perimmäinen luonne alkaa paljastua. Syynä ovat suurelta osin myös rannikon kaasuvarat, joista Palestiina omistaa laillisesti 60%:ttia ... aikovat ryövätä myös ne.
Israelin ja Palestiinan sodankäynnin ...
21
628
Vastaukset
- todé
---
- persona-non-grata
oikeudet omistaa suurin osa kaasuvaroista, koska se kuuluu heidän reservaattialueeseensa. Sitä ei sitten tiedä, miten asia muuttuu, jos Israel todella miehittää alueen ...
- nyt vasta
persona-non-grata kirjoitti:
oikeudet omistaa suurin osa kaasuvaroista, koska se kuuluu heidän reservaattialueeseensa. Sitä ei sitten tiedä, miten asia muuttuu, jos Israel todella miehittää alueen ...
jaa, se olikin valhetta, se entinen miehitys!
- todé
persona-non-grata kirjoitti:
oikeudet omistaa suurin osa kaasuvaroista, koska se kuuluu heidän reservaattialueeseensa. Sitä ei sitten tiedä, miten asia muuttuu, jos Israel todella miehittää alueen ...
palestiinalaishallinnon lämpärettä.
- merim.raimo
persona-non-grata kirjoitti:
oikeudet omistaa suurin osa kaasuvaroista, koska se kuuluu heidän reservaattialueeseensa. Sitä ei sitten tiedä, miten asia muuttuu, jos Israel todella miehittää alueen ...
sinun pitäisi nyt vaikkapa kirjoittaa nootti YK hon.että hyväksyvät terroristijärjestö Hamasin kaasuesiintymien lailliseksi omistajiksi. turhaa sinun on täällä itkeä terroristien "laillisista oikeuksista" ;(
- persona-non-grata
nyt vasta kirjoitti:
jaa, se olikin valhetta, se entinen miehitys!
sitä, jotta palestiinalaiset ajetaan varmasti kokonaan pois asuttamaltaan alueelta. Tässä jo sekoaa sanoissaankin, kun kello on jo yli puolenyön :).
- persona-non-grata
merim.raimo kirjoitti:
sinun pitäisi nyt vaikkapa kirjoittaa nootti YK hon.että hyväksyvät terroristijärjestö Hamasin kaasuesiintymien lailliseksi omistajiksi. turhaa sinun on täällä itkeä terroristien "laillisista oikeuksista" ;(
taito on? Täällä ei ole ketään puhunut mistään valtiosta. Ja onko Hamas=palestiinalainen tavallinen kansa? Siis sinun mielestä.
Vihaako kaikki keski-ikäiset ja iäkkäämmät miehet nuoria naisia, jotka kyselevät "liikaa" ja ottavat kantaa perinteisiin "miesten juttuihin"? Vai missä mättää?
En oikein tykkää tuollaisesta piilo***********! - merim.raimo
persona-non-grata kirjoitti:
taito on? Täällä ei ole ketään puhunut mistään valtiosta. Ja onko Hamas=palestiinalainen tavallinen kansa? Siis sinun mielestä.
Vihaako kaikki keski-ikäiset ja iäkkäämmät miehet nuoria naisia, jotka kyselevät "liikaa" ja ottavat kantaa perinteisiin "miesten juttuihin"? Vai missä mättää?
En oikein tykkää tuollaisesta piilo***********!ja tunnet itsesi non-grataksi kaikkialla. Mikset anna elämääsi Jeesukselle? synnyt uudesti ylhäältä ja Jeesus antaa rauhansa sinulle, ei hän anna niinkuin tämä mailma antaa. sinusta tulee TAIVASTENVALTAKUNNAN kansalainen ja perillinen.niin ei tartte yrittää rakentaa Palestiinan valtiota tänne maanpäälle. ;(
- persona-non-grata
merim.raimo kirjoitti:
ja tunnet itsesi non-grataksi kaikkialla. Mikset anna elämääsi Jeesukselle? synnyt uudesti ylhäältä ja Jeesus antaa rauhansa sinulle, ei hän anna niinkuin tämä mailma antaa. sinusta tulee TAIVASTENVALTAKUNNAN kansalainen ja perillinen.niin ei tartte yrittää rakentaa Palestiinan valtiota tänne maanpäälle. ;(
sinun mahdollisia fantasioitasi minun mahdollisista traumoistani :).
