Onko YK tarkoituksellisena kohteena?

YK:n Gazassa olevat virkailijat ovat sitä mieltä, että Israel ampuu YK:n kohteita tarkoituksellisesti vaikka tuon tuostakin koordinaatit ilmoitetaan ja toisella puolella ne kuitataan.

Sama ilmiö oli Libanonissakin. Yksi suomalainenkin kuoli silloin ja kunnon selitystä ei koskaan saatu.

Ehkä Israel vihaa YK:ta? Toivottavasti ei kuitenkaan, sillä se tulee sitä vieläkin tarvitsemaan.

43

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akys

sehän on jo itsestään selvyys.Ovat varmaan mielissään kun ei tarvitse käyttä kohteiden hakuun omaa tiedustelua kun oikein ilmoitetaan ne vielä koordinaattien kera ja vielä merkitäänkin.Vai olisko noin et israelin tietotekniikka on tosiaan niin surkealla mallilla et näitä sattuu näin usein,tätä ei kyl usko erkkikään.
      Kylläpä ovatkin sairaita.

• sairas!

Huhuh, miten joidenkin mielikuvitus laukkaa!

• Juttu oli kurja juttu mutta siinnä vaan hissipollat ampu niitä rakettejaan aivan sen aseman vierestä. Ei niillä YK miehillä ollut muuta valtuutta kun kirjata ylös montako rakettia läksi ja milloin. Ne pelkurit hissipollat teki sen tahallaan että saisi ampua rauhassa ja mahdollinen vastaisku mustaisi Israelia.

• oikeassa.

ja koulurakennuksen viereltä (mistä aloittaja kehtaa ilman taustatietoja viestiä laittaa) on eräältä videolta nähtävissä, kuinka hamas asentaa jatkuvasti raketteja ja laukaisee ne Israelin puolelle. No, onneksi israelilaiset eivät ole höynäytettävissä. Lisäksi hamas on itse sanonut, että se laittaa naiset ja lapset ihmiskilviksi ja sen kyllä huomaa. Naisten ja lasten helmoihin vain ja kyllä niin oma, pelkurielämä säästyy.

• siellä on
        oikeassa. kirjoitti:

ja koulurakennuksen viereltä (mistä aloittaja kehtaa ilman taustatietoja viestiä laittaa) on eräältä videolta nähtävissä, kuinka hamas asentaa jatkuvasti raketteja ja laukaisee ne Israelin puolelle. No, onneksi israelilaiset eivät ole höynäytettävissä. Lisäksi hamas on itse sanonut, että se laittaa naiset ja lapset ihmiskilviksi ja sen kyllä huomaa. Naisten ja lasten helmoihin vain ja kyllä niin oma, pelkurielämä säästyy.

mahtanut videoida ja minkä rakennuksen lähistöllä? Eiköhän ne ole juutalaisten omaa videointia eikä niin hirvittävän luotettavaa. Uppoaahan se näihin friikkeihin jotka uskovat kaikenlaisiin satuihin, kuten "valittukansa" myyttiin. No omaa kuoppaansa kaivavat, juutalaiset.

• Diana-ad-rem

ei ole mitään apua tuolla seudulla, en ihmettele ollenkaan jos Israel on niihin kyllästynyt.

Libanonin aikaan juutalaiset ilmoittivat, että viekää siviilit pois alta.
        Minkä takia muutama YK sotilas jäi sinne roikumaan sodan jalkoihin.
        Vai oliko johdossa vika. Siis YK:n, jonka olis pitänyt kutsua sotilaat takaisin.

• Diana-ad-rem kirjoitti:

ei ole mitään apua tuolla seudulla, en ihmettele ollenkaan jos Israel on niihin kyllästynyt.

Vai oliko johdossa vika. Siis YK:n, jonka olis pitänyt kutsua sotilaat takaisin.

...kollektiiviset rangaistukset ovat täysin älyvapaita vaihtoehtoja.

• oikeassa. kirjoitti:

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/46297-punainen-risti-israel-viivytti-apua-nelja-paivaa

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Avustustiimi Gazassa Hirvittävä näky/1135242583491

Todella outoa toimintaa tuo YK toiminta. Ei järjen hiventäkään.

• zeeva (ei kirj.)
        Diana-ad-rem kirjoitti:

UNITED NOTHING!
        Katselivat vain läpi sormien Hizbollahin kaivaessa tunneleitaan.....

