Oulun Eden

Silminsyöjä

Oltiin avovaimon kanssa Oulun Edenissä tuossa uuden vuoden hujakoilla. Paikkana ihan ok, joskin hieman vaatimaton allasosasto. Mutta se yhteissauna pelasti paljon. Kyseessä on siis kylpylän itsensä mukaan Roomalais-Iiriläinen yhteissauna, joka käytännössä on yhteishöyrysauna miehille ja naisille ilman mitään väliesteitä.

Kovinhan se oli miesvaltainen (liekö suomessa oikeasti niin paljon Roomalais-Iiriläisestä saunasta nauttivia miehiä), mutta kyllä siellä naisiakin tasaisesti kävi. Paljon oli perustyylistä suomalaista "rehevää ja rempseää" naista, mutta mikä jäi ihan ykkösenä mieleen, oli venäläinen nuori nainen. Ja millainen!

Vaikutti, että vartalossa oli kaikki prikulleen oikealla paikalla ja kasvot olivat kuin enkelillä. Posliinipimpin näin ihan livenä ja näin läheltä ensimmäistä kertaa elämässäni (jos oman avovaimon kokeiluja ei lasketa..) ja se oli jotenkin äärimmäisen kiihottavaa.

Myöhemmin hotellihuoneessa kultani kiusoitteli minua siitä, että taisin tuijotella vieraita pimperoita - karvattomia vielä. Eli olipas vaan hänkin sen huomioinut.

Eli jospa yhteenvetona sanon, että mielestäni kylpylöissä yhteissaunat ovat ihan ehdoton juttu, koska kuitenkin paljon pariskuntia niissä käy ja yhdessä saunominen on keskimäärin paljon mukavampaa. Mutta on siinä myös aina se pikkutuhma tirkistelymomentti. Eli kiitos ei uikkareille/pyyhkeille.

22

7247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niipä!

      Juuri niin, kyllä naiset huomaavat tuijotuksen, vaikka kyttäävämies luulee, ettei sitä kukaan näe.

      • Yksi lisää

        Silmin syöjä;Todellakin yksi kyttääjä lisää Oulun Edeniin.KYLLÄ NAISET NIIN OMA AVOVAIMOSI KUIN VENÄLÄISNAINENKIN heti huomaavat tuijotuksesi,muutaman kerran tuijottelun jälkeen venäläisnaisetkin varmaan alkavat suojautua pyyhkeellä kyttääjiä vastaan.Nämä kylpyläkeskustelut kyllä kuuluvat tyystin eri palstalle,mutta olkoon nyt tämän kerran tässä.
        Saunominenhan ei ole naturismia joten sikäli ollaan väärällä palstalla.


    • Osku32

      No et hintoja tiedustellut. Minä oululaisena kyllä tiedän, kenet olet tavannut siellä Edenin puutarhasssa.

    • Vapaus

      Kyllä tuo Oulun Eden yksi Suomen parhaista nakumestoista ilman muuta.

      Pitäis käydä useammmin.

      • ARVOSTELIJA

        Sitä nopeammin saat kaiteet, tai uikkaripakon sinnekkin.


      • Olet pervo

        Haluatko aikaansaada väliseinän Oulun Eedeniinkin?

        Olisi kaikille parasta, ettet Sinä kävisi kylpylöissä lainkaan.


      • Vapaus
        ARVOSTELIJA kirjoitti:

        Sitä nopeammin saat kaiteet, tai uikkaripakon sinnekkin.

        Minhän nimenomaan tuen käynneilläni rahallisesti niitä kylpylöitä joissa on mahdollsuus yhteiseen alastomuuteen.

        Esim. Ikaalinen ja Flamingo ei saa multa SENTTIÄKÄÄN ennen kuin nakusauna palautuu.


      • Vapaus
        Olet pervo kirjoitti:

        Haluatko aikaansaada väliseinän Oulun Eedeniinkin?

        Olisi kaikille parasta, ettet Sinä kävisi kylpylöissä lainkaan.

        EN HALUA!


      • kyttääjiä
        Vapaus kirjoitti:

        Minhän nimenomaan tuen käynneilläni rahallisesti niitä kylpylöitä joissa on mahdollsuus yhteiseen alastomuuteen.

        Esim. Ikaalinen ja Flamingo ei saa multa SENTTIÄKÄÄN ennen kuin nakusauna palautuu.

        niissä käy huomattavasti enemmän väkeä, kuin kävi silloin kun sää olit niissä kytiksellä.


      • Oletko nyt tyytyväinen
        Vapaus kirjoitti:

        EN HALUA!

        Sinähän sait käytökselläsi ja kirjoituksillasi aikaiseksi sen, että Ikaalisista tehtiin uikkarisauna.
        Oletko nyt tyytyväinen tekojesi seuraamuksesta?


      • TEKEEKÖ TIUKKAA

        Mistä sait tuon oulun edenin kehumisvimman,siitäkö kun joku kertoi nähneensä siellä maksullisen naisen,sekö sai kyttäysviettisi heräämään,ai niin Vapaudella ei olekaan lupa vastata kun on kirjoituskiellossa ikuisesti.


      • ilskukka
        TEKEEKÖ TIUKKAA kirjoitti:

        Mistä sait tuon oulun edenin kehumisvimman,siitäkö kun joku kertoi nähneensä siellä maksullisen naisen,sekö sai kyttäysviettisi heräämään,ai niin Vapaudella ei olekaan lupa vastata kun on kirjoituskiellossa ikuisesti.

        sinnekkin tuli saunan oveen pyyhe kielto kyltti


      • vapaus.
        ilskukka kirjoitti:

        sinnekkin tuli saunan oveen pyyhe kielto kyltti

        Siellä on pyhepakko tai uikkarit.


      • Huh hyh!
        ilskukka kirjoitti:

        sinnekkin tuli saunan oveen pyyhe kielto kyltti

        Ettei vaan siitäkin saunasta tehty uikkarisauna.
        Sehän on yleensä pyyhepervojen tavoitteena ja monessa paikassa tuo tavoite on toteutunutkin.

        Eipä tarvitse enään saunoa pyyhkeessä, kun uikkarit estävät sukuelinten katselun.


    • Anonyymi

      Menossa edeniin,toivottavasti kauniinpaakin sukupuolta löytyy saunaseuraksi.Alastomuus on luonnollista.

    • Alastomuus on luonnollista,siis sinne ja toivotaan että kauniinpaakin sukupuolta löytyy saunaan seuraksi.

    • Anonyymi

      Sait minut kiinnostumaan tuolla käymisestä... Olen parikymppinen hokka ja kaunis nainen, olisi jännä käydä tuolla kiusaamassa miehiä ihan vain olemalla alasti ;) Kuka ties, ehkä jonain päivänä menen.

      • Anonyymi

        Kannattaa käydä, itse aina salaa masturboin miestenpuolella ja katselen naisia


    • Anonyymi

      Saas nähdä, kauanko tuo yhteissaunominen tuolla sallitaan. Kyllä nuo peräkamarin pojat saavat läähätyksellään ja tuijottelullaan naiset kiukustumaan ja valittamaan. Sitten käy kuten monessa muussakin paikassa eli miehet ja naiset erikseen.

      Sitä saadaan mitä tilataan!

    • Anonyymi

      Runkkarit ovat pilanneet monta hyvää juttua. Siksi noita kylpylöitten yhteissaunomisia on jouduttu lopettamaan.

    • Anonyymi

      Vanhan tavan mukaan nyt viikonvaihteessa siellä on taas melkoinen menno. Nuoret venakot tulevat Pietarista ja he pitävät hauskaa. Siinä menossa suomipoika pehmenee takuuvarmasti.

    • Anonyymi

      Edenissä on vain runkkarimiehiä. Päivystävät saunassa ja runkkailevat keskenään. Milloinkahan henkilökunta puuttuu asiaan.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe