Ymmärsin että S-Pankki lähettäisi paperisen tiliotteen kerran vuodessa. Jossa siis on luonnollisesti koko vuoden tilitapahtumat? Tuleeko se nyt vuodenvaihteessa vai pitääkö käydä kahmimassa tiedot talteen verkkopankista?
S-Pankki ja tiliote?
6
7542
Vastaukset
- verkkopankkitunnuksia
S-pankki lähettää ilmaisen paperisen tiliotteen vuoden alussa. Eli koska sulla on verkkopankki niin kaiva sieltä...voihan ne tulostaa itsekin ja ovat yhtä virallisia kuin pankin lähettämäkin.
- Jes jes
Jes, eli niille joilla ei ole verkkopankkitunnareita. Asia on pihvi.
Onko ne saaneet ne jo? - SELITYS.
Jes jes kirjoitti:
Jes, eli niille joilla ei ole verkkopankkitunnareita. Asia on pihvi.
Onko ne saaneet ne jo?valitaan paperinnen tai sähköinen tiliote, muistaakseni valitsin paperisen ja odottelen sitä tulevaksi tammi- helmikuun vaihteessa, kuten muiltakin pankeiltani.
eli ei tuo netti yksin asiaa muuta, vaikka siinä näkyy ja voi katsella, se ei ole tiliote.
mutta todella kätevää on kopioida aina kun pankkien sivuilla käy tilitietoja, sitten liittää Excel ohjelmaan "liitä määräten" tavalla, saa itselleen tiliotteen koneelle johon voi tehdä merkintöjä, tummentaa tärkeimpiä yms.
Voi myös Ctrr t näppäimellä hakea sanaa, lukua tms. joten voi tarkistella asioita, yms.
Ja aina yksi vuosi yhdelle välilehdelle ja järjestää ne Excel niinettä vanhin on ylhäällä, aina kun kopioi.
S-Pankin nettisivut ovat siitäkin hyvät,tieto on sopivassa, lähes muodossa heti liitettäväksi Excel ohjelmaan, eli voi laskea oikean loppusumman, helpolla.
(vain suuremmista summista 25.000 pitää välistä piste poistaa, kun muilla pankeilla on - merkkejä luvun jälkeen yms. hankaluutta, ne pitäisi kaikki poistaa ennen kuin voi tehdä laskusuoritusta, hankalaa ja virheitä voi syntyä)
(meillä on jo alkanut kai 8-vuosi kun on kaikki otettu. - ei kyllä
SELITYS. kirjoitti:
valitaan paperinnen tai sähköinen tiliote, muistaakseni valitsin paperisen ja odottelen sitä tulevaksi tammi- helmikuun vaihteessa, kuten muiltakin pankeiltani.
eli ei tuo netti yksin asiaa muuta, vaikka siinä näkyy ja voi katsella, se ei ole tiliote.
mutta todella kätevää on kopioida aina kun pankkien sivuilla käy tilitietoja, sitten liittää Excel ohjelmaan "liitä määräten" tavalla, saa itselleen tiliotteen koneelle johon voi tehdä merkintöjä, tummentaa tärkeimpiä yms.
Voi myös Ctrr t näppäimellä hakea sanaa, lukua tms. joten voi tarkistella asioita, yms.
Ja aina yksi vuosi yhdelle välilehdelle ja järjestää ne Excel niinettä vanhin on ylhäällä, aina kun kopioi.
S-Pankin nettisivut ovat siitäkin hyvät,tieto on sopivassa, lähes muodossa heti liitettäväksi Excel ohjelmaan, eli voi laskea oikean loppusumman, helpolla.
(vain suuremmista summista 25.000 pitää välistä piste poistaa, kun muilla pankeilla on - merkkejä luvun jälkeen yms. hankaluutta, ne pitäisi kaikki poistaa ennen kuin voi tehdä laskusuoritusta, hankalaa ja virheitä voi syntyä)
(meillä on jo alkanut kai 8-vuosi kun on kaikki otettu.kysytä jos ottaa verkkopankkitunnukset... Ei multa ainakaan kysytty. En tosin valita koska saahan ne tiliotteet itsekin tulostettua verkkopankista. Ja kun mulla on vielä tapa että tallennan noi kaikki kuitit ja verkkotiliotteet koneeni kovalevylle niin saan niistä koska vaan useampiakin kopioita..jos tarvii vaikka verottajalle.
- ,ä,
ei kyllä kirjoitti:
kysytä jos ottaa verkkopankkitunnukset... Ei multa ainakaan kysytty. En tosin valita koska saahan ne tiliotteet itsekin tulostettua verkkopankista. Ja kun mulla on vielä tapa että tallennan noi kaikki kuitit ja verkkotiliotteet koneeni kovalevylle niin saan niistä koska vaan useampiakin kopioita..jos tarvii vaikka verottajalle.
Mun mielestäni sitä
ei kyllä 8.1.2009 klo 08.01
kysytä jos ottaa verkkopankkitunnukset
------------------------------
ainakin meillä kaikilta kysyttiin, mutta jos olet ekojen tunnuksien avaaja, useat asiat menevät ohi korvien.
Varmaan voi pyytää myöhemminkin, jos ei huomannut netissä tilatessa rastia laittaa.
Tiliote verkkopankissa sekä kerran vuodessa
postitse on ilmannen. - E mun mielestä kyllä kysytty
ei kyllä kirjoitti:
kysytä jos ottaa verkkopankkitunnukset... Ei multa ainakaan kysytty. En tosin valita koska saahan ne tiliotteet itsekin tulostettua verkkopankista. Ja kun mulla on vielä tapa että tallennan noi kaikki kuitit ja verkkotiliotteet koneeni kovalevylle niin saan niistä koska vaan useampiakin kopioita..jos tarvii vaikka verottajalle.
Siis käsitin että tiliotteet on verkkopankissa ja KERRAN VUODESSA tulisi hardcopyt postissa. Verkkopankissa voi valita maksullisen tiliotteen, mutta se tuleekin sitten kai joka kuukausi.
Ihan sama sinänsä. Koneella olevat tiedot on kuitenkin kätevämmät kuin paperilla olevat ja paremmassa turvassakin. Joten nou hätä.
Kunhan vain uteliaisuus heräsi, että tuleeko edes kerran vuodessa noi hardcopyt postissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339