Muistaako kukaan mikä on tuon vlssin nimi, joka oli Eevan ja Stigun häävalssi.
Häävalssi???
18
5479
Vastaukset
- Ei tietoa
En ole koskaan kuullut kyseistä valssia,
muualla kuin nyt metsoloiden jaksossa.
Jakson lopputeksteissäkään ei sen nimeä ilmoiteta.
Ainoastaan, että se on Jörgen Petersenin sävellys.
Ihmetytti hieman, että hääpari kyseisessä jaksossa
lopetti häävalssinsa kesken ja menivät tutkimaan
lahjapöytää ja sitten häävalssia jatkaa morsiammen
kanssa Kari Kaukovaara.
Mutta tv.sarja on tv.sarja.- sulle tiedon
Lasse pihlajamaan ja Erkki Junkkarisen Nuoruusmuistoja,sanat meni näin:ei aina se ruusuja tuo,ei aina se onnea suo,kuitenkin,tiedän sen,nuoruuden aika on rakkauden.....
- pänni
sulle tiedon kirjoitti:
Lasse pihlajamaan ja Erkki Junkkarisen Nuoruusmuistoja,sanat meni näin:ei aina se ruusuja tuo,ei aina se onnea suo,kuitenkin,tiedän sen,nuoruuden aika on rakkauden.....
No ei varmasti ollut Nuoruusmuistoja! Pientä rajaa....totena kirjoitetaan täyttä puppua...
- pänni
Olen kuullut joskus tuon jopa laulettuna,mutta sanoja muistan vain hämärästi... jotain tähän tapaan:
Ei vanhus(?)kujalla liiku,ei laukku kaulalla kiiku....
Yritän etsiskellä sitä edelleen,mutta laihoin tuloksin... - pänni
pänni kirjoitti:
Olen kuullut joskus tuon jopa laulettuna,mutta sanoja muistan vain hämärästi... jotain tähän tapaan:
Ei vanhus(?)kujalla liiku,ei laukku kaulalla kiiku....
Yritän etsiskellä sitä edelleen,mutta laihoin tuloksin...Nyt sen keksin, vuosia myöhemmin. Se valssi oli Vanha kirjeenkantaja.
- Anonyymi
pänni kirjoitti:
Nyt sen keksin, vuosia myöhemmin. Se valssi oli Vanha kirjeenkantaja.
Joo, tämä se on:
https://youtu.be/NvPECPUDirE?feature=shared
- häävalssiin...
...mutta mikä kiire hääparilla oli lähteä kesken häiden häämatkalle?
Olen ollut lukuisissa häissä eikä kertaakaan hääpari ole lähtenyt kesken pois. Pääosassa- häätouhua
Oli ne hieman erikoiset häät. Ihmettelin osittain samoja asioita:
- Hääpari tosiaankin poistui omista häistään ensimmäisinä. Vieraille tämä tuntui olevan mitä iloisin asia tyyliin "jäipähän ruokaa ja juomaa meille enemmän". Eikä hääparia taidettu muistaa edes kiittää juhlista tai toivotellakaan sen kummempia näidne lähdettyä.
- Häävalssin jätettiin kesken, ja tuon biisin aikana ehti tapahtua yhtä ja toista.
- Ennen häitä uhottiin kovasti sillä ulkokatoksella, mutta käyttämättä jäi, vaikka oli mitä mahtavin ilma.
- Erkki tai kukaan muukaan ei tullut viinasta päihinsä, vaikka kysymyksessä oli sentään perisuomalainen draama. - ei juonut...
häätouhua kirjoitti:
Oli ne hieman erikoiset häät. Ihmettelin osittain samoja asioita:
- Hääpari tosiaankin poistui omista häistään ensimmäisinä. Vieraille tämä tuntui olevan mitä iloisin asia tyyliin "jäipähän ruokaa ja juomaa meille enemmän". Eikä hääparia taidettu muistaa edes kiittää juhlista tai toivotellakaan sen kummempia näidne lähdettyä.
- Häävalssin jätettiin kesken, ja tuon biisin aikana ehti tapahtua yhtä ja toista.
- Ennen häitä uhottiin kovasti sillä ulkokatoksella, mutta käyttämättä jäi, vaikka oli mitä mahtavin ilma.
- Erkki tai kukaan muukaan ei tullut viinasta päihinsä, vaikka kysymyksessä oli sentään perisuomalainen draama.ollenkaan. Muiden juomisesta en tiedä
- pänni
ei juonut... kirjoitti:
ollenkaan. Muiden juomisesta en tiedä
Kari Kaukovaarahan kuulutti kolarista horjuen päissään.Erkki sitä sitten livautti turpiin ; D
- pänni
Eikös amerikassa ollut sellainen tapa,että hääpari poistui ensimmäisenä juhlistaan ja suuntasi häämatkalle?
- Lento Aikola
Häävalssi oli Jörgen Petersenin sävellys ja Lasse Liemolan sanoitus Vanha kirjeenkantaja.
- egqwedfqwefg
Niillä oli kiire panemaan.
- seppelepäinen
Uralin pihlaja :) oli kyseinen valssi!!
- Anonyymi
Kyllä se oli tämä- Vanha kirjeenkantaja. Tässä reippaampi versio valssista.
Häävalssina oli melankolisempi ja hidas.
https://www.youtube.com/watch?v=NvPECPUDirE - Anonyymi
Valssin nimeä en tiedä. Mutta sarjassa Heikki Metsolan roolissa ollut Kim Floor on laulanut sen. Siinä jaksossa, jossa Erkki ja Helena vihittiin. Tämä valssi kuuluu Erkin autossa kasetilta, jonka Heikki antoi Erkille ja Helenalle häälahjaksi.
- Anonyymi
Oli kyllä Kim Floorin esittämä olisko ollut Onnellinen Nudisti tai Pepita Tanssii ?
- Anonyymi00019
Juu, mutta onko levyttänyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466