Israelin ja Palestiinan sodankäynnin ...

persona-non-grata

perimmäinen luonne alkaa paljastua. Syynä ovat suurelta osin myös rannikon kaasuvarat, joista Palestiina omistaa laillisesti 60%:ttia ... aikovat ryövätä myös ne.

21

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todé

      ---

      • persona-non-grata

        oikeudet omistaa suurin osa kaasuvaroista, koska se kuuluu heidän reservaattialueeseensa. Sitä ei sitten tiedä, miten asia muuttuu, jos Israel todella miehittää alueen ...


      • nyt vasta
        persona-non-grata kirjoitti:

        oikeudet omistaa suurin osa kaasuvaroista, koska se kuuluu heidän reservaattialueeseensa. Sitä ei sitten tiedä, miten asia muuttuu, jos Israel todella miehittää alueen ...

        jaa, se olikin valhetta, se entinen miehitys!


      • todé
        persona-non-grata kirjoitti:

        oikeudet omistaa suurin osa kaasuvaroista, koska se kuuluu heidän reservaattialueeseensa. Sitä ei sitten tiedä, miten asia muuttuu, jos Israel todella miehittää alueen ...

        palestiinalaishallinnon lämpärettä.


      • merim.raimo
        persona-non-grata kirjoitti:

        oikeudet omistaa suurin osa kaasuvaroista, koska se kuuluu heidän reservaattialueeseensa. Sitä ei sitten tiedä, miten asia muuttuu, jos Israel todella miehittää alueen ...

        sinun pitäisi nyt vaikkapa kirjoittaa nootti YK hon.että hyväksyvät terroristijärjestö Hamasin kaasuesiintymien lailliseksi omistajiksi. turhaa sinun on täällä itkeä terroristien "laillisista oikeuksista" ;(


      • persona-non-grata
        nyt vasta kirjoitti:

        jaa, se olikin valhetta, se entinen miehitys!

        sitä, jotta palestiinalaiset ajetaan varmasti kokonaan pois asuttamaltaan alueelta. Tässä jo sekoaa sanoissaankin, kun kello on jo yli puolenyön :).


      • persona-non-grata
        merim.raimo kirjoitti:

        sinun pitäisi nyt vaikkapa kirjoittaa nootti YK hon.että hyväksyvät terroristijärjestö Hamasin kaasuesiintymien lailliseksi omistajiksi. turhaa sinun on täällä itkeä terroristien "laillisista oikeuksista" ;(

        taito on? Täällä ei ole ketään puhunut mistään valtiosta. Ja onko Hamas=palestiinalainen tavallinen kansa? Siis sinun mielestä.

        Vihaako kaikki keski-ikäiset ja iäkkäämmät miehet nuoria naisia, jotka kyselevät "liikaa" ja ottavat kantaa perinteisiin "miesten juttuihin"? Vai missä mättää?

        En oikein tykkää tuollaisesta piilo***********!


      • merim.raimo
        persona-non-grata kirjoitti:

        taito on? Täällä ei ole ketään puhunut mistään valtiosta. Ja onko Hamas=palestiinalainen tavallinen kansa? Siis sinun mielestä.

        Vihaako kaikki keski-ikäiset ja iäkkäämmät miehet nuoria naisia, jotka kyselevät "liikaa" ja ottavat kantaa perinteisiin "miesten juttuihin"? Vai missä mättää?

        En oikein tykkää tuollaisesta piilo***********!

        ja tunnet itsesi non-grataksi kaikkialla. Mikset anna elämääsi Jeesukselle? synnyt uudesti ylhäältä ja Jeesus antaa rauhansa sinulle, ei hän anna niinkuin tämä mailma antaa. sinusta tulee TAIVASTENVALTAKUNNAN kansalainen ja perillinen.niin ei tartte yrittää rakentaa Palestiinan valtiota tänne maanpäälle. ;(


      • persona-non-grata
        merim.raimo kirjoitti:

        ja tunnet itsesi non-grataksi kaikkialla. Mikset anna elämääsi Jeesukselle? synnyt uudesti ylhäältä ja Jeesus antaa rauhansa sinulle, ei hän anna niinkuin tämä mailma antaa. sinusta tulee TAIVASTENVALTAKUNNAN kansalainen ja perillinen.niin ei tartte yrittää rakentaa Palestiinan valtiota tänne maanpäälle. ;(

        sinun mahdollisia fantasioitasi minun mahdollisista traumoistani :).

        Ei sinulle voi silti vihainen olla ... lyödäänkö näin kuvainnollisesti kättä päälle ja "riita" poikki?


      • merim.raimo
        persona-non-grata kirjoitti:

        sinun mahdollisia fantasioitasi minun mahdollisista traumoistani :).

        Ei sinulle voi silti vihainen olla ... lyödäänkö näin kuvainnollisesti kättä päälle ja "riita" poikki?

        ja jätetään ne Juutalaiset ja Palestiinalaiset Jumalan "tuomittaviksi" :(


    • ...jossain sotii, niin taustalla ovat raha, öljy, kaasu ja luonnonvarat.

      Nää israelintoilijat saadaan toki sitten mukaan rummuttamaan ujuttamalle sekaan sopivat määrät uskonnollista paskaa...

      • hohhoijaa


      • -IDF-

        No mitä mainitsemistasi Israel Gazasta hakee?
        Rahaako?:D

        Siinä olet oikeassa, että kaikissa Lähi-idän sodissa polttoaineena on uskonto, uskonto nimeltä islam. Ilman islamia ei ole "vapaustaistelijoitakaan".
        Rauhasta islamisteilla ja juutalaisilla on käänteinen käsitys.


      • persona-non-grata

      • eikkari7

      • persona-non-grata
        eikkari7 kirjoitti:

        tässä sulle. http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/

        tahot osaavat. Taitavasti tehty "dokumentti", mutta niin läpinäkyvä.

        Itse suosittelemani linkin kirjoittajat sentään osaavat tarkastella asiaa objektiivisesta näkökulmasta, olematta silti mitään antisemitistejä. Mikään ei ole mustavalkoista, kuitenkin pitää omata kykyä hahmottaa myös asioiden taustoja ...


    • Kaasuton

      Ensiksi, Israel ei sodi palestiinalaisia, vaan terrorijärjestö Hamasia vastaan, joka sodan myös aloitti.

      Toiseksi, palestiinalaisten omistuksessa ei ole kaasuvaroja.

      Kolmanneksi, puhut paskaa.

      • persona-non-grata

        Jos sinulla on englannin kieli suht hallussa, käypäs lukemassa esim. kyseisestä jutusta GlobalResearchin sivustoilta. Samaisesta asiasta on kirjoittanut eräs taloustieteen professori, joka on varmasti meistä jokaista viisaampi ...


    • 'kaksi tenavaa'

      jotka kostavat toisilleen tekemänsä vääryydet sanoen: sinä aloitit ensin, niinkuin lapset, jotka heittelevät kiviä toistensa päälle sen vuoksi, että 'tuo toinen' sen heittelyn aloitti.

      Kuitenkaan kummallakaan ei ole viisautta sen lopettamiseen, vaikka toisin luullaan.

    • Israelhan miehitti Gazaa,mutta vetäytyi sieltä 2005. Mikä jälkeenpäin näytti olevan virhe,koskapa Hamas valtasi välittömästi väkivalloin Gazan ja aloitti sotatoimet Israelia vastaan (miksihän nämä sotatoimet eivät aiheuttaneet mitään reaktioita lännessä?). Hamas ampui yli kolmen vuodena aikana yli 6000 rakettia, kunnes Israelin mitta täyttyi(pitkään kyllä kesti) ja sen jälkeen Israel vastasi iskuihin laajalla sotatoimille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe