siis siinäpä kysymys. vastauksia kaipaisin että mistä turvotus mahtaa johtua vatsassa (ja kasvoissa)?
oluen turvotus?
7
1111
Vastaukset
- suuresta
juontimäärästä.
Kuuluu juoda korkeintaan kaksi pulloa päivässä.- pienestä
juontimäärästä.
Kuuluu juoda vähintään 20 pulloa päivässä. - tekevät
pienestä kirjoitti:
juontimäärästä.
Kuuluu juoda vähintään 20 pulloa päivässä.vain juntit ja alkkikset = junttialkkikset.
- mania on
tekevät kirjoitti:
vain juntit ja alkkikset = junttialkkikset.
Olen varakas mies.Kaikkea on.Nykyään ryyppään joka päivä.Ei se rahasta ole kiinni. Kaljaa löytyy aina muutama laatikko. En juo muuta.Viina ei maistu, vain olut.
Täällä maalla asuessa on aikaa ottaa huikkaa ja tuumia elämän ihmeellisyyksiä,. - osaa silti
mania on kirjoitti:
Olen varakas mies.Kaikkea on.Nykyään ryyppään joka päivä.Ei se rahasta ole kiinni. Kaljaa löytyy aina muutama laatikko. En juo muuta.Viina ei maistu, vain olut.
Täällä maalla asuessa on aikaa ottaa huikkaa ja tuumia elämän ihmeellisyyksiä,.ainakaan kirjoittaa. Välimerkkisi ovat aivan pielessä välilyönteihin nähden! Joita aina ei edes ole.
- mania on
osaa silti kirjoitti:
ainakaan kirjoittaa. Välimerkkisi ovat aivan pielessä välilyönteihin nähden! Joita aina ei edes ole.
Mene sinä kaikkine välimerkkeines vaikka hevon vittuun. Päde muijalles/ukolles,jos sellainen vielä ei ole ymmärtänyt jättää sua.
- lapsukainen
hermoja ainakin kannattais oppia hillitteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743