"Herran pelko on viisauden alku,

"Herran pelko on viisauden alku, hyvä ymmärrys kaikille, jotka sitä noudattavat. Hänen ylistyksensä pysyy iankaikkisesti.
1. Halleluja! Autuas se mies, joka Herraa pelkää ja suuresti halajaa hänen käskyjänsä!
2. Hänen jälkeläisensä tulevat voimallisiksi maassa, oikeamielisten suku tulee siunatuksi.
3. Varallisuus ja rikkaus on hänen huoneessansa, ja hänen vanhurskautensa pysyy iankaikkisesti.
4. Oikeamielisille koittaa pimeydessä valkeus, armollinen, laupias ja vanhurskas.
5. Hyvin käy sen miehen, joka on laupias ja antaa lainaksi, joka hoitaa asiansa oikeuden mukaan.
6. Sillä ei hän ikinä horju; vanhurskas säilyy ikuisessa muistossa.
7. Ei hän pelkää pahaa sanomaa, hänen sydämensä on vahva, sillä hän turvaa Herraan.
8. Hänen sydämensä on luja ja peloton, kunnes hän vihdoin ilolla katselee ahdistajiaan.
9. Hän on runsaskätinen, hän antaa köyhille, hänen vanhurskautensa pysyy iankaikkisesti, hänen sarvensa kohoaa kunniassa.
10. Jumalaton näkee sen ja närkästyy, hän kiristelee hampaitaan ja pakahtuu. Jumalattomien halut raukeavat tyhjiin."

Tosi VIISAUS alkaa siis HERRAN pelosta EIKÄ SIIS
KENENKÄÄN IHMISEN PELOSTA.

Mutta missä on Herran pelko, kuka pelkää Herraa?

Sillä kun Herran pelko valtaisi ihmissielun hän
olisi päässyt Jumalan antamaan viisauteen, rikkauteen, voimaan, rohkeuteen.

Ei Jumala sanassaan siis valehtele:"Herran pelko on viisauden alku,..."

24

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DNA13

kun Herran Pelon löytää, niin saa viisauden lahjaksi.

Jak. 3:17. Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.18. Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.

1 Kor 1:30. Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,

31. että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."

Kerskaamme myös siitä että tunnemme Hänet, Jeesuksen Kristuksen johon uskomme.

Jer. 9:24. vaan joka kerskaa, kerskatkoon siitä, että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra.

• Mitä sinulle onkaan Herran pelko kun sen voi itse tulla löytämään?
        Miten sen löytää? Minkälaisena sen löytää?

Kun sanotaan se on Jumalan TEKO, että ihminen USKOO
        siis USKOO juuri niinkuin USKOA tulee, eikä niin kuin ihminen itse mielessään voi, tahtoo, kykenee
        uskomaan.

Niin myöskin Herran pelko lähtee Jumalasta sitä ihminen EI VOI ITSE LÖYTÄÄ. Ihmisen löydöt ovat ihmisen löytöjä eikä niillä tulla Jumalan viisautta Totuutta kohtaamaan.

Jumalan viisaus Totuus ei ole ihmismielen mukaista
        kaiken hyväksyvää rakkauden lirkutusta vaan Jumalan Totuus ja viisaus on sellaista mikä EI HITUSTAKAAN säästä ihmisen luontoa, lihaa vaan se
        murskaa, musertaa kaiken sen mikä ihmisestä on.

Näin ne jotka Herran pelossa ovat Hänen puoleensa
        saaneet kääntyä Häntä Jumalaa etsimään tulevat
        johdetuksi tielle jolla ihmistä riisutaan KAIKESTA
        ihmisen omasta, ihmisen omasta elämästä AJATUKSISTA niin että ihminen TODELLA ANTAUTUU
        KUOLEMAAN vasta sitten ihminen voi kohdata oikean ahtaan portin ja sen kautta ELÄMÄN JEESUKSESSA.

Ja näin on silloin:"Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        11. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        12. enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."

Ihmisen lihan miellyttäminen EI SIIS OLE JUMALASTA.

• DNA13
        ArmiK kirjoitti:

Mitä sinulle onkaan Herran pelko kun sen voi itse tulla löytämään?

siis USKOO juuri niinkuin USKOA tulee, eikä niin kuin ihminen itse mielessään voi, tahtoo, kykenee
        uskomaan.

Niin myöskin Herran pelko lähtee Jumalasta sitä ihminen EI VOI ITSE LÖYTÄÄ. Ihmisen löydöt ovat ihmisen löytöjä eikä niillä tulla Jumalan viisautta Totuutta kohtaamaan.

kaiken hyväksyvää rakkauden lirkutusta vaan Jumalan Totuus ja viisaus on sellaista mikä EI HITUSTAKAAN säästä ihmisen luontoa, lihaa vaan se

ihmisen omasta, ihmisen omasta elämästä AJATUKSISTA niin että ihminen TODELLA ANTAUTUU
        KUOLEMAAN vasta sitten ihminen voi kohdata oikean ahtaan portin ja sen kautta ELÄMÄN JEESUKSESSA.

Ja näin on silloin:"Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        11. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        12. enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."

Minkälaisena löytää, siis löytää itsensä ja voi olla oma itsensä ja ymmärtää että Jumala on se joka on vetänyt puoleensa ja huomaa olevansa vain saviastia joka on hauras ja heikko siinä ymmärtää Jumalan suuruuden ja hyvyyden ja se on todellinen Herrän Pelko ettei kuvittele olevansa jotain vaan ei itsessään ole yhtään mitään. Sillä kaikki on vain suurta Jumalan armoa.

Job 10:12. Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

9. Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

10. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä LÖYTÄÄ ja kolkuttavalle avataan.
        11. Ja kuka teistä on se isä, joka poikansa häneltä pyytäessä kalaa antaa hänelle kalan sijasta käärmeen,

13. Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa PYHÄN HENGEN niille, jotka sitä häneltä anovat!"

Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te LÖYDÄTTE; kolkuttakaa, niin teille avataan.
        8. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä LÖYTÄÄ ja kolkuttavalle avataan.

Saar.7: 29. Katso, tämän ainoastaan olen LÖYTÄNYT: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia.

1. Kuka on viisaan vertainen, ja kuka taitaa selittää asian? Ihmisen viisaus kirkastaa hänen kasvonsa, ja hänen kasvojensa kovuus muuttuu.

Ps.105 Kysykää Herraa ja hänen voimaansa, etsikää alati hänen kasvojansa.

• DNA13
        ArmiK kirjoitti:

uskomaan.

Kysyit ArmiK.

Matt10:39 Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

Täydellisen itsensä kieltämisen kauttä löytää "Herran pelon" eli elämänsä löytäminen Kristuksessa.

Ensin on sielullinen elämä ja sen kun kadottaa, löytää todellisen elämän.

25. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

26. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

"Elämän kadottaminen" on oikeastaan vain alemmanasteisen elämän menettämistä ja korkeamman saamista. Risti merkitsee kuolemaa, mutta Kristukselle ja hänen seuraajilleen se merkitsee tietä kuolemasta elämään. Ihminen saa omakseen elämän luovuttamalla itsensä Kristukselle, mutta kadottaa elämänsä yrittäessään itsekkäällä tavalla löytää sen.

Jos olet kadottanut elämäsi niin silloin olet löytänyt aarteen kalleimman olet löytänyt Jeesuksen.

Jer 29:14. Ja niin minä annan teidän LÖYTÄÄ ITSENI, sanoo Herra, ja minä käännän teidän kohtalonne ja kokoan teidät kaikista kansoista ja kaikista paikoista, joihin olen teidät karkoittanut, sanoo Herra, ja palautan teidät tähän paikkaan, josta minä siirsin teidät pois.

• on ristiriita.
        ArmiK kirjoitti:

uskomaan.

Kirjoitat näin:
        >>>Niin myöskin Herran pelko lähtee Jumalasta sitä ihminen EI VOI ITSE LÖYTÄÄ. >Näin ne jotka Herran pelossa ovat Hänen puoleensa
        saaneet kääntyä Häntä Jumalaa etsimään

• on ristiriita. kirjoitti:

Kirjoitat näin:
        >>>Niin myöskin Herran pelko lähtee Jumalasta sitä ihminen EI VOI ITSE LÖYTÄÄ. >Näin ne jotka Herran pelossa ovat Hänen puoleensa
        saaneet kääntyä Häntä Jumalaa etsimään

on ja noita viestejä laittaessa tuli tämä sama asia mieleen, mutta Totuus on juuri näin kun Jeesus sanoo;"Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä;"

"Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

Ihminen EI itse voi ruveta uskomaan tai voi ruveta, mutta se usko ei ole oikeaa uskoa sitä uskoa mikä
        Jumalalle kelpaa. Jumalalle kelpaa vain Hänen antamansa Pojan usko.
        Ihmisen oma usko ei ketään saata siis Jumalan yhteyteen vaan ihmisten uskot saattavat hajaannukseen, vajavaisuuteen ja samalla kuitenkin
        oman vanhurskauden ylpeyteen väärään nöyryyteen joka on nöyristelyä joka sekin otetaan ansioksi
        että minä näin olen köyhä syntinen olen silloin rakas Jumalalle jne.

• DNA13 kirjoitti:

Kysyit ArmiK.

Matt10:39 Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

Täydellisen itsensä kieltämisen kauttä löytää "Herran pelon" eli elämänsä löytäminen Kristuksessa.

Ensin on sielullinen elämä ja sen kun kadottaa, löytää todellisen elämän.

25. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

26. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

"Elämän kadottaminen" on oikeastaan vain alemmanasteisen elämän menettämistä ja korkeamman saamista. Risti merkitsee kuolemaa, mutta Kristukselle ja hänen seuraajilleen se merkitsee tietä kuolemasta elämään. Ihminen saa omakseen elämän luovuttamalla itsensä Kristukselle, mutta kadottaa elämänsä yrittäessään itsekkäällä tavalla löytää sen.

Jos olet kadottanut elämäsi niin silloin olet löytänyt aarteen kalleimman olet löytänyt Jeesuksen.

Jer 29:14. Ja niin minä annan teidän LÖYTÄÄ ITSENI, sanoo Herra, ja minä käännän teidän kohtalonne ja kokoan teidät kaikista kansoista ja kaikista paikoista, joihin olen teidät karkoittanut, sanoo Herra, ja palautan teidät tähän paikkaan, josta minä siirsin teidät pois.

kuvasi Herran pelkoa?

Oikea Herran pelko johtaa ihmisen yhteen uskoon
        YHTEEN TOTUUTEEN, YHDEN HENGEN OMAKSI, YHDEN HERRAN
        YHTEYTEEN.

• juuri noin se
        ArmiK kirjoitti:

kuvasi Herran pelkoa?

YHTEYTEEN.

sulla menee:
        YHTEYTEEN.

Totuus; omakehu
        Henki: mikä lie hurmahenki, ei Totuuden Henki
        Herra; Ei Taivaan Herra ainakaan.

• juuri noin se kirjoitti:

sulla menee:
        YHTEYTEEN.

Totuus; omakehu
        Henki: mikä lie hurmahenki, ei Totuuden Henki
        Herra; Ei Taivaan Herra ainakaan.

Näin se menee Jumalan sanan mukaan (ja HUOMAA EI VAIN KIRJAINTEN VAAN IHAN KÄYTÄNNÖSSÄ ELÄVÄSSÄ ELÄMÄSSÄ)

"Yksi Herra, yksi usko, yksi kaste."

Ja kun tätä et pysty uskomaan vaan irvailet siitä minua niin Totuus pysyy kaukana sinusta. JA ONKO SE MINUN SYYNI VAI KENEN?

• DNA13
        ArmiK kirjoitti:

kuvasi Herran pelkoa?

YHTEYTEEN.

Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

Tätä on "Herran pelko" että vaellamme totuudessa siis olemme kadottaneet elämämme Jeesuksen tähden ja löytäneet sen Kristuksessa,Pyhä pelko on sitä että vihaa vääryyttä ja rakastaa vanhurskautta.

Eli "Rakastaa Herraa Jumalaa kaikesta sydämmestä, sielusta, mielestä ja voimasta, ja lähimmäistä niin kuin itseään."

Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;
        14. mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.

Herran pelko=sitä että eroittaa aina hyvän/pahasta ja vaeltaa totuudessa.

Mitä sinulle tämä tarkoittaa kun kirjoitit näin ja
        mikä on sinulle:yksi usko,yksi totuus, yksi henki,yksi Herra. Voisitko vastata ?

YHTEYTEEN.

• DNA13 kirjoitti:

Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

Tätä on "Herran pelko" että vaellamme totuudessa siis olemme kadottaneet elämämme Jeesuksen tähden ja löytäneet sen Kristuksessa,Pyhä pelko on sitä että vihaa vääryyttä ja rakastaa vanhurskautta.

Eli "Rakastaa Herraa Jumalaa kaikesta sydämmestä, sielusta, mielestä ja voimasta, ja lähimmäistä niin kuin itseään."

Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;
        14. mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.

Herran pelko=sitä että eroittaa aina hyvän/pahasta ja vaeltaa totuudessa.

Mitä sinulle tämä tarkoittaa kun kirjoitit näin ja
        mikä on sinulle:yksi usko,yksi totuus, yksi henki,yksi Herra. Voisitko vastata ?

YHTEYTEEN.

vastauksessasi todellista Herran pelkoa.

Tuo mitä sanoit Raamatun lauseinkin niin en ymmärtänyt.

Näen että sinä elät pelossa, pelossa yrität palvella Jumalaa, olet vankina et Jeesuksen Vapahtajan vapauttama.

Sanot sitä on Herran pelko, että vaellamme totuudessa siis olemme kadottaneet elämämme Jesuksen tähden ja löytäneet sen Kristuksessa.

Kun näin itse yrität elää totuudessa ja itse olet
        jotenkin elämäsi kadottanut Jeesuksen tähden
        ja löytänyt Kristuksessa, niin voi DNA13:sta
        KÄÄNNY NYT TODELLA JUMALAN PUOLEEN JA PYYDÄ
        ETTÄ HÄN SINUT OIKEALLE TIELLE JOHDATTAA nyt elät aivan toisen herran pelossa ja orjuudessa.

En sano tätä masentaakseni vaan auttaakseni sinua
        sillä todella tahtoisin sinunkin pääsevän Jumalan Hengen johdatukseen. Jumalan Henki johtaa YHTEEN
        samaan USKOON omansa ja YHDEN SAMAN HENGEN JOHTOON
        HALLINTAAN.

Kun kysyt mitä tarkoittaa siis:"yksi usko,yksi totuus, yksi henki,yksi Herra."
        SE ON JUURI NIINKUIN on sanottu josta Jeesus myös sanoo:"Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt."

Mutta tähän yhteen on vain harvat pääseet.
        Tämän maailman herraa on uskottu ja näin sen monen eri hengen hallintaan ja oppiin on jouduttu
        niin ettei maailmakaan ole voinut nähdä ON TODELLA JUMALA JOKA OMANSA JOHTAAN SIIHEN YHTEEN
        TOTUUTEEN, USKOON, YHDEN HENGEN ja YHDEN HERRAN OMAKSI jotka ovat YHTÄ NIIN HENGESSÄ KUIN TOTUUDESSA.

• DNA.13
        ArmiK kirjoitti:

vastauksessasi todellista Herran pelkoa.

Tuo mitä sanoit Raamatun lauseinkin niin en ymmärtänyt.

Näen että sinä elät pelossa, pelossa yrität palvella Jumalaa, olet vankina et Jeesuksen Vapahtajan vapauttama.

Sanot sitä on Herran pelko, että vaellamme totuudessa siis olemme kadottaneet elämämme Jesuksen tähden ja löytäneet sen Kristuksessa.

Kun näin itse yrität elää totuudessa ja itse olet
        jotenkin elämäsi kadottanut Jeesuksen tähden
        ja löytänyt Kristuksessa, niin voi DNA13:sta
        KÄÄNNY NYT TODELLA JUMALAN PUOLEEN JA PYYDÄ
        ETTÄ HÄN SINUT OIKEALLE TIELLE JOHDATTAA nyt elät aivan toisen herran pelossa ja orjuudessa.

En sano tätä masentaakseni vaan auttaakseni sinua
        sillä todella tahtoisin sinunkin pääsevän Jumalan Hengen johdatukseen. Jumalan Henki johtaa YHTEEN
        samaan USKOON omansa ja YHDEN SAMAN HENGEN JOHTOON
        HALLINTAAN.

Kun kysyt mitä tarkoittaa siis:"yksi usko,yksi totuus, yksi henki,yksi Herra."
        SE ON JUURI NIINKUIN on sanottu josta Jeesus myös sanoo:"Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt."

Mutta tähän yhteen on vain harvat pääseet.
        Tämän maailman herraa on uskottu ja näin sen monen eri hengen hallintaan ja oppiin on jouduttu
        niin ettei maailmakaan ole voinut nähdä ON TODELLA JUMALA JOKA OMANSA JOHTAAN SIIHEN YHTEEN
        TOTUUTEEN, USKOON, YHDEN HENGEN ja YHDEN HERRAN OMAKSI jotka ovat YHTÄ NIIN HENGESSÄ KUIN TOTUUDESSA.

Todellinen totuus ja "Herran Pelko " on se että uskovat elää totuudessa eikä valheessa siis pitää käskyt eikä ole tottelematon.

Tärkein on johdattaa toisetkin usvovat todelliseen totuuteen vapauteen synnin/maailman orjuudesta.

• Huomioitsija

että tämä Sunin kirjoitus on lähtöisin saatanasta:

Jumalako vain tietää?
      Kirjoittanut: TeuvoSuni 3.1.2009 klo 17.18

Silloin kun Pyhä Henki paljastaa jonkun ihmisen hengen Saatanan
      valheen hengeksi, vaikka tämä ihminen itse Saatanan pettämänä
      pitää sitä Jumalan Henkenä, alkaa kuulua tällainen valitus:

"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi!"

Ja tällainen voivotus:

"Vain Jumala tietää, että hänen omansa olen. Voi, Voi, muuta en sano."

Jos näin todella olisi, että vain Jumala yksin sen tietää, eikä yksikään
      hänen Henkensä saanut sitä tietäisi, eli ei pystyisi erottamaan Totuuden
      Henkeä monista Saatanan Kristusta matkivista valheen hengistä, olisi
      Jeesus tämän kyllä omiensa tietoon saattanut, ja silloin hän olisi omille
      opetuslapsilleenkin sanonut:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette kykene
      ottamaan sitä vastaan. Ja vaikka Totuuden Hengenkin saatte, te ette silti
      pysty erottamaan hyvää pahasta eli totuutta valheesta."

Ja jos Kristuksen omilleen antama Henki todella olisi tällainen, niin miten
      hänen omansa tänäkään päivänä pystyisivät:

"Nuhtelemaan syntiä tekeviä kaikkien kuullen, jotta muutkin pelkäisivät."

Tai:

"Karttamaan harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran
      tai kahdesti.

Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä.
      Hän tuomitsee itse itsensä."

Ja miten kukaan voisi välttyä:

Joutumasta epäuskoisten aisapariksi, jos ei pystyisi erottamaan
      epäuskoista oikeasta uskosta?

Ja minäkään en pystyisi yhtä ainoaa Kristukselta saamaani tehtävää
      suorittamaan, ja jumalattomat saisivat rauhassa jatkaa jumalatonta
      elämänmenoaan:

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut
      vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä
      hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä
      tähden - ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.

Mutta jos sinä varoitat jumalatonta eikä hän silti luovu jumalattomuudestaan,
      ei käänny pahoilta teiltään, hän kyllä kuolee syntiensä tähden,
      mutta sinä pelastat elämäsi."

Kun tämän sekalaisen nettiseurakunnankin keskellä Jumalan tahdon
      mukaisesti kaiken pitäisi olla avointa, niin minulla on kyllä lupa ihmetellä,
      miten palstan neroksi opettajaksi mainittu KariHenrik poistui totuuden
      tieltä tämän Armin (henken) hengen viitoittamalle valheen tielle, vieden
      mukaan niin Hssun, S---in, Murdochhin, kuin söreninkin.

Viimeksi mainittu kyllä on omien sanojensakin mukaan niin monien opin
      tuulten perässä kulkenut, että hän on ollut Armille helppo saalis.

Ei siinä ole Totuuden Henki näiden Armin henkeen haksahtaneiden
      miesten päätä enää paljon pakottanut, kun koko Pyhän Hengen toiminnan
      tämä Armin oppi jalkoihinsa tallaa.

Sillä tämän Armin hengen opetus on Jumalan jo paaduttaman ihmisen
      täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa eli Hengen nerjausta.

• tuo ole aivan

sama, onko jonkun Sunin kirjoitukset Saatanasta vai Perkeleestä. Omasta näppäimistöstään ne tulevat ja itse kirjoituksistaan jokainen vastaa. Kenen kirjoitukset ei innosta tai häiritsee, voi jättää väliin tai ainakin kommentoimatta.

• ä mieleen

Etkö tiedä saatanan käyttäytymis mallia.??
        Sitä tulee TS,n tuutisyta.

Joka tietää, niin näkee jo kauas Teuvon lähteen.
        Ei Jumalasta.

• ei ollut tuo kirjoitus ja piste.

Sanot sinä mitä sanot.

• ArmiK kirjoitti:

ei ollut tuo kirjoitus ja piste.

Sanot sinä mitä sanot.

Jumala EI VALEHTELE kenenkään omansa kautta vaan puhuu PELKKÄÄ TOTUUTTA, TOTTA.

• karkoittaa pelon!"Näin sanoo Raamatun Sana!

Jos pelkäät, et ole tullut vielä rakkautta tuntemaan.

• "Herran pelko on viisauden alku..." Se on Jumalan sanan TOTUUS Raamatussa EIKÄ tämä Raamatun sanan kohta minkä olit ottanut:"Rakaudessa ei pelkoa ole.
        sillä rakkaus karkoittaa pelon!"KUMOA TUOTA EDELLISTÄ RAAMATUN VIISAUTTA.

Tuo minkä sinä toit KIRJAIMEN MUKAAN huomaa kirjaimen mukaan niin oli sinun korvasyyhyysi sopiva
        Mutta tämä Raamatun sana ei sinua mielyttänytkään:
        "Herran pelko on viisauden alku..."joka tarkoittaa
        aivan muuta kuin ottamasi Raamatun sanan paikka.

Mutta näin se näkyy tämän maailman herra on tehnyt Jumalasta kaiken hyväksyvän pehmonallen
        jota ei tarvitse pelätä jonka sanomaa ei tarvitse
        uskoa kun vain poimia kohtia jotka miellyttää jotka eivät ketään saata Jumalan yhteyteen.

Näin näkyy kuin ei "pehmonallea" tarvitse pelätä
        niin ei Jumalan viisauteenkaan ole päästy vaan omassa viisaudessa väärän rauhan ja rakkauden sanomaa tuodaan omaksi ja muiden turmioksi.
        Ja ketä sitten syytetään panettelejaksi, tuomitsijaksi SITÄ joka JUMALAN TOTUUDEN TUO,
        että ihmiset voisivat herätä harhoistaan ja päästä todella Jumalan yhteyteen joka on aivan toinen kuin täällä kasapäin toitotetaan.

• ArmiK kirjoitti:

"Herran pelko on viisauden alku..." Se on Jumalan sanan TOTUUS Raamatussa EIKÄ tämä Raamatun sanan kohta minkä olit ottanut:"Rakaudessa ei pelkoa ole.
        sillä rakkaus karkoittaa pelon!"KUMOA TUOTA EDELLISTÄ RAAMATUN VIISAUTTA.

Tuo minkä sinä toit KIRJAIMEN MUKAAN huomaa kirjaimen mukaan niin oli sinun korvasyyhyysi sopiva
        Mutta tämä Raamatun sana ei sinua mielyttänytkään:
        "Herran pelko on viisauden alku..."joka tarkoittaa
        aivan muuta kuin ottamasi Raamatun sanan paikka.

Mutta näin se näkyy tämän maailman herra on tehnyt Jumalasta kaiken hyväksyvän pehmonallen
        jota ei tarvitse pelätä jonka sanomaa ei tarvitse
        uskoa kun vain poimia kohtia jotka miellyttää jotka eivät ketään saata Jumalan yhteyteen.

Näin näkyy kuin ei "pehmonallea" tarvitse pelätä
        niin ei Jumalan viisauteenkaan ole päästy vaan omassa viisaudessa väärän rauhan ja rakkauden sanomaa tuodaan omaksi ja muiden turmioksi.
        Ja ketä sitten syytetään panettelejaksi, tuomitsijaksi SITÄ joka JUMALAN TOTUUDEN TUO,
        että ihmiset voisivat herätä harhoistaan ja päästä todella Jumalan yhteyteen joka on aivan toinen kuin täällä kasapäin toitotetaan.

ajaa ihmisen katumaan syntejään ja KAIKKEA sitä väärää, mitä hän on elämässään tehnyt.

Se ajaa pyytämään anteeksi Jumalalta ja ihmisiltä rikkomuksiaan.

Mutta kun anteeksiantamus ja sovitus on tapahtunut, sydämesi riemuitsee siitä vapaudesta, minkä vain Jumalan anteeksiantamus Kristuksessa voi saada aikaan.

Rakkaus ottaa pois pelon, joten et voi enää senjälkeen olla pelon kahleissa senjälkeen, kun Jumala on sinut anteeksiantamuksensa kautta vapauttanut.

Jeesus Kristus on VAPAHTAJA, joka katkoo anteeksiantamuksessa KAIKKI pahan kahleet!

"Sillä rakkudessa ei pelkoa ole, vaan rakkaus karkoittaa pelon!"

• DNA13
        Sirkka-Iita kirjoitti:

ajaa ihmisen katumaan syntejään ja KAIKKEA sitä väärää, mitä hän on elämässään tehnyt.

Se ajaa pyytämään anteeksi Jumalalta ja ihmisiltä rikkomuksiaan.

Mutta kun anteeksiantamus ja sovitus on tapahtunut, sydämesi riemuitsee siitä vapaudesta, minkä vain Jumalan anteeksiantamus Kristuksessa voi saada aikaan.

Rakkaus ottaa pois pelon, joten et voi enää senjälkeen olla pelon kahleissa senjälkeen, kun Jumala on sinut anteeksiantamuksensa kautta vapauttanut.

Jeesus Kristus on VAPAHTAJA, joka katkoo anteeksiantamuksessa KAIKKI pahan kahleet!

"Sillä rakkudessa ei pelkoa ole, vaan rakkaus karkoittaa pelon!"

lyhyesti ytimekkäästi.

Jumalan ihmeellisen armon kautta, täydellinen vapaus Kristuksessa Jeesuksessa.

• piippu

Älkää sotkeko jumala herraa ja ihmisten keskuudessa herraksi rahalla tai vaan muulla tavalla kilpailuissa pinnalle päässyttä.

• Erosin kirkosta -95

"Herran pelko on viisauden alku"

Eipä se näy kirkoissa ja eri seurakunnissa, kun puhutaan Raamatunvastaisuutta!!!!

• "Herran pelko

on viisauden alku". SE on juuri näin, kun sanassa on sanottu. Kaikki ne jotka
      tämän asian muuksi tahtovat muuttaa ovat kaukana Jumalan viisaudesta, Jumalasta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      245
      2313
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1538
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      35
      1365
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      60
      1348
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1309
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe