mitä koskaan ole töllöstä nähnyt, jopa paras ohjelma mitä 40 vuoteen on tullut, eilen
"REKKAKUSKIT JÄÄLLÄ".
äLKÄÄ MISSATKO TULEVIA JAKSOJA !
rekkakuskit jäällä
21
3962
Vastaukset
- miki
Sarja tuli Jimiltä joskus!
- Jäälakeus
Ensimmäisen jakson katsoin ja täytyy katsoa myös tulevia jaksoja.
Ei ole häävit olot tuolla jäätiellä, jos rekkaan tulee jokin vika tai jää pettää alta.
Siinähän mainittiin, että jos rekan pysäyttää, niin jää alkaa hiljalleen vajoamaan rekan alla ja lopulta rekka vajoaa hyiseen veteen.- kdddkd
pysäytysjuttu vaan 'Tosi-TV-dramatiikkaa'. Niiden trailerien perusteella tuo rekan uppoaminen näytti kyllä vahvasti tietokoneanimaatiolta.
Ehämmää tiiä.
- sfoiaesdfg
Kyseessä on pakko olla ihan tavallinen draamasarja eikä mikään tosi-tv. Ei yhden täysperän jumitus mäkeen tuki koko tietä tunneiksi, kun yhdistelmä on tiellä eikä ojassa. Aivan varmasti ammmattitaitoiset rekka/yhdistelmäkuskit olisivat pistäneet tuon jumiyhdistelmän siistiin jonoon tien sivuun, jotta liikenne pystyy jatkumaan.
- iiiiiiik
Ameriiikassa se on ihimeijen ihime kun veen päällä ajetaan autolla. Ja se on vielä liukasta.
..niin, vaan eihän ne osaa ajaa liukkaalla Eteläsuomessakaan. Unohin. Kai moinen on sitte jännää extremeä.
Ollaan me täällä pohjosessa sairaan kovia sällejä kun selvitään.- Professional1
Joopajoo! Kyllä on amatöörimäistä toimintaa.
- kylymiä miehiä
Ensimmäisessä jaksossa ruudussa oli että -50F ja meille oli suomennettu jotain -48 Celsiusastetta!
Ja ne sedät korjaili rekkojaan t-paidassa, ilman pää- tai käsineitä!
Celsiuksen nolla on -32 fahrenheittia. Mutta toisessakin osassa celsiukset ilmoitetiin milloin samana kuin fahrenheitit, milloin pari astetta sivussa.
Tietääkös joku onko kanadassa joku ihan oma fahrenheitti vai mikä tässä mättää? - poronen
kylymiä miehiä kirjoitti:
Ensimmäisessä jaksossa ruudussa oli että -50F ja meille oli suomennettu jotain -48 Celsiusastetta!
Ja ne sedät korjaili rekkojaan t-paidassa, ilman pää- tai käsineitä!
Celsiuksen nolla on -32 fahrenheittia. Mutta toisessakin osassa celsiukset ilmoitetiin milloin samana kuin fahrenheitit, milloin pari astetta sivussa.
Tietääkös joku onko kanadassa joku ihan oma fahrenheitti vai mikä tässä mättää?-50F on oikeasti -45,6C, on meitä petetty, perkele.
- kylymiä miehiä
poronen kirjoitti:
-50F on oikeasti -45,6C, on meitä petetty, perkele.
Minulla kun on kännykässä tämä muunnin niin saan kansainväliset yksiköt muunnettua.
Ei tuossa muuten mitään mutta talvisodan edellisessä elämässäni kokeneena tiedän, ettei -48 celsiusasteessa kukaan viipota t-paidassa ja paljain käsin metalliosia kopeloiden. - poronen
kylymiä miehiä kirjoitti:
Minulla kun on kännykässä tämä muunnin niin saan kansainväliset yksiköt muunnettua.
Ei tuossa muuten mitään mutta talvisodan edellisessä elämässäni kokeneena tiedän, ettei -48 celsiusasteessa kukaan viipota t-paidassa ja paljain käsin metalliosia kopeloiden.On ne kovia jätkiä, itsekin tuota vähän ihmettelin.
> Celsiuksen nolla on -32 fahrenheittia.
>
Kännykkäsi on jäätynyt, 0C ei ole -32F - poronen
poronen kirjoitti:
On ne kovia jätkiä, itsekin tuota vähän ihmettelin.
> Celsiuksen nolla on -32 fahrenheittia.
>
Kännykkäsi on jäätynyt, 0C ei ole -32FTarkistaisit ne ja - jutskat myös kunhan saat kännykän sulatettua...
- kylymiä miehiä
poronen kirjoitti:
Tarkistaisit ne ja - jutskat myös kunhan saat kännykän sulatettua...
Tuo muunto-ohjelma vaati tosiaan sulkumerkit miinusasteisiin, eli nyt nolottaa.
Oikea muuntokaava wikipedian mukaan on celsiukset*1,8 32
eli -40 astetta celsiusta on yhtä paljon fahrenheittina, mutta samaan aikaan amerikkalaisella henkilöllä voi olla kuumetta 104 astetta F.
- Jetska
oli odotukset, mutta pettymys suuri, kun näin eka jakson. UHOAMISTA JA KILPAILUA. Täysin perseestä koko sarja, en katso.
- Professional1
Jos 2 kuukaudessa tahkotaan hirrrrrrrrrrrveesti dollareita.Miksei niiden 10kk:n aikana panosteta autojen varustamiseen ja huoltamiseen tuota huippuvaarallista ja tosimiesten koitosta varten?
Kuormansidontakurssikin olisi kannattanut käydä...levynippujen ympäri olisi voinut laittaa pari kettinkiä/nippu,ja sitten tietysti niput traileriin kiinni kettingeillä."Kuorma liikkui kokoajan". Tulisivat kuvaamaan Suomeen Rekkadraamaa: Jääkarhut suurin uhka levähdysalueilla yövyttäessä,samoin rahtarien persvaon jäätyminen -70'c olosuhteissa kuormaa sidottaessa... - celsenseitti
Professional1 kirjoitti:
Jos 2 kuukaudessa tahkotaan hirrrrrrrrrrrveesti dollareita.Miksei niiden 10kk:n aikana panosteta autojen varustamiseen ja huoltamiseen tuota huippuvaarallista ja tosimiesten koitosta varten?
Kuormansidontakurssikin olisi kannattanut käydä...levynippujen ympäri olisi voinut laittaa pari kettinkiä/nippu,ja sitten tietysti niput traileriin kiinni kettingeillä."Kuorma liikkui kokoajan". Tulisivat kuvaamaan Suomeen Rekkadraamaa: Jääkarhut suurin uhka levähdysalueilla yövyttäessä,samoin rahtarien persvaon jäätyminen -70'c olosuhteissa kuormaa sidottaessa...Olisiko todellisuudessa kuitenkin nin että kahdessa kuukaudessa päästään plussan puolelle ja loppuvuodi tehdään tappiolla, niinkuin täällä sivistysmaissa on tapana hinnoitella kaikki.
- didilii
celsenseitti kirjoitti:
Olisiko todellisuudessa kuitenkin nin että kahdessa kuukaudessa päästään plussan puolelle ja loppuvuodi tehdään tappiolla, niinkuin täällä sivistysmaissa on tapana hinnoitella kaikki.
PIdän tästä sarjasta paljon.Harmi vain kun lempi kuskini Jay ja TJ lähtevät.Drewkin taitaa lähteä.
Muuten ihan kivaa ajanvietettä. - miettii...
didilii kirjoitti:
PIdän tästä sarjasta paljon.Harmi vain kun lempi kuskini Jay ja TJ lähtevät.Drewkin taitaa lähteä.
Muuten ihan kivaa ajanvietettä.Drew tosiaan otti loparit. Mietin vaan, että Drew lähti kotiin sillä ruskeella veturilla. Olikohan oma veturi ? Jos oli, niin miks helvetissä ei sillä ajanut, kun oli isännän romu jatkuvaan pajalla ?
- nimetön-96
drewhän ajo hughin rekalla. ei se sen oma ollu. sittehä se ajo sillä valkosella rekalla joka oli toddilla. siihen ruskeaan rekkaanhan tuli sitte uus kuski ja rickiki otti loparit joka ajo hughille. hughilla oli kyl hemmetin hieno rekka!
- ufgfghj
Eikö voitaisi rahtikoneilla lennättää nuo tavarat, kun rakennettaisiin kohteisiin sopivat lentokentät ? Varmana kallista, mutta ympärivuotista ja turvallista.....
- nimetön-96
lennätys on kolme kertaa kalliimpaa ku jäätiellä kuskaaminen.
- nimetön-96
ne olosuhteet on aika armottomat ja tavarat mitä ne kuskaa on niin isoja et ne ei mahu lentokoneeseen. ne on varmaan aatellu et siinä sivusahan menee pari tuhatta muutaki kuormaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900