Joo, tällä palstalla ja monesti, ihan vaivaksi asti.
Se siitä.
Kun Jeesuksesta todistetaan profetian hengessä,
ei lukijoita juurikaan ilmaannu. Mutta kun
Maruan-ne levittää palstalla enkeli-ilmestyksestä
huhua, niin johan adventistin mielenkiinto herää.
Tuo testi saa aikaan sen, että ei varmaankaan
Adventtikirkko uskalla luopua enkeli-ilmestystensä
varassa olevasta oppirakennelmastaan - niin kovasti
enkelit ihmisten TUNTEISIIN vetoavat.
Kol. 2:18
Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
Mutta minä en aio kertoa enkeli-ilmestyksistä.
2.Kor 12:6
Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Kolme enkeliä rusikoi meitä aika ajoin tällä
palstallakin - jotta emme ylpeilisi enkeli-sanomista?
Kolme enkeliä ilmestyi minulle
9
295
Vastaukset
- Veli Herrassa
2. Kor. 12.
1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
3 Ja minä tiedän, että tämä mies-oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.
6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Herrassa - neljäs enkeli
Ellen White seurusteli unessa/näyissä enkeleiden kanssa ja olihan hänellä aina mukanaan Raamattu, PIENI ENKELIKIRJA ja Apokryfikirjat.
Pieni Enkeli kirja oli hänellä oppaanaan yli 20 vuotta.
2. Korinttolaiskirje 11
14: And no marvel; for Satan himself is transformed into an angel of light.
Adventismin perustajat saivat emotionaalista tyydytystä uskoessaan olevansa ei ainoastaan oikeassa ja suorastaan Jumalan oma " lopun ajan jäännöskansa", vaan lisäksi myös heidän aggressionsa saivat täyttymyksen heidän selittäessään vastustajiensa jääneen pelastuksen ulkopuolelle. Tämäkin on ei mitenkään harvinainen psykologinen motiivi teologisissa tulkinnoissa: vastustajat demonisoidaan ja heidän oikeutensa pelastukseen kiistetään omien aggressiivisten tunteiden takia.- IDENEB
Juu-u .. mie kanssa olin lätkässä enkeleihin.
Eikä siitä riippuvuudesta iahn noin vaan pääsekään.
On kumminkin parempi seurata ajan merkkejä kuin
henkiolentoja.
Meillä on Israel ajan merkkinä ja on nyt toi
O'bamakin ja simmottoon .. Herran päivä lähestyy.
Huomatkaamme, että lähtö voi tulla kelle hyvänsä
milloin tahansa, joten n y t valmiina!
Ideneb - white-enkelit x 3
Sieltä ne Amerikasta enkelit liihotelivat Suomeen ja antoivat leivänkyrsän monelle adventistipapille.
Kaikki enkelinäyt ovat totta kuin adventtikirkon rotta ja muut inhottavat 1800-luvun enkelimäiset hapatukset.
Mikaeljeesus on yliveto enkelimäisessä adventismissa : )))
- minkä nimisiä
ne enkelit olivat? Voisitko mainita nimetkin vielä:D
4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
Noista rusikoivista saatanan enkeleistä voisin
paljastaa senverran, että yhden yksi nimi on
ylifariseus_1 ja on Benedi-IDENEB- jehovien sieluista
AnttiVKantola kirjoitti:
Noista rusikoivista saatanan enkeleistä voisin
paljastaa senverran, että yhden yksi nimi on
ylifariseus_1 ja on Benedi-IDENEBAdventistit ja jehovat uskovat enkeleihin mm. Mikaelin jumaluuteen.
- POIS********
NIIN ET JÄÄ RUSIKOITAVAKSI.MIKSI TULET TÄNNE
JOS ET KUULU JOUKKOON?EI ADVARIKAAN KAIKKEA PURAISEMATTA NIELAISE.- Tosi_uskova
Evankeliumi Matteuksen mukaan
4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'"
22:18 Mutta Jeesus ymmärsi heidän pahuutensa ja sanoi: "Miksi kiusaatte minua, te ulkokullatut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564