Kaikki kunnia...

...Israelilleki kulttuurivaltiona mut kyl niilt nyt lipsahti vähä överix. Ei voi mittään...:O

Tänään myös Vatikaanin kardinaalit ovat pahexuneet Israelin toimia eli kyltäs ny on sellanen remmi järkee puhumas Ranskan pressast, paavin kaut EU:hun, Arabiliittoon ja aina Tarja Haloseen, arkkipiispa Paarmaan, Alexi Stubbiin ja Eki Tuomiojaan saakka et ny on kyl syytä israelintoilijoittenkin jo myöntää, et läskix män...

8

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiivit

väläytyksesi? etkö voi pitää päiväkirjaasi jossakin muualla?

• Aron G.

Aivan.Niin kauan on kaikki hyvin,kun Jumalan ehdoton lupaus ainoalle esikoiskansalleen ja valitulle kansalleen on voimassa.Joten turhaa marinaa vastustaa Jumalan tahtoa.Shalom.

• Aron G. kirjoitti:

Aivan.Niin kauan on kaikki hyvin,kun Jumalan ehdoton lupaus ainoalle esikoiskansalleen ja valitulle kansalleen on voimassa.Joten turhaa marinaa vastustaa Jumalan tahtoa.Shalom.

2.Mooseksen kirja:
        19:5 JOS te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun.

Zori vaan. Ei onnistunu... ;o)

• tuhat ja yksi
        Aron G. kirjoitti:

Juutalaiset Raamatun mukaan rikkoivat Jumalaansa vastaan ja he sauvat siitä rangaistuksen.

Israelin valtion tuhosi n,722 eaa. Assuria!

Juudan valtion tuhosi , 586 eaa. Babylonia!

1.Moos.15:18 . lupaus muuttui!

>>>Lupausta ei voi muuttaa.
        Aron G. 8.1.2009 klo 20.53 >>>
        Katsoskun Raamatussa oli ehto!

• seemi
        Aron G. kirjoitti:

Juutalaiset ovat itse rikkoneet Jumalaa vastaan, tappaneet profeettoja, kieltäneet heidän opetuksensa, vääristelleet kirjoituksia joita heille on lähetelty, tiedoksi vain, että turha on sitten itkeä viimeisellä tuomiolla.

Juutalaisista on kaikki kirjoitettu pyhään kirjaan, kaikki mikä on juutalainen on jo tiedossa!

mitenkäs se käsky menikään!

ÄLÄ TAPA!

juutalaisille sama käsky on kirjoitettu varmaankin tähän tapaan... älä tapa juutalaista!!!

niinkö?

• Elisama

On siinnä sellainen kaarti ettei löydy yhtään sellaista joka ei olisi yleisen mielipiteen perässäjuoksija tavoitellessaan suosiota.
      Niin että läskiksi menee heidän lausuntonsa oikeudenmukaisuuden kannalta.

• ...ny vähä läskix...:O

• Näkyy olevan koko kaarti ei ne mitään tilanteista käsitä. Menisivät vähäksi aikaa asumaan rakettisateeseen niin oppisivat hieman turvallisuus strategista ajattelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      117
      4449
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      69
      3254
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3144
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2591
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2282
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1543
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1076
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      305
      1012
    9. 49
      822
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      53
      647
    Aihe