Tölkissä lasinsirpaleita sisällä

Sirpale

Älkää juoko olutta eikä muitakaan juomia suoraan tölkistä vaan kaatakaa juoma lasiin, niin näette mitä juotte.
Karjala olut-tölkin (5.68 dl) sisältä löytyi kaksi ruskeaa noin sentin mittaista lasinsirpaletta jotka ovat joutuneet tölkkiin jo Hartwallin panimolla.

Tölkki ostettu 8.1.2009 klo 15:34 Jyväskylästä K-supermarket Forumista (Entinen ruoka Anttila).

Tölkin pohjassa merkinnät:
03/2009 29
0134 05 22:26

Reklamaatio Hartwallin panimolle toimitettu.

8

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lava kaljaa

      Hyi helvetti, sehän on jo vaarallista. Vaadi nyt muutama keissi kaljaa korvaukseksi. Elä tyydy samaan, kuin itse aikanaan, kun valitin eräästä pydäripussista löytyneestä terävästä luunsirusta Tradekalle. Viikkojen päästä sain 5 euron lahjakortin Siwaan..

      • minkälaiset

        korvaukset sun ois sitten mielestäs pitänyt saada? 50, 500 ekee vai mitä?

        Kohtuullista oli että korvasivat sentään sen hinnan minkä pussista maksoitkin!

        Ahneus se tuntuu maan perivän!


      • lava kaljaa
        minkälaiset kirjoitti:

        korvaukset sun ois sitten mielestäs pitänyt saada? 50, 500 ekee vai mitä?

        Kohtuullista oli että korvasivat sentään sen hinnan minkä pussista maksoitkin!

        Ahneus se tuntuu maan perivän!

        Ei tieteskään mitään jenkkityyliin "milli kouraan". Mut se luunpala olis voinut joutua yhtähyvin meidän 2-vuotiaan nieluun ja siinähän se ihme ois ollukin..Kyllä firmojen on kannettava vastuunsa.Eikös joskus kauan sitten ruotsinlaivalla joku joi Hartwallin lonkeroa pullosta ja siinä olikin lipeää joukossa..


      • 345
        lava kaljaa kirjoitti:

        Ei tieteskään mitään jenkkityyliin "milli kouraan". Mut se luunpala olis voinut joutua yhtähyvin meidän 2-vuotiaan nieluun ja siinähän se ihme ois ollukin..Kyllä firmojen on kannettava vastuunsa.Eikös joskus kauan sitten ruotsinlaivalla joku joi Hartwallin lonkeroa pullosta ja siinä olikin lipeää joukossa..

        Vai on teillä mahdollista että olutta joutuu 2 vuotiaan kurkusta alas. ;) Mutta asiaan. Luulen kyllä että tuo lasinsirpaleista reklamointi laittoi tehtaan varpailleen taas pitemmäksi aikaa.
        Turha sieltä on enää mitään rahaa alkaa lypsämään kun ei onneksi mitään käynyt.
        Ettei tosiaan mene amerikan malliin että aina joutuu maksamaan miljoonia eikä järjenkäyttö ole sallittua.


      • 345
        345 kirjoitti:

        Vai on teillä mahdollista että olutta joutuu 2 vuotiaan kurkusta alas. ;) Mutta asiaan. Luulen kyllä että tuo lasinsirpaleista reklamointi laittoi tehtaan varpailleen taas pitemmäksi aikaa.
        Turha sieltä on enää mitään rahaa alkaa lypsämään kun ei onneksi mitään käynyt.
        Ettei tosiaan mene amerikan malliin että aina joutuu maksamaan miljoonia eikä järjenkäyttö ole sallittua.

        Nyt oli itselläni luetun ymmärtäminen heikoilla...
        Sotkin oluttölkin lasinsirpaleet ja tuon ruuassa olevat luunsirut keskenään...
        Vaan jos luette valmisruokien esimerkiksi kanarisoton tuoteselostetta niin siellä varoitetaan että saattaa sisältää luunkappaleita. Valmistaja pesee kätensä tällä tavalla asiasta jos alkaa kovin isot oikeustoimet.


    • The Rat

      Hyvät lasinpalat olivat pilanneet Karjalalla... :)

      Erässä voi olla noita enemmänkin. Toisaalta, en ainakaan itse harrasta suoraan nieluun heittämistä, joten kyllä yleensä viimeistään suussa huomaa, jos seassa on sattumia.

      Toki usein tulee lasista nykyään juotua, mutta esimerkiksi reissussa ei oikein viitsi... :)

    • vanha nakki

      Vaikuttaa siltä, että lasimestari on aloittanut uransa jo joitakin kuukausia sitten Suomessa.

    • vanha nakki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe