kun ei kukaan juttele mitään.
nytkö on parempi
8
765
Vastaukset
Oli vaan ihan pakko HATSAN kanssa vähän leikkiä!:)
- aino-kaino
mitähän aloitus tarkoittaa?
- Meriläinen
äsken telkan ja radion kiinni, siks on niin hiljaista.
Mulla on yleensä aina taustalla joku pieni ääni mutta nyt kuuluu vaan näppäitten ääni. - Heikunkeikku
Eihän täälä hiljasta oo. Kauhee pulina menos, vai onks noi kaikki äänet vaan mun pään sisällä :(
Minä olen vapaaehtoinen pulisija i kväll.Iltaa pohojanmaalta..
Ei oikeen enää taharoo jaksaa innostua näistä palstoosta. Välihin aatteloo jotta täs on tullu jo kaikki oleellinen sanottua vuosien aikahan.
terv. seppä ja Tiitu pikkuunen täältä meirään kotoa vaan.- Heikunkeikku
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa pohojanmaalta..
Ei oikeen enää taharoo jaksaa innostua näistä palstoosta. Välihin aatteloo jotta täs on tullu jo kaikki oleellinen sanottua vuosien aikahan.
terv. seppä ja Tiitu pikkuunen täältä meirään kotoa vaan.Sun juttujas on niin mukava lukea. Uusia palstalaisia tulee, eikä ne oo läheskään kaikki lukeneet sun juttuja.
Jatka vaan kirjottelemisia, äläkä ees aattele pois jäämistä. Jookoski, joohan, eikö niin, juuhan, niinhän....:)
Tiitu-pikkuuselle halaukset täältä Vaasasta....öh...ja tietysti sulle myös. En heti meinannut kehdata sanoa sitä, kaino kun oon. - Meriläinen
Iltaa pohojanmaalta..
terv. seppä ja Tiitu pikkuunen täältä meirään kotoa vaan.ainakin nauttinu sepän kertoiluista, kun nautin yleensä murteista ja kuvitelmissani on sellainen hyvin rauhallinen puhe.
Ja ens kesänä tuun varmaan ja etin sieltä pohojanmaalta sen latomeren jostain.
Viime kesänä systerin kanssa kulkiessa oli paljon metsää mutta oli ehkä väärä suunta. - aikaa kutakin,
Iltaa pohojanmaalta..
terv. seppä ja Tiitu pikkuunen täältä meirään kotoa vaan.niinhän se lienee, tämänkin harrasteen/ajanvietteen kanssa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247