Politiikan kovimmat "öykkärit"

.......

Lieksassa ovat Veijo Ikonen, Eila Vesa ja Esko Saastamoinen.
Olen muutaman vuoden sivusta seurannut Lieksan kunnallispolitiikkaa ja mainitemani henkilöt ovat täysin yhteistyökyvyttömiä puolekannasta riippumatta. He vain riitelevät ja ovat täysin narsistisia (oma ego ja napa kaikkein tärkeimmät asiat).
Että tällaisia päättäjiä sinne ollaan valittru.

90

6290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallemaakari

Lieksan lehden loikkarijutussa Eila Vesa mainitsi kunnioittavansa heitä politiikkoina.

• muuten olekkaan

Minä oon kovenpi ja takuulla.

• Eiiiiiii

No eihän siellä vellihousut pärjääkään,olen kuullut että siellä on paljon sellaisia "ajan viettäjiä"jotka ovat istuneet useamman kauden suutaan avaamatta mutta kuppiloissa ovat kaiken tietäviä jotka todellisuudessa joutais lakaista pois koko koppokunnasta ei tommoisilla edustajillamme ole yhtikäs mitään virkaa sotkevat vaan sellaisten esille tuomia asioita jotka niistä todellisuudessa tietävät.Tsemppiä Veijo,Eila,Esko eikun kovilla vaan nynnyjä vastaan,nukkukoot kotonaan.

• hohhoijakkaa

neuvotteluataitoa eikä öykkäröintiä. Jos kaikki olisivat samanlaisia öykkäreitä kun nämä mainitut niin YHTÄÄN JÄRKEVÄÄ PÄÄTÖSTÄ ei taatusti syntyisi. Voin vain kuvitella millaista "huutamista" kokoukset olisivat Eskoseni.

• seinilläkinonkorva

Mm. tämä Veijo Ikonen on tuhonnut aika tehokkaasti Valtimon ja Nurmeksen yhteistyöhalukkuutta Lieksan kanssa räyhäämällä asioista, jotka hän itse on ymmärtänyt väärin :D En voi käsittää, miten kukaan tuollaista henkilöä edes äänestää.

• <<<<<<...

Piretäähä Sentäs Lieksa Lieksana.

• en ota kantaa
        <<<<<<... kirjoitti:

Piretäähä Sentäs Lieksa Lieksana.

mutta kyllähän välit naapurikuntiin olisi hoidettava muuten kuin öykkäröimällä, riitelemällä ja isäntämentaliteetilla.

• Terapeuttis
        en ota kantaa kirjoitti:

mutta kyllähän välit naapurikuntiin olisi hoidettava muuten kuin öykkäröimällä, riitelemällä ja isäntämentaliteetilla.

Niitähän löytyisi yhtä hyviä öykkäröijiä tuolta katujen varsien juopporemmeistä.

Kanasen arttukin olisi pärjännyt yhtä hyvin päättäjän palilla kuin nää muutamat nykyiset.

• Lähden pois
        en ota kantaa kirjoitti:

Pitäkää paska kaupunkinne!

Jos ei ole yhteistyökykyä niin ei ole.
        Kaikenkarvaiset jästipäät (ei ole tuo poliitttinen kenttä ainoa) pilaavat koko homman.

Vaan odotellaanhan. Kyllä veronmaksajat vähenee!

Nautin kun näen miten tämä käpykylä kuihtuu pois!

• heiluri-b
        Lähden pois kirjoitti:

Pitäkää paska kaupunkinne!

Jos ei ole yhteistyökykyä niin ei ole.
        Kaikenkarvaiset jästipäät (ei ole tuo poliitttinen kenttä ainoa) pilaavat koko homman.

Vaan odotellaanhan. Kyllä veronmaksajat vähenee!

Nautin kun näen miten tämä käpykylä kuihtuu pois!

Mikäs pakko oli äänestää sellaisia henkilöitä jotka eivät tajua politiikasta mitään?
        Minä en äänestänyt ja siksi en voi muuta kuin olla tyytyväinen.

• KKk 11
        heiluri-b kirjoitti:

Mikäs pakko oli äänestää sellaisia henkilöitä jotka eivät tajua politiikasta mitään?
        Minä en äänestänyt ja siksi en voi muuta kuin olla tyytyväinen.

Senpä takia ookkin jumiutunut tällepalstalle purppasemaan. Pitäskö vaihtaa vaalipiiriä.

• Markku Korpinen

Politiikassa ei kovin voine öykkäröidä vaan kyllä se tapahtuu muualla kuin valtuustosalissa.
      On aivan selvää että kyseisillä henkilöillä on ollut laaja kannatus joten siten haukutte koko kulttuurisalillista ihmisiä kerralla melkein jokaisen kohdalla.Laskekaapa mikä on kyseisten henkilöiden äänimäärä ja sanokaa sitten.
      On aivan selkeä asia ,että joskus pitääkin sanoa sanansa eikä purppasta jälkikäteen, on selvää että Lieksassa on erilaisia mielipiteitä ja myös "kyläpoliitikkoja" joista valtuuston puheenjohtaja Kähkönen totesi valtuustossa avaussanoissa.Nämä kyläpoliitikot ovat tutkimuksen valossa hyvinkin yhden aatteen kannattajia ja siten tavallaan fanaatikkoja siinä suhteessa mutta pj totesi tarvitaan laajaa näkemystä miten hoidamme yhteiset asiat ja siinä tarvitaan laajaa katsontokantaa ja siinä olen samaa mieltä,mutta Kähköselle muistuttaisin kuitenkin henkilöstö on voimavara ja älä lähde siten Taposen kelkaan parjaamaan työntekijöitä eli samoja asioita toistamaan mitä hän ponteikkaasti on todennut. Kyllä valtuutettujen täytyy saada katsoa niiden raamien sisälle ja keskustella niistä asioista miten yhteiset asiat hoidetaan,ettei ole sanelupolitiikkaa jota tottavie on ollut ja Lieksalaisten asioiden vaikeuttamista.
      Markku Korpinen Lieksa

• kunnioituksella

Kaikella kunnioituksella ja ystävyydellä: voisitko, Markku, opetella käyttämään välimerkkejä? Mielenkiitoiset tekstisi ovat armottoman raskassoutuista luettavaa nykyisessä kirjoitusasussaan... :)

• Markku Korpinen
        kunnioituksella kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella ja ystävyydellä: voisitko, Markku, opetella käyttämään välimerkkejä? Mielenkiitoiset tekstisi ovat armottoman raskassoutuista luettavaa nykyisessä kirjoitusasussaan... :)

Kiitos myöskin asia on raskasta.
        Olen tuonut esiin asiat enkä halunnut ketään jonninjoutavasti loukata ja ihan omana itsenä.
        On minulle ennenkin ehdotettu sihteeriä, mutta en ole kansanedustaja jolla sellainen on palkattuna.
        On kuitenkin oikeus vielä sanoa asiansa ja kun otan kantaa asioihin työn lomassa jota teen vielä eläkeläisenä, niin virheitä tulee ja niitä virheitä tulee myöskin luottamushenkilöille paljon suurempia ,se kai oli ydinkysymys.Terveisin markku korpinen

• muutostarve

Lampaita ne muut siellä lieksassa ovatkin , niitä itäsuomen surkeita joo joo "miehiä ja naisia". Villasukan kutojia pitsinnyplääjiä. Kaikkea paskaa te kehtaatte siellä jauhaa ja ruikuttaa kehittykää älkää aina valittako. Hyvä kun joku vaihtaa puoluetta on oma itsensä ja hoitaa yhteisiä asioita ja kyseenalaistaa muiden ryhmissä tekemiä päätöksiä . Käyttää järkeään ja pyrkii vaikuttamaan yhteisiin asioihin rakentavasti. Hyvä Hyvä. Eila ja Esko teidäkaltaisa tarvittaisiin lisää

• noinikkaan

Jos joku tekee väärin niin turha siitä on täällä vinkua.
        Ainahan sitä voi katsoa elämäänsä toisinkin!
        Aikansa kirvelee, mutta eihän paskaan kannata takertua!

• MÄÄÄÄÄ.........

Eli vain tietynlaista asiaa ajavat tietyt ihmiset saavat älähtää, muut olkoot hiljaa? Onko nyt niin, että Eila Vesat ja Esko Saastamoiset ovat niin absoluuttisesti oikeassa, ettei heitä saa arvostella?

• arvostella pittää
        MÄÄÄÄÄ......... kirjoitti:

Eli vain tietynlaista asiaa ajavat tietyt ihmiset saavat älähtää, muut olkoot hiljaa? Onko nyt niin, että Eila Vesat ja Esko Saastamoiset ovat niin absoluuttisesti oikeassa, ettei heitä saa arvostella?

niitähi pittää arvostella, jotka ei tee mittään.

• konkreettista
        arvostella pittää kirjoitti:

niitähi pittää arvostella, jotka ei tee mittään.

tämä Vesa on tehnyt Lieksan hyväksi? Valituksia lähetellyt ja urputtanut milloin mistäkin.

• pitääkin
        konkreettista kirjoitti:

tämä Vesa on tehnyt Lieksan hyväksi? Valituksia lähetellyt ja urputtanut milloin mistäkin.

tehdä, jos asiat eivät mene mielenmukaisesti, niin valituksia ja vastaanhangoittelua pitää saada aikaiseksi. Edustaja on valtuutettu tekemään niillä äänillä mitä hän on saanut, sitä mitä hän katsoo oikeaksi. Ensisijaisesti hänet on valtuutettu tekemään päätöksiä omalla päällään, ei niinkään puolueessa jonkun muun päällekäyvän öykkärin mielivaltaa noudattaen. Tässä Eilan tapauksessa, onko käynyt juuri näin, että on yritetty kävellä yli, tullen mennen?

• mitä konkreettista
        pitääkin kirjoitti:

tehdä, jos asiat eivät mene mielenmukaisesti, niin valituksia ja vastaanhangoittelua pitää saada aikaiseksi. Edustaja on valtuutettu tekemään niillä äänillä mitä hän on saanut, sitä mitä hän katsoo oikeaksi. Ensisijaisesti hänet on valtuutettu tekemään päätöksiä omalla päällään, ei niinkään puolueessa jonkun muun päällekäyvän öykkärin mielivaltaa noudattaen. Tässä Eilan tapauksessa, onko käynyt juuri näin, että on yritetty kävellä yli, tullen mennen?

Vesa on tehnyt Lieksan eteen? Mitä hyötyä Lieksalle hänen ja Ikosen tehtailemista valituksista ja vastarannan kiiskeilystä on ollut? Voitko vastata asiallisesti, kiitos.

• ensin
        mitä konkreettista kirjoitti:

Vesa on tehnyt Lieksan eteen? Mitä hyötyä Lieksalle hänen ja Ikosen tehtailemista valituksista ja vastarannan kiiskeilystä on ollut? Voitko vastata asiallisesti, kiitos.

ympyrä ja sitten olisi paikallaan, jos itse kertoisit kuinka hyvin olet perillä kuntalaisten tekemisistä, tai vaikkapa valtuutettujen aikaansaannoksista, jos olet kaikki tietävä näiltä osin, silloin olet ansainnut tenttirehtorin viran.

• hyvin perillä
        ensin kirjoitti:

ympyrä ja sitten olisi paikallaan, jos itse kertoisit kuinka hyvin olet perillä kuntalaisten tekemisistä, tai vaikkapa valtuutettujen aikaansaannoksista, jos olet kaikki tietävä näiltä osin, silloin olet ansainnut tenttirehtorin viran.

Lieksan kaupungin asioista ja edelleen kysyn, että mitä E. Vesa on tehnyt Lieksan tai liesalaisten hyväksi. Kai hän on jotain hienoa ja radikaaliakin saanut aikaan, kun kerran katsoo olevansa oikeutettu ja kykenevä tekemään suuria poliittisia päätöksiä.

• kysymykseen
        hyvin perillä kirjoitti:

Lieksan kaupungin asioista ja edelleen kysyn, että mitä E. Vesa on tehnyt Lieksan tai liesalaisten hyväksi. Kai hän on jotain hienoa ja radikaaliakin saanut aikaan, kun kerran katsoo olevansa oikeutettu ja kykenevä tekemään suuria poliittisia päätöksiä.

Mikä pitää sinut niin suurena tietopankkina, jotta voit ruveta tenttirehtoriksi? annapa vakuuttava selvennys.

• nyt vaan
        kysymykseen kirjoitti:

Mikä pitää sinut niin suurena tietopankkina, jotta voit ruveta tenttirehtoriksi? annapa vakuuttava selvennys.

mutta ei minulla ole mitään tarvetta todistella yhtään mitään. En minä ole kunnallispolitiikassa päättämässä kunnan asioista.
        Me elämme demokratiassa ja siksi äänestäjillä on oikeus vaatia valtuutettuja ja edustajia toimimaan sen valtakirjan mukaisesti, jonka äänestäjät ovat edustajalleen antaneet. Minulla on äänestäjänä ja kuntalaisena oikeus kysyä, mitä konkreettista Eila Vesa on tehnyt sen eteen, että hän on itse nostanut itsensä jonkinlaiselle jalustalle.

ELI YKSINKERTAISTETTUNA: Minulla on oikeus kysyä ja kyseenalaistaa poliittiseen päätöksentekoon liittyvistä asioista. Vaikka olisin vain joku peräkylän pikkutorpan mummo, joka ei seuraisi muuten paikallispolitiikkaa, kuin Lieksan Lehteä lukemalla, niin minulla on oikeus kysyä.

On se helvetti, miten koville joillain edelleen demokraattinen järjestelmä ottaa.

• kun et
        nyt vaan kirjoitti:

mutta ei minulla ole mitään tarvetta todistella yhtään mitään. En minä ole kunnallispolitiikassa päättämässä kunnan asioista.
        Me elämme demokratiassa ja siksi äänestäjillä on oikeus vaatia valtuutettuja ja edustajia toimimaan sen valtakirjan mukaisesti, jonka äänestäjät ovat edustajalleen antaneet. Minulla on äänestäjänä ja kuntalaisena oikeus kysyä, mitä konkreettista Eila Vesa on tehnyt sen eteen, että hän on itse nostanut itsensä jonkinlaiselle jalustalle.

ELI YKSINKERTAISTETTUNA: Minulla on oikeus kysyä ja kyseenalaistaa poliittiseen päätöksentekoon liittyvistä asioista. Vaikka olisin vain joku peräkylän pikkutorpan mummo, joka ei seuraisi muuten paikallispolitiikkaa, kuin Lieksan Lehteä lukemalla, niin minulla on oikeus kysyä.

On se helvetti, miten koville joillain edelleen demokraattinen järjestelmä ottaa.

kerta tiedä mittään, niin miksi sitten kyselet jonijoutavia ja jos sitten vielä ymmätäsikin jotahi politiikan päälle.

• eikueiku
        kun et kirjoitti:

kerta tiedä mittään, niin miksi sitten kyselet jonijoutavia ja jos sitten vielä ymmätäsikin jotahi politiikan päälle.

Sinäkö se olet joka aina jurnuttaa ja mussuttaa joka asiassa vastaan? Kirjoittaisit joskus jotain järkevää ja rakentavaa, etkä aina olisi itkemässä...

• sellanen
        eikueiku kirjoitti:

Sinäkö se olet joka aina jurnuttaa ja mussuttaa joka asiassa vastaan? Kirjoittaisit joskus jotain järkevää ja rakentavaa, etkä aina olisi itkemässä...

tunne, että sanat on loppunna kesken sulta, suosittelenkin sanavaraston laajentamista seuraaviin vaaleihin mennessä.

• kiristääköfoliohattu?
        kun et kirjoitti:

Luulen ymmärtäväni politiikan päälle huomattavasti enemmän, kuin sinä kieliopin. Se ei tosin ole paljoa se.

Onko kuntapolitiikka ja sen eri osa-alueet mielestäsi "jonniinjoutavia"?

• kielioppiin
        kiristääköfoliohattu? kirjoitti:

Luulen ymmärtäväni politiikan päälle huomattavasti enemmän, kuin sinä kieliopin. Se ei tosin ole paljoa se.

Onko kuntapolitiikka ja sen eri osa-alueet mielestäsi "jonniinjoutavia"?

tulee, niin pitäisi itse olla tarkkana sanomisistaan. "jonninjoutavia"? se tulee yhdellä, iillä. Teitillä löytyy tarkistustyökalut koneelta, joten kannattaisi käyttää sitä, jos on epävarma kirjoittaja ja samalla itsetunto niin alhaalla, että ruveta nyt nipottamaan yksiä kirjain, tai pilkkuvirheitä ja toiseksi joskus itse kenelläkin sormet heiluu niin nopeasti, ettei kaikki kirjaimet kerkeä mukaan, muista merkeistä puhumattakaan.

• nytyy
        kielioppiin kirjoitti:

tulee, niin pitäisi itse olla tarkkana sanomisistaan. "jonninjoutavia"? se tulee yhdellä, iillä. Teitillä löytyy tarkistustyökalut koneelta, joten kannattaisi käyttää sitä, jos on epävarma kirjoittaja ja samalla itsetunto niin alhaalla, että ruveta nyt nipottamaan yksiä kirjain, tai pilkkuvirheitä ja toiseksi joskus itse kenelläkin sormet heiluu niin nopeasti, ettei kaikki kirjaimet kerkeä mukaan, muista merkeistä puhumattakaan.

"yksiä kirjain, tai pilkkuvirheitä"

Näin: yksiä kirjain-, tai pilkkuvirheitä...

• Markku Korpinen
        kielioppiin kirjoitti:

Kielioppiin meni keskustelu,kuitenkin asia lähti aivan muusta huonolla maulla ja otsikolla.

Aikanaan olin kansankorkeakoulussa tutkielman vastaväittäjänä, opettaja kiitti siitä, että minulla oli kokonaisnäkemys koko asiasta ja hallitsin kyseessä olevan asian, kun moni kiinnitti juuri, niihin pisteisiin ja pilkkuihin huomiota ja kieliasuun.
        Kuitenkin heiltä puuttui tieto mistä aihe tutkielma olisi pitänyt tehdä.
        Olen saanut palautetta toisaalla,että minulla on kuitenkin kirjoituksessa sisältöä ja elämän makua. joten kaikella ystävyydellä nuoret Markku Korpinen

• liiankireäfoliohattu
        kielioppiin kirjoitti:

Jos et tajunnut, niin lainasin sitä edellistä kirjoittajaa ja hänen "jonniinjoutavaansa".

• Markku Korpinen
        liiankireäfoliohattu kirjoitti:

Jos et tajunnut, niin lainasin sitä edellistä kirjoittajaa ja hänen "jonniinjoutavaansa".

Jonniinjoutava käsitteen ymmärrän se voisi olla hunsvotti, taivaanrannanmaalari,tuulenhuuhtoma takapuoli,Hamppari.
        Mutta kenestä sitten puhutaan täällä on ihmisiä.MK

• homma,
        nytyy kirjoitti:

"yksiä kirjain, tai pilkkuvirheitä"

Näin: yksiä kirjain-, tai pilkkuvirheitä...

molemmat vetosi, ovat oikein, hyvä kamu.

• vapaa olkoon
        Markku Korpinen kirjoitti:

Jonniinjoutava käsitteen ymmärrän se voisi olla hunsvotti, taivaanrannanmaalari,tuulenhuuhtoma takapuoli,Hamppari.
        Mutta kenestä sitten puhutaan täällä on ihmisiä.MK

palstalla 24, eikös juu?

• Markku Korpinen
        vapaa olkoon kirjoitti:

palstalla 24, eikös juu?

Sana olkoon vappa mutta mielestäni on rikollista toimintaa kirjoittaa minun nimellä rivouksia Suomi 24 palstalla jonka kielenkäyttö on melkoista
        Markku Korpinen

• Valitettavasti

En äänestänyt viime vaaleissa, vaikka olisi tietenkin pitänyt. Se oli protestini sille, että asioistamme päättävät ihmiset riitelevät jatkuvasti. Jopa kaupungin virkamiesten aikaa kuluu henkilösuhteistakin johtuvien kiistojen selvittelyyn. Meillä ihmisillä on taipumus valita päättäjiksi suulaita, ahneita ja pyrkyrimäisiä henkilöitä, vaikka sellainen käytös ei meille itselle välttämättä sovi. Valitettavasti henkilön älykkyys ei ole aina tärkein kriteeri, vaikka se veisi varmaan pitemmälle kuin pelkkä öykkärimäinen luonne. Olen vakaasti sitä mieltä, että poliitikko edustaa ensikädessä itseään ja omia etujaan. Samalla tulee hoidetuksi muidenkin asioita. Pitänee olla kiitollinen siitä. Ryhmäkuri pakottaa heidät tosin silloin tällöin tekemään itselle vahingollisiakin päätöksiä niin sanotusti yhteiseksi hyväksi.

• toinen puoli.

Päivänselvää on, ettei ne henkilöt joilla olisi potentiaalia hoitaa toistenkin ihmisten asioita, he eivät missään tapauksessa ryhdy yhteiskunnallisiin, valtaapitäviin ja päätöksenteko edustus tehtäviin. Ruvetessamme kuntasektorin, tai valtiosektorin luomiin valta ja päätösten teko edustajaksi, syynä on aina ensisijaisesti oma minä, niin kuin pitääkin olla. Me kansalaiset äänestäjinä, otamme sen kiltisti vastaan, mitä poliittinen linjaus tuo tullessaan. Vain omaa egoa ja omaa etua suuresti rakastavat ihmiset ovat valmiita ottamaan kansalta sen, mitä he eivät osaa itse käyttää. Äänestäjiä tarvitaan pitämään järjestelmää pystyssä.

• Markku Korpinen

Mitä vielä näinkö aliarvioit ihmisten kykyjä arvioida niitä ihmisiä ketä äänestää.
        Oletko sellainen tyyppi joka on aina oikeassa toiset väärässä?

• ihmisiä

Mitä vielä näinkö aliarvioit ihmisten kykyjä arvioida niitä ihmisiä ketä äänestää.

jotka tekevät mitä tahansa, kunhan tulevat esille näkyvänä ja kuultuna, eli on tarve tulla kuuluisaksi.

• Markku Korpinen
        ihmisiä kirjoitti:

jotka tekevät mitä tahansa, kunhan tulevat esille näkyvänä ja kuultuna, eli on tarve tulla kuuluisaksi.

En ole tappanut ketään enkä polttanut pilveä,joten niitä "keltaisia" toimintoja en ole tehnyt.

Tiedän ja tunnen sen peruskateuden ja kapuloiden heiton rattaisiin ja tasapäistämisen kukaan ei saisi olla mitenkään tunnettu tai menestyä Se on osa Lieksalaisuutta täälä kun on saatu leipä usein tehtaasta ja metsästä ja luonnosta.Se on arvo sinänsä,mutta minun lähtökohdat ovat muualla olen kasvanut yrittämiseen.
        Kai jokainen toimessaan pyrkii olemaan jopa hyvä toisilla taidot muualla jossa viihtyy hiljaisuus kirjallisuus taide omat taidot jopa pöytälaatikossa.Miksi onko paskaa tullut kavereilta kotoa silmille, kuule ne on tuttuja asioita koettuna,mutta en osaa antaa pirulle periksi.Terveisin Markku Korpinen

• et ole perujasi

En ole tappanut ketään enkä polttanut pilveä,joten niitä "keltaisia" toimintoja en ole tehnyt.

Tiedän ja tunnen sen peruskateuden ja kapuloiden heiton rattaisiin ja tasapäistämisen kukaan ei saisi olla mitenkään tunnettu tai menestyä Se on osa Lieksalaisuutta täälä kun on saatu leipä usein tehtaasta ja metsästä ja luonnosta.Se on arvo sinänsä,mutta minun lähtökohdat ovat muualla olen kasvanut yrittämiseen.
        Kai jokainen toimessaan pyrkii olemaan jopa hyvä toisilla taidot muualla jossa viihtyy hiljaisuus kirjallisuus taide omat taidot jopa pöytälaatikossa.Miksi onko paskaa tullut kavereilta kotoa silmille, kuule ne on tuttuja asioita koettuna,mutta en osaa antaa pirulle periksi.Terveisin Markku Korpinen

Lieksalainen, koska hivenen alentava tuo viittaus perustyötä tekeviin ihmisiin, eli heidän ammatti kuntiinsa, sieltä muuten on tullut leipä moneen kotiin ja monta korkeasti koulutettua nuorukaista on maksettu näistä saaduista pienehköistä palkoista. Jatkuvasti itseään kehuskeleva ihminen tuo esille oman mitättömyytensä, ehkä vähän yksinkertaisuuttakin siinä on ripauksena mukana. Huomioitavaa olisi myös se, vaikka paikallinen ihminen monesti näyttää niin mitättömän yksioikoiselta, hänen huomioinnissaan ei kuitenkaan ole viitteitä hölmöyteen, hän kun saattaa tajuta pelkästään vastapuolen suun aukaisun vastaukseksi, kyllä, tai ei. Meidän perus älykkäät Lieksalaisemme eivät näy katukuvassa, koska heidän ei tarvitse päteä millään tavalla, olla vaan ja nauttia elämästä, niin kauan kuin sitä elämä on.

• Markku Korpinen
        et ole perujasi kirjoitti:

Lieksalainen, koska hivenen alentava tuo viittaus perustyötä tekeviin ihmisiin, eli heidän ammatti kuntiinsa, sieltä muuten on tullut leipä moneen kotiin ja monta korkeasti koulutettua nuorukaista on maksettu näistä saaduista pienehköistä palkoista. Jatkuvasti itseään kehuskeleva ihminen tuo esille oman mitättömyytensä, ehkä vähän yksinkertaisuuttakin siinä on ripauksena mukana. Huomioitavaa olisi myös se, vaikka paikallinen ihminen monesti näyttää niin mitättömän yksioikoiselta, hänen huomioinnissaan ei kuitenkaan ole viitteitä hölmöyteen, hän kun saattaa tajuta pelkästään vastapuolen suun aukaisun vastaukseksi, kyllä, tai ei. Meidän perus älykkäät Lieksalaisemme eivät näy katukuvassa, koska heidän ei tarvitse päteä millään tavalla, olla vaan ja nauttia elämästä, niin kauan kuin sitä elämä on.

En ole peruslieksalainen mutta olen suurimman osan elämääni asunut täällä.En mielestäni sanonut mitään alentavasti.Mutta täällä on ollut varsin turvattu toimeentulo ei ole aikaisemmin tarvinnut kovin kauaksi lähteä.Mutta miten olen sitten itseäni kehuskellut sanot myöskin yksinkertaiseksi se on helppo sanoa nimimerkintakaa mutta jos haluan sekin voidaan selvittää.Hölmöksi en myöskaan ole sanonut vaan peruskateellisia Mitä sitten tulee kadulla talsimiseen sitä tein kyllä hämärän illan aikana järkkärinä kiitos ei ollut toimenpiteitä järjestys säily.Mitä sitten oli viitaus näkyvyyteen muuten minä näyn ja kuulun silloin kun jonkun asian hoidan esimerkiksi toiri iltana mitä se olisi jos ei sepustukset kuuluisi mistä ponsorit maksaa järjestäjille.Minä en niitä rahoja taskuuni ole pannut.Nautitaan vaan elämästämme kumpainenkin jos sanoin niin on mullekin sanottu suorasti v tu Markku Korpinen Lieksa

• peräänantamaton

En ole peruslieksalainen mutta olen suurimman osan elämääni asunut täällä.En mielestäni sanonut mitään alentavasti.Mutta täällä on ollut varsin turvattu toimeentulo ei ole aikaisemmin tarvinnut kovin kauaksi lähteä.Mutta miten olen sitten itseäni kehuskellut sanot myöskin yksinkertaiseksi se on helppo sanoa nimimerkintakaa mutta jos haluan sekin voidaan selvittää.Hölmöksi en myöskaan ole sanonut vaan peruskateellisia Mitä sitten tulee kadulla talsimiseen sitä tein kyllä hämärän illan aikana järkkärinä kiitos ei ollut toimenpiteitä järjestys säily.Mitä sitten oli viitaus näkyvyyteen muuten minä näyn ja kuulun silloin kun jonkun asian hoidan esimerkiksi toiri iltana mitä se olisi jos ei sepustukset kuuluisi mistä ponsorit maksaa järjestäjille.Minä en niitä rahoja taskuuni ole pannut.Nautitaan vaan elämästämme kumpainenkin jos sanoin niin on mullekin sanottu suorasti v tu Markku Korpinen Lieksa

valituksia ja uhkauksia pursuava sisin, tekeekö ne aina vaan kiusaa, jos näin on, ei sille mitään mahda, se korjaantuu vain itsestä päin.

• Markku Korpinen
        peräänantamaton kirjoitti:

valituksia ja uhkauksia pursuava sisin, tekeekö ne aina vaan kiusaa, jos näin on, ei sille mitään mahda, se korjaantuu vain itsestä päin.

En anna periksi raukat vaan menköön merten taa.

Jos tarkoitat minua niin kyllä kai se sinullakin nousee esiin se vanha aatami,joten tiedän hyvin miten sisintä korjataan ja olen siitä kirjoittanut mielestäni lempeästi enkä ketään toista ihmistä lyöden kai meillä siinä kaikilla on opittavaa ja parannuksentekoon kuin korttilääset,aina aralla mielellä.

• hyvistä

Jos tarkoitat minua niin kyllä kai se sinullakin nousee esiin se vanha aatami,joten tiedän hyvin miten sisintä korjataan ja olen siitä kirjoittanut mielestäni lempeästi enkä ketään toista ihmistä lyöden kai meillä siinä kaikilla on opittavaa ja parannuksentekoon kuin korttilääset,aina aralla mielellä.

ajatuksista ja kirjoituksista suuri kiitos. Sinä olet ihminen ihmisille. Tässä on mallia kaikille lieksalaisille, niin poliitikoille kuin rivikansalaisille. Kiitos ja Jumalan siunausta,
        Lämpimin ajatuksin tv. Liegsadar

• tarkastella

tarkemmin myöskin omia lausuntojaan, kun myö immeiset ei nähä ommaa nokkaa pitemmälle. Vika on aina muissa.

• Markku Korpinen
        tarkastella kirjoitti:

tarkemmin myöskin omia lausuntojaan, kun myö immeiset ei nähä ommaa nokkaa pitemmälle. Vika on aina muissa.

Kannattaisi myös jonkun henkilön vähän miettiä kun kirjoittaa toisaalla minun henkilökohtaisella nimellä törkeyksiä joista olen ilmoituksen tehnyt ylläpitäjälle mutta ne on vain siellä.
        Markku Korpinen Lieksa

• ne ovat

Kannattaisi myös jonkun henkilön vähän miettiä kun kirjoittaa toisaalla minun henkilökohtaisella nimellä törkeyksiä joista olen ilmoituksen tehnyt ylläpitäjälle mutta ne on vain siellä.
        Markku Korpinen Lieksa

siellä, nytkin haukut väärää puuta. ihmisestä helposti tulee vainoharhainen, luullessaan aivan muuta, kuin tosiasia kertoo. Näillä palstoilla ei kannata luulla, eikä miettiä syntyjä syviä ja ei varsinkaan ottaa itseensä joka asiasta.

• ne ovat kirjoitti:

siellä, nytkin haukut väärää puuta. ihmisestä helposti tulee vainoharhainen, luullessaan aivan muuta, kuin tosiasia kertoo. Näillä palstoilla ei kannata luulla, eikä miettiä syntyjä syviä ja ei varsinkaan ottaa itseensä joka asiasta.

onko ihminen silloin vainoharhainen jos todellista nimeä käytettiin törkeästi väärin.Tällainen asia voidaan aina selvittää ja tiedän että näin voidaan tehdä.Asia oli siksi törkeä solvaus.
        Minä ymmärrän kyllä huumorin ja myös jonkun nimimerkin takaa huitaisin mutta toisen henkilön ristimänimen käyttö asiattomuuksissa ja saada ihminen halveksunnan kohteeksi on rangaistava teko.
        Terveisin markku korpinen

• toinen puoli. kirjoitti:

Päivänselvää on, ettei ne henkilöt joilla olisi potentiaalia hoitaa toistenkin ihmisten asioita, he eivät missään tapauksessa ryhdy yhteiskunnallisiin, valtaapitäviin ja päätöksenteko edustus tehtäviin. Ruvetessamme kuntasektorin, tai valtiosektorin luomiin valta ja päätösten teko edustajaksi, syynä on aina ensisijaisesti oma minä, niin kuin pitääkin olla. Me kansalaiset äänestäjinä, otamme sen kiltisti vastaan, mitä poliittinen linjaus tuo tullessaan. Vain omaa egoa ja omaa etua suuresti rakastavat ihmiset ovat valmiita ottamaan kansalta sen, mitä he eivät osaa itse käyttää. Äänestäjiä tarvitaan pitämään järjestelmää pystyssä.

Politiikka on yhteisten asioiden hoitamista,joskus eppäillä soppii mitä se on.
        On kuitenkin demokratiassa tietyt pelisäännöt ja meillä on myöskin oikeuslaitos,että niitä pelisääntöjä noudatetaan.
        On hyvä tietysti että ihmiset voivat meillä Suomessa valita miten he elämänsä järjestää.
        Minusta on kohtuutonta sanoa,että politiikot kaikki ottaisivat kansalta kaiken oman edun vuoksi,en ihan sellaiseen usko, mutta totta tietysti toinen puoli sen osoittaa vaalirahoitukset.
        Äänestäjiä tarvitaan valitsemaan niitä edustajia jotka hoitavat meidän asioita.Aina voidaan osallistua keskusteluihin tehdä esityksiä ja aloitteita se on mahdollista tehdä myös itse aloite kaupunginhallitukselle ja virkamiehet valmisyelevat asian.Toinen juttu on sitten missä ajassa ,sellaista toimintaa olen arvostellut toisaalla. Markku Korpinen

• hyvistä kirjoitti:

ajatuksista ja kirjoituksista suuri kiitos. Sinä olet ihminen ihmisille. Tässä on mallia kaikille lieksalaisille, niin poliitikoille kuin rivikansalaisille. Kiitos ja Jumalan siunausta,
        Lämpimin ajatuksin tv. Liegsadar

Liegsadar Palun

Minu abielus on surnut minul uus naine

Elämä on antanut ja elämä on ottanut, olen nähnyt lasteni syntyvän ja heidän synnyttäjän kuolevan
        Kiitos sanoista Markku Korpinen

• Tympeentynyt

En aliarvioi kenenkään kykyjä. En halua alkuunkaan edes riidellä. En suin surmin nimitä ketään henkilöä nimeltä öykkäriksi. Olen vain saanut tarpeekseni politikoinnin seuraamisesta. Kaikkialla on niin paljon riitelyä- ei ainoastaan Lieksassa, vaan muuallakin. Eduskunnan ja hallituksen oppositiopolitiikka on melkein ilveilyä. Välillä vaikuttaa siltä, että oppositio keksii erimielisyyksiä, vaikka olisi oikeasti samaa mieltä. Väkisin alkaa ihmetellä, onko demokratian tarkoitus olla aina eri mieltä kuin toiset. On hyvä sentään, että Suomessa saa olla mielipiteitä, mutta aikaa ja voimavaroja säästyisi, jos asioista sovittaisiin sopuisammin. Itseään saa puolustaa jokainen ja nimellään saa kirjoittaa, jos haluaa. Se on jokaisen oma asia. Olen hyvin joustava ajattelemaan, etten aina ole välttämättä oikeassa. Enimmäkseen olen aina kuitenkin eri mieltä kuin muut. Sen huomaa juuri vaaleissa, joissa olen äänestänyt. Esimerkiksi EU-kansanäänestyksessä jäin luusereiden puolelle. Pelkään jo mahdollista NATO-äänetystä, johon ilman muuta osallistuisin. Olisi kauheaa taaskin huomata olevansa luusereiden puolella. Kaikkea hyvää kaikille!

• Tympeentynyt kirjoitti:

En aliarvioi kenenkään kykyjä. En halua alkuunkaan edes riidellä. En suin surmin nimitä ketään henkilöä nimeltä öykkäriksi. Olen vain saanut tarpeekseni politikoinnin seuraamisesta. Kaikkialla on niin paljon riitelyä- ei ainoastaan Lieksassa, vaan muuallakin. Eduskunnan ja hallituksen oppositiopolitiikka on melkein ilveilyä. Välillä vaikuttaa siltä, että oppositio keksii erimielisyyksiä, vaikka olisi oikeasti samaa mieltä. Väkisin alkaa ihmetellä, onko demokratian tarkoitus olla aina eri mieltä kuin toiset. On hyvä sentään, että Suomessa saa olla mielipiteitä, mutta aikaa ja voimavaroja säästyisi, jos asioista sovittaisiin sopuisammin. Itseään saa puolustaa jokainen ja nimellään saa kirjoittaa, jos haluaa. Se on jokaisen oma asia. Olen hyvin joustava ajattelemaan, etten aina ole välttämättä oikeassa. Enimmäkseen olen aina kuitenkin eri mieltä kuin muut. Sen huomaa juuri vaaleissa, joissa olen äänestänyt. Esimerkiksi EU-kansanäänestyksessä jäin luusereiden puolelle. Pelkään jo mahdollista NATO-äänetystä, johon ilman muuta osallistuisin. Olisi kauheaa taaskin huomata olevansa luusereiden puolella. Kaikkea hyvää kaikille!

Minulla on se kokemus ja näkemys ,että politiikassa riitelevät asiat ja varsin sopuisaa on valtuustosalissa ollut ei siellä ole käsiksi käyty.

Mutta mitä tapahtuu sitten jopa kotona kuka siellä öykkäröi? Ja miten täällä esim huitaistaan nimimerkintakaa selaist toimintaa sanoisin raukkamaiseksi joka selkään puukottaa salaa hiippailen vertauskuvainnollisesti sanottuna.

On hyvä että ajattelet omilla aivoillasi, ei kaikki ole kuitenkaan sitä miltä se näyttää ja mitä saa lukea ja miten asian ymmärtää.
        Olet oivaltanut asian oikein myös, en minäkään ole aina oikeassa vaikka kova pää onkin, vaan kyseenalaistan asioita ja koitan ottaa selvää.
        Ehä meillä sitten on samanlaisia asioita jotta voisi tuntea itsensä luuseriksi mutta pärjäillään tv Markku Korpinen

• nimellään

kirjoittamine tällaiselle yleiselle keskustelupalstalle on täyttä ajattelemattomuutta, varsinkin jos se on vielä rekisteröity ja voidaan todeta henkilön olevan oikeasti olemassa. Kirjoittaessaan ajatuksiaan palstalle, hänestä tulee avoinkirja monelle ammatti-ihmiselle, sekä muillekin vähemmän ammattilaiselle. Näitä rivien välistä lukijoita on paljon ja diagnosoijia vieläkin enemmän, melkein sama kuin menisi kadulle ja paljastaisi itsensä. Parempi vaan olisi kirjoitella tuntemattomien ja muuttuvien salasanojen merkeissä, onhan se paljon turvallisempaakin, ja kirjoituksissaan kun pysyttelee kohtuuksissa, niin tekstiä voi suoltaa vapaasti mielin määrin. Erimielisiä ja mukavia kirjoituksia edelleenkin, kaikin mokomin olkaa kaikesta erimieltä.

• Mikä sitten on ajattelemattomuutta,se että reilusti toimii ja on sitä mitä on.

Aikaisemmassa kirjoituksessa minulla sormet jäykät joten tarkoitin.NIMIMERKIN TAKAA HUITAISUN ymmärrän mutta toisen henkilön nimen käyttäminen saatamiseksi judirinen henkilö halveksunnan kohteeksi on rikos.
        Markku Korpinen

• nyt ensi
        markkukorpinen kirjoitti:

Mikä sitten on ajattelemattomuutta,se että reilusti toimii ja on sitä mitä on.

Aikaisemmassa kirjoituksessa minulla sormet jäykät joten tarkoitin.NIMIMERKIN TAKAA HUITAISUN ymmärrän mutta toisen henkilön nimen käyttäminen saatamiseksi judirinen henkilö halveksunnan kohteeksi on rikos.
        Markku Korpinen

töiksesi kuka sinun nimeäsi on väärin käyttänyt, jatka sitten näitä seremonioitasi.

• nyt ensi kirjoitti:

töiksesi kuka sinun nimeäsi on väärin käyttänyt, jatka sitten näitä seremonioitasi.

Uhitteletko vielä tekstisi poistettiin jos esiinnyit minuna ja jos todella haluan niin silloin maksumies löytyy ja asia on aikaisemmin pystytty poliisin toimesta selvittämään ja oikeutta käyty.
        Jos poliisi noudattaa tasapuolisuutta niin selviää aikaisemmin selvisi kyllä minulle tulevat törkyviestit ja puhelut seurannan avulla.MK

• Tulumullu

Mikä sitten on ajattelemattomuutta,se että reilusti toimii ja on sitä mitä on.

Markku Korpinen

Ei kai keskustelupalstan tarkoitus ole kirjoittaa omalla nimellä ?

Miten asioita saa esille jos joku asia on aina jonkin tietyn ihmisen esittämä ?

Eivät asiat riitele vaan ihmiset jotka alkavat edistämään jotakin niin radikaalia että muutkin huomaavat että nyt menee jo liian pitkälle ?

• Eräs sisäpoliittinen asiant...

Miten määritellään öykkäri:

a) Pitää kovaa ääntä oman poliittisen eturyhmänsä asioista ja ajaa siinä sivussa omia etujaan

vai

b) Pitää tavallisen kansalaisen puolta ilman suurempaa möykkää asioista, asiat hoitaen

vai

c) Canada

• Öykkäri= riitaa haastava, ongelmia aiheuttava henkilö. on määritelmä

Usein öykkäri poistetaan bussista esimerkiksi.

Joten mikään vastaus ei ole oikein, joten usein öykkäri löytyy aamutunneilla ravintolan pihastatai pyrkimässä sisään näitä öykkäriä olen joskus ollut ottamassa ovella vastassa tai kääntämässä tai kehoittamassa poistumaan onneksi ovat asian ymmärtäneet MK

• tuntematon sotilas

Öykkäri= riitaa haastava, ongelmia aiheuttava henkilö. on määritelmä

Joten mikään vastaus ei ole oikein, joten usein öykkäri löytyy aamutunneilla ravintolan pihastatai pyrkimässä sisään näitä öykkäriä olen joskus ollut ottamassa ovella vastassa tai kääntämässä tai kehoittamassa poistumaan onneksi ovat asian ymmärtäneet MK

minä olen sitä mieltä että kyllä tuon Veijo Ikosen ajatukset ovat aivan hanurista! uskon että viälä tämä Suomen kansa tokenee hänen möhläyksistä. Suomi nousee viälä! sosialistiset ryssät johtoon! heillä on muna paikoillaan!

• tuntematon sotilas kirjoitti:

minä olen sitä mieltä että kyllä tuon Veijo Ikosen ajatukset ovat aivan hanurista! uskon että viälä tämä Suomen kansa tokenee hänen möhläyksistä. Suomi nousee viälä! sosialistiset ryssät johtoon! heillä on muna paikoillaan!

Kuka vielä jaksaa vetää vuoden takisia asioita esiin on todella jopa riidanhaluinen ja tarkoitushakuinen
        Ei tämä mielestäni edistä mitenkään yhteistyökyyisyyttä ja jotakin henkilöä eduskuntaan jos näin törkeästi vedetään henkilöitä esiin halventavassa merkityksessä.
        Olisi parempi poistaa koko ketju.MK

• ent kepu

Öykkäri= riitaa haastava, ongelmia aiheuttava henkilö. on määritelmä

Määrittelen Öykkärin kuntapolitiikassa pois potkituksi kuntalaisten asioiden hoidosta, näkyy saamiensa äänien menetyksellä. Myös omaan puolueryhmänsä saama tuki asioieden hoitoon, ei saa tukea.
        Luulee olevansa joka asiassa oikeassa, eikä osaa koskaan sanoa, olen väärässä.
        Tunkee nokkasa asioihin jotka ei kuulu hänelle.
        Tunkee olevinaan oman suuren tietämyksen asioihin jotka ei hälle kuulu.
        Öykkäri löytyy näiltäkin palstoilta, melkein aina, melkein ketju kuin ketju.

• joo-ojoo-o

en parmmin huutelis

• väkyttäjä

Tässä on oikiasti esimerkki tyypillisestä änkkäketjusta.

• Tyttö1.2

Ei ole saaneet mitään aikaan Lieksassa vaan oman tilipussin isomaksi vain saaneet.Eivät ne aja lasten vanhuksien ei kenenkään asiaa vaan omaa että heillä on kaikki hyvin.Eivät saa mamuja pois ei mitään lasten asiat on päin h.. ja vanhuksien.Omat ja tuttavien lasten asiat on vain hyvin se jää siihen.NAIN ON ASIAN LAITA JA SE ON TOSI.!!!

• keskitys

who ikonen,vesa ,saastamoinen muut ns.edustajat....ei vois vähenpää kiinnostaa nämä kylän ns.pikkupoliitikot,olen sitä mieltä että lieksa liitettävä joensuun kaupunkiin että tulisi jotain järkeä näihin valtuusto asioihin ja nykyiseen pikkupotitikointiin

• Joensuuhun

Täysin samaa mieltä! Kylä on liian pieni ja sekopäitä täynnä, kaikissa päätöksissä joku sukulainen tai muu mukana.

• LYYTI YHDISTYS

Ajankulu menee, niin että liittyminen johonkin muuhun kuntaan välttämätön.Katsokaa historiassa taaksepäin muutamalta sadalta vuodelta,niin sieltä se totuus löytyy nyj´kyhetkeenkiin.Muistakaa sana PIELINEN SANALLE LÖYTYY KÄYTTÖÄ YHDISTYESSÄ.

• Kertokaa se hänelle

Mainitkaa nimeltä puolue ja politikko joka on saanut jotain merkittävää aikaiseksi Lieksan hyväksi?

• kovat paukut tulossa

Odotan Lieksan liittämistä Joensuuhun. Pikkupolitikoiinti ei enää auta kun globaalit haasteet kohtaavat Lieksaakin. Ukkaasi tulloo. Ympäristöhallinto on siitä hyvä esimerkki. Enää ei seudulliset kotkotukset ja vedätykset auta. Valmistautukaahan öykkärit ja muut siihen, että paikka ei enää löydy päättävistä elimistä.

• näijn jon

Ei ole Joensuun suunta. Lieksa tulee olemaan liitettynä Kuopioon , eikä mee kaua. Suur Joensuun ja Suur Kuopion rajat on jo vedetty.

• T1.2

LAURI JA SDP OLI PARAS MUT JÄI ELÄKKEELLE.KAIKKEA HYVÄÄ LAURILLE.

• ennustus toteutuu

Lauri ei ole jäänyt eläkkeelle vaan on työttömänä (ruhtinaallisella päivärahalla). Ei aikaakaan kun hänelle järkätään palkkiovirka. Tämän tulette näkemään.

• ö1*2

Eläpä hupaja. Mikäli menneestä muodosta puhutaan, niin Kerttuhan oli arvostetuin ja aikaan saavin koko kulmakunnalla. Ja koko läänin alueella.

• tulevaisuus on hämär

Turha on menneistä kiistellä kuka teki ja mitä. Tulevaisuus on se, että Lieksasta eikä lähimaisemista ei tule edustajaa suurvaalipiirin takkii. Kuopiosta ovat edustajat jatkossa. Nämä seudut jäävät mökkiläisille ja pienen piirin kunnalliselle rähinöinnille.

• Kotskanjekki

Arvostelijat ottakaa selvää asioista , ennenkuin arvostelette
      Eilaa Veijoa ja Eskoa.
      Vuosia aiemmin annettiin rakennus luvat kahdelle kesä
      asunnolle varisvaaran tien varteen josta ympäristökeskus
      huomautti, ja asia salattiin .
      Monia muita arveluttavia asioitaon tullut ajan saatossa esiin.
      Arvostan ko henkilöiden työtä.
      Muutosta haetaan seuraavissa vaaleissa, että epärehellisyys
      poistuu.

• Tyttö1.2

Näkis vain epärehellisyys poistuu uusissa vaaleissa.Minne se poistuu ku samat ukot ja eukot istuu ja omia etuuksia palvovat.Muka ajavat lasten vanhuuksien puolta mutta mamuja ottavat salaa Lieksaan.Ois pitännyt ensin äänestää ja sitten katsoa päätös.Mitä ne nyt jotka ovat siellä istumassa ovat saaneet aikaan??P.... ei mitään hyvää päin vastoin.Uudet ihmiset ja vanhat pois kokonaan ne vain haalivat istuma palkkiota ja etuuksia itselleen.

• wihtori cosola

Eila Vesa loikkasi aikoinaan demareihin heti vaalien jälkeen. Ketku mikä ketku, äänestäjien pettäjä. Nyt on hyvällä palkalla mamuhyysärinä. Eipä ole näkynyt paikkaa julkisessa haussa, oliko kansanedustajaehdokkaana olleen kukkahatun tukijoukoissa?

• Loukkaus

Mistä puolueesta Eila Vesa muka loikkasi ?

• Googleta..
        Loukkaus kirjoitti:

Mistä puolueesta Eila Vesa muka loikkasi ?

Lue vanhoja ketjuja..
        Äänestäjien kusetusta 16 778 Lukukertaa

• politiikanmustalista

Kyseinen henkilö kuului tukijoukkoon.

• Hukka Koli

Olet taitanut ihan unohtaa että politiikka on yhteisten asioiden ja veromarkkojen välistä toimintaa.

Siis pitää olla visio miten asioita hoidetaan ja mitä se saa maksaa... ja mistä rahaa saadaan lisää jos on tarvetta.

Moni politikko on saanut arvokasta koulutusta sekä neuvontaa - ihan kuten jokainen joka on käynyt joskus pankissa pyytämässä lainaa jne jne...

Se että aika menaa johonkin riitelyyn ja omien asioiden edistämiseen on vain se puoli mikä ja mitkä yleensä vastapuoli ottaa esille ?

• muutosta kiitos

Toistuuko tämä edelleen vuodesta toiseen?

• kohta tömähtää

Asiat voi muuttua mutta yksi on varma.
      KePujen ykkösnyrkki takoo jopa omaa varjoaan. (: Laskuvarjoa joka ei ole auennut :)

• Eila Vesa loikkasi vaalien jälkeen keskustasta SDP hen ja SDP loikkasi Mika perussuomalaisiin
        Eila on nyt kesällä muuttanut muualle ja näin valtuustoon nousi vaaleissa keskustan listalta Jukka Pöppönen
        Eriskummallista oli ilmeisesti tapahtunut jos Eilan tilalle oli kutsuttu sdp valtuutettu menettely on siten ollut virheellistä ja se asia on nyt vasta huomioitu.
        Ilmeisesti veijo ei ole ainakaan Keskustan listalla.

Todettakoon että en näkisi näitä valtuutettuja valtuustossa öykkäriksi joten he ovat toimineet vaaleissa äänestäneiden tuella ja siten edustavat valituksi tullessaan kuntalaisia kuntalain mukaan MK

• juuuuuuuujuuuuuuuuu

Nytpä kaupunginvaltuusto menee uusiksi kun mamut saa murskavoiton!
      28

• Anonyymi

nääp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      63
      12715
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5491
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5148
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      482
      2446
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2290
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1873
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1501
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      95
      1365
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      40
      1286
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1235
    Aihe