• zeeva (ei kirj.) kirjoitti:

UNITED NOTHING!
        Katselivat vain läpi sormien Hizbollahin kaivaessa tunneleitaan.....

...Zeevalla lievää kritiikkiä kunnioitettavaa ja ansioitunutta kansainvälistä yhteisöämme kohtaan.....

/..\
         O

• zeeva (ei kirj.)
        KTS kirjoitti:

...Zeevalla lievää kritiikkiä kunnioitettavaa ja ansioitunutta kansainvälistä yhteisöämme kohtaan.....

/..\
         O

osui oikeaan...
        myönnä pois - olet kritiikistäni samaa mieltä, eller hur?

• zeeva (ei kirj.) kirjoitti:

osui oikeaan...
        myönnä pois - olet kritiikistäni samaa mieltä, eller hur?

...oon ihan satarosenttisest päinvastaist mielt ja kannatan jopa voimatoimia Yykoon taholt sille alueelle ellei muu auta.

Sitä kutsutaan rauhaanpakottamisex...;o)

• terroristit ampuivat

raketteja 150 m:n päästä sairaalasta. Israel
      ampui nämä terroristit kuoliaaksi ja samalla len-
      si muutama kranaatinsirpale sairaalan seinään.

On ne julmia nämä juutalaiset, kun eivät anna
      terroristien ammuskella rauhassa! Kyllä sai-
      raalan läheltä pitäisi saada ampua rauhassa.

• ...mieluummin näitä YK:n ja Punasen Ristin paikan päällä olevia henkilöitä, joilla ei oo mittään syytä valehella, kuin näitä kotisohvalla köllötteleviä äärikristillissii fundamentalistei, jotka rakentellee fantasiapelimaailmansa Vanhan Testamentin keihästaistelujen tuoxinan ainexista...:O

• Diana-ad-rem
        KTS kirjoitti:

...mieluummin näitä YK:n ja Punasen Ristin paikan päällä olevia henkilöitä, joilla ei oo mittään syytä valehella, kuin näitä kotisohvalla köllötteleviä äärikristillissii fundamentalistei, jotka rakentellee fantasiapelimaailmansa Vanhan Testamentin keihästaistelujen tuoxinan ainexista...:O

saa laskea vessan pöntöstä alas.

• arabiedustajat
        KTS kirjoitti:

...mieluummin näitä YK:n ja Punasen Ristin paikan päällä olevia henkilöitä, joilla ei oo mittään syytä valehella, kuin näitä kotisohvalla köllötteleviä äärikristillissii fundamentalistei, jotka rakentellee fantasiapelimaailmansa Vanhan Testamentin keihästaistelujen tuoxinan ainexista...:O

yhtä luotettavia kuin sinun rakastamasi
        Ahmadinejad!!!

Yyykoon jäsen se on Israelkin ja Yykoossa se Suomikin on kannuxensa ansainnut!

Hyvä!

• arabiedustajat kirjoitti:

yhtä luotettavia kuin sinun rakastamasi
        Ahmadinejad!!!

on 192 jäsenvaltiota. Muslimivaltioita näistä on 60.

• Esko K.
        Diana-ad-rem kirjoitti:

Minä olen lukenut sinun pöyristyttäviä kirjoitelmiasi useamman päivän ajan.Mahdatkohan sinä olla terve mieleltäsi.Sen olen pannut merkille että kyynisyys saavuttaa uuden uloituvuuden lausunnoistasi.Sinä et näytä välittävän lainkaan siitä,että lapsia murhataan ja jopa avustustöntekiöitä pommitetaan avustustyössään.Haavoittuneet lapset makaavat kuolleiden äitiensä rinnalla päiväkausia ja raakuus saavuttaa mielettömät mitat.Et voi olla nainen,sillä kukaan nainen ei voi tuntea tuonkaltaista halveksuntaa elämää kohtaan.Mutta jos olet nainen niin olet hirvio luonnoltasi eikä sinun ole maailman silmissä oikeus elää.

Mutta jotain hyvää voi sanoa tästä lahtaamisesta.Nyt olen oppinut ymmärtämään minkälainen juutalaisen perusolemus on pohjimmiltaan ja minkä arvon tulen antamaan niille kärsimyksille mitä vielä joudutte kokemaan.

• KTS kirjoitti:

Olet tavannut käytännössä etes jotain YK henkilökuntaa. Kyllä ne sujuvasti valehtelee ja toteuttaa omien maittensa tahtoa. Ainoita jotka toimii puolueetomasti on lähinnä suomalaiset.

• sharyn kirjoitti:

Sitten tahtoo johtaa koko maailmaa öljymsä avulla.

Se tukkisi viemärin ja saastuttaisi vesistön. Olisko annettava Somalian merirosvoille pantiksi.

• WhiteWikingi kirjoitti:

Sitten tahtoo johtaa koko maailmaa öljymsä avulla.

• noinhan se on...
        WhiteWikingi kirjoitti:

Olet tavannut käytännössä etes jotain YK henkilökuntaa. Kyllä ne sujuvasti valehtelee ja toteuttaa omien maittensa tahtoa. Ainoita jotka toimii puolueetomasti on lähinnä suomalaiset.

"Ainoita jotka toimii puolueetomasti on lähinnä suomalaiset."

HAH HAH!!!! Olet täysin objektiivinen ja puolueeton...Siinä meni WhiteWikingin viimeisetkin uskottavuuden rippeet.

• WhiteWikingi kirjoitti:

..ovat selkeästi tuominneet Israelin toimet presidentistä ministerien ja virkamiehistön kautta YK-sotilaisiin ja edelleen aina viimeiseen YK:n avustus- ja Punaisen Ristin työntekijään saakka.

Nää hihhulinvimpulanpimpulan uskispellet on asia erixeen ja niitä on yx tai kax hannutakkula...

• Diana-ad-rem
        Esko K. kirjoitti:

Minä olen lukenut sinun pöyristyttäviä kirjoitelmiasi useamman päivän ajan.Mahdatkohan sinä olla terve mieleltäsi.Sen olen pannut merkille että kyynisyys saavuttaa uuden uloituvuuden lausunnoistasi.Sinä et näytä välittävän lainkaan siitä,että lapsia murhataan ja jopa avustustöntekiöitä pommitetaan avustustyössään.Haavoittuneet lapset makaavat kuolleiden äitiensä rinnalla päiväkausia ja raakuus saavuttaa mielettömät mitat.Et voi olla nainen,sillä kukaan nainen ei voi tuntea tuonkaltaista halveksuntaa elämää kohtaan.Mutta jos olet nainen niin olet hirvio luonnoltasi eikä sinun ole maailman silmissä oikeus elää.

Mutta jotain hyvää voi sanoa tästä lahtaamisesta.Nyt olen oppinut ymmärtämään minkälainen juutalaisen perusolemus on pohjimmiltaan ja minkä arvon tulen antamaan niille kärsimyksille mitä vielä joudutte kokemaan.

YK:sta minä olen sitä mieltä, kun tuolla edellä sanoin.

Kaikki mikä täällä on juutalaisvastaista, tuomitsevaa ja vihanlietsontaa, on toki normaalia ja hyväksyttävää. Mutta annas olla, jos joku on toista mieltä, hän on hirviö.

Samalla kun olet tekohurskaasti elämän puolesta, olet valmis minun oikeuteni elämään riistämään.
        Öh, ÖH, Öh.
        Minä olen historiasta lukenut mitkä ovat maailman silmät, ja ne silmät eivät ole antaneet juutalaisille koskaan oikeutta elää.
        En ole huomannut mainintaakaan täällä siitä, kuinka raketti lensi juutalaisten puolelle ja vanhainkodin katosta sisälle.
        Sinä varmaan sanot, että se oli vain kivilinko.
        Satun muistamaan nekin ajat jolloin busseja räjähteli siellä ja täällä Israelin puolella, mutta ne ohitettiin pikkuhuomautuksella uutisissa.
        Ei tämä sota ole muuttanut sitä pöyristyttävyyttä mikä tällä palstalla on ollut kaiken aikaa, puhutaan sitten sodasta tai uskonnosta, sama antisemitismi aina vaan.
        Ilokseni on sentään muutamia asiallisiakin kirjoituksia ja se antaa aina toivoa, että maailma joskus muuttuisi, ja syyllisiä olis jossain muuallakin kuin juutalaisissa.

Voithan sinä kritisoida minun kirjoituksia, mikä niissä on virheellistä.
        Palestiinalaiset eivät suostu elämään oikein, joten mitä teet.
        Annat heidän vain elää niinkuin haluavat. Vai?
        Mitäs siitä, jos ammuskelevat rakettaja ja juutalaislapsia kuolee.
        En toivo sotia, enkä lasten kuolemia, mutta ymmärrän sen, että ilkivallallakin on rajansa.

Kaikki mikä täällä on juutalaisvastaista, tuomitsevaa ja vihanlietsontaa, on toki normaalia ja hyväksyttävää. Mutta annas olla, jos joku on toista mieltä, hän on hirviö.

Samalla kun olet tekohurskaasti elämän puolesta, olet valmis minun oikeuteni elämään riistämään.
        Öh, ÖH, Öh.
        Minä olen historiasta lukenut mitkä ovat maailman silmät, ja ne silmät eivät ole antaneet juutalaisille koskaan oikeutta elää.
        En ole huomannut mainintaakaan täällä siitä, kuinka raketti lensi juutalaisten puolelle ja vanhainkodin katosta sisälle.
        Satun muistamaan nekin ajat jolloin busseja räjähteli siellä ja täällä Israelin puolella, mutta ne ohitettiin pikkuhuomautuksella uutisissa.
        Ei tämä sota ole muuttanut sitä pöyristyttävyyttä mikä tällä palstalla on ollut kaiken aikaa, puhutaan sitten sodasta tai uskonnosta, sama antisemitismi aina vaan.
        Ilokseni on sentään muutamia asiallisiakin kirjoituksia ja se antaa aina toivoa, että maailma joskus muuttuisi, ja syyllisiä olis jossain muuallakin kuin juutalaisissa.

En toivo sotia, enkä lasten kuolemia, mutta ymmärrän sen, että ilkivallallakin on rajansa.

...vuonna 1948 kun piti sen äänillä perustaa Israel. Mutkun se YK:n jäsenyys edellyttää myös tiettyjä velvollisuuksia...:D

• Diana-ad-rem
        sharyn kirjoitti:

jotakin, jos on 60 Muslimivaltiota.

jotakin, jos on 60 Muslimivaltiota.

Sulla on omituinen käsitys kansainyhteisöstä...:O

• Esko K.
        Diana-ad-rem kirjoitti:

Öh, ÖH, Öh.

Raketti oli Israelin oma ja kuka väittää muuta valehtelee.
        Toivot että maailma muuttuisi.Aivan,mutta maailma muuttuu juutalaisille turvalliseksi vain kun sinä ja sukusi muuttuu,etkä kuvittele olevasi jotain ylhäistä jumalallista rotua,joka komentelee oikuillaan kansoja ja jonka tehtävä on olla jonkun kuvitellun jumalan välikappale.Voi hyvänen aika mitä sontaa jota vielä kaikenmaailman hihhulit uskovat.
        Erämaan paimentolaisia,kerjäläisiä te olette olleet maailman sivu ja rättikauppiaita.Siinä on teidän jumalsukunne.Kaikkialta teidät on karkoitettu juonittelujen takia.Viimeksi Puolasta eikä siitä ole pitkää aikaa.

• Diana-ad-rem
        KTS kirjoitti:

...vuonna 1948 kun piti sen äänillä perustaa Israel. Mutkun se YK:n jäsenyys edellyttää myös tiettyjä velvollisuuksia...:D

että Israelilla ei ole oikeus puolustaa itseään.

YK on aikansa elänyt, sille nyt vain ei voi mitään.
        Se ei ole oikeudenmukaista Israelia kohtaan, jos siellä on 60 muslimimaata, ja muut myötäilee omien etujensa takia (öljy ym. terrosisminpelko)
        tämä on totuus.

• Diana-ad-rem
        KTS kirjoitti:

Sulla on omituinen käsitys kansainyhteisöstä...:O

epäoikeudenmukaista, siinä ei ole mitään epäselvää.

epäoikeudenmukaista, siinä ei ole mitään epäselvää.

Kun maailmas nyt vain on 60 muslimivaltiota, niin sun ja muittenkin täytyy vaan tulla toimeen sen asian kans tai sitten muuttaa Kuuhun...:O

että Israelilla ei ole oikeus puolustaa itseään.

YK on aikansa elänyt, sille nyt vain ei voi mitään.
        Se ei ole oikeudenmukaista Israelia kohtaan, jos siellä on 60 muslimimaata, ja muut myötäilee omien etujensa takia (öljy ym. terrosisminpelko)
        tämä on totuus.

