En tarkota nyt mitään piiskoja ja ketjuja enkä muitakaan välineitä. Mies voi alistaa naisen jo fyysisella voimalla, millä nainen miehen? Mikä on pientä nöyryyttämistä? Onko kynttilänvaha liikaa? Minkälaisesta alistuksesta mies nauttii?
Miten miestä voi alistaa?
10
6852
Vastaukset
- alistettu
Tarkoititko alistaa niin, että mies kärsii? Jos näin, kerron parit esimerkit:
Nainen voi alistaa miestä monella tavalla ja tekeekin sen useasti tietämättään.
Henkinen alistaminen on jopa tavallista sillä nainen on yleensä verbaalisesti lahjakkaampi kuin mies ja "sanasodassa" mies yleensä häviää.
Fyysisellä puolella nainen voi alistaa...tai paremminkin kiusata miestä pukeutumalla naisellisesti seksikkäisiin hameisiin ja korkea korkoisiin kenkiin sekä käyttäytymällä ylimielisesti miehiä kohtaan. Miesten maailmassahan visuaalisilla ärsykkeillä on suuri merkitys ja miehillä on taipumus "iskeä" naisia. Kun nainen iskuyrityksistä huolimatta osoittaa välinpitämättömyyttä miehiä kohtaan, osoittaa käytöksellään, että mies ei ole kiinnostava, tällainen käytös laskee miesten omanarvon tuntoa.
Jos nainen haluaa alistaa miestä niin että mieskin nauttii mutta kärsii, tapoja on useita. Kerron elävästä esimerkistä hauskan (ja kiihottavan) tapauksen:
Olin eräässä rock.konsertissa ja vieressäni oli pariskunta. Nainen oli niin lyhyt ettei tämä nähnyt bändin esiintymistä jolloin nainen vaati päästä miehen hartioille istumaan. Tietysti mies suostui, kun naisella oli vain minihame! Mies kyykistyi ja nainen nousi hartioille, mutta mies ei sitten jaksanutkaan nostaa naista ylös. Nainen oli lyhyehkö mutta aika tukevassa kunnossa ja ehdottoman kaunis ja seksikäs ( kurvikas ) eli miesten mieleen! Voitte arvata, miltä miehestä tuntui kun ei kyennyt naista nostamaan joten vierestä löytyi avuliaita miehiä jotka avittivat miehen ylös. Siinä harteilla nainen hyppi musiikin tahdissa nauttien ja mies oli aivan punainen kasvoiltaan. Pian mies lysähti alas ja pettynyt nainen vain vaati nostamaan ylös uudelleen.
Ainakin minä ja muut ympärillä olevat nautimme katsoa tätä ja olisin halunnut ottaa tämän naisen hartioilleni. Minä nauttisin suunnattomasti olla naisen alla!- Hallavainen
Kiitos vinkeistäsi.
Tuli myös mieleen että eikös se mene niin, että alistettu on loppujen lopuksi se jolla on valta? Ainakin omassa tapauksessani kuvittelisin näin, mies ei uskalla tehdä mitään ellei yllytä. Tuolla pienellä kiusaamisellakin yllyttää miestä kokoajan ja jossakin vaiheessa itsehillintä ei ehkä pidäkkään.
Sillonhan minä olen voittaja kun olen päässy päämäärään? Vaikkakin vähän kynsiä käytellen.
Eli minua todellakin kiehtoo ajatus miehen alistamisesta, sellaisen miehen joka ei sitä odota eikä mitkään leikit kiinnosta. En väkivaltaisesti, en tuottaen vahinkoa, mut saamalla sen silti nuoran päähän, nuolemaan vaikka mun varpaita koko päiväks. Pikkuhiljaa kietoa se enemmän ja enemmän pikkusormen ympärille. Tuota melkein kuvais että onhan mies eläin ;) - alistaja/alistettu?
Hallavainen kirjoitti:
Kiitos vinkeistäsi.
Tuli myös mieleen että eikös se mene niin, että alistettu on loppujen lopuksi se jolla on valta? Ainakin omassa tapauksessani kuvittelisin näin, mies ei uskalla tehdä mitään ellei yllytä. Tuolla pienellä kiusaamisellakin yllyttää miestä kokoajan ja jossakin vaiheessa itsehillintä ei ehkä pidäkkään.
Sillonhan minä olen voittaja kun olen päässy päämäärään? Vaikkakin vähän kynsiä käytellen.
Eli minua todellakin kiehtoo ajatus miehen alistamisesta, sellaisen miehen joka ei sitä odota eikä mitkään leikit kiinnosta. En väkivaltaisesti, en tuottaen vahinkoa, mut saamalla sen silti nuoran päähän, nuolemaan vaikka mun varpaita koko päiväks. Pikkuhiljaa kietoa se enemmän ja enemmän pikkusormen ympärille. Tuota melkein kuvais että onhan mies eläin ;)Mielenkiintoinen keskustelu. Edellisissä vastauksissa esille tulleet naiselliset keinot miehen alistamiseksi ovatkin juuri niitä mielenkiintoisimpia. Mies tietämättään taipuu Naisen koron alle.
En kuitenkaan allekirjoittaisi väitettä, että alistetulla olisi suurempi valta kuin alistajalla. Tai näin voi olla lyhyempiaikaisessa ja ei niin syvässä suhteessa. Mutta jossakin vaiheessa alistettu murtuu ja on umpikujassa, kykenemätön elämään ilman alistajaansa. Ja silloin tuo mainittu varpaiden nuolettaminen on kevyemmästä päästä, mitä alistaja voi alistetulla teettää.. - alistettu
Hallavainen kirjoitti:
Kiitos vinkeistäsi.
Eli minua todellakin kiehtoo ajatus miehen alistamisesta, sellaisen miehen joka ei sitä odota eikä mitkään leikit kiinnosta. En väkivaltaisesti, en tuottaen vahinkoa, mut saamalla sen silti nuoran päähän, nuolemaan vaikka mun varpaita koko päiväks. Pikkuhiljaa kietoa se enemmän ja enemmän pikkusormen ympärille. Tuota melkein kuvais että onhan mies eläin ;)Hmmm...osittain voisinpa sanoa että olet oikeassa! Mutta riippuu miehestä. Kaikki miehet eivät ole "elukoita" mutta jotkin ovat.
Nainen voi helposti kietoa miehen pikkusormensa ympärille. Hän saa helposti miehen kiihottumaan ja tietysti mies haluaa päästä "pukille". Nainenpa voi ilmaista ettei ole valmis siihen ja mies tietää, että nainen tarvitsee esileikkejä jolloin mies on valmis vaikka mihin ( mitä nainen pyytää/vaatii) päästäkseen päämääräänsä. Jotkut miehet eivät ehkä kestä ja ottavat naisen jossain vaiheessa vaikka väkisin. Luulen, että suurimmalla osalla miehistä on kuitenkin tärkeintä ettei loukkaa naisen tunteita ja järki vie voiton....ellei nainen halua että hänet otetaankin "eläimellisesti" ;-)
Konkreettinen keino alistaa mies on sitoa tämä sänkyyn. Silloin nainen voi käyttää miestä mielinmäärin hyväkseen - tai vain kiusata tätä!
Voisipa olla mielenkiintoinen ajatus..... - Hallavainen
alistettu kirjoitti:
Hmmm...osittain voisinpa sanoa että olet oikeassa! Mutta riippuu miehestä. Kaikki miehet eivät ole "elukoita" mutta jotkin ovat.
Nainen voi helposti kietoa miehen pikkusormensa ympärille. Hän saa helposti miehen kiihottumaan ja tietysti mies haluaa päästä "pukille". Nainenpa voi ilmaista ettei ole valmis siihen ja mies tietää, että nainen tarvitsee esileikkejä jolloin mies on valmis vaikka mihin ( mitä nainen pyytää/vaatii) päästäkseen päämääräänsä. Jotkut miehet eivät ehkä kestä ja ottavat naisen jossain vaiheessa vaikka väkisin. Luulen, että suurimmalla osalla miehistä on kuitenkin tärkeintä ettei loukkaa naisen tunteita ja järki vie voiton....ellei nainen halua että hänet otetaankin "eläimellisesti" ;-)
Konkreettinen keino alistaa mies on sitoa tämä sänkyyn. Silloin nainen voi käyttää miestä mielinmäärin hyväkseen - tai vain kiusata tätä!
Voisipa olla mielenkiintoinen ajatus.....No juu, "elukoita" sillä että kyllähän se koirakin tottelee kun sen kouluttaa. Sänkyyn sitominen kiinnostaa toisaalta, mutta mitä sitten?
Nyt on siis enää vain ongelma, mistä minä sen miehen saan. Pitkäaikainen suhde mennyt poikki ja haen tavallaan itseäni. Seksi aiemmassa suhteessa oli pelkkää vaniljaa, kaipasin itse väriä. Ehkä nyt sen löydänkin.
Onnistuiskohan sen miehen nappaamaan pienenen pienillä kiusauksilla ja pitkäaikaisella ei-niin-suoranaisella kiihottamisella. Ei edes suhteeseen, vaan kokeilemaan. Suoraakaan en toki halua pyytää.
Ja tosiaan kun itsekin olen suht kokematon niin pienestähän se pitää alottaa. Eli seuraava asia onkin, miten sen miehen suusta saa sanan että mistä se todella pitää. Pitääkö sekin kiristää väkisin ulos?
Asun vieläpä hyvin pienellä paikkakunnalla eikä täällä ole mitään "piirejä", jos joku on vähääkään ns. poikkeava niin heti tuijotetaan. Tämä vuodatuskaan ei enää kunnolla liity aiheeseen, mutta ehkä siitäkin sikiää lisää keskustelua. - alistettu
Hallavainen kirjoitti:
No juu, "elukoita" sillä että kyllähän se koirakin tottelee kun sen kouluttaa. Sänkyyn sitominen kiinnostaa toisaalta, mutta mitä sitten?
Nyt on siis enää vain ongelma, mistä minä sen miehen saan. Pitkäaikainen suhde mennyt poikki ja haen tavallaan itseäni. Seksi aiemmassa suhteessa oli pelkkää vaniljaa, kaipasin itse väriä. Ehkä nyt sen löydänkin.
Onnistuiskohan sen miehen nappaamaan pienenen pienillä kiusauksilla ja pitkäaikaisella ei-niin-suoranaisella kiihottamisella. Ei edes suhteeseen, vaan kokeilemaan. Suoraakaan en toki halua pyytää.
Ja tosiaan kun itsekin olen suht kokematon niin pienestähän se pitää alottaa. Eli seuraava asia onkin, miten sen miehen suusta saa sanan että mistä se todella pitää. Pitääkö sekin kiristää väkisin ulos?
Asun vieläpä hyvin pienellä paikkakunnalla eikä täällä ole mitään "piirejä", jos joku on vähääkään ns. poikkeava niin heti tuijotetaan. Tämä vuodatuskaan ei enää kunnolla liity aiheeseen, mutta ehkä siitäkin sikiää lisää keskustelua.Ei sinulle varmastikkaan ole ongelma miehen löytäminen mutta hyvän miehen löytäminen, se voikin olla jo hieman vaikeampaa ja vielä itsellesi täysin sopivan löytäminen, se on jo vaikeampi yhtälö! Paljolti se on myös itsestään kiinni miten parisuhde toimii ja varmasti pitkäaikainen suhteesi opetti sinua paljon ja olet seuraavassa suhteessasi jo kypsyneempi - ja ymmärrät miehiä paremmin. Molemmat varmasti ovat tehneet virheitä mutta niistähän sitä parhaiten oppii.
Ei todellakaan kannata (minusta) ilmaista miehelle heti tavattuaan eka kertaa että haluaisi seksiä. Minä ainakin kavahtaisin...tai me tietysti olemme niin erinlaisia kuitenkin. Minusta olisi parempi, jos homman hoitaa hienovaraisesti! Pukeutumalla seksikkäästi mutta ei liian ja pieni silmäpeli mukaan niin että mies huomaa naisen olevan hänestä kiinnostunut. Lyhyehkö hame ja muutenkin naisellisuus puree aina!
Riippuu miehestä, onko hän avoin luonteeltaan vaiko sulkeutunut ja miten kokeilunhaluinen hän on. Ilman muuta seksissä pitää ja täytyy kokeilla kaikkea mutta vain mihin vastapuolikin on halukas. Pakottaa ei saa mihinkään vastenmielisyyteen. Pikkuhiljaa kokeilee ja yhdessä sopii eri asentoja ja muita juttuja....
Uudet tilanteet, paikat, asut...vain mielikuvitus tuo rajat! Matkustappa joskus tulevaisuudessa etelään ja mene tulevan poikaystäväsi kanssa yöllä mereen uimaan....uikaa alasti yhdessä, kietoutukaa toisiinne, syleilkää toisianne ja rakastelkaa rantahietikolla.....
Sänkyyn sitomisessa tekisit sen mistä itse pidät ja tietysti vain mitä mies allasi sallii sinun tekevän. Tämä olisi monen miehen toiveuni - nainen käyttää miestä hyväkseen! Ensin hyväilisi paikkoja ja lopussa ratsastaisi villisti päällä ja iskisi kyntensä mieheeen...oijoi!
Minusta sillä missä asuu ei ole mitään väliä. Seksielämä on aina kahden ihmisen välinen asia ja siitä ei pidä puhua muille ihmisille. Oman poikkeavuutensa voi pitää salassakin ( niin minäkin teen ) so no problem!
Minulla on omia fetissejäni ja ne ovat minulle elämän suola ;-)
- Juha
Minua voisi nöyryyttää esim. "pakottaa" tekemään kotitöitä sellainen tyttömäinen muoviesiliina edessäni
- väinämöinen
Voit kieltää ja rajoittaa miehen orgasmeja. Osta hänelle siveysvyön ja lukitse hänen sukukalleudet niin että sulla on ainoa avain. Seksuaalisesti turhautunut mies tekee kyllä mitä tahansa tahdot. Täs on hyvä saitti mistä löytyy oikeita femdom tarinoita ja ideoita.
http://www.elisesutton.homestead.com/Main.html - Jansku
Tämä voi vaikuttaa kaukaa haetulta, mutta on tuikitavallinen alistamisen muoto.
Mies ryyppää ja on väkivaltainen humalassa. Vaimo tietää, että kun hän sanoo niin ja niin ja iskee miestä hänen tietämäänsä arkaan paikkaan, niin tulee turpiin. Vaimo ottaa turpiinsa "tahallaan", No sen jälkeen onkin katuva mies helppo pitää vallassa ja alistettuna. Polvet vaan ristiin ja vähän raotetaan jos palkkioksi saa mitä nyt mieli tekee millonkin. Tätä jatkuu niin kauan, kuin mies jaksaa. Kun miehen mitta tulee täyteen narahtaa korkki, ja ympyrä on sulkeutunut. - rekku
Me ihmiset olemme erilaisia ja en usko, että sinulle löytyy yleispätevää vastausta. Miehesi, partnerisi voi olla alistaja tai haluaa tulla alistetuksi. Ei ehkä kumpaakaan, vaan jostain väliltä? Kyse ei ole päivittäisestä elämästä, vaan roolileikistä, mutta ihan oikeasta asiasta.
Kerron vain itsestäni. Olen iso ja fyysisesti vahva ja naisen "voittaminen" ei tuottaisi ongelmaa tässä mielessä. Mutta, nautin suunnattomasti alistua naisen vallan alle. Nainen, ei näköön eikä ikäänkään katsomatta voi olla minulle valtiatar. Hänellä on valta ja hän voi käyttää sitä ilman rajoja. Valtiatar voi olla orjalleen/koiralleen armeliaskin, mutta kuitenkin ehdoton käskijä.
Olen ollut ammattilais (maksullisen) dominan käsittelyssä ja kokemus oli hyvä. Kuitenkin rahan käyttö häiritsee. Oikean suhteen löytäminen olisi tosiaan jotain. Onko naista, joka haluaa "panna" miestä halvalla?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048