mitä koskaan ole töllöstä nähnyt, jopa paras ohjelma mitä 40 vuoteen on tullut, eilen
"REKKAKUSKIT JÄÄLLÄ".
äLKÄÄ MISSATKO TULEVIA JAKSOJA !
rekkakuskit jäällä
21
4030
Vastaukset
- miki
Sarja tuli Jimiltä joskus!
- Jäälakeus
Ensimmäisen jakson katsoin ja täytyy katsoa myös tulevia jaksoja.
Ei ole häävit olot tuolla jäätiellä, jos rekkaan tulee jokin vika tai jää pettää alta.
Siinähän mainittiin, että jos rekan pysäyttää, niin jää alkaa hiljalleen vajoamaan rekan alla ja lopulta rekka vajoaa hyiseen veteen.- kdddkd
pysäytysjuttu vaan 'Tosi-TV-dramatiikkaa'. Niiden trailerien perusteella tuo rekan uppoaminen näytti kyllä vahvasti tietokoneanimaatiolta.
Ehämmää tiiä.
- sfoiaesdfg
Kyseessä on pakko olla ihan tavallinen draamasarja eikä mikään tosi-tv. Ei yhden täysperän jumitus mäkeen tuki koko tietä tunneiksi, kun yhdistelmä on tiellä eikä ojassa. Aivan varmasti ammmattitaitoiset rekka/yhdistelmäkuskit olisivat pistäneet tuon jumiyhdistelmän siistiin jonoon tien sivuun, jotta liikenne pystyy jatkumaan.
- iiiiiiik
Ameriiikassa se on ihimeijen ihime kun veen päällä ajetaan autolla. Ja se on vielä liukasta.
..niin, vaan eihän ne osaa ajaa liukkaalla Eteläsuomessakaan. Unohin. Kai moinen on sitte jännää extremeä.
Ollaan me täällä pohjosessa sairaan kovia sällejä kun selvitään.- Professional1
Joopajoo! Kyllä on amatöörimäistä toimintaa.
- kylymiä miehiä
Ensimmäisessä jaksossa ruudussa oli että -50F ja meille oli suomennettu jotain -48 Celsiusastetta!
Ja ne sedät korjaili rekkojaan t-paidassa, ilman pää- tai käsineitä!
Celsiuksen nolla on -32 fahrenheittia. Mutta toisessakin osassa celsiukset ilmoitetiin milloin samana kuin fahrenheitit, milloin pari astetta sivussa.
Tietääkös joku onko kanadassa joku ihan oma fahrenheitti vai mikä tässä mättää? - poronen
kylymiä miehiä kirjoitti:
Ensimmäisessä jaksossa ruudussa oli että -50F ja meille oli suomennettu jotain -48 Celsiusastetta!
Ja ne sedät korjaili rekkojaan t-paidassa, ilman pää- tai käsineitä!
Celsiuksen nolla on -32 fahrenheittia. Mutta toisessakin osassa celsiukset ilmoitetiin milloin samana kuin fahrenheitit, milloin pari astetta sivussa.
Tietääkös joku onko kanadassa joku ihan oma fahrenheitti vai mikä tässä mättää?-50F on oikeasti -45,6C, on meitä petetty, perkele.
- kylymiä miehiä
poronen kirjoitti:
-50F on oikeasti -45,6C, on meitä petetty, perkele.
Minulla kun on kännykässä tämä muunnin niin saan kansainväliset yksiköt muunnettua.
Ei tuossa muuten mitään mutta talvisodan edellisessä elämässäni kokeneena tiedän, ettei -48 celsiusasteessa kukaan viipota t-paidassa ja paljain käsin metalliosia kopeloiden. - poronen
kylymiä miehiä kirjoitti:
Minulla kun on kännykässä tämä muunnin niin saan kansainväliset yksiköt muunnettua.
Ei tuossa muuten mitään mutta talvisodan edellisessä elämässäni kokeneena tiedän, ettei -48 celsiusasteessa kukaan viipota t-paidassa ja paljain käsin metalliosia kopeloiden.On ne kovia jätkiä, itsekin tuota vähän ihmettelin.
> Celsiuksen nolla on -32 fahrenheittia.
>
Kännykkäsi on jäätynyt, 0C ei ole -32F - poronen
poronen kirjoitti:
On ne kovia jätkiä, itsekin tuota vähän ihmettelin.
> Celsiuksen nolla on -32 fahrenheittia.
>
Kännykkäsi on jäätynyt, 0C ei ole -32FTarkistaisit ne ja - jutskat myös kunhan saat kännykän sulatettua...
- kylymiä miehiä
poronen kirjoitti:
Tarkistaisit ne ja - jutskat myös kunhan saat kännykän sulatettua...
Tuo muunto-ohjelma vaati tosiaan sulkumerkit miinusasteisiin, eli nyt nolottaa.
Oikea muuntokaava wikipedian mukaan on celsiukset*1,8 32
eli -40 astetta celsiusta on yhtä paljon fahrenheittina, mutta samaan aikaan amerikkalaisella henkilöllä voi olla kuumetta 104 astetta F.
- Jetska
oli odotukset, mutta pettymys suuri, kun näin eka jakson. UHOAMISTA JA KILPAILUA. Täysin perseestä koko sarja, en katso.
- Professional1
Jos 2 kuukaudessa tahkotaan hirrrrrrrrrrrveesti dollareita.Miksei niiden 10kk:n aikana panosteta autojen varustamiseen ja huoltamiseen tuota huippuvaarallista ja tosimiesten koitosta varten?
Kuormansidontakurssikin olisi kannattanut käydä...levynippujen ympäri olisi voinut laittaa pari kettinkiä/nippu,ja sitten tietysti niput traileriin kiinni kettingeillä."Kuorma liikkui kokoajan". Tulisivat kuvaamaan Suomeen Rekkadraamaa: Jääkarhut suurin uhka levähdysalueilla yövyttäessä,samoin rahtarien persvaon jäätyminen -70'c olosuhteissa kuormaa sidottaessa... - celsenseitti
Professional1 kirjoitti:
Jos 2 kuukaudessa tahkotaan hirrrrrrrrrrrveesti dollareita.Miksei niiden 10kk:n aikana panosteta autojen varustamiseen ja huoltamiseen tuota huippuvaarallista ja tosimiesten koitosta varten?
Kuormansidontakurssikin olisi kannattanut käydä...levynippujen ympäri olisi voinut laittaa pari kettinkiä/nippu,ja sitten tietysti niput traileriin kiinni kettingeillä."Kuorma liikkui kokoajan". Tulisivat kuvaamaan Suomeen Rekkadraamaa: Jääkarhut suurin uhka levähdysalueilla yövyttäessä,samoin rahtarien persvaon jäätyminen -70'c olosuhteissa kuormaa sidottaessa...Olisiko todellisuudessa kuitenkin nin että kahdessa kuukaudessa päästään plussan puolelle ja loppuvuodi tehdään tappiolla, niinkuin täällä sivistysmaissa on tapana hinnoitella kaikki.
- didilii
celsenseitti kirjoitti:
Olisiko todellisuudessa kuitenkin nin että kahdessa kuukaudessa päästään plussan puolelle ja loppuvuodi tehdään tappiolla, niinkuin täällä sivistysmaissa on tapana hinnoitella kaikki.
PIdän tästä sarjasta paljon.Harmi vain kun lempi kuskini Jay ja TJ lähtevät.Drewkin taitaa lähteä.
Muuten ihan kivaa ajanvietettä. - miettii...
didilii kirjoitti:
PIdän tästä sarjasta paljon.Harmi vain kun lempi kuskini Jay ja TJ lähtevät.Drewkin taitaa lähteä.
Muuten ihan kivaa ajanvietettä.Drew tosiaan otti loparit. Mietin vaan, että Drew lähti kotiin sillä ruskeella veturilla. Olikohan oma veturi ? Jos oli, niin miks helvetissä ei sillä ajanut, kun oli isännän romu jatkuvaan pajalla ?
- nimetön-96
drewhän ajo hughin rekalla. ei se sen oma ollu. sittehä se ajo sillä valkosella rekalla joka oli toddilla. siihen ruskeaan rekkaanhan tuli sitte uus kuski ja rickiki otti loparit joka ajo hughille. hughilla oli kyl hemmetin hieno rekka!
- ufgfghj
Eikö voitaisi rahtikoneilla lennättää nuo tavarat, kun rakennettaisiin kohteisiin sopivat lentokentät ? Varmana kallista, mutta ympärivuotista ja turvallista.....
- nimetön-96
lennätys on kolme kertaa kalliimpaa ku jäätiellä kuskaaminen.
- nimetön-96
ne olosuhteet on aika armottomat ja tavarat mitä ne kuskaa on niin isoja et ne ei mahu lentokoneeseen. ne on varmaan aatellu et siinä sivusahan menee pari tuhatta muutaki kuormaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 224024
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu313457Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543274Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu93265Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222889Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod232641Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122215MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747