Helsingin Sanomissa 6.1.2008 Jukka Relander kirjoitti, että : "Maahanmuutossa on kyse siitä, että lisääntyvä liikkuvuus tasoittaa eroja, ohentaa identiteettejä, vilkastaa ideoiden ja innovaatioiden kiertoa, muuttaa tuttua vieraaksi ja tekee vierasta tutuksi. Liikkuvuus ei lisää väkivaltaa". Viitaten maahanmuuttoon ja Jussi Hallo-ahoon.
Siis "ei lisää vakivaltaa"?!
Miksi Hesari tällaista valetta levittää, kun faktaakin on saatavilla. Menisi nyt ensin vaikka Ruotsin tai Ranskan lähiöihin katsomaan, onko maahanmuuttajien asuttamissa lähiöissä nyt vähemmän väkivaltaa kuin ennen heitä.
Eikä tämäkään nyt ihan suoranaisesti siltä näytä, että maahanmuutto olisi tehnyt Ruotsia rauhallisemmaksi. Suomen ohi on mennyt niin että suhina käy.
http://www.sci.fi/~draxl/Suhteellinen_rikollisuus_Ruotsissa_ja_Suomessa_Suomi=1_v2.png
Miksi HS valehtelee?
3
240
Vastaukset
- Apua en halua
Hyväksyä kivityksiä enkä pedofiiliuskontoa.
Haluan säilyä suomalaisena. Teoriat rakennetaan usein olettamuksen perusteella, vailla hajuakaan todellisuudesta.
- on myös
niitä ihmisiä jotka eivät tiedä monikultista yhtään mitään,mutta hienoa se joka tapauksessa on niin.
Olen itse asunut vuosia Tukholman lähiöissä,ja voin hyvin sanoa että väkivaltaa on riittämiin näissä musughetoissa,ei niissä valkoisen ja varsinkaan naisen kannata illan pimetessä paljon liikkua,itseni hakattiin ja ryöstettiin kerran,musujengi pääsi varovaisuudestani huolimatta yllättämään ja tietysti takaapäin kuten tapoihin kuuluu,siinä meni rahat ja kylkiluut.
Hyysärit sieltä vaan oppia hakemaan,niin näette sitten mitä paskasakkia nämä muslimit on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575669
- 1155448
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465046Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa303011Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252521- 512497
- 432177
- 231899
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151641Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101582