Häävalssi???

jäi vaivaamaan

Muistaako kukaan mikä on tuon vlssin nimi, joka oli Eevan ja Stigun häävalssi.

18

5479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietoa

      En ole koskaan kuullut kyseistä valssia,
      muualla kuin nyt metsoloiden jaksossa.
      Jakson lopputeksteissäkään ei sen nimeä ilmoiteta.
      Ainoastaan, että se on Jörgen Petersenin sävellys.
      Ihmetytti hieman, että hääpari kyseisessä jaksossa
      lopetti häävalssinsa kesken ja menivät tutkimaan
      lahjapöytää ja sitten häävalssia jatkaa morsiammen
      kanssa Kari Kaukovaara.
      Mutta tv.sarja on tv.sarja.

      • sulle tiedon

        Lasse pihlajamaan ja Erkki Junkkarisen Nuoruusmuistoja,sanat meni näin:ei aina se ruusuja tuo,ei aina se onnea suo,kuitenkin,tiedän sen,nuoruuden aika on rakkauden.....


      • pänni
        sulle tiedon kirjoitti:

        Lasse pihlajamaan ja Erkki Junkkarisen Nuoruusmuistoja,sanat meni näin:ei aina se ruusuja tuo,ei aina se onnea suo,kuitenkin,tiedän sen,nuoruuden aika on rakkauden.....

        No ei varmasti ollut Nuoruusmuistoja! Pientä rajaa....totena kirjoitetaan täyttä puppua...


      • pänni

        Olen kuullut joskus tuon jopa laulettuna,mutta sanoja muistan vain hämärästi... jotain tähän tapaan:
        Ei vanhus(?)kujalla liiku,ei laukku kaulalla kiiku....
        Yritän etsiskellä sitä edelleen,mutta laihoin tuloksin...


      • pänni
        pänni kirjoitti:

        Olen kuullut joskus tuon jopa laulettuna,mutta sanoja muistan vain hämärästi... jotain tähän tapaan:
        Ei vanhus(?)kujalla liiku,ei laukku kaulalla kiiku....
        Yritän etsiskellä sitä edelleen,mutta laihoin tuloksin...

        Nyt sen keksin, vuosia myöhemmin. Se valssi oli Vanha kirjeenkantaja.


      • Anonyymi

    • häävalssiin...

      ...mutta mikä kiire hääparilla oli lähteä kesken häiden häämatkalle?

      Olen ollut lukuisissa häissä eikä kertaakaan hääpari ole lähtenyt kesken pois. Pääosassa

      • häätouhua

        Oli ne hieman erikoiset häät. Ihmettelin osittain samoja asioita:

        - Hääpari tosiaankin poistui omista häistään ensimmäisinä. Vieraille tämä tuntui olevan mitä iloisin asia tyyliin "jäipähän ruokaa ja juomaa meille enemmän". Eikä hääparia taidettu muistaa edes kiittää juhlista tai toivotellakaan sen kummempia näidne lähdettyä.

        - Häävalssin jätettiin kesken, ja tuon biisin aikana ehti tapahtua yhtä ja toista.

        - Ennen häitä uhottiin kovasti sillä ulkokatoksella, mutta käyttämättä jäi, vaikka oli mitä mahtavin ilma.

        - Erkki tai kukaan muukaan ei tullut viinasta päihinsä, vaikka kysymyksessä oli sentään perisuomalainen draama.


      • ei juonut...
        häätouhua kirjoitti:

        Oli ne hieman erikoiset häät. Ihmettelin osittain samoja asioita:

        - Hääpari tosiaankin poistui omista häistään ensimmäisinä. Vieraille tämä tuntui olevan mitä iloisin asia tyyliin "jäipähän ruokaa ja juomaa meille enemmän". Eikä hääparia taidettu muistaa edes kiittää juhlista tai toivotellakaan sen kummempia näidne lähdettyä.

        - Häävalssin jätettiin kesken, ja tuon biisin aikana ehti tapahtua yhtä ja toista.

        - Ennen häitä uhottiin kovasti sillä ulkokatoksella, mutta käyttämättä jäi, vaikka oli mitä mahtavin ilma.

        - Erkki tai kukaan muukaan ei tullut viinasta päihinsä, vaikka kysymyksessä oli sentään perisuomalainen draama.

        ollenkaan. Muiden juomisesta en tiedä


      • pänni
        ei juonut... kirjoitti:

        ollenkaan. Muiden juomisesta en tiedä

        Kari Kaukovaarahan kuulutti kolarista horjuen päissään.Erkki sitä sitten livautti turpiin ; D


      • pänni

        Eikös amerikassa ollut sellainen tapa,että hääpari poistui ensimmäisenä juhlistaan ja suuntasi häämatkalle?


    • Lento Aikola

      Häävalssi oli Jörgen Petersenin sävellys ja Lasse Liemolan sanoitus Vanha kirjeenkantaja.

    • egqwedfqwefg

      Niillä oli kiire panemaan.

      • seppelepäinen

        Uralin pihlaja :) oli kyseinen valssi!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Valssin nimeä en tiedä. Mutta sarjassa Heikki Metsolan roolissa ollut Kim Floor on laulanut sen. Siinä jaksossa, jossa Erkki ja Helena vihittiin. Tämä valssi kuuluu Erkin autossa kasetilta, jonka Heikki antoi Erkille ja Helenalle häälahjaksi.

    • Anonyymi

      Oli kyllä Kim Floorin esittämä olisko ollut Onnellinen Nudisti tai Pepita Tanssii ?

      • Anonyymi00019

        Juu, mutta onko levyttänyt?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe