israel on kaksinkertaistanut laittomien siirtokuntien ympärillä olevat maa-alueet ja estää niiden laillisten omistajien pääsyn niille. Estämällä sopimusten vastaisesti osoitteenmuutokset Gazan ja Länsirannan välillä se hajottaa niiden asukkaat ja perheet kahdeksi osaksi. Ihmisoikeusjärjestöt vaativat kansainvälistä yhteisöä puuttumaan Israelin toimiin palestiinalaisten kansallisen ykseyden ja ihmisoikeuksien turvaamiseksi
apartheidia.
5
166
Vastaukset
- etninen valtio
ja siihen pyrki natsi-saksakin.
- h,,,mm
Voisitko pakata kimpsuri ja kampsusi palstalta ja vielä parempi: palaa sinne, mistä olet tullut ja jätä suomalaiset rauhaan. - Kait tajuat itsekin, että olet palstalla häirikkönä? - Valhetta valheen perään. Ja se johtuu ymmärtämättömyydestäsi, kun et lue Raamatun kirjoituksia, joissa nimenomaan selitetään Raamatun maiden alkuperä! Kyllä se, kuule, on Israelin saama alue Jumalalta. - Miksi muuten olet tullut Suomeen, kerro se palstalaisille!
- muuta tähän
viimeiseen kun että lue Johann.8/44 jos osaat lukea.
- ehdotus...
Vain hevonen, joka on vuosikymmenet kiertänyt ympyrää kaivon ympärillä voi puhua(jos osaisi puhua) kuin sinä.
Teikäläisillä on vain kaksi kommenttia, joista toinen koskee maasta muuttamista, ja toinen sitä mitä 'jumala' on sanonut.
Te elätte jossakin pimeässä kaivossa, minne päivänvalo ei ole kuunaan paistanut... Jumalaa te käytätte etupäässä toisten ihmisten herjaamiseen.
Sinä ja kaltaisesi olette museotavaraa, joten tee siitä itse johtopäätkset...
- Karvaperse
Kyseessä on arabikansojen ystävyysseuran tiedote
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264