Risicum kulutusluotto (n.2500e)

...

onko kellään kokemuksia tosta risicumin kulutusluotosta? vaaditaanko siihen vakituiset tulot, ja jos, niin mitä suuruusluokkaa? olen työtön ja minulla on todella pienet tulot mutta pystyn kumminkin sen kk-erän maksamaan aina ajallaan. tahtoisin nyt vaan etukäteen jotain kokemuksia tästä. :) kiitos niille jotka viitsii vastata.

27

6191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainaa sieltä

2500 euron kk-tuloilla, tyssäsi ilmeisesti siihen että asun vuokralla. Kokeile online-hakemusta, vastauksen saat heti.

• ja hae sit.

Http://www.moneymarket.fi on paras lainavertailuun. Vaikket halvinta haluaisikaan, on hyvä olla vaihtoehtoja (hetilainaa, ellos, citibank, jne)

• ...

mutta onko mitään mahdollisuuksia ylipäänsä saada tuommosta kahen puolen tonnin lainaa muualta kuin pankista? olen parikymppinen opiskelija, en siis töissä.

• lainanottaminen
        ... kirjoitti:

mutta onko mitään mahdollisuuksia ylipäänsä saada tuommosta kahen puolen tonnin lainaa muualta kuin pankista? olen parikymppinen opiskelija, en siis töissä.

sinun osaltasi ihan välttämätön?.Vai vain hetkellinen paremman elintason saavuttaminen.No enpä mene arvuuttelemaan....

• ...
        lainanottaminen kirjoitti:

sinun osaltasi ihan välttämätön?.Vai vain hetkellinen paremman elintason saavuttaminen.No enpä mene arvuuttelemaan....

olen typerä ihminen, ja kamalassa velkakierteessä. tiedän että on oma vikani, joten siitä turha tulla haukkumaan. jos vaan jostain saisi tuon lainan, millä maksaa kaikki kerralla pois ja sit lyhentää sitä kerran kk sen reilu satkun, ni olisin ikionnellinen. ja joo, tiedän myös sen ettei lainalla makseta lainoja. se vaan tuntuu tässä vaiheessa ainoalta ratkaisulta.

• sinulle..
        ... kirjoitti:

olen typerä ihminen, ja kamalassa velkakierteessä. tiedän että on oma vikani, joten siitä turha tulla haukkumaan. jos vaan jostain saisi tuon lainan, millä maksaa kaikki kerralla pois ja sit lyhentää sitä kerran kk sen reilu satkun, ni olisin ikionnellinen. ja joo, tiedän myös sen ettei lainalla makseta lainoja. se vaan tuntuu tässä vaiheessa ainoalta ratkaisulta.

Mene töihin, ota vaikka mäkkäriduuni välittömästi jos muuta et saa (kaikki kunnia mcduunareille, en yhtään aliarvoi teitä, mutta lets face it, mäkkiin pääsee duuniin nopeasti)

Duunin saatuasi mene pankkiin tai katso lainavertailuista joku lainapaikka ja hae joku laina(esim. http://www.yksilaina.fi ) ja hoida ne pikavipit veke.

Kyllä se siitä, älä anna luottotietojen mennä jos mitenkään voit estää ja muista ettei kannata laittaa päätä piiloon vaan voit ihan rohkeasti neuvotella perintäyhtiöiden ja rahoitusyhtiöiden kanssa tilanteestasi.

• kiitos linkistä

kävin tuijottelee vaikken misssään tapauksessa pikavippiä tai kulutusluottoa ottaisikaan. hyvä palvelu niille jotka tarvitsevat.

• päälle
        ... kirjoitti:

100 kuussa ei kuullosta lainanmaksulta.Paitsi tietenkin jos peruspäivärahalle on jäännyt.Jos töissä olet niin pitää ne lyhennykset suurempia olla...

• opintolainaa
        ... kirjoitti:

seon edullisin laina. Kevääksi saa 1500 eur, ehkä jostain sais se puuttuva tonni.

• DEBET
        ... kirjoitti:

Tää sama LITANIA toistuu: tiedän, oma vika, olen toiminut tyhmästi ja blaa balaa blaa....... alkaa vähin erin tympiä moiset lässytykset.
        Juu juu lyhennetään sitten niin maan perusteellisen reippaasti, että......

Ihan oikeesti, mitenkäs SE ONKAAN??

• olkaat hyvät

Ilman vakituisia tuloja pitäisi kyllä irrota, mutta kannattaa varmistaa että pystyt maksamaan lainan takaisin järkevässä ajassa (ilman että takaisinmaksu ajaa velkakierteeseen tai aiheuttaa harmaita hiuksia).
      http://www.halvat.info/laina/kulutusluotto/
      listaa myös muita kulutusluottoja myöntäviä tahoja kuin Risicum. Oma pankki on myös yksi vaihtoehto.

• luottotietoinen

• kerronsuoraan
        luottotietoinen kirjoitti:

Risicum vaikuttaisi tämän mukaan olevan hyvä, samoin kuin Ostosraha: http://pikavippisivut.com/kulutusluotto/

ei mitään syytä käyttää Risicumia tai muuta. https://www.aasa.fi

• neerv
        kerronsuoraan kirjoitti:

Ota reilusti vippiä ja ryyppää ja remua kavereiden kanssa ympäri maata.Se on kivaa usko pois.Ja kun lasku tulee niin työnnä silppuriin!!!

• Voi elämä
        neerv kirjoitti:

Ota reilusti vippiä ja ryyppää ja remua kavereiden kanssa ympäri maata.Se on kivaa usko pois.Ja kun lasku tulee niin työnnä silppuriin!!!

älykääpiö ehdottaa? Eikö olisi järkevämpää rellestää palkkatuloilla ja käyttää lainat johonkin järkevään - kodin kunnostus, tms?

• Jampe1234
        Voi elämä kirjoitti:

älykääpiö ehdottaa? Eikö olisi järkevämpää rellestää palkkatuloilla ja käyttää lainat johonkin järkevään - kodin kunnostus, tms?

Ja erityisesti parannukset kuten parketin asennus ym, hoidetaan käteisellä. Ei lainalla.

• Panomiesäitisluona
        Jampe1234 kirjoitti:

Ja erityisesti parannukset kuten parketin asennus ym, hoidetaan käteisellä. Ei lainalla.

tavalla mutsias, käteisellä. Idiootti.

• 21
        Panomiesäitisluona kirjoitti:

tavalla mutsias, käteisellä. Idiootti.

LHV on paras! Ota lainaa LHV pankilta! Se ja Risicum on parhaat pikavippipaikat Suomessa!

• niinminäkin.
        kerronsuoraan kirjoitti:

Aasa on perseestä ja kallis paskapaikka

• Ei Ei eiiiii!

No ei todellakaan ole. Katso vaikka vertailuita.

• Suosittelija Y

Vertailuissa Aasa on ollut hyvillä sijoilla. Sen pohjalta suosittelen!

• Uskomatont

Samaa mieltä Aasan huonoudesta kuin joku edelläkin kirjoittava. Olen todella pettynyt heidän palveluunsa. Valitkaa mikä tahansa muu, mutta Aasaa en suosittele.

• Uskomatonta!

Aasan palvelu on erittäin hyvää ja toimivaa. Ihmiset jotka täällä valittavat ovat ilmeisesti jättäneet lainansa maksamatta ja itkevät perintätoimien olevan "huonoa palvelua". Itsellänikin oli Aasan kanssa maksuongelmia, mutta he antoivat minulle vielä mahdollisuuden maksaa suurempi summa velkaa kerralla ja peruivat haasteen tämän jälkeen ja palauttivat lainan toimintaan kuten aiemminkin. Tämä on huomattavasti joustavampaa toimintaa kuin mitä esim. Intrum Justitialta tai Ikassalta voisi odottaa. Oma oli vikani kun jätin maksun viimetinkaan. Kiitos Aasalle asian asiallisesta hoitamisesta.

Mitä tulee Aasan kalleuteen. Kyseessä on halvin lainoja Suomessa tarjoava rahoitusyhtiö. Tämä kävi ilmi taannoin jo Iltalehden vertailustakin. Heidän hinnastonsta löytyy nettisivuiltaan. Verratkaa itse jos ette usko esim. Risicumiin tai Santanderiin.

• Kokeile ja selviä

Aasan palvelu on todella toimivaa ja lainat edullisimmasta päästä Suomessa. Suosittelen. Voitte itse tutustua palveluun osoitteesta www.aasa.fi

• öömitämies

Netistähän saa lainaa helpommin kuin pankeista? Tai siis näiltä yksityisiltä lainapaikoilta, kunhan tietää mistä etsiä. Ja ihan vaan tiedoksi, Risicum ei ole mikään kaikista paras vaihtoehto. Katso vaikka tätä:
      http://justthousands.com/

• Kai.Vari68

Risicum noudattaa ns. vastuullista luotonantoa, joka tarkoittaa että se pyrkii varmistamaan hakijan kyvyn maksaa erät takaisin. Se halua hakijan lähettävän tuloselvityksen Instantorilla.

Näin Risicum hakijasta:

Henkilö, joka on 20-75 vuotias, vakituisesti Suomessa asuva, luotto- ja oikeustoimikelpoinen ja varmistaa henkilöllisyyden tarjoamillamme vaihtoehdoilla sekä antaa selvityksen tuloista voi saada 2050-5000 € Joustolainan. http://haelainaa.biz/risicum/

• Maunokki

Niin varmaan. Itsehän hain tänä vuonna Risicumilta lainaa ns. vitsillä (enää ei naurata!!), enkä sen takia lähettänyt mitään liitteitäkään ja jätin hakemuksen teon kesken. Seuraavana päivänä tuli tekstiviesti, että tililleni on maksettu 1000 euroa ja parin kk-lyhennyksen jälkeen, lainasumma nostettiin 4500 euroon. Arvatkaapa vaan, ottiko jo valmiiksi ylivelkaantunut idiootti sen vastaan? Älkää maksako lainaa lainalla!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      354
      2834
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1078
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      978
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      943
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      918
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe