...Israelilleki kulttuurivaltiona mut kyl niilt nyt lipsahti vähä överix. Ei voi mittään...:O
Tänään myös Vatikaanin kardinaalit ovat pahexuneet Israelin toimia eli kyltäs ny on sellanen remmi järkee puhumas Ranskan pressast, paavin kaut EU:hun, Arabiliittoon ja aina Tarja Haloseen, arkkipiispa Paarmaan, Alexi Stubbiin ja Eki Tuomiojaan saakka et ny on kyl syytä israelintoilijoittenkin jo myöntää, et läskix män...
Kaikki kunnia...
8
265
Vastaukset
- naiivit
väläytyksesi? etkö voi pitää päiväkirjaasi jossakin muualla?
- Aron G.
Aivan.Niin kauan on kaikki hyvin,kun Jumalan ehdoton lupaus ainoalle esikoiskansalleen ja valitulle kansalleen on voimassa.Joten turhaa marinaa vastustaa Jumalan tahtoa.Shalom.
Aron G. kirjoitti:
Aivan.Niin kauan on kaikki hyvin,kun Jumalan ehdoton lupaus ainoalle esikoiskansalleen ja valitulle kansalleen on voimassa.Joten turhaa marinaa vastustaa Jumalan tahtoa.Shalom.
2.Mooseksen kirja:
19:5 JOS te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun.
Zori vaan. Ei onnistunu... ;o)- tuhat ja yksi
Aron G. kirjoitti:
Juutalaiset Raamatun mukaan rikkoivat Jumalaansa vastaan ja he sauvat siitä rangaistuksen.
Israelin valtion tuhosi n,722 eaa. Assuria!
Juudan valtion tuhosi , 586 eaa. Babylonia!
1.Moos.15:18 . lupaus muuttui!
>>>Lupausta ei voi muuttaa.
Aron G. 8.1.2009 klo 20.53 >>>
Katsoskun Raamatussa oli ehto! - seemi
Aron G. kirjoitti:
Juutalaiset ovat itse rikkoneet Jumalaa vastaan, tappaneet profeettoja, kieltäneet heidän opetuksensa, vääristelleet kirjoituksia joita heille on lähetelty, tiedoksi vain, että turha on sitten itkeä viimeisellä tuomiolla.
Juutalaisista on kaikki kirjoitettu pyhään kirjaan, kaikki mikä on juutalainen on jo tiedossa!
mitenkäs se käsky menikään!
ÄLÄ TAPA!
juutalaisille sama käsky on kirjoitettu varmaankin tähän tapaan... älä tapa juutalaista!!!
niinkö?
- Elisama
On siinnä sellainen kaarti ettei löydy yhtään sellaista joka ei olisi yleisen mielipiteen perässäjuoksija tavoitellessaan suosiota.
Niin että läskiksi menee heidän lausuntonsa oikeudenmukaisuuden kannalta. Näkyy olevan koko kaarti ei ne mitään tilanteista käsitä. Menisivät vähäksi aikaa asumaan rakettisateeseen niin oppisivat hieman turvallisuus strategista ajattelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872345Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4662281Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771462Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671333
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all191295Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091092Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871083Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2621068Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2711042