...epäilen vedätystä ja pitkitystä ja vempulointia sen taholta edelleen kun mitään ei tapahdu...
Israel on taipumassa YK-joukkoihin mut...
5
140
Vastaukset
- Ken Kuka
Israel ei tarvitse vedätystä eikä vempulointia. Se kuuluu aivan toisen ryhmän toimintatapoihin.
Toista jälleen: hezzb'allah varustautui 6 vuotta un tarkkailijoiden silmäillessä vieressä taivaanrantaa, ja sodan alkaessa se alkoi toimia terroristien tulenjohtajana ja tiedotuskeskuksena. Kumpaan vai molempiinko tehtäviin Israel nyt "taipuu"?Jos kansainvälinen yhteisö on tietyn lössin mielest ihan rosvoja niin ei ihme jos palestiinalaisvauvatkin sen mielest on...:D
- DoctorT
KTS, sinun tietosi ja näkemyksesi ovat niin peräti lapsellisia ja yksisilmäisiä, että voi havaita sinun ammentavan tietosi vain korruptoituneesta länsimediasta.
ISRAEL ei tule aivan helposti YK:n turvaajia rajoilleen hyväksymään. Sen verran huono maine näillä on Etelä Libanonin ajoilta. Ja täysin puolueelliset arabeille, myös suomalaiset! Tietoa on!..ja kertovat, että kylsiinä isrelinto karisee kun sitä touhua katselee. YK-joukkoja tönitään ja kolhitaan.
On ihan ymmärrettävää etteivät sinun kaltaisesi YK:ta sinne halua erotuomariksi mutta kohta ei enää kysytä...;o)
Lähettää niin voin vaikka hakea. Siellä vois se pellejärjestö YK maksaa hyvän liksan ja siellä voi olla sitä toimintaa että pysyy mieli virkeänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393