Ei sinulle voi silti vihainen olla ... lyödäänkö näin kuvainnollisesti kättä päälle ja "riita" poikki? - merim.raimo
persona-non-grata kirjoitti:
sinun mahdollisia fantasioitasi minun mahdollisista traumoistani :).
Ei sinulle voi silti vihainen olla ... lyödäänkö näin kuvainnollisesti kättä päälle ja "riita" poikki?ja jätetään ne Juutalaiset ja Palestiinalaiset Jumalan "tuomittaviksi" :(
...jossain sotii, niin taustalla ovat raha, öljy, kaasu ja luonnonvarat.
Nää israelintoilijat saadaan toki sitten mukaan rummuttamaan ujuttamalle sekaan sopivat määrät uskonnollista paskaa...- -IDF-
No mitä mainitsemistasi Israel Gazasta hakee?
Rahaako?:D
Siinä olet oikeassa, että kaikissa Lähi-idän sodissa polttoaineena on uskonto, uskonto nimeltä islam. Ilman islamia ei ole "vapaustaistelijoitakaan".
Rauhasta islamisteilla ja juutalaisilla on käänteinen käsitys. - persona-non-grata
voi käydä lukemassa ajankohtaisia aiheita maailmanpolitiikkaan liittyen: http://www.globalresearch.ca/
- eikkari7
persona-non-grata kirjoitti:
voi käydä lukemassa ajankohtaisia aiheita maailmanpolitiikkaan liittyen: http://www.globalresearch.ca/
tässä sulle. http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/
- persona-non-grata
eikkari7 kirjoitti:
tässä sulle. http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/
tahot osaavat. Taitavasti tehty "dokumentti", mutta niin läpinäkyvä.
Itse suosittelemani linkin kirjoittajat sentään osaavat tarkastella asiaa objektiivisesta näkökulmasta, olematta silti mitään antisemitistejä. Mikään ei ole mustavalkoista, kuitenkin pitää omata kykyä hahmottaa myös asioiden taustoja ...
- Kaasuton
Ensiksi, Israel ei sodi palestiinalaisia, vaan terrorijärjestö Hamasia vastaan, joka sodan myös aloitti.
Toiseksi, palestiinalaisten omistuksessa ei ole kaasuvaroja.
Kolmanneksi, puhut paskaa.- persona-non-grata
Jos sinulla on englannin kieli suht hallussa, käypäs lukemassa esim. kyseisestä jutusta GlobalResearchin sivustoilta. Samaisesta asiasta on kirjoittanut eräs taloustieteen professori, joka on varmasti meistä jokaista viisaampi ...
- 'kaksi tenavaa'
jotka kostavat toisilleen tekemänsä vääryydet sanoen: sinä aloitit ensin, niinkuin lapset, jotka heittelevät kiviä toistensa päälle sen vuoksi, että 'tuo toinen' sen heittelyn aloitti.
Kuitenkaan kummallakaan ei ole viisautta sen lopettamiseen, vaikka toisin luullaan. Israelhan miehitti Gazaa,mutta vetäytyi sieltä 2005. Mikä jälkeenpäin näytti olevan virhe,koskapa Hamas valtasi välittömästi väkivalloin Gazan ja aloitti sotatoimet Israelia vastaan (miksihän nämä sotatoimet eivät aiheuttaneet mitään reaktioita lännessä?). Hamas ampui yli kolmen vuodena aikana yli 6000 rakettia, kunnes Israelin mitta täyttyi(pitkään kyllä kesti) ja sen jälkeen Israel vastasi iskuihin laajalla sotatoimille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372