AAVELAIVA!!!!!!!!!!!!! Se on aivan hirveä leffa... Älkää vaan katsoko, se on k-15, mutta oon 13, joten valehtelin ikäni... eikä ne vuokraajat kysyneet henkilötietoja, eikä mitään... Mutta se sikseen. Siinä on se alkukohta, jossa mä meinasin yrjötä! Mä, mun kaveri, joka on samanikänen kuin minä, ja mun pikkusisko, joka on 11w, katotiin se, ja nähtiin painajaisia viikkoja!! Älkää vaan kattoko sitä!
Se on maailman kuvottavin, pelottavin leffa...
16
1299
Vastaukset
- Mace
Miksihän se sitten on k-15?
- anni
ei ne ikärajat noissa leffoissa turhaan ole.. melkeenpä vois olla jo ak-18, sillä itse (19v) pelkäsin siinä koko leffan ajan aivan älyttömästi :P
- BurnBabyBurn
Elokuvan ainoa kunnolla shokeraava kohtaus on leffan alussa, jossa vaijeri leikkaa siististi... Jatkossa tarina alkaa siirtyä enemmän ja enemmän perinteisten kliseiden puolelle, eikä jännitystä enää ole. Asteikolla 1-10 saa arvosanan 5.
- Boy_90
AAVELAIVA on yksi huonoimmista kauhuelokuvista mitä oon nähny.Tosiaan alkukohtaus on vähän karmiva mut muuten se on aika kesy.
- J.J
kyllä et oo tainnu kunnon kauhua nähdäkkään jos aavelaivaa pidät "hirveänä"..oikeen pohjanoteeraus kauhuleffoille!
- minä
olen aivan sama mieltä...
- menolippu helvettiin
minä kirjoitti:
olen aivan sama mieltä...
!!!!menolippu helvettiin se on paras kauhu leffa...kaks osanen tuli kuus vuotta sitten ykköselt tai kakkoselt,,,se kannattaa kattoo...engl.nimi(intencity)
- ...
9 vuotta myöhässä vastaus, mutta itse en pidä kyseisestä elokuvasta. Ei pysy elokuvan mukana, tylsä.
- TheGrudgefan<3
aavelaiva on nynnyille, eikä siinä oo mitää jännitystä ja kauhua niille kaipaaville, kuten esim mulle. Sen ikäräjaks vois laittaa k-11. ja sen vois poistaaa kauhuleffoista ja laittaa fantasioihin. Kattokaa kauna (the grudge), sen jälkee ette ebää pelkää mitää muita kauhuleffoja. :)
- Go to kiss Kayako
"Kattokaa kauna (the grudge), sen jälkee ette ebää pelkää mitää muita kauhuleffoja. :)"
Itse lisäisin, että jos vaan löydätte niin kannattaa katsoa Kaunasta mielummin se alkuperäinen japsiversio (Juon the Grudge), kuin jenkkiversio.
Ei niin että jenkkiversiossa mitään varsinaista vikaa olisi, mutta muutamista syistä alkuperäisessä on mielestäni paremmin välittyvä tunnelma ja se on pelottavampi.
- aki
Kaikki ne leffat on kuvottavia missä teinit kiljuu ja sössöttää takapenkillä ja joku apina lussuttaa namia korvan juuressa ja rapistelee jotain paperisäkkiään. Ei kiinnosta, netistä ja DVD ltä kattelen elokuvani kaikessa rauhassa ja kivaa on. Vessassa voi käydä ilman että menettää mitään ja istuin on paljon parempi eikä tartte sijoitella päällysvaatteita eikä kukaan ole kyynärpää etäisyydellä. Tietysti joskus on kivaa katsoa elokuvaa porukalla, vaikka outojenkin seurassa, mutta yleensä en viitsi maksaa triplahintaa siitä kun marakatti lussuttaa namia korvan vieressä.
- LK:n lukija
Tiedätkö kerran Lapin Kansaan yksi kirjoitti tästä mielipidekirjoituksen. Muistaakseni se jokseenkin tämänlainen ja silloin elokuvana oli Jörn Dönnerin tunnustus.
"Olisin minäkin antanut siitä sessiosta kuolemantuomion. Sillä nimittäin korvanijuuressani rapisteltiin karkkipapereita ja avattiin hapollisia juomapulloja ja röhtäiltiin."
- outolintu*
Roman Polanskin INHO
- Gaylord määän
Katso vuoden 1986 elokuva The Fly - Kärpänen. Sen kun olet katsonut niin voit sanoa nähneesi oikeasti kuvottavan elokuvan.
- Rosoner
Oli kyllä musta ihan hyvä leffa, kun sen viimevuonna katoin. (Olin just täyttäny 12) Ekaa kertaa muistan nähneeni kyseisen elokuvan joskus ykkös-kakkosluokalla, ja ainut mieleenjäänyt kohtaus oli sillon just se alku. :D Ei se musta nyt niin kovin pelottava ollut, mutta hyvä senkin edestä!
- (Hyi) tätä leffaa
Muistan yhden 1970 tehdyn historiallisen elokuvan, jossa käsiteltiin noitavainoja (Hexen bis aufs Blut gequält) ja se oli Saksalainen elokuva. Elokuva oli harvinaisen yököttävä, koska kidutukset, muinaiskeskiajan rangaistukset ja elokuvan ympärillä oleva henki olivat sekä ylinäyteltyjä ja liian tarkasti kuvattu. Eli elokuvan juoni meni tavallaan kidutuksen kuvaukseen ja voiko sitä pitää elokuvanautintona.
Itse en nauttinut yhtään tästä elokuvasta. Elokuva vaan jättii oksettavan ja tunteen, ettei tätä olisi ikinä kannattanut katsoa. Katsoin 15 minuuttia ja sitten skippasin elokuvan loppuun.
Jos jotakin kiinnosti sitä voi mennä katsomaan imdb:n ja se koko elokuva löytyy youtubesta hakusanalla, elokuvassa kieli on englanti, vaikka elokuva on aluperin tehty saksaksi. Ei elokuva pelottava ollut, mutta leikkaus oli niin tökerö ja näyttely yliampuvaa, että se jätti oksettavan tunteen ja maun elokuvan jälkeen.
Jos jotakin kiinnosti katsoa elokuva, niin laita vastaukseen oma kommenttisi elokuvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997