...kaikki söis vaan ne kaakut kuormast mutkun ne astiatkin pitäis tiskata ja Israelillaki on oma tiskivuoro yykoos...:O

• Diana-ad-rem
        KTS kirjoitti:

...kaikki söis vaan ne kaakut kuormast mutkun ne astiatkin pitäis tiskata ja Israelillaki on oma tiskivuoro yykoos...:O

juutalaisuuteen kuuluu, että kädet pestään ja astiatkin tiskataan.

Jeesus taas opetti, että niin ei tarvitse tehdä,
        likaisin käsin syöminen ei saastuta, astioita ei tarvitse pestä, eikä ruukkuja huuhdella.

Sinä sotket taas asioita.
        Eikä tästä tämän enempää.

juutalaisuuteen kuuluu, että kädet pestään ja astiatkin tiskataan.

Jeesus taas opetti, että niin ei tarvitse tehdä,
        likaisin käsin syöminen ei saastuta, astioita ei tarvitse pestä, eikä ruukkuja huuhdella.

Sinä sotket taas asioita.
        Eikä tästä tämän enempää.

...keitän iltakahvit ja tiskaan kupit tai sit en mut saat liittyy kahviseurax astraaliruumiis tai sillee...:D

• Diana-ad-rem
        KTS kirjoitti:

Kun maailmas nyt vain on 60 muslimivaltiota, niin sun ja muittenkin täytyy vaan tulla toimeen sen asian kans tai sitten muuttaa Kuuhun...:O

Ja tulen toimeen toimeen 60 muslivaltionkin kanssa, kunhan pysyvät minusta kaukana, minä olen nainen.

Ja tulen toimeen toimeen 60 muslivaltionkin kanssa, kunhan pysyvät minusta kaukana, minä olen nainen.

Sepäs sattui...:D

/..\
         ▼

• Diana-ad-rem
        Esko K. kirjoitti:

Raketti oli Israelin oma ja kuka väittää muuta valehtelee.
        Toivot että maailma muuttuisi.Aivan,mutta maailma muuttuu juutalaisille turvalliseksi vain kun sinä ja sukusi muuttuu,etkä kuvittele olevasi jotain ylhäistä jumalallista rotua,joka komentelee oikuillaan kansoja ja jonka tehtävä on olla jonkun kuvitellun jumalan välikappale.Voi hyvänen aika mitä sontaa jota vielä kaikenmaailman hihhulit uskovat.
        Erämaan paimentolaisia,kerjäläisiä te olette olleet maailman sivu ja rättikauppiaita.Siinä on teidän jumalsukunne.Kaikkialta teidät on karkoitettu juonittelujen takia.Viimeksi Puolasta eikä siitä ole pitkää aikaa.

Ikävä tuottaa sinulle pettymys, muuta minä olen ihan tavallinen suomalainen.
        Eikä minun suku muutu miksikään, vaikka minä olenkin tällainen.
        Mutta...
        Jos maailma muuttuu turvalliseksi juutalaisille sillä, että minun sukuni muuttuu, niin voin minä toki yrittää sitäkin muuttaaa.

Mutta...
        Jos maailma muuttuu turvalliseksi juutalaisille sillä, että minun sukuni muuttuu, niin voin minä toki yrittää sitäkin muuttaaa.

...kahvia...:D

• Esko K.
        Diana-ad-rem kirjoitti:

Mutta...

Voi hyvänen aika.Pitääkö tämäkin vielä saada kokea.Että Suomalainen ja Suomalaisen sivistävän kasvatuksen saanut on muuttunut lapsien murhaajien puolustajaksi.
        Mikä oikein mahtoi mennä kasvatuksessasi vikateille.Ilmeisesti vanhempasi ovat näitä hihhuleita,lahkolaisia jotka luulevat Israelia sairaaloisesti nuolemalla saavan ihanan taivaspaikan.
        Erehdyt sisko pieni.Mitään et tule saamaan eivätkä hurskaat vanhempasi.Ainoa mitä saat on kaksi metriä multaa rintasi päälle ja kolme koputusta jota kukaan ei kuule.

• Paula K....nen.

No nyt eivät muslimit ole ainoita uskovia Israelia vastaan.Paavi ja Katollinen kirkko vertaa suoraan Gazan keskitysleiriä Natsi Saksan tuhoamisleireihin.
      Tässä onkin juutalaisille selittelemistä.Paavin takana on miljardi Katolista Kristittyä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe