Risicum kulutusluotto (n.2500e)

...

onko kellään kokemuksia tosta risicumin kulutusluotosta? vaaditaanko siihen vakituiset tulot, ja jos, niin mitä suuruusluokkaa? olen työtön ja minulla on todella pienet tulot mutta pystyn kumminkin sen kk-erän maksamaan aina ajallaan. tahtoisin nyt vaan etukäteen jotain kokemuksia tästä. :) kiitos niille jotka viitsii vastata.

27

6191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainaa sieltä

2500 euron kk-tuloilla, tyssäsi ilmeisesti siihen että asun vuokralla. Kokeile online-hakemusta, vastauksen saat heti.

• ja hae sit.

Http://www.moneymarket.fi on paras lainavertailuun. Vaikket halvinta haluaisikaan, on hyvä olla vaihtoehtoja (hetilainaa, ellos, citibank, jne)

• ...

mutta onko mitään mahdollisuuksia ylipäänsä saada tuommosta kahen puolen tonnin lainaa muualta kuin pankista? olen parikymppinen opiskelija, en siis töissä.

• lainanottaminen
        ... kirjoitti:

mutta onko mitään mahdollisuuksia ylipäänsä saada tuommosta kahen puolen tonnin lainaa muualta kuin pankista? olen parikymppinen opiskelija, en siis töissä.

sinun osaltasi ihan välttämätön?.Vai vain hetkellinen paremman elintason saavuttaminen.No enpä mene arvuuttelemaan....

• ...
        lainanottaminen kirjoitti:

sinun osaltasi ihan välttämätön?.Vai vain hetkellinen paremman elintason saavuttaminen.No enpä mene arvuuttelemaan....

olen typerä ihminen, ja kamalassa velkakierteessä. tiedän että on oma vikani, joten siitä turha tulla haukkumaan. jos vaan jostain saisi tuon lainan, millä maksaa kaikki kerralla pois ja sit lyhentää sitä kerran kk sen reilu satkun, ni olisin ikionnellinen. ja joo, tiedän myös sen ettei lainalla makseta lainoja. se vaan tuntuu tässä vaiheessa ainoalta ratkaisulta.

• sinulle..
        ... kirjoitti: