa!

• :D :D

""on terveellistä saada kunnon huutoraivarit ennen normiarkeen paluuta. ""

Tottakai tressaa taidampa mennä töihin ja huutaa pomolle - haista iso vittu !

Kummasti helpottaa ;)

• perskules

Kun on hyvä lääkitys ni kestää taas niitä paviaaneja oikein hyvin.

• aenaan huutoo

Eipäs se Hilima taijja sittenkä pahansuopuuttansa mullen kaelottaa kilijun keittelystä,vuan ressiä näöttässii purkavan,vaika eehän tuo muuvalla töesä käykkän, mittee ny postiluatikollen potkurilla paeneloo päevittäen 13 kilomeetrijä siivvu,ja ny on hyvät kelit ko luntahhii on,vuan kevväälä tuas huononee ko sullaa poekkeen... niijja kylähän se nuapurin akan kansa mualimata parantelloo. Kailottavvat toisillensa ja matkoo suorilta järven toeselle puolellen taitoo tulla yl viis kilomeetriä.
      Vuan eepä oo näkynnä niitä kanatan ankkoja meijjän laeturia paskomassa.eekä muutahhaa veslintuva.

• ruma...

Ei ole mihin palata. Määräaikaista työsopimusta ei uusittu. Tilalleni otettiin nuorempi.Työttömyys tässä stressaa, kun en varmaan enää töitä saa kun on tota ikää, ei jaksa niikuin nuoremmat.

• nuo "asiantuntijat"

Olisi odottanut talonpoikaisjärkistä lausuntoa, että huutoraivarit levittävät stressiä kuin tuberkuloottisen yskäisyt tuberkuloosia. Mutta kun ei! Onkohan asiantuntijalausunnot tulostettu hanurista?

• Tosi fiksuja !

Mutta naapurit saattavat häiriintyä siitä määrästä huutoa ja raivoomista joka on terveydelle hyväksi ;)

• kärsivät,

etenkin kun raivarit kohdistuvat heihin.

• Vähän eri mieltä. Hankala selittää mitä luulen mutta koitanpa:

Kun tulee huudettua niin asiat tulee samalla kertaa käsiteltyä edes jotenkuten. Ainakin osa turhautuneisuudesta häviää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      169
      6452
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3058
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2957
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1526
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      33
      1311
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe